PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 713
  • 1 850

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noniin pleijari sarja Edmonton-Ottawa pyörähti käyntiin.

Ensimmäinen peli EDM-OTT 1-2 (rl.). Edmonton hallitsi ehkä hieman kenttätapahtumia, mutta maalipaikat jakaantuivat suht tasaisesti. Tuomari vihelsi pelin lopussa kaksi rankkaria Ottawalle, joka ei niitä pystynyt hyödyntämään, mutta taisi saada scoutattua torjunta tyylin, kun rankkarikisassa sitten upposi kaikki.

Toinen peli EDM-OTT 5-0. Edmonton sai vähän konetta käyntiin ja hallitsi kenttätapahtumia kohtuullisen suvereenisti. Khabibulin torjui Ottawan vastahyökkäykset hyvin. Viimeisessä erässä nähtiin pari todella näyttävää maalia: Ensin Penner ratkaisee todella nätin syöttökuvion jälkeen ja sen jälkeen Nilsson lähtee haastamaan yhdellä kolmea vastaan tilanteessa, pyörähtää kolmen pelaajan välistä puhtaaseen läpiajoon ja vie veskarin aivan kahville ja niittaa yläpesään.

Eli ottelusarja 1-1.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älytön fiilis päästä pelaa pleijareita :D onhan siitä jo aikaa, kun tällä Columbuksella on viimeks pelannut. Kirjottele Miksa tänne sit jos pääset pelaamaan :P
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mitenkäs sijat 17 ja siitä eteenpäin? Moniko enää putoaa, kun poistettujakin tuli aika kasa, ja divarista nousee suoraan muutamia? Karsinnat kai päätettiin jättää väliin, oliko nyt niin että ainakin 4 parasta nousi divarista?

Itsehän olin tiukasti sijalla 17, joten taktikointi seuraavaa turnausta varten aloitettiin varaamalla hyvät sijat draftissa ;)
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Mitenkäs sijat 17 ja siitä eteenpäin? Moniko enää putoaa, kun poistettujakin tuli aika kasa, ja divarista nousee suoraan muutamia? Karsinnat kai päätettiin jättää väliin, oliko nyt niin että ainakin 4 parasta nousi divarista?

Itsehän olin tiukasti sijalla 17, joten taktikointi seuraavaa turnausta varten aloitettiin varaamalla hyvät sijat draftissa ;)

Monta teillä on jättäny liigan kesken?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Monta teillä on jättäny liigan kesken?

Kolme joukkuetta potkittiin pois, joten eikös homma mene niin että vielä kolme seuraavaa (sijat 25-27) putoaa suoraan eli antlaa83/BOS, Hleht/PIT ja PEW_FIN/ATL.
Karsintoihin sijat 21-24, eli jussisoro, B-eagle, Mustakyy ja Kerubi80.

Korjatkaa jos olen hakoteillä tämän suhteen!?

Mutta jos tästä alkuperäisestä suunnitelmasta pidetään kiinni niin divarista tulee sitten jokaiselle näille parit niiden oma valitsemallaan systeemillä. Vai onko niin että nämä liigan sijat 21-24 pelaa keskenään karsinnat ja kaksi huonointa putoaa vastaavan divariparien voittajien tilalle?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kolme joukkuetta potkittiin pois, joten eikös homma mene niin että vielä kolme seuraavaa (sijat 25-27) putoaa suoraan eli antlaa83/BOS, Hleht/PIT ja PEW_FIN/ATL.
Karsintoihin sijat 21-24, eli jussisoro, B-eagle, Mustakyy ja Kerubi80.

Korjatkaa jos olen hakoteillä tämän suhteen!?

Mutta jos tästä alkuperäisestä suunnitelmasta pidetään kiinni niin divarista tulee sitten jokaiselle näille parit niiden oma valitsemallaan systeemillä. Vai onko niin että nämä liigan sijat 21-24 pelaa keskenään karsinnat ja kaksi huonointa putoaa vastaavan divariparien voittajien tilalle?
Eikös se mennyt niin, että
Liiga 25-30 putoaa ja Divari 1-6 nousee
Liiga 24 VS Divari 7
Liiga 23 VS Divari 8
Liiga 22 VS Divari 9
Liiga 21 VS Divari 10
?

Ja liigan miehet saa päättää joukkueensa ensin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Eikös se mennyt niin, että
Liiga 25-30 putoaa ja Divari 1-6 nousee
Liiga 24 VS Divari 7
Liiga 23 VS Divari 8
Liiga 22 VS Divari 9
Liiga 21 VS Divari 10
?

