PS3: NHL10 liiga

  • 28 786
  • 464

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mahtaakohan tuolla olla väliä, kun valitsin online-tunnuksen jossa on maana USA? 2 peliä tullut jo pelailtua ja vähän pukkaa pätkimään välillä. Internet yhteydestä sen ei pitäisi jäädä kiinni, joten voisiko tuo tilin sijainti olla se syy?
Vähän huonosti osasin tämän nyt selittämään, toivottavasti joku ymmärsi.

Sua vastaan oli kyllä aika nykimistä täälläkin päässä, muita vastaan mennyt pehmeemmin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Uuh. 3-0 johto muuttuki 3-0 häviöks vikassa erässä kun ilmeisesti mun päästä pätkäs yhteyden Oravan St. Louisii vastaan. No, lukemat ei ehkä ollu oikeutetut muutenkaan :).
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uuh. 3-0 johto muuttuki 3-0 häviöks vikassa erässä kun ilmeisesti mun päästä pätkäs yhteyden Oravan St. Louisii vastaan. No, lukemat ei ehkä ollu oikeutetut muutenkaan :).

Joo mulla kävi hirvee pulla. Heti ekassa erässä 3-0 , mutta pari minuuttia ennen loppua Gr8-8 katoaa johonkin. Aika jaloissa olin varsinkin ekassa erässä, että kyllä olisit ansainnut sen voiton.

Minkälaisilla taktiikoilla ootte muuten yleensä liikkeellä, eli mitkä puoustukset ja karvaukset jne.?
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Minä kerkiän 23.00 eteenpäin pelaamaan. Vaikka aamuun asti jos vastustajia löytyy. Haastetta vaan tulemaan heti kun onlineen ilmestyn. Helppoja pisteitä tarjolla.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kaks kertaa katkes pelit mun netin takia tänään. Erikoista kyllä, ku aikasempina päivinä toiminu hyvin. Ei viitti enää alottaa uusia pelejä tänään, saldoks jäi sitte 2-3-0. Perjantaina varmaan langoilla seuraavaksi, toivottavasti sillon yhteydet toimii.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kylläpä tuli komiasti turpaan kahdesti Anaheimilta. Ensin 4-2 ja toisella kertaa jo 6-1. Huomasin kyllä heti ensimmäisestä vaihdosta lähtien, että kaverilla on ehkä muutama hetki enemmän peliä takana.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko noita vitun maaleja aina katottava uudestaan? Samojahan maaleja kaikki tekee...

Mun mielestä jos on ollu hieno tai muuten hauska maali niin ne voi kyllä katsoa uudestaan. Tietty jos pelissä tulee kuusi samanlaista maalia niin en lähtisi jokaista niistä katsomaan uusintana. Monet taas ottavat katkon aikana esim huikkaa oluesta tms. :D
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylläpä tuli komiasti turpaan kahdesti Anaheimilta. Ensin 4-2 ja toisella kertaa jo 6-1. Huomasin kyllä heti ensimmäisestä vaihdosta lähtien, että kaverilla on ehkä muutama hetki enemmän peliä takana.

Ensimmäinen peli oli tiukka ja hyvä peli. Tappeluitakin nähtiin. Toinen peli taas repesi jossain vaiheessa jäähysumaan. En minä nyt niin ylivoimainen ollut :) Kiitos peleistä!
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Ei jumalauta mikä avausottelu. Tilanne on 1-1 ja 3. erän viimeinen minuutti alkaa just. Saan 5-3 yv:n, mutta kaveri karkaa yksin läpi kun pelaamatta on 15 sekuntia. Heittäytyminen -> rankki -> maali -> 15 sekuntia aikaa ja oon maalin tappiolla. Kiri ei riitä vaikka lopussa vielä yhden maalipaikan sainkin ja kaveri korjaa pisteet. Ihan hyvä matsi kaikinpuolin. Minkä takia joutuu muuten ite olemaan mv:nä noissa rankeissa? En oo koskaan ollu ni vähän yllätti ku jouduin äsken olemaan. :D

Yksi asia ihmetyttää? Kaveri haasto myllyä ja en sitten lähteny ku 1. kenttä oli jäällä, mutta yht'äkkiä tietokone sitten päättää ruveta tappelemaan ja Weber lähtee boksiin otettuaan ensin turpaan. Typeräähän tuo on jos ei halua tapella, niin tietokone uhraa ykköspakin sitten viideksi minuutiksi huilimaan.

Tuo Nashville on kyllä aika kuraporukka. En ole tainnut koskaan ennen ko. joukkueella pelata ja nyt tiedän miksen pelaa tulevaisuudessakaan lukuunottamatta tätä liigaa. Rinne maalissa on hyvä, mutta ei se auta jos hyökkääjistä parhaimmat ovat overall 83. Noh, valittu mikä valittu ja "näillä mennään". Kiitos player#26/perskeles87:lle pelistä!
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Kaks kertaa katkes pelit mun netin takia tänään. Erikoista kyllä, ku aikasempina päivinä toiminu hyvin. Ei viitti enää alottaa uusia pelejä tänään, saldoks jäi sitte 2-3-0. Perjantaina varmaan langoilla seuraavaksi, toivottavasti sillon yhteydet toimii.

Meidän välinen peli oli aika pahaa pätkimistä ajoittain. Sinänsä selittelyn varaa ei jäänyt, LA Kings oli kaukana kuninkaista ja 3-0 tauluun vähintään ansaitusti.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oli hyviä pelejä eilen illalla. Onnistumisen tunteita (nousu 3-1:stä 4-3 voittoon jatkoajalla, ja tasoituskin vain 8 sek ennen pelin loppua -- thänks kuka vastustaja olitkaan, minä jo ehdin unohtaa), vitutusta kun sössii kaikki läpiajot, repeilyä kun Kojoottien Kovanaama M. Lombardi ajaa Iso-Joe Thorntonin telakalle. Sorry jos meni hermot siellä toisessa päässä, en vaan voinut olla katsomatta sitä loppukoostetta kun tota taklausta näytettiin jatkuvasti :D

Lisää matsia tänään smliiga-kierroksen jälkeen.

Edit: pari kysymystä. Kumpaan online-statukseen tuossa pitäisi luottaa enemmän, siihen mikä näkyy kun avaa leaguen standingsit vai siihen, mikä löytyy kun menee personal bio (se valikko mikä tulee R3:n) takaa -> address book -> my league members? Näyttävät nimittäin mulla ihan mitä sattuu, ts. toisessa joku on online ja toisessa ei.

Toinen: jos haastaa tuolta address book -> my league members jonkun peliin, niin tuleeko siitä league matsi vai ihan normaali VS matsi? Tuota kautta jos haastaa peliin niin siinä nimittäin tulee niitä muitakin vaihtoehtoja (shoot-out) jne., ja invitessäkin lukee vain "invite to game" eikä "invite to league game". Tuota kautta nimittäin olisi paljon näppärämpi kutsua toisia peliin.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen tänään taas tuossa puoli kolmen jälkeen linjoilla niin minua saa kutsua, kun en varmaan itse osaa kutsua muita. Eli sellaiset jotkat haluavat buustata itsetuntoaan niin voin toimia kätyrinä.

Viikonloppuna minulla on aika nihkeästi aikaa pelaamiselle. Ehkä perjantaina iltapäivällä ja lauantaina aamulla.
 

Snagari

Jäsen
Tänään taas linjoilla innokkaana siinä puoli kolmen aikoihin, joten jos muita ei näy niin voin vaikka sitten AnFalle lahjoittaa helpot pisteeni.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Minkä takia joutuu muuten ite olemaan mv:nä noissa rankeissa? En oo koskaan ollu ni vähän yllätti ku jouduin äsken olemaan.

Tähänhän se peli sitten ratkes. Huomas kyllä, että taisi olla ensimmäisiä kertoja maalilla. Sen verran hienosti osasit väistää :D
Voittohan olis ollut sun, jos et olis antanu tuota rankkaria. Muuten oli hyvä matsi.

Omasta pelistä sen verran, että muuten mukavaa ja kaikkea, mutta maalinteko tökkii. Tuntuu vaan ettei millään uppoa. Jos pääsen läpiajoon tuottaa se pelkkää vitutusta, kun ei sitä lätkää saa maaliin kuitenkaan. Nooh, ehkä se vielä joskus livahtaa... Tähän asti 1 voitto, 1 tappio. Tästä on hyvä jatkaa uusiin koitoksiin.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli hyviä pelejä eilen illalla. Onnistumisen tunteita (nousu 3-1:stä 4-3 voittoon jatkoajalla, ja tasoituskin vain 8 sek ennen pelin loppua -- thänks kuka vastustaja olitkaan, minä jo ehdin unohtaa), vitutusta kun sössii kaikki läpiajot, repeilyä kun Kojoottien Kovanaama M. Lombardi ajaa Iso-Joe Thorntonin telakalle. Sorry jos meni hermot siellä toisessa päässä, en vaan voinut olla katsomatta sitä loppukoostetta kun tota taklausta näytettiin jatkuvasti :D
Eka sössin rankkarin ja sitten ajattelen, että varma voittohan tämä on. Kuinkas sitten käykää 8 sekuntia ennen loppua tasoitus. Ja kyllä Joekin sai kyytiä laidassa. Ja jatkoajalla sitten turpaan. Eikös se mennyt, että johdit 2-0 ja sitten menin johtoon 2-3 ja tasoitit. No ei tuollakaan niin väliä. Ja meinasi kyllä vähä pinna palaa, kun koostetta katsoit ja Joe murskaantui sinne laitaan. :D

Suhteellisen hyvin on lähtenyt silti käyntiin tämä liiga. Eilisen kummalisin peli oli varmaankin 8-5 voitto, jossa taisin iskeä kuusi alivoimamaalia ja Clowe taisi maalata suurimman osan niistä, ellei jopa kaikkia.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Noi valikot tossa liigassa on kyllä jostain todella syvältä.
Pistepörssi (kokonaisuudessaan) ja sarjataulukko pitäs saada jotenkin paremmin näkyviin. Lisäks ihmetyttää kun en oo mistään löytäny tietoa, että moniko pääsee sitten aikanaan pleijareita pelaamaan. Noiden ensimmäisten kanssa on varmaan opittava vaan elämään, mutta onko jollain vastausta tähän jälkimmäiseen kysymykseen?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Täällä oli Nucksin ja Wildin kanssa tiukka vääntö, johdin 3. erän lopulla vielä 3-2 ja sit Wildille rankkari, onneksi kaveri veti tolppaan. Sitten oliko 10s ennen loppua niin wild tulee tasoihin ja jatkoajaikaa ei kauaa tarttenu pelatakaan kun hävisin sen.

Pääsääntöisesti ehdin pelailemaan klo 16->, että tänäänkin kyl muutamat matsit voin pelata taas.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Voiko kaverini liittyä tähän liigaan vaikka hänellä ei ole jatkikseen tunnuksia (vielä)?

Jos voi niin gamertag on abboxe ja joukkue olisi Tampa Bay...
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Voiko kaverini liittyä tähän liigaan vaikka hänellä ei ole jatkikseen tunnuksia (vielä)?

Jos voi niin gamertag on abboxe ja joukkue olisi Tampa Bay...

Puolestani onnistuu, kun joukkueita vielä hyvin jäljelläkin. Mukaan vaan!

EDIT: asiaa pohdittuani... pleijareitten osalta olisi ainakin hyvä sopia peliaikataulusta etukäteen täällä. Tämä siis vaikeuttaa ulkopuolisten osallistumista liigaan. Jos tähän joku järkevä ratkaisu löytyy niin ulkopuolisia voi puolestani tulla mukaan kun jengejä riittää.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Babu/Raisinger kiittää Anaheimin valmentajaa Calcichew:tä nettipelipoikuuden viennistä. Itse peli oli Ducksien näytöstä. Price piti hyvin mut mukana pelissä ekan erän, jossa sain kevyet 17 min jäähyjä. Ei jäänyt harmittamaan kuin rankkaritolppa ja se etten ottanut virheistä opikseni. Tuloksena siis 5-2 nöyryytys vastustajan hyväksi.
 
Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Peli snagarin Blackhawksia vastaan pätki alusta alkaen hirveästi ja sitten se jääty kun meitsille ois tullu rankkari. :) Tilanne tätä jäätymistä ennen oli tosin 1-0 Chicagolle.

EDIT. Jumalauta se sitten tuomittiin mun 3-0 tappioks. Mun ja Calcichewin ottelussa ei ollu yhtään mitään vikaa eli tuskin se täällä päässä se vika on ollut.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hei. Sieltähän tuli ensimmäinen voitto. 4-0 ja Nashille hattutemppu Tampaa ja palstan ulkopuolista jamppaa vastaan. Lopputulos ei kerro ihan totuutta pelitapahtumista.

Saa kutsua. Ennätän tässä vielä tunnin pelailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös