PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 710
  • 1 850

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Periaatteesta esitän vastalauseen Proojaskas poistamisesta, jos aikaa on annettu huomiseen, niin sitä pitäisi kunnioittaa. Kaikkien kohdalla.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Periaatteesta esitän vastalauseen Proojaskas poistamisesta, jos aikaa on annettu huomiseen, niin sitä pitäisi kunnioittaa. Kaikkien kohdalla.

Teoreettista, ei ole mahdollista sopia kaikkia loppuja vastaan enää pelejä. Lisäksi vaakakupissa painaa edellisen liigan perseily, jollaista ei näihin pleijareihin haluta.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä hetkellä puuttuu Fuparin ja Miksa80:n keskinäinen matsi? Milloin ehditte pelata?

EDIT: tossa pelissä ratkee muuten 15 ja 16 paikka. Eli kumpaa vastaan mä pelaan ekalla kierroksella ja kumpaa kamenski, tällä hetkellä mulle olis tulossa Miksa80.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tällä hetkellä puuttuu Fuparin ja Miksa80:n keskinäinen matsi? Milloin ehditte pelata?

No niin, jännä matsi Fubarin Ottawa on 15. ja Miksa80:n Buffalo 16. Molemmilla on pisteitä 54 joten jätkät ratkaisee kumpi pelaa Calcia tai Kamenskia vastaan.

Meikäläisen lopullinen sijoitus on sitten 19. joten vältin siis karsinnatkin ja olen väliinputoaja. Näin se aktiivisuus kuitenkin palkitaan vaikka liiga menikin muuten ihan perseelleen, ei muutakuin onnea pleijareihin ja karsintoihin. :)
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Periaatteesta esitän vastalauseen Proojaskas poistamisesta, jos aikaa on annettu huomiseen, niin sitä pitäisi kunnioittaa. Kaikkien kohdalla.

Teoreettista, ei ole mahdollista sopia kaikkia loppuja vastaan enää pelejä. Lisäksi vaakakupissa painaa edellisen liigan perseily, jollaista ei näihin pleijareihin haluta.

Monen pelaamattoman pelin sekä lopun aktiivisuuden puuteen vuoksi poistettiin juuri SJ liigasta, enkä näe mitään eroa siinä tähän Proojaskan tapaukseen. Ikävähän on kova pelimies potkia, mutta jos ei kaverista mitään kuulu, turha mun mielestä jäädä odottelemaan.

Ja mun henkilökohtainen mielipide on, ettei mitään Kevätliigaa olisi edes pitänyt aloittaa ennen Talviliigan tahkoamista. Aloitettiin kuitenkin ja nyt Talviliigakin junnaa vielä.. Ilmeisesti Talviliigan voitti sitten Snagari luovutusvoitolla? :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Monen pelaamattoman pelin sekä lopun aktiivisuuden puuteen vuoksi poistettiin juuri SJ liigasta, enkä näe mitään eroa siinä tähän Proojaskan tapaukseen. Ikävähän on kova pelimies potkia, mutta jos ei kaverista mitään kuulu, turha mun mielestä jäädä odottelemaan.

No en henkilökohtaisesti olisi SJ:akaan poistanut ennen huomista. No mulle henkilökohtaisesti on sinänsä sama poistettiinko heidät vai ei. Mielestäni olisi ollut asiallista odottaa deadlineen kaikkien kohdalla, jos lisäaikaa kerran annettiin.

Samat säännöt ja mahdollisuudet kaikille ja niin edes edespäin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fuparin ja Miksan vika peli ilmeisesti siirtyy huomiselle? Miksa ainakin oli monta tuntia onlinessa, mutta Fuparia ei kuulunut. Olitteko sopineet jonkun peliajan?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
ProoJaskan poistaminen ei näköjään ollu mun kannalta kovin hyvä juttu, kun sijoitus samalla vähän muuttu. Ite vahingossa, jopa voitin toisen kohtaamisen... :-| No 5.sija ei oo kovin paha ja vastaan asettunee siten EinoKeisari, aarrgghh... Juurikin EinoKeisari tiputti mut talviliigassa ekalla kiekalla, no nyt on sitten revanssi paikka.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Saisiko tässä vaiheessa päivitettyä sarjataulukkoa siitä, miten ProoJaskan ja San Josen poistaminen vaikuttaa sarjasijoituksiin?

Taidan kyllä olla auttamatta ulkona pleijareista, mutta kuitenkin...:).
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saisiko tässä vaiheessa päivitettyä sarjataulukkoa siitä, miten ProoJaskan ja San Josen poistaminen vaikuttaa sarjasijoituksiin?

Taidan kyllä olla auttamatta ulkona pleijareista, mutta kuitenkin...:).

Niin sä oot tuo kootee78? 13 oot eli pleijareihin pääsit. Onnea ! :D
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun kannalta toi Kimik222:n ja proojaskan poistaminen taitaa olla aika huono juttu,ku muistaakseni taisin ottaa jopa 6 pistettä niistä peleistä, mut ulos vaan silti kun ei aktiivisuutta löydy.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Fuparin ja Miksan vika peli ilmeisesti siirtyy huomiselle? Miksa ainakin oli monta tuntia onlinessa, mutta Fuparia ei kuulunut. Olitteko sopineet jonkun peliajan?

Kymmenen jälkeen oli mielestäni puhetta, mutta näin tällä kertaa. Tänään se on sitten pakko saada pelattua tai GM:lle tulee harkinnan paikka.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Hienoa toimintaa GMltä. Ihan oikeita ratkaisuja tässä vaiheessa, kaikki ovat mahdollisuuden ryhdistäytymiseen saaneet, eikä tuota kuuromykkyyttä kukaan halua loputtomiin katsella.

Pleijareita odotellessa, Fuparilta jäi peli eilen siis pelaamatta, Miksa80 siellä tosiaan muutaman tunnin odotteli. Toivottavasti Wod/Fupar ehtii tänään peleille.

Pleijareita odotellessa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anteeksi tosiaan kiireiltäni taas ehtinyt, mutta tänään pelaan tuon kyseisen pelin pois!

Onse kumma, että aina kiireet osuu siihen ajankohtaan millon pitäisi saada peli pois. Toi peli on roikkunut tuolla vaikka kuinka kauan, mutta syytän myös itseäni, että peliä ei ole saatu pelattua pois. Noh tänään se hoidetaan alta pois. Pahoittelut viivästyksestä.

Edit: Vika peli omalta osaltani pelattu!
 
Viimeksi muokattu:

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Anteeksi tosiaan kiireiltäni taas ehtinyt, mutta tänään pelaan tuon kyseisen pelin pois!

Onse kumma, että aina kiireet osuu siihen ajankohtaan millon pitäisi saada peli pois. Toi peli on roikkunut tuolla vaikka kuinka kauan, mutta syytän myös itseäni, että peliä ei ole saatu pelattua pois. Noh tänään se hoidetaan alta pois. Pahoittelut viivästyksestä.

Edit: Vika peli omalta osaltani pelattu!

Milloin ehdit pelata pleijarisarjaa? Olisi kiva aloittaa jo tänään.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Jaksaako joku laittaa otteluparit tänne esiin?

Olisi kiva saada jonkinnäköinen kaavio näin pleikkarin ulkopuolellekin näkyviin.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Onko poff-parit jo selvillä? Jaksaako joku laittaa niitä tänne? Olen reissussa tämän päivän ja vasta huomenna pleikan ääressä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä playoff otteluparit!

Calcichew69/Columbus vs Miksa80/Buffalo

kamenski/Colorado vs Juzsi/Calgary

rankkuri/Edmonton
vs Fupar/Ottawa

JaaSin/Dallas vs kootee78/Tampa Bay

Saube/Minnesota
vs EinoKeisari/Los Angeles

jompppa/St.Louis
vs Rektor/Anaheim

arne69/Phoenix vs Peteee29/Washington

ekkiv/New Jersey vs HELLLCOP/Philadelphia
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millon kävis Buffalon koutsi Se7enille aloittaa tuo sarja? Mulle kävis heti vaikka. Oon online niin haasta jos tulet :p
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös