PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 701
  • 1 850
Taas pari peliä pelattu. Illalla ehkä lisää kun kotiutuu hallilta.

Joo lupasin tossa Nässelle pelin, niin otetaan meki se meidän puuttuva peli tuolloin sm-liiga kierroksen jälkeen.

Puuh, voitto Bostonista ja tappio St. Louisille. Kyllä on niin paskoja pelejä St. Louisia vastaan, ei noista osaa nauttia vaikka joskus voittaisinki. Alussa kokeilin vielä vähän rohkeammin puolustaa, mut kyllähän se on näköjään vedettävä nuissa kovissa peleissä se nössöilytaktiikka käyttöön, eihän tosta tuu mittään.

8 peliä tais olla vielä jäljellä ja illalle on 1-2 peliä sovittuna, joten alkaapi loppu lähestyy.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli rey:n kans pelattua noi pelit tossa päivemmällä, ekasta muistaakseni 5-2 voitto, ja toisesta 2-1 tappio. En oo varmaan yhdessäkään tän liigan pelissä hallinnut peliä noin selvästi mitä tossa jälkimmäisessä, johtui tosin aika paljon vastustajan monesta jäähystä, laukaukset oli muistaakseni 25-8 mulle, ja silti pystyin häviämään pelin, piti Nabokov vähän San Josea pystyssä. No mutta nyt on runkosarja ohi, ja saa jäädä oottelemaan että kuka tulee pleijareissa vastaan.
 

Snagari

Jäsen
Puuh, voitto Bostonista ja tappio St. Louisille. Kyllä on niin paskoja pelejä St. Louisia vastaan, ei noista osaa nauttia vaikka joskus voittaisinki. Alussa kokeilin vielä vähän rohkeammin puolustaa, mut kyllähän se on näköjään vedettävä nuissa kovissa peleissä se nössöilytaktiikka käyttöön, eihän tosta tuu mittään.

Okei, eli et osaa nauttia mua vastaan pelatuista peleistä? No voivoi. Tämänkö takia et suostu pelaamaan talviliigaa loppuun?

Alussa kokeilit rohkeampaa puolustusta, ööh no ensimmäinen erä päättyi 0-0, joten ei kait se mitenkään kostautunut sulle? Muutenkin, jos mä hakkaan sua vastaan kahdessa meidän välisessä pelissä 10-1 maalieron mun hyväksi niin ei se jätä paljon selittelyille varaa, ainakaan omasta mielestäni. Mutta joo, mun puolesta saat ottaa seuraavan kerran kun pelataan, niin vaikka minkälaista nössöilytaktiikkaa, voin luvata, että minä osaan näistä peleistä nauttia, vaikka tappioita tuleekin.

Koivun Mikko veti komean hattrickin Floridaa vastaan, Mikkel Boedkerin avustaessa kahdella kihauksella. 1.ketju liekeissä siis, Havlatkin saavutti tästä kolmikosta pari syöttöpistettä. Kevätliigan runkosarja saatu nyt siis kunnialla päätökseen, lopulliseksi sijaksi muodostuneen sija 4-7 välillä. Kiitokset peleistä kaikille, on taas ollut kyllä helkkarin mukavaa pelailla! Pelatkaas vaan nopeaan tahtiin muutkin runkkari pois, niin päästään tahkoamaan pleijareita! :)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Okei, eli et osaa nauttia mua vastaan pelatuista peleistä? No voivoi. Tämänkö takia et suostu pelaamaan talviliigaa loppuun?

Aijai, tunnetta pelissä. Pelatkaahan nyt se talviliiga pois, niin nähdään kumman pleikka on sen jälkeen määräämättömän ajan epäkunnossa ;D
 

Snagari

Jäsen
Aijai, tunnetta pelissä. Pelatkaahan nyt se talviliiga pois, niin nähdään kumman pleikka on sen jälkeen määräämättömän ajan epäkunnossa ;D

No se en ole ainakaan minä. Voin ihan tässä sanoa, että mulle on aivan sama miten siinä käy, olen jo 2-0 sarjassa häviöllä ja voin vaikka luovuttaa ne tarvittavat 2 voittoa. Olisi vaan mukava saada se pois päiväjärjestyksestä, ettei toisten tarvitsisi siitä täällä huolehtia, että koskas se pelataan pois ja miksi on jäänyt pelaamatta. No, oon tässä nyt pari päivää pommittanut Pääylöstimppaa yksityisviesteillä, mutta kun ei suostu jätkä niihin vastaamaan niin alkaa jo "hieman" turhauttamaan tämä touhu.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
No se en ole ainakaan minä. Voin ihan tässä sanoa, että mulle on aivan sama miten siinä käy, olen jo 2-0 sarjassa häviöllä ja voin vaikka luovuttaa ne tarvittavat 2 voittoa. Olisi vaan mukava saada se pois päiväjärjestyksestä, ettei toisten tarvitsisi siitä täällä huolehtia, että koskas se pelataan pois ja miksi on jäänyt pelaamatta. No, oon tässä nyt pari päivää pommittanut Pääylöstimppaa yksityisviesteillä, mutta kun ei suostu jätkä niihin vastaamaan niin alkaa jo "hieman" turhauttamaan tämä touhu.

No mä olen sopinut illaksi Pääylöstimppa:n kaa kevätliiga matsin, mutta voin jättää sen pelaamatta tämän vuoksi. Pääylöstimppa on kyllä muutenkin erittäin vaikea kaveri saada pelitantereelle, alkaa olee kyllä hieman jo ihmeellistä ettei talviliigan finaaleja voida saattaa loppuun kun kevätliigan pleijarit jo kolkuttaa ovella.

Nyt ryhtiä Pääylöstimppa ja pelaa noi finaalit snagarin kaa!!!
 

Snagari

Jäsen
No mä olen sopinut illaksi Pääylöstimppa:n kaa kevätliiga matsin, mutta voin jättää sen pelaamatta tämän vuoksi. Pääylöstimppa on kyllä muutenkin erittäin vaikea kaveri saada pelitantereelle, alkaa olee kyllä hieman jo ihmeellistä ettei talviliigan finaaleja voida saattaa loppuun kun kevätliigan pleijarit jo kolkuttaa ovella.

Nyt ryhtiä Pääylöstimppa ja pelaa noi finaalit snagarin kaa!!!

Erittäin kilttiä jos voit tosiaan näin tehdä, mulla on koko ilta taas aikaa pelata, joten odotellaan mitä sanoo Pääylöstimppa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Detroitin toiseksi viimeinen runkosarjamatsi on nyt takana, vastustajana oli Durablen Boston. Ottelu päättyi punasiipien selvään voittoon, lukemat siis 6-2. Boston oli muuten yksi niista harvoista joukkueista keiltä sain täyden pistepotin, muut joukkueet olivat Fubar/Senators, Hle/Penguins, Mustakyy/Montreal, Einokeisari/La Kings ja RDivis/Atlanta.

Pääylöstimppa, voin pelata toki sinuakin vastaan illalla sen matsin mutta mielestäni olisi tärkeämpää hoitaa noi finaalit ensin alta pois.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Rangersilla vähän paska tilanne nyt kun ~90% pelaamattomista peleistä on sellaisia joukkueita vastaan, jotka ovat jo mahdollisuutensa pleijareihin menettäneet, eikä näitä herroja näy koskaan onlinessa.

En ole itsekään päässy nyt tässä viikon sisään kovin ahkerasti pelaamaan, mutta tuntuu ettei näitä jamppoja ole näkynyt pitkiin aikoihin ja tämän takia ei tilanne kovin hohdokkaalta näytä.

Huomisesta lähtien olen sunnuntaihin asti aina iltaisin linjoilla päivystelemässä jos vastustajia löytyisi.
 
Viimeksi muokattu:
No jaa-a, ei tässä nyt jaksais mitään intensiivisiä finaaleita alkaa illan loppuun pelailemaan ja huomenna reissu Jyväskylään, joten huomenna ei pelejä pelata. Mieluiten voisi esimerkiksi perjantaille varata hyvän ajan kaikkien finaalien pelaamiselle, niin saadaan ne lopulta pois. Tehdäänkö me näin Snagari? Sori vaan pitkittelemisestä, mut hyvin vois sopia tolle perjantaille ne pelit.
 

Snagari

Jäsen
No jaa-a, ei tässä nyt jaksais mitään intensiivisiä finaaleita alkaa illan loppuun pelailemaan ja huomenna reissu Jyväskylään, joten huomenna ei pelejä pelata. Mieluiten voisi esimerkiksi perjantaille varata hyvän ajan kaikkien finaalien pelaamiselle, niin saadaan ne lopulta pois. Tehdäänkö me näin Snagari? Sori vaan pitkittelemisestä, mut hyvin vois sopia tolle perjantaille ne pelit.

Perjantaina oon vapaalla kotona koko päivän, illalla saatana lähteä kylläkin baanalle. Mutta ainakin n.klo.12-19 oon vapaana, joten siinä riittäisi aikaa pelata. Käykö siinä välissä?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
En ainakaan ennen yhtätoista ehdi pelaamaan, mutta jos 23 on mahdollista siellä päässä, niin voitas yrittää tuolloin?

Kävin kurkkaamassa, mutta ei näkynyt. Ihan ok, keskityn futikseen nyt ja sit unille. Toisella kertaa sitten.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jos joku jolla on Toronton kanssa pelejä on linjoilla, niin ilmoitelkaa tänne. Voin Myytinmurtajien jälkeen ottaa matsin tai kaksi. Ainakin New Jerseytä ja Islanderssia vastaan on pelejä.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Oliskohan Saubella saumaa päivittää sitä taulukkoa? Näkis niitä pelimääriä..

päivitetty http://koti.mbnet.fi/sakke75/nhl10_kevatliiga.php

Nyt näyttäs, että San Josella on vielä 18 peliä pelaamatta, mutta rey on kyllä pelaillut noita pelejä pois järkyttävän hyvällä tahdilla nyt.

Mutta kuten se7en tuolla aiemmin mainitsi, niin olis kyllä hyvä löydä joku takaraja näihin loppuihin peleihin. Yli kymmenen peliä vielä pelaamatta seuraavilla joukkueilla, joten mars mars niin saadaan poffit käyntiin... =)

Toronto 11
Ny Rangers 14
Ny Islanders 14
Edmonton 16
San Jose 18
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Tänään ysiltä on taas Dallas kokeilemassa.


Eli Rey, Helllcop, ja ORAVA!!!

Tulkaahan peleille..
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mutta kuten se7en tuolla aiemmin mainitsi, niin olis kyllä hyvä löydä joku takaraja näihin loppuihin peleihin. Yli kymmenen peliä vielä pelaamatta seuraavilla joukkueilla, joten mars mars niin saadaan poffit käyntiin... =)

Toronto 11
Ny Rangers 14
Ny Islanders 14
Edmonton 16
San Jose 18
Pahoitteluni, olin tosiaan viime viikon kokonaan pelaamatta, mutta tällä viikolla tainnut jo 10 matsia pelata ja tosiaan loppuun asti ollaan mukana, vaikka playoff-viiva on käytännössä jo karannut. Toki olen jo pelannut kaikki matsit huippujoukkueita vastaan ja suurin osa pelaamattomista on keskikastia / vielä huonompia vastaan, joten ei tässä vielä edes kirvestä heitetä kaivoon.

Ai joo, mä pelaankin Islandersilla, eli ehkä sen kirveen voi jo heittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös