Mitenkäs sijat 17 ja siitä eteenpäin? Moniko enää putoaa, kun poistettujakin tuli aika kasa, ja divarista nousee suoraan muutamia? Karsinnat kai päätettiin jättää väliin, oliko nyt niin että ainakin 4 parasta nousi divarista?
Itsehän olin tiukasti sijalla 17, joten taktikointi seuraavaa turnausta varten aloitettiin varaamalla hyvät sijat draftissa ;)
Monta teillä on jättäny liigan kesken?
Mites EinoKeisari ehditkös illalla aloitteleen?
22.15 jälkeen?
Eikös se mennyt niin, ettäKolme joukkuetta potkittiin pois, joten eikös homma mene niin että vielä kolme seuraavaa (sijat 25-27) putoaa suoraan eli antlaa83/BOS, Hleht/PIT ja PEW_FIN/ATL.
Karsintoihin sijat 21-24, eli jussisoro, B-eagle, Mustakyy ja Kerubi80.
Korjatkaa jos olen hakoteillä tämän suhteen!?
Mutta jos tästä alkuperäisestä suunnitelmasta pidetään kiinni niin divarista tulee sitten jokaiselle näille parit niiden oma valitsemallaan systeemillä. Vai onko niin että nämä liigan sijat 21-24 pelaa keskenään karsinnat ja kaksi huonointa putoaa vastaavan divariparien voittajien tilalle?
Eikös se mennyt niin, että
Liiga 25-30 putoaa ja Divari 1-6 nousee
Liiga 24 VS Divari 7
Liiga 23 VS Divari 8
Liiga 22 VS Divari 9
Liiga 21 VS Divari 10
?
Ja liigan miehet saa päättää joukkueensa ensin.
Miksa tuskin on tähän aikaan paikalla? Oon tänään paikalla aikalailla millon tahansa, ilmottele vaan tänne niin sovitaan aika monelta pelataan.
En kyllä tykkää sun pelityylistä yhtään, mutta kukin tavallaan. Ei siinä mitään väärää ole, mutta pistää veren kiehumaan :)
Vai onko niin että nämä liigan sijat 21-24 pelaa keskenään karsinnat ja kaksi huonointa putoaa vastaavan divariparien voittajien tilalle?
Tämä olisi itseasiassa minusta hyvä systeemin. Ei tarvitsisi odotella divarin pleijareiden loppumista ja sitten seuraavaan sarjan alkua ei tarvitse lykätä sen takia, että karsintoja tahkotaan.
Tämä olisi itseasiassa minusta hyvä systeemin. Ei tarvitsisi odotella divarin pleijareiden loppumista ja sitten seuraavaan sarjan alkua ei tarvitse lykätä sen takia, että karsintoja tahkotaan.
Joo se on sitten siinä.. Turpaan tuli 3-1 johtoasemasta huolimatta. Vastustajan veskari oli parempi, siinäpä se. Taitaa lähteä tää peli pölyttymään hyllyyn. Perkele!!