PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 708
  • 1 850

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Mitäpä jos Dhearted heittäisit nyt Narmon ja Kimik222:n (San Jose) jo ulos, kun ovat täysin selviä tapauksia?

Sitten helpottuisi samalla aika paljon tuo pelien sopiminen jne. Jokainen näkisi samantien, että kenellä on oikeasti pelejä jäljellä..
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
PEW, kamenski ja B-Eagle jos tulisi linjoille, niin olisi kaikkia muita paitsi kahta vähiten pelannutta vastaan kaikki pelit paketissa, edellä mainittuja vastaan vain yks peli per henkilö.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäpä jos Dhearted heittäisit nyt Narmon ja Kimik222:n (San Jose) jo ulos, kun ovat täysin selviä tapauksia?

Sitten helpottuisi samalla aika paljon tuo pelien sopiminen jne. Jokainen näkisi samantien, että kenellä on oikeasti pelejä jäljellä..

No poistetaan kyseiset herrat.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko hommat edennyt mihinkään? Narmo ja rey vissiin poistettiinkin jo, mutta mikäs on tämänhetkinen pelitilanne :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Torontolla kausi läjässä. Loppukauden pelit menivät itseasiassa suht mukavasti ja viimeisestäkin pelistä Edmontonia vastaan voitto.

Kiitos kaikille liigasta, oli enimmäkseen mukavaa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Hieno homma! Aika nopeasti sait pelattua noita pois tänään :P mites muilla?
Pääylöstimppaa vastaan edelleen peli jäljellä.

Näyttäis olevan linjoilla, muttei vastaa pelikutsuun.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääylöstimppaa vastaan edelleen peli jäljellä.

Näyttäis olevan linjoilla, muttei vastaa pelikutsuun.

Toivottavasti kaikki kellä on pelejä viel pelaamatta niin tajuavat, että tänään tosiaan on deadline. Mun puolesta voi karsia sit jos ei saa pelattua. Onhan tässä sitä aikaa ollut..
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En nyt lähtisi itseäni karsimaan, kun olen kuitenkin loppuviikosta yrittänyt järjestellä pelejä aktiivisesti ja jäljellä tosiaan kaksi peliä enää. Ei voi olla päivästä tai kahdesta kiinni, kun itsellä oli kuitenkin tähän viivästymiseen jonkinlainen syy.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Tuolla näytti vielä olevan se San Jose mukana liigassa. Poistakaa se, niin nähdään vähän tarkemmin mitä pelejä vielä puuttuu keneltäkin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla näytti vielä olevan se San Jose mukana liigassa. Poistakaa se, niin nähdään vähän tarkemmin mitä pelejä vielä puuttuu keneltäkin.

Jos tässä nyt aletaan lisäaikaa antamaan niin annetaan reylle mahdollisuus samalla. Eihän tossa deadlinessa ole mitään järkeä, kun joka ikisessä liigassa aina sama juttu. Toki San Josella on vasta 45 peliä pelattu eli tiukkaa tekee. GM päättäköön.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Jos tässä nyt aletaan lisäaikaa antamaan niin annetaan reylle mahdollisuus samalla. Eihän tossa deadlinessa ole mitään järkeä, kun joka ikisessä liigassa aina sama juttu. Toki San Josella on vasta 45 peliä pelattu eli tiukkaa tekee. GM päättäköön.

Tuota jos lisäaikaa annetaan niin tietenkin kaikille sitä pitää antaa tasapuolisesti, eli reylle myös mutta homma vaan kusee siinä että nythän on jo kaksi potkittu liigasta.(Narmo-case asia erikseen) Sen takia olisi epäreilua antaa muille lisäaikaa, mutta jos sitä annetaan niin aktiivisimmille peliseuran hakijoille lisäaikaa max ensi viikko. Toisaalta lisäaikaa voisi antaa enemmänkin, silloin ainakin jatkuisi omat pelit kun silloin tod. näk. pääsisin/joutuisin pelaamaan karsintoja divari-joukkueen kanssa koska putoamiseni 6 huonoimman joukkoon näyttää suht heikolta.

EDIT: jaahas, tais tuo SJ olla just tuon poistetun reyn joukkue. Eli ei mitään, jatkakaa!!! :D
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mulla on yksi peli jäljellä ProoJaskaa vastaan, vastaas yyveihin...

Mites Proojaskan jatko noin yleisesti näissä liigoissa? Talviliigakin on vielä kesken ja ilmeisesti täysin hänen aktiivisuuden puutteesta johtuen.

Vittumaisen kova pelimies, mutta pelejä jää pelaamatta..
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noniin, enää yksi peli PEWiä vastaan ja kaksi reytä. Joten itse olen ainakin virallisesti turvassa pois pudotukselta.

Mielestäni ei anneta mitään viikon jatkoaikoja, itse ainakin esitin deadlinen lähestyessä pelisuunnitelman, jonka mukaan sain riittävän määrän pelejä pakettiin. Jos ei tässä vaiheessa ole täällä rukoilemassa jatkoaikaa, niin ei kai sitä välttämättä haluakkaan. Eli viimeinen dedis voisi olla tiistai klo: 23:59.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mielestäni ei anneta mitään viikon jatkoaikoja, itse ainakin esitin deadlinen lähestyessä pelisuunnitelman, jonka mukaan sain riittävän määrän pelejä pakettiin. Jos ei tässä vaiheessa ole täällä rukoilemassa jatkoaikaa, niin ei kai sitä välttämättä haluakkaan. Eli viimeinen dedis voisi olla tiistai klo: 23:59.

