Pääylöstimppa
Jäsen
Olisko Bostonille vastustajaa?
Meillä tais olla yks peli vielä? Syön loppuun ja tuun pelaamaan sen pelin poies.
Olisko Bostonille vastustajaa?
Taas pari peliä pelattu. Illalla ehkä lisää kun kotiutuu hallilta.
Puuh, voitto Bostonista ja tappio St. Louisille. Kyllä on niin paskoja pelejä St. Louisia vastaan, ei noista osaa nauttia vaikka joskus voittaisinki. Alussa kokeilin vielä vähän rohkeammin puolustaa, mut kyllähän se on näköjään vedettävä nuissa kovissa peleissä se nössöilytaktiikka käyttöön, eihän tosta tuu mittään.
Okei, eli et osaa nauttia mua vastaan pelatuista peleistä? No voivoi. Tämänkö takia et suostu pelaamaan talviliigaa loppuun?
Aijai, tunnetta pelissä. Pelatkaahan nyt se talviliiga pois, niin nähdään kumman pleikka on sen jälkeen määräämättömän ajan epäkunnossa ;D
Philly hep! Ehdin ainakin yhen ottaa.Oisko Buffalo tai Philly kehissä pariin otteluun?
No se en ole ainakaan minä. Voin ihan tässä sanoa, että mulle on aivan sama miten siinä käy, olen jo 2-0 sarjassa häviöllä ja voin vaikka luovuttaa ne tarvittavat 2 voittoa. Olisi vaan mukava saada se pois päiväjärjestyksestä, ettei toisten tarvitsisi siitä täällä huolehtia, että koskas se pelataan pois ja miksi on jäänyt pelaamatta. No, oon tässä nyt pari päivää pommittanut Pääylöstimppaa yksityisviesteillä, mutta kun ei suostu jätkä niihin vastaamaan niin alkaa jo "hieman" turhauttamaan tämä touhu.
No mä olen sopinut illaksi Pääylöstimppa:n kaa kevätliiga matsin, mutta voin jättää sen pelaamatta tämän vuoksi. Pääylöstimppa on kyllä muutenkin erittäin vaikea kaveri saada pelitantereelle, alkaa olee kyllä hieman jo ihmeellistä ettei talviliigan finaaleja voida saattaa loppuun kun kevätliigan pleijarit jo kolkuttaa ovella.
Nyt ryhtiä Pääylöstimppa ja pelaa noi finaalit snagarin kaa!!!
Oisko Buffalo tai Philly kehissä pariin otteluun?
No jaa-a, ei tässä nyt jaksais mitään intensiivisiä finaaleita alkaa illan loppuun pelailemaan ja huomenna reissu Jyväskylään, joten huomenna ei pelejä pelata. Mieluiten voisi esimerkiksi perjantaille varata hyvän ajan kaikkien finaalien pelaamiselle, niin saadaan ne lopulta pois. Tehdäänkö me näin Snagari? Sori vaan pitkittelemisestä, mut hyvin vois sopia tolle perjantaille ne pelit.
Perjantaina oon vapaalla kotona koko päivän, illalla saatana lähteä kylläkin baanalle. Mutta ainakin n.klo.12-19 oon vapaana, joten siinä riittäisi aikaa pelata. Käykö siinä välissä?
En ainakaan ennen yhtätoista ehdi pelaamaan, mutta jos 23 on mahdollista siellä päässä, niin voitas yrittää tuolloin?
Oliskohan Saubella saumaa päivittää sitä taulukkoa? Näkis niitä pelimääriä..
Pahoitteluni, olin tosiaan viime viikon kokonaan pelaamatta, mutta tällä viikolla tainnut jo 10 matsia pelata ja tosiaan loppuun asti ollaan mukana, vaikka playoff-viiva on käytännössä jo karannut. Toki olen jo pelannut kaikki matsit huippujoukkueita vastaan ja suurin osa pelaamattomista on keskikastia / vielä huonompia vastaan, joten ei tässä vielä edes kirvestä heitetä kaivoon.Mutta kuten se7en tuolla aiemmin mainitsi, niin olis kyllä hyvä löydä joku takaraja näihin loppuihin peleihin. Yli kymmenen peliä vielä pelaamatta seuraavilla joukkueilla, joten mars mars niin saadaan poffit käyntiin... =)
Toronto 11
Ny Rangers 14
Ny Islanders 14
Edmonton 16
San Jose 18
Tänään ysiltä on taas Dallas kokeilemassa.
Eli Rey, Helllcop, ja ORAVA!!!
Tulkaahan peleille..