Miksi muuten tuo näyttää että siellä on vain yksi jäsen mun lisäksi vaikka sällit ovat liigaan ainakin omien sanojensa mukaan liittyneet?
Voitko kutsua minut liigaan? En ole tahallisesti keskeyttänyt yhtään peliä. Viime peli keskeytyi kaksi minuuttia ennen loppua johtaessani 7-2 :D todella ärsyttävää. CalciChew69
En ole ennen näitä järjestänyt, joten kuvio ei minulle vielä täysin selvä. Luulisin, ettei pelejä pääse pelaamaan ennenkuin jengit jaettu kahteen lohkoon(vai jaetaanko ollenkaan) ja kaikki osallistujat kirjautuneet myös pleikalla mukaan? Olpa voi varmasti valaista asiassa kun on aikaisemmin ollut organisaattorina
Ei taida mahtua enää mukaan, no jos joku peruu niin voisin pelata Canuckseilla. PSOnline: Femus80
Napataan Columbus Blue Jackets.
En ihan vielä pääse itse pelaamaan, kun olen wlanilla nyt yhteydessä. Pitää hinata tuo modemi vielä tuohon pleikkarin viereen.
edit. En näköjään pääsekään mukaan, kun olen pelannut kolme peliä ja aina on vastustaja jättänyt kesken viimeistään toisessa erässä niin on keskeyttämis-% liian suuri. Kiitos ja näkemiin.
Keskeyttämis% eipitäis tosta nousta, jos vastustaja lähtee pelistä... Kannattaa siis tarkistaa, josko omassa yhteydessä on jotain vialla.
Jos ilmoitat ton ps-nickisi, niin voin kuitenkin kutsua sut erikseen mukaan.