Ääni tälle ja keskiviikkona playoffit käyntiin oli mikä oli. Ne joilla pelejä puuttuu, voisi esittää jonkunnäköisen suunnitelman miten meinaa pelata ja koska on linjoilla.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mites Proojaskan jatko noin yleisesti näissä liigoissa? Talviliigakin on vielä kesken ja ilmeisesti täysin hänen aktiivisuuden puutteesta johtuen.
Joo nyt viikon verran olen yrittänyt pelejä sopia Proojaskan kanssa, mutta mies ei vastaile yksityisviesteihin, eikä ota vastaan pelikutsuja, vaikka on onlinessa NHL:ssä. Tosiaan mulle ihan sama poistetaanko vai ei, pisteitä tuskin on tulossa...
 

Snagari

Jäsen
Joo nyt viikon verran olen yrittänyt pelejä sopia Proojaskan kanssa, mutta mies ei vastaile yksityisviesteihin, eikä ota vastaan pelikutsuja, vaikka on onlinessa NHL:ssä. Tosiaan mulle ihan sama poistetaanko vai ei, pisteitä tuskin on tulossa...

Tässä on syy miksei olla edes talviliigan finaaleja (!) pelattua. Ei vastaa edes perkele yksityisviesteihin. On kyllä turhauttavaa.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Tällä hetkellä mun mielestä juttu on niin, että nyt esim. Dhearted itse saa sen päivän-kaksi lisäaikaa, koska on nyt viimeaikoina esittänyt hyvää aktiivisuutta pelien järkkämisessä.

Mm. Proojaska sitten vaan hiuksista, no vaikka, ulos liigasta. Aktiivisuus nolla, viesteihin vastaaminen aika vitun harvinaista jne.. Ei käyttöä.

Eli, olen sitä mieltä, että jos ei pelejä ole yrittänyt olla yhtään sopimassa, niin ulos liigasta. Piste.

Muussa tapauksessa on sitten lisäaikaa vaikka sinne maanantaille tai tiistaille.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli miten nyt tehdään kaikkien mattimyöhäisten kanssa? Ketkä pihalle vaiko ollenkaan ja pistetään uusi deadline kaikille? Mites toi San Jose, pelejä vissiin 11 jäljellä niin aika varmasti ei ihan heti ainakaan saa pelattua. Tai mistä näitä tietää.. GM voisi laittaa nyt uudet ajat ja deadlinet yms tarpeelliset tiedot jatkosta.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Täältä annetaan ääni sille, että Deadlinea kunnioitetaan, pienellä joustolla.


Kaikki, joilla on yli 2 matsia jäljellä, eivätkä ole pelejä yrittäneet millään tapaa sopia suoraan ulos. Noille, joilla on 1 tai 2 pelaamatta, ja toisaalta selkeästi intoa niitä sopia saavat vaikka tiistain päättymiseen lisäaikaa. Sitten pleijarit käyntiin.

Jos joku vasta nyt herää tähän deadlineen, ei hän mielestäni ansaitse mitään lisäaikaa pelien suhteen. Tätä on jo nyt venytetty turhankin kauan.


edit. Vielä siis siten, että poistaminen alkaa niistä, joilla on eniten pelejä jäljellä. Jos (kun) nämä sitten vähentävät noita, joilla on 1 tai 2 jäljellä, niin nämä joilla poistojen jälkeen on pelit täynnä, saavat jatkaa. Tämä olisi mielestäni oikeudenmukaista kaikille.
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulla on kaksi peliä San Josea vastaan pelaamatta, ja tossa kun kokeiltiin joku viikko sitten, niin oli jotai hämminkiä, ku ei voitu pelata. En sitten tiiä onko tilanne muuttunut.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Peli jäljellä ProoJaskaa vastaan, muuten homma paketissa. En tiedä miten tänään tai huomenna ehdin olemaan linjoilla, joten tuo yksi peli jää ehkä pelaamatta ja sitten lähdetään Floridan kanssa käsi kädessä liigasta rankkurin bootsi perseessä. Taino, yksihän meistä vaan itse asiassa lähtee, kumpi sitten ensin saakaan kenkää.

Omalta osalta melkein ihan sama, änäri ollut mulla aika pitkälti pölyä keräämässä viime viikot, melkein jo unohtanut miten sitä pelataan; pleijareissa voi hyvinkin tulla kylmää kyytiä.

ps. joku täällä heitti että voitais joskus kokeilla yhdessä konsoli-finin kanssa liigaa. Mää veikkaisin, että korkeintaan konsolifinin ykkösdivarin kanssa. Ei sillä etteikö täälläkin pelata osaisi, mutta jos yhtään osaan nimimerkkejä yhdistää, niin konsolifinin pääsarjassa pelaa neljä suomalaista, ketkä mahtuu NHL10:n versus top-12 joukkoon... taso voisi olla vähän turhan kova :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös