PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 84 439
  • 1 850

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Noniin sarja valmis. 4-1 otteluvoitoin Edmonton jatkoon.

Koko ottelusarja oli varsin tasainen ja ottelu ratkesi käytännössä Edmontonin parempaan viimeistelyyn. Viimeinen ottelu päättyikin 5-3 Edmontonille. Ottelun hahmo oli ehdottomasti O'Sullivan, joka iski hattutempun.

Sitä kyllä ihmettelen, että miten helvetissä on mahdollista, että saan jokaisessa liigassa jo puolivälierässä vastaan edellisen liigan mestarin...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin sarja valmis. 4-1 otteluvoitoin Edmonton jatkoon.

Onnittelut Edmontonille jatkoonpääsystä. Eli nyt siis on kaikki sarjat valmiina?

Columbus olisi tänää linjoilla tossa kohta ehkä yhen pelin ajan ja sit joku 22.20 --> muistaakseni ekkivin New Jerseytä vastaan oli mulla. Miten sopisi?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Sitä kyllä ihmettelen, että miten helvetissä on mahdollista, että saan jokaisessa liigassa jo puolivälierässä vastaan edellisen liigan mestarin...

Tätä täytyy kyllä ihmetellä varsinkin, kun talviliigan mestari on edelleen selvittämättä...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
New Jersey ja Columbus avasivat sarjansa. Ekan ottelun vei New Jersey 3-1, ei ehkä ihan oikeutetusti, mutta 3 maalia putkeen niin ei päässyt Columbus oikein mukaan enään. No toisessa ottelussa Columbus lähti kovalla raivolla murtamaan Brodeurin taikaa. Se onnistui ja taululle 9-0 voittolukemat. Vermette 4+1, ehkä se siitä alkaa lämpeemään. Jatketaan taas jossain vaiheessa. Sarja 1-1 tilanteessa.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Tiukat pelit snagaria vastaan tuli pelattua. Sarja nyt 1-1 tilanteessa. Vitunmoiseen lagiin palo käämit aika pahasti, mutta itse peli oli todella tasaista ja mielestäni viihdyttävää. Lagi vaan tappaa fiiliksen. Aina.
 

Snagari

Jäsen
Tiukat pelit snagaria vastaan tuli pelattua. Sarja nyt 1-1 tilanteessa. Vitunmoiseen lagiin palo käämit aika pahasti, mutta itse peli oli todella tasaista ja mielestäni viihdyttävää. Lagi vaan tappaa fiiliksen. Aina.

Pystyisitkö jatkaa sarjaa tässä illemmalla, niin ei ois lössiä käyttämässä nettiä, saataisiin pelata ilman lagia. Ei oo muuten ollu koskaan noin paljon tolppalaukauksia missään peleissä yhtä montaa kuin noissa kahdessa.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Pystyisitkö jatkaa sarjaa tässä illemmalla, niin ei ois lössiä käyttämässä nettiä, saataisiin pelata ilman lagia. Ei oo muuten ollu koskaan noin paljon tolppalaukauksia missään peleissä yhtä montaa kuin noissa kahdessa.

En ehi tänään enää, mutta huomenna voin taas samoihin aikoihin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tiukat pelit snagaria vastaan tuli pelattua. Sarja nyt 1-1 tilanteessa. Vitunmoiseen lagiin palo käämit aika pahasti, mutta itse peli oli todella tasaista ja mielestäni viihdyttävää. Lagi vaan tappaa fiiliksen. Aina.
Itse oon muuten huomannut että ainakin Spotify laittaa isonkin kaistan lagittamaan. Oma 24/1 lagittaa melkein aina jos Spotify on edes taustalla päällä.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Colorado-Phoenix sarja potkaistiin käyntiin Pepsi Centerissä kahdella pelillä. Sarja Coloradolle tiukkojen käänteiden jälkeen 2-0. Höntsävaihde toisesta liigasta ei onneksi ollut jäänyt päälle vaan sai oman pelin jotakuinkin kuosiin alusta lähtien.

Eka peliin alkuun höntsäilystä oli ehkä jopa hyötyä, koska kaksi ekaa maalia oli identtisiä: kova karvaus hyökkäyspäässä, kiekonriisto ja toimitus takatolpalle mistä kiekko lähes tyhjiin. Numeroiden kaunistelua loppua kohti, lopputulos 5-0 ja päälle gooni Duchenen nyrkkeilyvoitto.

Toinen peli lähtikin sitten Avsin osalta aika karmaisevasti käyntiin: ensimmäisestä Phoenixin hyökkäyksestä rankkari ja siitä 0-1, seuraava hyökkäys ja ohjausmaalilla 0-2 ja vielä 5-3 YV:llä koomailin nappisyötön Phoenixin kaverille läpiajoon ja 0-3. No, näissä peleissä ei luovuteta, ja kuutisen minsaa ennen loppua oma kojootti Mueller tasoittaa 3-3:een. Jatkoajalla ei maaleja, ja tällä kertaa arpa oli mun puolella ja vein rankkarit.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu tota R1 nappia!

Joo. Tosiaan sarja 2-1 Columbuksella. Kolmas peli päättyi 5-2 Columbus voittoon kolmannen erän hurjalla kirillä. Peli oli 2-0 kahden erän jälkeen New Jerseylle, mutta sain pelin kammettua tasoihin parin ylivoiman ansiosta. Loppuun vielä parit maalit ja ekkivin hermot riekaleiksi. Milloin jatketaan? Mulle passaa heti nyt samantien.
 
Joo. Tosiaan sarja 2-1 Columbuksella. Kolmas peli päättyi 5-2 Columbus voittoon kolmannen erän hurjalla kirillä. Peli oli 2-0 kahden erän jälkeen New Jerseylle, mutta sain pelin kammettua tasoihin parin ylivoiman ansiosta. Loppuun vielä parit maalit ja ekkivin hermot riekaleiksi. Milloin jatketaan? Mulle passaa heti nyt samantien.

Katotaan sit joskus kun jatketaan. Sä meet jatkoon, no doubt about it. Mutta tällä hetkellä pelaaminen on niin väkinäistä kuin olla ja voi, joten pidän nyt tän illan ainakin vapaata tästä sarjasta. Huomenna voit sitten voittaa minut kaksi kertaa putkeen, vaikkapa illalla?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katotaan sit joskus kun jatketaan. Sä meet jatkoon, no doubt about it. Mutta tällä hetkellä pelaaminen on niin väkinäistä kuin olla ja voi, joten pidän nyt tän illan ainakin vapaata tästä sarjasta. Huomenna voit sitten voittaa minut kaksi kertaa putkeen, vaikkapa illalla?

Joo. Pelihaluja ois ollut, mutta jos huomenna sit joskus. Pistä tänne viestiä jos jostain syystä pelihalut tälle illalle syttyvät.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös