PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 698
  • 1 850

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Yleinen mielipide vissiinkin on, että Sharks on ulkona liigasta?


Meikäläisellä ei sitten ole kuin Chicago ja Philly pelaamatta. Voisitteko täällä huudella noita peliaikoja, kun en aktiivisenkaan huutelun ja stalkkaamisen jälkeen ole saanut pelejä sovittua?
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiukaksi menee. Pelejä about 6 jäljellä ja kaikista pitäisi melkeen voitto ottaa, että playoffit kutsuu. Katsellaan kuinka Ottawan poikien käy. Niin ja Ottawa on linjoilla eli VAN, PIT, SJ ja BUF kaivataan linjoille.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
NJ-CAR 5-4 & CAR-NJ 3-1

Nyt ei kyllä taas tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Oli kyllä kautta-aikain erikoisin pelini Devilsiä vastaan äsken.

Devils menee kahdessa ekassa erässä selvään 3-0 johtoon ja näyttää siltä, että peli on taputeltu. Itsekään en enää usko mahdollisuuksiini, vaikka kolmannen erän alkuun tullut Staalin läpiajokavennus antaa hieman toivoa. Ihmeen kaupalla Carolina pääsee kuitenkin tasoihin ja jopa 3-4 johtoon, kun peliä jäljellä n. 4 minuuttia. Viides maali on todella lähellä kun saan mylläkän Devilsin maalineteen, mutta ei vaan uppoa. Jälkitilanteesta ukko läpi ja peli tasoihin. Jatkoaika näyttää jo varmalta, kun mulla kiekko omassa päässä ja syötän sen omalle pakille maalini taakse. Jotenkin vaan onnistun oman ukon jaloista sähläämään kiekon maalin edustalle ja Devils pääsee tekemään ilmaiseksi voittomaalin 5-4. Tunteiden ristiriitaa tässä pelissä ei voi sanoin kuvailla. Huh-huh.

Toisessa pelissä saan balsamia haavoilleni 3-1 voiton myötä. Devilsillä hurja kolmas erä tuossa ja hyviä paikkoja, mutta ei mennyt sisään. Oman mielenterveyteni kannalta hyvä niin.

Kiitokset peleistä, näiden sulattelussa menee hetkinen.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaksi asiaa jotka tällä hetkellä ärsyttävät

1. Aloitukset - häviän ne joka ottelussa tyyliin 15-2 ja vastustaja saa ilmaisia maaleja ja minä en.
2. Rankkarit - vituttaa kun hyvä taistelun jälkeen sitten sählyjanarit veivaavat täysin ilmaisen irtopisteen rankkarikisassa. Minkä takia tasapeli ei voi olla tasapeli?

Eli kaksi täysin peliin kuulumatonta asiaa minkä takia menetän läjäpäin pisteitä.

Kolmas asia mikä vituttaa on se että kun San Jose kerrankin sattuu olemaan linjoilla ja sovitaan peli niin kone tilttaa. Minä hirveällä kiireellä käynnistän ja haastan uudelleen mutta San Jose pelaakin toista peliä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Löytyiskö Detroitille vastustajaa tässä ennen SM-Liigan matseja?
Eli BOS, FLO, SJ ja NYI kaipaillaan linjoille.
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kaksi asiaa jotka tällä hetkellä ärsyttävät

Kolmas asia mikä vituttaa on se että kun San Jose kerrankin sattuu olemaan linjoilla ja sovitaan peli niin kone tilttaa. Minä hirveällä kiireellä käynnistän ja haastan uudelleen mutta San Jose pelaakin toista peliä.

Ensinnäkään ei oltu sovittu mitään peliä ja toiseksi LOPETA se törkyviestien lähettäminen. Tätä konsolia käyttää myös perheen nuorimmat.

Peli tilttas ja sitten yritin haastaa sua ja odottolin sulta haastetta hetken aikaa, mutta mitään ei kuulunut niin otin uuden kutsun vastaan. Viesteihin en vastannut, koska ne tule minulle pelin aikana.

No nyt voitasiin pelata...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
1. Aloitukset - häviän ne joka ottelussa tyyliin 15-2 ja vastustaja saa ilmaisia maaleja ja minä en.
2. Rankkarit - vituttaa kun hyvä taistelun jälkeen sitten sählyjanarit veivaavat täysin ilmaisen irtopisteen rankkarikisassa. Minkä takia tasapeli ei voi olla tasapeli?

Eli kaksi täysin peliin kuulumatonta asiaa minkä takia menetän läjäpäin pisteitä.

Olet oikeassa. Aloitukset ja rangaistuslaukaukset eivät kuulu mitenkään mailapeliin nimeltä jääkiekko. Tasapeli ei varmaan ole tasapeli, koska oikeassakaan elämässä nykyään tasapelejä ei tunneta.

Se, että play offseissa tulee rangaistuslaukauskisa jatkoajan jälkeen jos peli on tasa on moka, mutta se ei meitä kumpaakaan tässä liigassa kosketa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensinnäkään ei oltu sovittu mitään peliä ja toiseksi LOPETA se törkyviestien lähettäminen. Tätä konsolia käyttää myös perheen nuorimmat...

Laitoinko jotain törkyviestejä? Tietääkseni laitoin ihan asiallisia viestejä, mutta jos sinne jotain painokelvotontakin eksyi niin pyydän anteeksi.

No nyt tuli sitten San Josea vastaan pelattua molemmat ottelut. Toisessa hävisin aloitukset 22-0 ja silti itse ottelun vain 3-1. Miten ihmeessä et saanut enempää maaleja aikaan noilla aloitusvoitoilla? Ihan uskomatonta. :D

Taklauspeli sujuu, puolustus sujuu, hyökkäys sujuu ihan kohtuullisesti (Nabokov on ihan törkeän hyvä veska), mutta minkäs teet jos niissä aloituksissa ei pärjää. Ei silloin voi taistella voitosta.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olet oikeassa. Aloitukset ja rangaistuslaukaukset eivät kuulu mitenkään mailapeliin nimeltä jääkiekko. Tasapeli ei varmaan ole tasapeli, koska oikeassakaan elämässä nykyään tasapelejä ei tunneta.

No joo joo. Vituttaa vaan kun muuten pelaan itse jo aika hyvää peliä, mutta sekään ei auta kun vastaan tulee näitä sählyveivaajia ja sekunnin sadasosan tarkkuudella aloittavia pelaajia.
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
nyt täytyy lähteä seuramaan kiekkoa livenä joten illalla taas online.. kiitos kaikille tämän päivä vastustajille.

Detroitille kirvelevä tappio ;)

edit. reilu kymmenkunta peliä tuli pelattu ja illalla muutama lisää
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
nyt täytyy lähteä seuramaan kiekkoa livenä joten illalla taas online.. kiitos kaikille tämän päivä vastustajille.

Detroitille kirvelevä tappio ;)

Joo otetaanko illalla sit se toinen? Hitsi miten tiukka matsi oli, tilastollisesti hallitsin kun vedot vein 21-11 ja aluehallinta mulle n. 10min sulle 6min.
Mutta kerrottakoon muillekin että tein tasoitusmaalin 0,7 sekkaa ennen summeria ja ilman veskaa tietty piti pelata. SJ joutui lyömään pitkän noin 5 sekkaa aiemmin ja siitä tilanteesta Nash sitten iski häkin. Jatkoaikamaali olikin sit jo vähän onnenkantamoinen, Zeta kilautti tolppaan josta se putoaa maaliviivalle ja Lidströmin jalan kautta maaliin.
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Laitoinko jotain törkyviestejä? Tietääkseni laitoin ihan asiallisia viestejä, mutta jos sinne jotain painokelvotontakin eksyi niin pyydän anteeksi.

En niitä kaikkia jaksanut lukea, mutta oli sinne kirosanoja eksynyt ja aika tiukkasävyisiä muutenkin. :) No harm done. Kiitos peleistä.
 

Snagari

Jäsen
No nyt tuli sitten San Josea vastaan pelattua molemmat ottelut. Toisessa hävisin aloitukset 22-0 ja silti itse ottelun vain 3-1. Miten ihmeessä et saanut enempää maaleja aikaan noilla aloitusvoitoilla? Ihan uskomatonta. :D

Eli sun mielestä aloitusvoitto=maali? En nyt kyllä yhtään ymmärrä sun logiikkaas, ei se alotusvoittojen ottaminen ole kokonaan kiinni sun peukalon nopeudesta, vaan pelaajan statseilla on myös osansa asiaan. Esim. Malkinin aloitusstatsit on jotain about 70, niin ei se kauhean montaa aloitusta voita. Ja miten niin uskomatonta ettei ollut tehnyt enempää maaleja? Mäkin kaavin peleissä yleensä noin kolmasosan aloituksista itselleni, enkä silti häviä jokaista peliä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Olipas epäoikeudenmukaiset pelit Floridaa vastaan.

Hävisin peleissä ainoastaan jääkiekkoon epäsuorasti liittyvillä osa-alueilla eli taklauksissa, hyökkäysajassa, aloituksissa, maaleissa, syöttöprosentissa ja laukauksissa. Sen sijaan voitin kiekonmenetykset, kaukolaukaukset, pitkätkiekot, maalivahdin torjunnat (kpl-määräisesti), tappelut ja rangaistusminuutit (myös turhat jäähyt). Tämän lisäksi onnistuin melko hyvin pyörittämään peliä kulmissa ja muutenkin niissä osissa kenttää, jossa puolustajat eivät tulleet lähelle.

Palkintona tästä kaikesta yhteismaalein 11-3 tappio. Eipä ole vielä oo vielä kertaakaan tarvinnut Projaskaa voittaa, 0-10-0 taitaa olla saldo kaikista liigoista :).
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli sun mielestä aloitusvoitto=maali? En nyt kyllä yhtään ymmärrä sun logiikkaas, ei se alotusvoittojen ottaminen ole kokonaan kiinni sun peukalon nopeudesta, vaan pelaajan statseilla on myös osansa asiaan. Esim. Malkinin aloitusstatsit on jotain about 70, niin ei se kauhean montaa aloitusta voita. Ja miten niin uskomatonta ettei ollut tehnyt enempää maaleja? Mäkin kaavin peleissä yleensä noin kolmasosan aloituksista itselleni, enkä silti häviä jokaista peliä.

Oletetaan että näistä 22 aloituksesta 8 oli minun puolustusalueellani ja 8 hyökkäysalueellani. Nyt kun San Jose kaapi näistä jokaisen niin hän sai käytännössä 8 ilmaista maalipaikkaa minun alueellani ja vastaavasti minä en saanut yhtään maalipaikkaa hänen alueellaan noista aloituksista. Kyllä se vaan peliä vaikeuttaa huomattavasti.

Hyvä tietää että nuo aloitukset ovat myös pelaajien statseista kiinni. Mulla on siis vielä toivoa.
 
Olipas epäoikeudenmukaiset pelit Floridaa vastaan.

Hävisin peleissä ainoastaan jääkiekkoon epäsuorasti liittyvillä osa-alueilla eli taklauksissa, hyökkäysajassa, aloituksissa, maaleissa, syöttöprosentissa ja laukauksissa. Sen sijaan voitin kiekonmenetykset, kaukolaukaukset, pitkätkiekot, maalivahdin torjunnat (kpl-määräisesti), tappelut ja rangaistusminuutit (myös turhat jäähyt). Tämän lisäksi onnistuin melko hyvin pyörittämään peliä kulmissa ja muutenkin niissä osissa kenttää, jossa puolustajat eivät tulleet lähelle.

Heh, täytyy arvostaa tota sun asennetta, ei onnistuis nimittäin multa kahden tappion jälkeen tulla heittää huumoria foorumille, toki huono häviäjä kun olen. Mutta joo kyllä pelit meni mun komennossa ja tatsi tuohon touhuun alkaa taas löytymään. Aika laajalla rintamalla tuli maaleja, mikä on myös hyvä juttu. Tappelut meni kyllä aika pahasti canesille, toki Chara tais kaatua Allenilla kerran.

Eipä ole vielä oo vielä kertaakaan tarvinnut Projaskaa voittaa, 0-10-0 taitaa olla saldo kaikista liigoista :).

Jotenkin sua vastaan on aina kiva pelata ja pelit on aina ihan kivoja. Ei oo semmosta vittumaista piirrettä tossa sun pelaamisessa ja yleensä peleissä molemmat saa hyvin tekopaikkoja, jolloin peli ei oo mitään pelkkää sumputtamista. Mukavat pelit oli, kiitoksia siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös