Columbus ja Buffalo eivät löytäneet eilen yhteistä aikaa joten sarja jatkunee tänään. Mulle käy melkein millon tahansa, kunhan tietää monelta ettei tartte päivystää puolille öihin tossa koneella.
Kuten jo yv:llä sanoin, niin ei mua kannata koneella päivystämällä odotella ennen 23. Jos joskus saadaan sovittua erikseen peliaika, niin oon paikalla juuri silloin. Tänään ja huomenna on muuten sellainen tilanne, ettei ole mitään toivoa ennen iltayhtätoista pelata. Lauantai on sitten parempi päivä taas.
EinoKeisari ootkos pelivalmiudes. Nyt oisin linjoilla noin tunnin, joten yhden pelin voisin kaiken väsymyksen keskellä pelata ehkä kaks...
Dallas ja Tampa sai pelit 3 ja 4 pelattua.
Näihin lähdettiin siis tilanteesta 1-1.
Kolmas matsi oli samaa puuduttavaa puurtamista kuin kaksi ekaakin, kunnes noin 5 minuuttia oli jäljellä. Tässä kohtaa tilanne oli 1-1 ja Dallasin valmentajan (minun) 1 v poika päätti, että tämä peli oli tässä.
Pleikasta virta pois ja voitto Tampalle. Ei vituttanut juuri yhtään.
Neljännestä nihkeän hikinen 1-0 voitto Dallasille ja voitot siis 2-2.
Jatketaan kun päästään taas samaan aikaan linjoille.
Vieläkin vituttaa toi game kolmonen.
Pleikasta virta pois ja voitto Tampalle. Ei vituttanut juuri yhtään.
St Louis ja Anaheim saivat eilen sarjansa päätökseen ja voitot menivät 4-0 St Louisille, ei oikeutetusti. Kyllä Anaheim olisi paremmalla tuurilla ainakin pari peliä voittanut, mutta ollaan onnellisia nyt että meni näin selvästi.
Ihan hyvää peliä multa, hyökkäyspäähän tarvitaan eniten parannusta, melko tehotonta pörräystä oli välillä.
Ei ole kyllä mitään tietoa ketä tulee seuraavalla kiekalla vastaan. Kaikki käy paitsi kamenski. :)
Mulla olis nyt aikaa pelailla, eli ilmoittele Fupar jos olet maisemissa.
Sama viesti tälle päivälle.
Sille kannattaa laittaa yv:tä. Lukee vissiin aika heikosti tätä yleistä ketjua tai itse ainakin tavoitin paremmin yksityisviestein.
Joo olen laitellut molempiin, ja alustavaa sopimista ollaan tehtykin.
Miltä vaikuttaa,millon saisitte sarjan loppuun?