PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 694
  • 1 850

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika hyvät matsit oli, päästä päähän mentiin. Vähän kyllä odottelin sulta fyysisempää otetta, olin täältä saanut sun teksteistä käsityksen, että taklauksia on tiedossa. Nyt taisi molemmissa matseissa olla mulla n.2,5 kertaa enemmän taklauksia..

Joo, itsekin ihmettelin kun ei taklaukset osuneet ollenkaan nappiin. Tosi huonoa taklauspeliä multa tässä ottelussa.

Millähän mä saisin noi 2vs.1-tilanteeni vähän tehokkaammiksi. Ihan nätisti osaan niitä luoda ja poikittaissyöttö löytää usein kaverin lapaan avopaikkaan, mutta arviolta vain joka viides menee maaliin, maksimissaan. Tuntuu että veto lähtee aina matalana päin veskaa.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Joo, itsekin ihmettelin kun ei taklaukset osuneet ollenkaan nappiin. Tosi huonoa taklauspeliä multa tässä ottelussa.

Millähän mä saisin noi 2vs.1-tilanteeni vähän tehokkaammiksi. Ihan nätisti osaan niitä luoda ja poikittaissyöttö löytää usein kaverin lapaan avopaikkaan, mutta arviolta vain joka viides menee maaliin, maksimissaan. Tuntuu että veto lähtee aina matalana päin veskaa.

En tiedä oonko paras neuvomaan, mutta mun mielestä sun pitäis saada se syöttö sinne perille skidisti aiemmin. Sit se kaveri olis piirun kauempana maalista eikä ihan kiinni molarissa. Siitä se vaan jää usein patjoihin. En puhu siis isosta erosta nykyiseen, mutta aavistus aiemmin, niin uskon että alkaa maaleja tulla..
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä oonko paras neuvomaan, mutta mun mielestä sun pitäis saada se syöttö sinne perille skidisti aiemmin. Sit se kaveri olis piirun kauempana maalista eikä ihan kiinni molarissa. Siitä se vaan jää usein patjoihin. En puhu siis isosta erosta nykyiseen, mutta aavistus aiemmin, niin uskon että alkaa maaleja tulla..

Ihan hyvä pointti. Olen yleensä pyrkinyt syöttämään lähellä maalia niin veska joutuu liikkumaan enemmän jolloin kaveri saattaa päästä vain siirtämään kiekon maalin.

Mutta tosiaan täytyy ehkäpä vastaisuudessa kokeilla antaa aiemmin se syöttö.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbuksen kausi paketissa. Tai siis runkosarja. Vika peli pelattu ProoJaskan Floridaa vastaan ja siitä kaavittiin 2-0 voitto. Aika nihkeä peli, erikoistilanteita paljon. Jotenkin tuntui, että ProoJaska ei ollut ihan oma itsensä tässä pelissä vaan lähinnä keskittyi mun pelaajien teurastukseen ja sain sitä kautta paljon ylivoimaa, tuloksetta tosin. Kaksi erää pelattiin nollilla Masonin ja Vokounin hyvien otteiden ansiosta. Kolmas erä alkoi Columbuksen kannalta hyvin kun vain reilu 30 sekuntia oli pelattu kun Vermette iski reboundista 1-0 maalin. Columbus taisteli ja sai minuutti ennen loppua melko helpohkon maalin, kun Vokoun heitti kiekon suoraan Eliaksen lapaan joka pisti kääntörannarilla yläputken kautta 2-0 lukemat. Ihan jees matsi, mutta jotenkin tästä puuttui se tunne mitä meidän välisissä matseissa yleensä on. Kiitos matsista.

Runkosarja meni Columbukselta ehkä odotettua paremmin. Pre-seasonilla pelasin parit harkkamatsit eikä mikään oikeen tuntunut onnistuvan. Toki nyt saanut muokata vähän ketjuja uuteen uskoon, kun nuo treiditkin olivat. Saldona runkosarjassa 48 voittoa-4 häviötä-6 jatkoaika/rankkari häviötä. Hyvä saldo ja runkosarjassa vissiin enään kamenski voi nousta ohi. Varma en ole tästä ollenkaan.

Runkosarjan parhaat pelurit Columbuksella löytyvät alkuperäisosastolta, jotka kiittivät antamastani vastuusta. Vermette kirkkaimpana tähtenä 61 matsia ja 37+37 tällä hetkellä pistepörssin ykkösenä, mutta se taitaa jäädä haaveeksi Edmontonin Goglianon jatkaessa hurjaa pistetehtailua. R.j Umberger ansaitsee kiitoksen taistelusta ja hienoista alivoimamaaleista (10kpl) Steve Mason paransi otteitaan jatkuvasti ja onkin eniten pelaavista veskareista ykkönen prosenteissa 91.4% ja nollapeleissä 17. Hienoja pelejä ja loistavia kahinoita saanut täällä jatkoajassa aikaiseksi ja siitä iso kiitos kaikille pelaajille.

Columbus odottaa innolla pudotuspelejä.
 
Viel on monta peliä jäljellä, kerkeääkö joku pelaamaan nyt? Meen nyt pommittamaan mm. hellcoppia et saapi ne pelit pelattua.

Nooh eihän siellä ketään ole. Tuossa kolmen - neljän välillä voisin muutaman matsin ottaa. CAR, TOR, PHI, MTL ainakin seurat joita vastaan on 2 peliä jäljellä.
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Noniin, elikkäs Kevätliiga 2 idea on kuollut ja kuopattu. Oli sen verran vahvaa vastarintaa, että turhaa kränää olisi vaan syntynyt jos liiga olisi perustettu. Yleinen mielipide oli sen verran vahvasti ideaa vastaan. Jatketaan Kevätliigan pelailua entiseen tahtiin ja odotellaan pleijareiden alkua, mahdollisimman nopeasti.

Toivottavasti ei jäänyt keneltäkään nyt mitään hampaankoloon, multa ei ainakaan.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Islanders on ihan just linjoilla, jos joku haluaa ottaa matsia.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Noniin, elikkäs Kevätliiga 2 idea on kuollut ja kuopattu. Oli sen verran vahvaa vastarintaa, että turhaa kränää olisi vaan syntynyt jos liiga olisi perustettu. Yleinen mielipide oli sen verran vahvasti ideaa vastaan. Jatketaan Kevätliigan pelailua entiseen tahtiin ja odotellaan pleijareiden alkua, mahdollisimman nopeasti.

Toivottavasti ei jäänyt keneltäkään nyt mitään hampaankoloon, multa ei ainakaan.

Harmi homma, kun pelitkin on niin vähäs, mutta joo ei mitään sen kummempaa hampaankoloon jää...
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pelataanko Islandersin kanssa puuttuva peli kohta pois? Meillä muistaakseni yks peli pelaamatta?
Sorry, joudun lähtemään pois tästä, joten menee myöhemmäksi.

Bostonia vastaan pari matsia. Ekasta 3-0 voitto meitsille, kaksi paskaseulontaa Bostonin maalivahdilta ja viimeinen tyhjiin.

Toka matsi sitten 2-4 Bostonille, muutama ihan tehtykin maali, mutta kaksi viimeistä seulomalla. Myös mun eka tehty oli lähinnä avuton lääpäisy joka sattui uppoamaan. Todellisia maalivahtien taistoja siis, Bostonin maalivahti ehkä jäi voittajaksi tästä kamppailusta (eli siis voitti paskemman maalivahdin tittelin).

Ei perkele että alkaa vituttaa NYI:llä pelaaminen. Kukaan ei osaa syöttää eikä luistella.
 

Durable

Jäsen
Sorry, joudun lähtemään pois tästä, joten menee myöhemmäksi.

Bostonia vastaan pari matsia. Ekasta 3-0 voitto meitsille, kaksi paskaseulontaa Bostonin maalivahdilta ja viimeinen tyhjiin.

Toka matsi sitten 2-4 Bostonille, muutama ihan tehtykin maali, mutta kaksi viimeistä seulomalla. Myös mun eka tehty oli lähinnä avuton lääpäisy joka sattui uppoamaan. Todellisia maalivahtien taistoja siis, Bostonin maalivahti ehkä jäi voittajaksi tästä kamppailusta (eli siis voitti paskemman maalivahdin tittelin).

Ei perkele että alkaa vituttaa NYI:llä pelaaminen. Kukaan ei osaa syöttää eikä luistella.


Ekan matsin eka maali meni kyl mun piikkiin. Syötin suoraan omiin. Sai kyl aina pelätä ku veto lähti et uppoo.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs Ässät
  • 1.69
  • 4.80
  • 4.55
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös