PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 698
  • 1 850

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
nyt kyllä joutuu menee nukkumaan... valitettavasti en kerennyt pelaan kaikkia halukkaita vastaaan, mutta huomenna klo 15 eteenpäin olen haastettavissa

kiitos hyvistä peleistä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Oon tulossa pelaamaan, jahka tuo järjestelmäpäivitys tuosta nyt menee läpi. En muista keitä vastaan oli vielä pelaamatta, mutta ne jotka tulee piston sydämessään, niin voi tulla haastamaan. Buffalo siis kyseessä.

Edit: Seuraavia joukkueita kaivataan: Van, SJ, Car, Ott, NYI
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pahoittelut. Viime viikolla jäi pelit todella vähiin kasaantuneiden velvollisuuksien vuoksi, tällä viikolla lupaan olla aktiivisemmin paikalla. Eilen Juzsia vastaan pari matsia, ekassa turpaan 2-4 ja toisesta voitto rankkareilla 4-3. Ihan jees.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Flyersin alkukauden lento on vaihtunut aikamoiseksi taaperrukseksi viimeisen 10 pelin tiimoilta. Kauden tavoitteena oli kotietu poffeihin, mutta nyt ollaan tuon Sauben taulukon pistekeskiarvon perusteella sijalla 10, mikä oli mun lopullinen sijoitus myös Talviliigassa. Jos kotietuun halajan päästä, on loput 14 ottelua pelattava reilusti yli piste per peli keskiarvolla. Saa nähdä miten käy.

Nyt tiistaina ja keskiviikkona ehdin pelata parit pelit per ilta pois alta.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
HELLCOP tai JZZ, voitteko pelata minua vastaan nyt?
Mä oon päivisin töissä, eli vasta joskus viiden nurkilla ehdin kotiin, pelit kyllä alkaa yleensä vasta kahdeksan jälkeen...
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Mites Hellcop ja rey, oletteko mitenkin pitkään tänään peleillä?
Eli jos iltasella (noin ysiltä) pleikalle ehtii, niin saadaanko pelejä aikaiseksi?

Onko Oswaldi Oravasta (Chicago) kellään tietoa? Oravaa voisin myös tänään haastaa, jos linjoille samaan aikaan ehditään.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missä ihmeessä luuraa kamenski? Miehestä ei ole aikoihin kuulunut yhtään mitään eikä vastaa yksityisviesteihinkään. Ei ilmeisesti halua pelata Pittsburghia vastaan?
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Missä ihmeessä luuraa kamenski? Miehestä ei ole aikoihin kuulunut yhtään mitään eikä vastaa yksityisviesteihinkään. Ei ilmeisesti halua pelata Pittsburghia vastaan?

Kyllä sitä varmaan pelottaa, sähän olet alkanut raportoimaan käytännössä pelkkiä voitollisia juttuja täällä. Kamenski varmaan reenaa jotain superpelaajia vastaan, eikä vielä koe olevansa valmis sun kohtaamiseen.

En keksi muutakaan.
 

RDivis

Jäsen
Semmoista vaan Atlanta ilmoittelee/kyselee, että pelit alkavat vissiin koko porukalla kivasti rullailemaan kohti loppua ja näin ollen vastustajatkin vähenemään. Nyt on sellainen tilanne, etten viitsisi turhaan roikottaa Änäri 10:iä päällä ja odottaa josko joku niistä vähistä joukkueista joita vastaan olisi peli, tulisi linjoille.

Rangers, Sharks, Oilers tipautelkaa YV:tä, milloin olette paikalla, kiitos!
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Missä ihmeessä luuraa kamenski? Miehestä ei ole aikoihin kuulunut yhtään mitään eikä vastaa yksityisviesteihinkään. Ei ilmeisesti halua pelata Pittsburghia vastaan?

31.3: Avs on lomalla ensi viikon tiistaihin asti, loman rankkuudesta riippuen mahdollisesti pari päivää lisää lepoa.

Tänään kuitenkin pelivalmiudessa kunhan töistä kotia selviän.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Pari peliä taas.

Ensin Floridalta rumasti turpaan, eipä siinä mitään selittämistä. Yksi kiekko Floridan maaliin, niin maha oli täynnä. Oli taas sellainen peli, että pesarilla olisi varmaan pitänyt vetää Floridan pelaajia vastapalloon, että olisi mokomat saanut nurin, tulivat kuin kiskoilla.

Toisessa pelissä Hiller, joka oli muutaman matsin saanut miettiä maalivahtipelaamisen syvintä olemusta juoden pipo päässä sporttijuomaa penkin päässä ryösti Phoenixin. Jatkoajalla aivan käsittämätön gamesaver ja melkein heti sen jälkeen suuresti parjattu Kurpitapää teki jatkoaikamaalin. Kesselin esityön jälkeen siitä olisi maalin kyllä tehnyt ruukkufiikuskin, yllätyin kuitenkin positiivisesti Ollin onnistumisesta.

Phoenixin veskarilla ei kyllä ollut muutenkaan paras päivänsä. Toronton 1-0 maalin taidokas rystysyöttö nollakumasta livahti patjojen ja tolpan välistä nelosketjun puukädelle, joka vajaavaisuutensa tuntien potkaisi kiekon maaliin seistessään maalivahdin alueella Phoenixin veskarin takana.

Tuurivoitto sano.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
NYI ihan just linjoilla, haastetta tulemaan.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Onkos B-Eagle linjoilla, näyttäis olevan onlinessa ainoona jota vastaan mulla on pelejä jäljellä...
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Onkos B-Eagle linjoilla, näyttäis olevan onlinessa ainoona jota vastaan mulla on pelejä jäljellä...

Detroit on nyt linjoilla, pelataan JZZ pelit pois? Pääylöstimppan kanssa voisin kans pelata puuttuvan matsin, passaako?
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kenelläs olisi intoa pelata Edmontonia vastaan, voisin tulla linjoille jos halukkaita vastustajia. En nyt juuri muista ketä vastaan pelejä pelaamatta, mutta jos joku haluaa pelata niin laittakaahan viestiä tänne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös