PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 701
  • 1 850

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Dodiin runkosarja omalta osalta saatu päätökseen viimesestä matsista irtosi 2-1 voitto San Josesta. Nyt vaan jännittämään riittääkö 62pistettä pleijjareihin.
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
4 maalin häviötä putkeen. 2 jatkoajalla ja yksi 3,2 sek ennen loppua. Nyt ei viitti kyllä pelata enään etten riko mitään
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Matsit NYI vastaan tuli tuos pelattua, ensimmäinen meni jatkoille josta sain sentään pisteen. Mutta toinen oli erikoinen matsi, tilanne oli NYI:lle 4-0 2. erän jälkeen. Sit kolmas erä päättyi DET:lle 4-3, eli loppulukemat siis 7-4 Islanders vei nimiinsä. Kiitos peleistä, viihdyttäviä ennen kaikkea! :D
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Matsit NYI vastaan tuli tuos pelattua, ensimmäinen meni jatkoille josta sain sentään pisteen. Mutta toinen oli erikoinen matsi, tilanne oli NYI:lle 4-0 2. erän jälkeen. Sit kolmas erä päättyi DET:lle 4-3, eli loppulukemat siis 7-4 Islanders vei nimiinsä. Kiitos peleistä, viihdyttäviä ennen kaikkea! :D
Alkoi kyllä hiukkasen vuotamaan mun puolustus tuossa lopussa! Jäbän jokainen poikittaissyöttö aivan vapaalle ukolle ja yläpesään. Alkoi jo hiukan jännittää, että mahtaako ansaittu 5-0 johto pitää, mutta onneksi aika loppui kesken.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
4 maalin häviötä putkeen. 2 jatkoajalla ja yksi 3,2 sek ennen loppua. Nyt ei viitti kyllä pelata enään etten riko mitään
Lähdit aika hätäiseen kyllä menemään. Oli muuten kamalan näköistä peliä molemmilta, kiekkoa siirreltiin lähinnä poke checkeillä, räpellyksillä ja ropelleilla. Ihan kun olis SM-liigaa katsonut.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Alkoi kyllä hiukkasen vuotamaan mun puolustus tuossa lopussa! Jäbän jokainen poikittaissyöttö aivan vapaalle ukolle ja yläpesään. Alkoi jo hiukan jännittää, että mahtaako ansaittu 5-0 johto pitää, mutta onneksi aika loppui kesken.

Korjaan, johdit 4-0 kun tein 4-1 maalin AV:lla ajassa noin 40:38. Sitten teit heti kuitin 5-1. Sit olin lopussa vielä 6-4 tilanteessa kun aikaa oli noin pari minuuttia, jos oisin vielä tasoihin tullut niin huhhuh.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy kysyä tätä kautta, ku et näköjään tykkää noihin yksityisviesteihin vastata eli millon rey pystysit pelaamaan ne meidän pelit? Ku ei oikeen kiinnosta roikkua siellä onlinessa turhan takia, kun on ainoastaan sua vastaan enää pelit pelaamatta.

EDIT: Laitoin rey sulle yv:n huomisesta.
 
Viimeksi muokattu:

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Täytyy kysyä tätä kautta, ku et näköjään tykkää noihin yksityisviesteihin vastata eli millon rey pystysit pelaamaan ne meidän pelit? Ku ei oikeen kiinnosta roikkua siellä onlinessa turhan takia, kun on ainoastaan sua vastaan enää pelit pelaamatta.

vaikka nyt heti

edit. postilaatikossa on noin 50+ viestiä, joissa kysellään että milloin pelataan. Ymmärrät kyllä varmaan, että en voi kaikkiin vastata tarkalla ajankohdalla.

Pääsääntöisesti olen tämän viikon loppuun asti iltaisin klo 20->23-34 linjoilla poislukien huomisen jolloin yritän iltapäivällä saada muutaman matsin pelattua.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
vaikka nyt heti

edit. postilaatikossa on noin 50+ viestiä, joissa kysellään että milloin pelataan. Ymmärrät kyllä varmaan, että en voi kaikkiin vastata tarkalla ajankohdalla.

Pääsääntöisesti olen tämän viikon loppuun asti iltaisin klo 20->23-34 linjoilla poislukien huomisen jolloin yritän iltapäivällä saada muutaman matsin pelattua.

Jaksatko pelata vielä mua vastaan sen puuttuvan tänään???
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
jep. Pelataan pois yksi pois niin sitten Nässeä vastaan

Haasta sä kun olette saanut pelattua, koska se on nyt sun kotiottelu. Viimeksi päättyi 5-4 jatkoajalla mun voittoon, jännä nähä millainen trilleri tällä kertaa on luvassa. :)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Jos reyllä on virtaa vielä nässeä vastaan pelatun pelin jälkeen, niin voidaan mun puolesta pelata se toinenkin pois. Eka päättyi juuri Buffalon 4-2 voittoon. Tiukka peli oli.
 
Päiväsellä jos löytyy pelaajia, niin ei muuta kuin pelailemaan. MTL taisi olla ainut jota vastaan on molemmat pelit pelaamatta ja sitte on useampi, jota vastaan se yks peli on jäljellä.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipa erikoisten pelien ja maalien ilta eilen. Pittsburghia vastaan pelattiin puoltoista peliä, sitten neppailtiin ja spedeiltiin puolet toisesta matsista. Jos tulee turpaan niin loppuajan voi ottaa joko reenin kannalta, tai sitten vaikka YV:llä lämiä omassa päässä kiekkoa pleksiin, aika kuluu molemmilla tavoilla.

Rey:n SJ:tä vastaan kaksi 3-2 päättynyttä peliä. Voin kuvitella vitutuksen toisessa päässä. Ensimmäinen peli ratkeaa 3,2 sekkaa ennen loppua, joku kolmoskentän puukäsi lapioi maalin edestä jäätä pitkin ja vielä tolpan kautta poikittaissyötön sisään. Tota maalia ennen SJ:ltä "hylättiin" maali, selvästi kävi kiakko jo maalissa mutta kotituomarit, kotituomarit... toinen peli jatkoajalla mulle 3-2, ja siinäkin taisi olla alle minuutti jatkoja jäljellä.

Helllcopin Flyersiä vastaan 26 minsaa ylivoimaa - ja yksi maali, woohoo! Tiukka puolustus. Erikoiseksi pelin tekee se, että voitin rankkarit. First ever, rasti seinään.

Vielä Oilersia vastaan yksi matsi ja siitä tasaisen matsin jälkeen maalin voitto, mutta tässäkin pelissä perseiltiin, oikein tuplana: yritin Stastnyllä blokata vetoa maalin edessä ja onnistuinkin, puoliksi, Stastny oikein ojensi persettään vedon eteen ja siitähän se kimposi yyylös, Anderson hämmentyi ja istahti itsekin perseelleen, ja kiekko putosi maaliin. Nyt tosin riitti vain kavennusosumaksi, muuten olisi ollut highlight reel gool.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipa erikoisten pelien ja maalien ilta eilen. Pittsburghia vastaan pelattiin puoltoista peliä, sitten neppailtiin ja spedeiltiin puolet toisesta matsista. Jos tulee turpaan niin loppuajan voi ottaa joko reenin kannalta, tai sitten vaikka YV:llä lämiä omassa päässä kiekkoa pleksiin, aika kuluu molemmilla tavoilla.

Joo, aika kaksijakoiset pelit. Ensimmäiseen peliin olin tyytyväinen, vain 3-0-tappio parin liigan takaista mestaria vastaan, ei huono. Paikkoja oli itselläkin jokuseen maaliin.

Toinen ottelu alkoi myös hyvin, mutta sitten toisessa erässä jokainen veto meni sisään ja pääsit 5-0-johtoon. Tässä vaiheessa motivaatio petti enkä jaksanut enää pelata sata lasissa. Kuitenkin toki rehdisti pelaten enkä läminyt pitkiä omasta päädystä tai muuta vastaavaa. ;)

Nyt on enää kaksi ottelua pelaamatta, Los Angelesia vastaan. Talviliigan pistemäärä on jo nyt ylitetty reilusti ja jumbosijakin vältetty, joten viimeiset ottelut otetaan vain treenin kannalta.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Rey, Hellcop, tai Orava tänään linjoilla? Reyn ja Hellcopin kanssa yhdet jäljellä ja Oravan kanssa molemmat. Onko Orava elossa? Ei ole pitkään toviin kuulunut tai näkynyt täällä tai onlinessa..

Tää loppusuora on kyllä ollut yhtä paskaa. Pelejä ei saa millään sovittua, ja sitten kun tunnin-kahden jojoilun jälkeen saa pelit käyntiin, niin ekan matsin jälkeen se onkin sitten taas siinä. Itselläni on n.10 vikaa matsia mennyt ihan vituiksi, ja väittäisin aika paljon olevan tässäkin syytä siihen. Yksi matsi/ilta ei ole hyvä juttu. Eka matsi menee mulla ihan totutellessa, ja tokasta eteenpäin sitten tulee jo pelistäkin jotain. Vittu.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Rey, Hellcop, tai Orava tänään linjoilla? Reyn ja Hellcopin kanssa yhdet jäljellä ja Oravan kanssa molemmat. Onko Orava elossa? Ei ole pitkään toviin kuulunut tai näkynyt täällä tai onlinessa..

Tää loppusuora on kyllä ollut yhtä paskaa. Pelejä ei saa millään sovittua, ja sitten kun tunnin-kahden jojoilun jälkeen saa pelit käyntiin, niin ekan matsin jälkeen se onkin sitten taas siinä. Itselläni on n.10 vikaa matsia mennyt ihan vituiksi, ja väittäisin aika paljon olevan tässäkin syytä siihen. Yksi matsi/ilta ei ole hyvä juttu. Eka matsi menee mulla ihan totutellessa, ja tokasta eteenpäin sitten tulee jo pelistäkin jotain. Vittu.

Joo sori Jaasin, mä en vain eilen enää jaksanut ottaa sua vastaan sitä toista peliä. Neljä helvetin tiukkaa ja intensiivistä peliä putkeen vei mehut ihan täysin. Oon tänään varmaan taas jossain vaiheessa iltaa 20-22 aikoihin linjoilla.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kyllähän tämä liigapelaaminen on tässä vaiheessa aina ihan hirveetä tervanjuontia. Pitäs joku systeemi keksiä, että sais nämä viimeiset pelit ilman tuntien kökkimistä pelattua. Perusaktiivisuus tässä ketjussa ei ainakaan olisi pahitteeksi. Ja kyllähän ne usein on ne samat jätkät, joita loppujen lopuksi saa venailla. Itse kuvittelin jo olleeni ihan viimeisten joukossa, kun en saanut pelejä alkupuolella aikaiseksi, mutta kyllä itsekin on tullut nyt kökittyä tuntikaupalla pleikka auki. Eikä vain päiväsaikaan, kuten nyt (oon lomalla, en tosin enää huomenna).

Seuraavaan liigaan vois olla hyvä sopia ensimmäkin selkeä deadline. Ja toisaalta pyrkiä saamaan porukkaa samaan aikaan online. Tässäkin on tietysti ongelmansa, kun osa pelaa iltaisin, osa öisin ja toiset päivisin. Itselleni ns. primetime on aina huonointa aikaa, kun silloin on muutakin puuhaa. Että näin.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Joo sori Jaasin, mä en vain eilen enää jaksanut ottaa sua vastaan sitä toista peliä. Neljä helvetin tiukkaa ja intensiivistä peliä putkeen vei mehut ihan täysin. Oon tänään varmaan taas jossain vaiheessa iltaa 20-22 aikoihin linjoilla.

Ei ollut sulle suunnattu toi. Ymmärrän kyllä, että voi väsyttää jo jne.

Tuota samaa (pelien saamisen vaikeutta) on nyt vaan ollut jo pari viikkoa. Se vituttaa.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Oliskohan Saubella saumaa päivittää sitä taulukkoa? Näkis niitä pelimääriä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös