Alkoi kyllä hiukkasen vuotamaan mun puolustus tuossa lopussa! Jäbän jokainen poikittaissyöttö aivan vapaalle ukolle ja yläpesään. Alkoi jo hiukan jännittää, että mahtaako ansaittu 5-0 johto pitää, mutta onneksi aika loppui kesken.Matsit NYI vastaan tuli tuos pelattua, ensimmäinen meni jatkoille josta sain sentään pisteen. Mutta toinen oli erikoinen matsi, tilanne oli NYI:lle 4-0 2. erän jälkeen. Sit kolmas erä päättyi DET:lle 4-3, eli loppulukemat siis 7-4 Islanders vei nimiinsä. Kiitos peleistä, viihdyttäviä ennen kaikkea! :D
Lähdit aika hätäiseen kyllä menemään. Oli muuten kamalan näköistä peliä molemmilta, kiekkoa siirreltiin lähinnä poke checkeillä, räpellyksillä ja ropelleilla. Ihan kun olis SM-liigaa katsonut.4 maalin häviötä putkeen. 2 jatkoajalla ja yksi 3,2 sek ennen loppua. Nyt ei viitti kyllä pelata enään etten riko mitään
Alkoi kyllä hiukkasen vuotamaan mun puolustus tuossa lopussa! Jäbän jokainen poikittaissyöttö aivan vapaalle ukolle ja yläpesään. Alkoi jo hiukan jännittää, että mahtaako ansaittu 5-0 johto pitää, mutta onneksi aika loppui kesken.
Täytyy kysyä tätä kautta, ku et näköjään tykkää noihin yksityisviesteihin vastata eli millon rey pystysit pelaamaan ne meidän pelit? Ku ei oikeen kiinnosta roikkua siellä onlinessa turhan takia, kun on ainoastaan sua vastaan enää pelit pelaamatta.
vaikka nyt heti
edit. postilaatikossa on noin 50+ viestiä, joissa kysellään että milloin pelataan. Ymmärrät kyllä varmaan, että en voi kaikkiin vastata tarkalla ajankohdalla.
Pääsääntöisesti olen tämän viikon loppuun asti iltaisin klo 20->23-34 linjoilla poislukien huomisen jolloin yritän iltapäivällä saada muutaman matsin pelattua.
Jaksatko pelata vielä mua vastaan sen puuttuvan tänään???
toki. haasta.
Otas rey odotellessa mua vastaan yks pois?
jep. Pelataan pois yksi pois niin sitten Nässeä vastaan
Olipa erikoisten pelien ja maalien ilta eilen. Pittsburghia vastaan pelattiin puoltoista peliä, sitten neppailtiin ja spedeiltiin puolet toisesta matsista. Jos tulee turpaan niin loppuajan voi ottaa joko reenin kannalta, tai sitten vaikka YV:llä lämiä omassa päässä kiekkoa pleksiin, aika kuluu molemmilla tavoilla.
Rey, Hellcop, tai Orava tänään linjoilla? Reyn ja Hellcopin kanssa yhdet jäljellä ja Oravan kanssa molemmat. Onko Orava elossa? Ei ole pitkään toviin kuulunut tai näkynyt täällä tai onlinessa..
Tää loppusuora on kyllä ollut yhtä paskaa. Pelejä ei saa millään sovittua, ja sitten kun tunnin-kahden jojoilun jälkeen saa pelit käyntiin, niin ekan matsin jälkeen se onkin sitten taas siinä. Itselläni on n.10 vikaa matsia mennyt ihan vituiksi, ja väittäisin aika paljon olevan tässäkin syytä siihen. Yksi matsi/ilta ei ole hyvä juttu. Eka matsi menee mulla ihan totutellessa, ja tokasta eteenpäin sitten tulee jo pelistäkin jotain. Vittu.
Joo sori Jaasin, mä en vain eilen enää jaksanut ottaa sua vastaan sitä toista peliä. Neljä helvetin tiukkaa ja intensiivistä peliä putkeen vei mehut ihan täysin. Oon tänään varmaan taas jossain vaiheessa iltaa 20-22 aikoihin linjoilla.