Bouwmeester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hpk
Juu tuun just pelaamaan.
Oon nyt linjoilla ja laitoin haastetta. Tämän pelin jälkeen Tampa Bay vetäytyy pääsiäisvapaille ja jatkaa liigaa sunnuntaina. Hyvät pääsiäiset kaikille:).
Juu tuun just pelaamaan.
COL, OTT, WSH, NYR, LOS, CAR, PHI, SJ ilmoitelkaahan jos joku pystyisi pelaamaan ottelut pois alta.
Washington voi pelaa.. Ootko linjoil?
Olipas äsken hauskat ottelut Narmon Rangersia vastaan, vaikka hävisinkin 2-0 ja 2-1.
Narmo pyörii, pyörii ja näpertelee mun alueella, no minä seison maalin edessä viiden miehen puolustusmuurissa, johon jokainen Narmon laukaus myös osuu. Melkoista pikkunättiä peliä mutta todella tehotonta.
Tarvittavat kaksi maalia sillä toki kaivettiin molemmissa peleissä, mutta se on todella vähän 17 minuutin hyökkäysalueaikoihin nähden. Ja tässä kohtaa tuo 17 minuuttia on nimenomaan sellaisen pikkunäppärän siirtelyn tulosta, mikä mulle vastahyökkäysjoukkueena sopii. :D
Tehokasta kyllä mua vastaan oli tällä kertaa seisoa tossa maalin eessä ja antaa koneen pelata, mutta liekkö se kaikista optimaalisin taktiikka kun Penguinsilla pelaat :D.
En ymmärrä logiikkaa. Nimenomaan Penguinsillahan tuo on järkevämpää kuin huonommilla joukkueilla, koska tietokone pelaa virtuaalipelaajilla paremmin.
Minä en sovita pelitapaani virtuaalipelaajien mukaan vaan pelaan ihan omaa peliäni. Mulle sopii ihan hyvin vastahyökkäyksiin perustuva taktiikka, lähellä oli etten olisi sinultakin napsinut pisteitä.
Mainittakoon vielä että en ole muita vastaan pelannut noin ultrapassiivisesti. Rangersia vastaan se vain näytti toimivan, vaikka ei pisteinä realisoitunutkaan.
Niin sitä ajattelin vaan, että jää aikamoinen hyökkäysarsenaali käyttämättä jos seisoo koko pelin oman maalin edessä eikä kertaakaan pääse edes vastustajan alueelle, saati sitten laukomaan.
Tämä ei siis vittuilua, ihan vain kehitysehdotus omasta näkökulmasta tarkasteltuna.
Detroit tulee linjoille tässä illan mittaan, viim. klo 23 joten linjoille sieltä!!
Sori B-eagle, kun en jäänyt pelaileen toista. Oon pikku kaljoissa ja tajusin ekan erän puolivälissä, ettei olis kannattanu ees peliä ottaa. Ei tuu mistään mitään.
Onneksi Toronto teki sen taas ihan itse. Mukavaa iltaa... Eikä hätää siitä pelistä.
Carolina ois nyt aamujäillä.
Detroit vois tulla linjoilla pelaa muutaman matsin jos peliseuraa löytyy, eli uupuu matsit seuraavilta:
Boston, Florida, Carolina, Islanders ja San Jose.