Moneltako tuut pelaamaan? Voisin kohta tässä laittaa pelit päälle.
Toinen peli parasta-aikaa meneillään CAR vastaan, eli tän jälkeen voin pelata.
Moneltako tuut pelaamaan? Voisin kohta tässä laittaa pelit päälle.
ehdottaisin san josen ulostamista ja liigan jatkamista 29 joukkueen voimin. Syy on vain ja ainoastaan pelimäärässä, joka on nyt kai 17 pelattua matsia.. Mitä muut on mieltä?
Sopii mulle ainakin.ehdottaisin san josen ulostamista ja liigan jatkamista 29 joukkueen voimin. Syy on vain ja ainoastaan pelimäärässä, joka on nyt kai 17 pelattua matsia.. Mitä muut on mieltä?
ehdottaisin san josen ulostamista ja liigan jatkamista 29 joukkueen voimin. Syy on vain ja ainoastaan pelimäärässä, joka on nyt kai 17 pelattua matsia.. Mitä muut on mieltä?
Rangers on linjoilla -> 20:30 asti. Ilmoitelkaa täällä niin lyön pleikkarin tulille.
Suurin osa pelaamattomista peleistä on häntäpään jengejä vastaan.
Rangers on linjoilla -> 20:30 asti. Ilmoitelkaa täällä niin lyön pleikkarin tulille.
Suurin osa pelaamattomista peleistä on häntäpään jengejä vastaan.
Carolinalla ois mahdollisuus pelailla tässä muutaman seuraavan tunnin aikana. Halukkaat voi ilmoittautua.
Mulla on maailman kovin krapula päällä ja heräsin just, mut yritän tässä tunnin sisällä vääntäytyä pleikkarille. Hyi vittu mikä olo.
Mulla on maailman kovin krapula päällä ja heräsin just, mut yritän tässä tunnin sisällä vääntäytyä pleikkarille. Hyi vittu mikä olo.
Mikä tilanne, joko sait pään pois pöntöstä?
Milloin pelataan?