Ja liigan miehet saa päättää joukkueensa ensin.

Juuri noin ja pelataan sarja paras viidestä, joko yksittäisinä matseina tai tekemellä oman liigan josta runkosarja matsin keskeyttää divarijoukkue jotta kotietu säilyy liigajoukkueella. Mutta divarissa on nyt ollut keskustelua että välieriin selviytyjät nousevat suoraan. Eli liigan osalta mielestäni täysin selkeä mutta divarissa päättäkööt itse ketkä saa karsintapaikat jne. vai mitä olette mieltä?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus ja Buffalo avasivat playoff sarjansa kahdella pelillä. Molemmista tiukat voitot Columbukselle numeroin 2-0 ja 2-1. Varsinkin toi 2-1 voitto oli tiukka matsi, tosin olin pari ekaa erää ihan helisemässä! Vermetten parilla maalilla irtosi onneksi voitto. Sarja jatkuu huomenna!
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Washington ja Phoenix sai pelattua tänään kolme peliä ja aikamoinen sarjan aloitus olikin! Ensimmäisessä pelissä onnistuin pelin voittamaan jatkoilla 3-2, todella tasainen peli oli ja kumpivaan olisi tuossa voinut voittaa. Toisessa pelissä sitten peli oli 5-0 vastustajalle suunnilleen viidestä ekasta hyökkäyksestä ja 6-0 ekan erän jälkeen, loppu pelailua ja lukemat 11-4!

Äsken pelattiin sitten kolmas peli, jossa pääsin kahden erän jälkeen 2-0 johtoon. Kolmannessa erässä sitten meikäläinen sai lähes joka paikasta maalin ja peli taisi päättyä 8-3 Washingtonin voitton. Joten Caps johdossa 2-1, mutta sarjasta saattaa kyllä tulla suht pitkä..

Niin ja pistepörssin voittaja Ovechkin on jatkanut pistetehtailuaan ja kolmessa pelissä taisi tulla peräti 8pistettä. Ainakin jotain sinne päin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksa tuskin on tähän aikaan paikalla? Oon tänään paikalla aikalailla millon tahansa, ilmottele vaan tänne niin sovitaan aika monelta pelataan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Miksa tuskin on tähän aikaan paikalla? Oon tänään paikalla aikalailla millon tahansa, ilmottele vaan tänne niin sovitaan aika monelta pelataan.

Nyt oon ainakin töissä, joten koita pysyä housuissasi. Yritän illalla ehtiä koneen äärelle vetämään ne perinteiset kaksi matsia. Joka tapauksessa ennen kello 18 on aika hiljaista.

Tarvii yrittää kotiotteluista kammeta voitot. Eilen tais olla laukaukset molemmissa peleissä aika tasan, mutta hyökkäysalueaika mun hyväksi. Äijä vaan käy tekemässä maalit. Muutenkaan ei pomppinut mulle oikein yhtään, mutta siihen on jo tottunut ja tolpatkin kilisi. En kyllä tykkää sun pelityylistä yhtään, mutta kukin tavallaan. Ei siinä mitään väärää ole, mutta pistää veren kiehumaan :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kyllä tykkää sun pelityylistä yhtään, mutta kukin tavallaan. Ei siinä mitään väärää ole, mutta pistää veren kiehumaan :)

Joo oon huomannu, että monilla menee pata jumiin mun pelityylin kanssa. Kumma vaan, että kaikki tulee avautumaan siitä aina kun on hävinnyt :) Kaikki tosiaan pelaa tyylillään, eikä täydellistä jokaiselle vastustajalle sopivaa pelityyliä ole kenelläkään. Jotkut tykkää, ja osaa pelata mua vastaan hyvin ja tuntee mun
metkut ja temput. Tiukkoja pelejä tosiaan oli, eikä kaukana ollut sunkaan voitot. Jatketaan sarjaa tänään kun ehdit.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vai onko niin että nämä liigan sijat 21-24 pelaa keskenään karsinnat ja kaksi huonointa putoaa vastaavan divariparien voittajien tilalle?

Tämä olisi itseasiassa minusta hyvä systeemin. Ei tarvitsisi odotella divarin pleijareiden loppumista ja sitten seuraavaan sarjan alkua ei tarvitse lykätä sen takia, että karsintoja tahkotaan.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä olisi itseasiassa minusta hyvä systeemin. Ei tarvitsisi odotella divarin pleijareiden loppumista ja sitten seuraavaan sarjan alkua ei tarvitse lykätä sen takia, että karsintoja tahkotaan.

Pysytään mieluummin alkuperäisessä suunnitelmassa. Paljon jännempää ja mielenkiintoisempaa on kun taistellaan mies miestä vastaan ja näyttäisi tuo divarikin jo lähenevän loppuaan.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Tuo divarin pelien loppumisen odottelu on mun mielestä täysin turhaa ja voitaisiin siirtyä samaan kuin KonsoliFIN divareissa. Siellä divarin runkosarja päättyy silloin, kun pääsarjan runkosarja on ohi. Piste. Sen hetkiset pisteet määrittelevät sijoitukset ja mukaan lasketaan kaikki, jolla on yli 20 (?) peliä. Tällä yritetään hakea sitä, ettei divari ja karsintapelit hidastaisi yhtään seuraavan kauden alkua. Tuolla saataisiin myös vauhtia divarin pelien pelaamiseen.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Dallas(4) ja Tampa(13) aloittivat myös eilen myöhäisillassa tosipelien tahkoamisen.

Eka matsi oli siis American Airlinesilla. Ottelu oli sinällään aikamoista paskaa hirveästi ei järkevää hyökkäämistä nähty kummaltakaan joukkueelta. Tähän sopivana jatkumona matsi päättyi 0-1 Tampalle, Lehtosen antamalla lahjamaalilla.
Vedot meni Dallasille luokkaa 22-14, mutta tasaista se näytti olevan. Tasosta ei tosiaan sen enempää.


Toinen oli muutoin samaa hyvää taistelua, mutta nyt kumpikin osasi myös hyökätä. Eka erä 0-0 ja mietin jo, että kaadutaanko tässä oikeasti Smithin huippumatsiin. No, tokassa sitten Dallas 3-0 karkuun ja matsi oli ohi. Muutamat paikat tuli myös toiseen päähän, mutta Lehtonen paikkasi edellisen matsin lepsuiluaan. Vikassa Dallas vielä kaunisteli lukemia ja lopputulema oli 4-0. Laukaustilasto oli taas lievästi Dallasille, kenttätapahtumat muuten suht koht tasan.

Tänään jatkuu, toivottavasti taso sen kuin paranee..
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tämä olisi itseasiassa minusta hyvä systeemin. Ei tarvitsisi odotella divarin pleijareiden loppumista ja sitten seuraavaan sarjan alkua ei tarvitse lykätä sen takia, että karsintoja tahkotaan.

Tuota eipä tässä tarvitsisi odotella kovinkaan pitkään jos divarista nousee suoraan välieriin selviytyneet. Sitten runkosarjasta vaan järjestään 2 parasta vielä suoraan nousuun, loput 4 muodostaa karsintaparit. Eli karsinnat pääsisi alkamaan silloin kun divarissa alkaa semi-finaalit.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Joo se on sitten siinä.. Turpaan tuli 3-1 johtoasemasta huolimatta. Vastustajan veskari oli parempi, siinäpä se. Taitaa lähteä tää peli pölyttymään hyllyyn. Perkele!!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo se on sitten siinä.. Turpaan tuli 3-1 johtoasemasta huolimatta. Vastustajan veskari oli parempi, siinäpä se. Taitaa lähteä tää peli pölyttymään hyllyyn. Perkele!!

Jep tuohon mäkin kaaduin viime liigassa :D Varlamovilla ei vain pää kestä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kesälomille 0-4. Kiitos Kamenskille peleistä. Hermot meni kolmannessa ottelussa, kun pikkusisko potkasi nettijohdon pois ekassa erässä kun olin 1-0 johdossa. Peli meni täysin vituiks sen jälkeen. Hermot olivat yllättävän kireellä:D:D
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus linjoilla tossa puolentunnin päästä. Katotaan jos miksa tulee paikalle niin saadaan sarja jatkumaan.

EDIT: muutos suunnitelmiin. Televisio on varattuna kymmeneen. Sen jälkeen taas. Ilmottele Miksa tänne jos sen jälkeen ehdit.
 
Viimeksi muokattu:

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Dallasilla ja Tampalla on sarja 1-1 ja nyt on vähän vaikeuksia pelirytmin sovittamisessa. Tänään, eikä ilmeisemmin huomennakaan pelejä tule. Perjantaista ei vielä tietoa.

Koitetaan saada sovittua, josko sitten seuraavalla istumalla pelattaisiin vaikka loppuun saakka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös