PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 672
  • 1 850

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Tappio tuli ja nyt V...tutttaa!!


Buffalo-Minnesota 2-1
Kuten yleensäkin Miksa80:tä vastaan pientä ylimääräistä puristusta havaittavissa Minnesotan ratintakana, joten tuskanen peli odetettavissa ja sitähän se totta tosiaan olikin. Pääsin 0-1 johtoon ja tuudittauduin jo varmaan voittoon... ;) No sitähän ei tullut vaan Buffalo kiri tasoihin alta aika yksikön. Peliä hallitsi hienokseltaan ainakin laukausten osalta Buffalo ja eikä asiaa auttanut Minnesota jäähyt, Buffalon ottamatta ainuttakaan. Pelkään myöskin Buffalon koutsin maksaneen tuomareilla (kuten jo aiemmissakin peleissä oli kaiketi tapahtunut) siinä määrin ratkaisevissa kohdissa nuo jäähyt vihellettiin. Buffalo nimittäin teki 2-1 johtomaalin reilu minuutti ennen loppua ja Minnesotan pistäessä parhaat miehet ja panostuksen päälle Buffalon päätyyn vihelsi pillipiipari Havlatille jäähyn ilman mitään syytä. No kiri loppui siihen ja Buffalo vei voiton, niin ja ne laukaukset menivät sabresille 19-10.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Vancouveria vastaan pelattujen peliä lyhyt tiivistelmä:

Minnesota-Vancouver 5-0
Todella tehokaaksi äitynyt Mikko Koivu nakutti 3+1 tehot ja näillä tehoilla ja Bäckströmin nollapelillä vietiin voittokotiin tylyin 5-0 lukemin. Laukaukset 24-15.

Vancouver-Minnesota 0-3
Tiukka matsi, mutta Minnesota onnistui tekemään jälleen maalit ja tästä voitosta ei voi vähinten jälleen kiittää Bäcksiä maalillaan, joka onnistui jälleen pelaamaan nollapelin. Laukauksetkin kertovat, että tiukasta pelistä oli kyse, jotka menivät Minnesotalle 18-21.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Ehdotan, että kun tässä nyt kaikilla managereilla on ollut tovi aikaa viilata joukkuettaan haluamaansa suuntaan, niin voisimme lyödä treideille takarajan ensi sunnuntaille. Vääräleuat tietysti inisevät, että vaihtoja pitää saada tehdä vaikka finaalipeliin asti, mutta eiköhän tässä ole jokaisella ollut jo tarpeeksi aikaa diilien tekoon. Eli siis sunnuntain ja maanantain välisenä yönä klo 24 treiditakaraja, mitä mieltä muut ovat? Onkos tuosta jo lopullisesti päätetty moniko tippuu suoraan ja montako karsii, täytyy mennä ilmeisesti katselemaan äänestystilanne tällä hetkellä:).
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tappio tuli ja nyt V...tutttaa!!


Buffalo-Minnesota 2-1

Heheh.. joo nää on näitä pelejä, joista ei tunnetta puutu :) Pari aika erikoista jäähyä kyllä sait, varsinkin se jossa ukkos heittäyty ja mun mies kaatu kolmen metrin päässä. Huvitti kyllä. Loppuun vielä voittomaali alle minuutti ennen loppua ja kyllä uni maistui tuon jälkeen.

Buffalon peli on paranemaan päin, tunnetasolla pieniä ongelmia, mutta eiköhän ne tuosta, kun alkaa oleen pakko napsiin voittoja.

Hieman erikoinen kauppakin tullut tehtyä. En tiedä yritinkö MustaKyyn kanssa isompaa kauppaa, mutta joka tapauksessa Pominville lähti ja sain Kubinan vaihdossa. Ainakin piti pistää vielä pakki sinne, hyökki mulle, mutta ilmeisesti jäi tekemättä.

Eli Rivet vaihdetaan hyökkääjään.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hieman erikoinen kauppakin tullut tehtyä. En tiedä yritinkö MustaKyyn kanssa isompaa kauppaa, mutta joka tapauksessa Pominville lähti ja sain Kubinan vaihdossa. Ainakin piti pistää vielä pakki sinne, hyökki mulle, mutta ilmeisesti jäi tekemättä.
Kyllä itsekin olin yllättynyt, kun oltiin sitä suurta kauppaa hierottu pitkään, mutta mitään ei ollut saatu sovittua, niin sitten sulta óli tuo ehdotus. No, olin vielä kirjoituskiellossa tänne eilisiltaan asti, enkä laittanut sulle mitään privanakaan, hyväksyin vaan kaupan kun ajattelin, että molemmat sitä sitten haluaa. Nooh, nyt on molemmat sitten uusilla miehillä pelannutkin jokusen pelin, joten vahinkokauppa sitten realisoitui.

Katsoit varmaan viestihistorias liigasta, eikä siellä ollut mitään kaupan hylkäystä Rivetiin tuolta päivältä? Ite en ainakaan nähnyt muuta kauppaa.
 
Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Katsoit varmaan viestihistorias liigasta, eikä siellä ollut mitään kaupan hylkäystä Rivetiin tuolta päivältä? Ite en ainakaan nähnyt muuta kauppaa.

Ei kyllä tää meni ihan mun piikkiin. Muistelisin tuumailleeni, että ehdotan isoa kauppaa ja kokeilin, josko sen saisi samaan, mutta ei saanut. Sitten jäi se toinen laittamatta erikseen. Näin se varmaan meni. Alkaa varmaan ikä painaan ja dementia iskeen, kun ei tämmösiä enää tahdo muistaa.

Olen kuitenkin ihan tyytyväinen tähän. Kubina on sellanen pakki jota tarvitsin ja vaikka hyökkäykseen jäi nyt isohko aukko, niin saan sen varmaan paikattua. Ehkä. Onhan tässä tradelineen vielä aikaa :S
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Tuo sunnuntain trade deadline sopii hyvin. Olisi aika selkeä..

Sitten, viimeisiä kuulutuksia molaria tarvitseville...

Eli Huet (83) vaihdetaan tarjousten perusteella samantasoiseen (tai vaikka 82 tasoiseen) kenttäpelaajaan. Toki mulle samalla siirtyisi joku jämävahti ja poispäin Dallasista kenttäpelaaja tasoa 73..
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Hurricanesille saa edelleen heittää kauppaehdotuksia. Melkein kaikki on liikuteltavissa, ainoastaan omat suosikkini Gleason, T. Ruutu ja Cam Ward ovat vähän tiukemmassa.

Ulkomuistista koitan tähän muutamia ukkoja heittää, mutta arvojen oikeellisuudesta en mene takuuseen:

Hyökkääjät:
E. Staal 89
Brind'Amour 82
Larose 77
Eric Cole 81
Brandon Sutter 78

Pakit:
Chara 92
Pothier 78

Maalivahti:
Legace 80

Ensisijaisesti haussa 80+ tasonen vasemmalta ampuva sentteri/laituri. Todennäköisesti mies mieheen vaihdot eivät tule onnistumaan, joten ideana ois sitten liikutella kerralla 2-3 ukkoa.

Toinen tarve liittyy johonkin 76...78-tasoiseen pakkiin. Itselläni on se tilanne, että joukkuessa ei ole reserviä, vaan kaikki pelaavat. Tästä syystä kolmospakkiparissa vetää n.72-tasoinen Harrison. Osa joukkueista taas istuttaa parempia pakkeja katsomossa.

Ratkaisuna tähän voisin esim.
- vaihtaa Legacen mihin tahansa maalivahtiin + Harrisonin johonkin parempaan pakkiin, joka ei nykyjoukkueessaan pääse pelaamaan
- tai sitten Brinda/Cole astetta heikompaan hyökkääjään (78...80) + Harrison huomattavasti parempaan pakkiin (76...78).

YV:tä voi laittaa jos kiinnostusta johonkin näistä iskeä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Dallasin kokoonpano

Boyes (84) - Ribeiro (84) - Richards (88)
Backes (83) - Oshie (82) - Neal (80)
Ott (80) - Modano (80) - Matthias (76)
Segal (74) - Sutherby (76) - Barch (76)

Robidas (81) - Phaneuf (84)
Niskanen (80)- Kronwall (83)
Grossman (79)- Skrastins (79)

Lehtonen (84)
Huet (83)


Tällä mennään tällä hetkellä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Aika paljon tullu tiedusteluja Carolinan suuntaan ton mun edellisen viestin jälkeen. Tiedoksi kaikille, että mun vastaukset saattaa viipyä pe-iltaan saakka. Päivät menee töissä ja tää ilta Blues-Jokerit -parissa. Lisää ehdotuksia otetaan vielä tietenkin vielä vastaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Joku jo aiemmin mainitsikin, mutta oli kyllä tosiaan erittäin järkevää odottaa NHL:n tradelinea ennen liigan aloittamista :D Nythän joukkueet eivät muistuta kuin etäästi aitoja jengejä, joten olis ollu melko sama alottaa vaikka viime kauden rostereilla. Ei mulla muuta. Tänään ei varmaan ehdi pelaamaan.
 

Snagari

Jäsen
St Louis ois linjoilla klo. 13.45 lähtien. Aika nopeeseen tahtiin on tullu pelejä pelailtua, 9 matsia jäljellä. Pistesaldoon oon suhtkoht tyytyväinen, tappiosaldon oisin halunnu pitää alle kymmenessä, nyt niitä on jo 11. Nyt, kun kaikki ovat pelanneet pelejä näin hyvään tahtiin, niin huhtikuussa voisi melkeen laittaa jo Kevätliiga 2 käyntiin. Vai mitä te muut ootte mieltä? Tosin en tiedä mikä tilanne tuolla divarin puolella on.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
St Louis ois linjoilla klo. 13.45 lähtien. Aika nopeeseen tahtiin on tullu pelejä pelailtua, 9 matsia jäljellä. Pistesaldoon oon suhtkoht tyytyväinen, tappiosaldon oisin halunnu pitää alle kymmenessä, nyt niitä on jo 11. Nyt, kun kaikki ovat pelanneet pelejä näin hyvään tahtiin, niin huhtikuussa voisi melkeen laittaa jo Kevätliiga 2 käyntiin. Vai mitä te muut ootte mieltä? Tosin en tiedä mikä tilanne tuolla divarin puolella on.

Itselläni on myös joku kymmenisen matsia jäljellä. Ihan hyvillä mielin lähtisiin mukaan Kevätliiga 2-projektiin.. Nyt vain aktiivisuutta peleihin. Siellä on aika vähän joukkueita, joilla on pelirytmin kanssa ongelmia, ja niiden käyttäjät kyllä varmasti tietävät kenestä puhutaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Itselläni on myös joku kymmenisen matsia jäljellä. Ihan hyvillä mielin lähtisiin mukaan Kevätliiga 2-projektiin.. Nyt vain aktiivisuutta peleihin. Siellä on aika vähän joukkueita, joilla on pelirytmin kanssa ongelmia, ja niiden käyttäjät kyllä varmasti tietävät kenestä puhutaan.

Tälle liigallehan ei liene deadlinea asetettu? Ehkä olis pitänyt. Itse olen pelaillut pelejä edellisen liigan aikataulun aiheuttamaan tahtiin. Kaikilla meillä ei ole 24/7 aikaa istua pleikan ääressä - ei vaikka kuinka tekis mieli.

En ainakaan tiennyt, että tarkoitus oli vetää liiga viikossa läpi. Tai että tämä oli hardcore-pelaajille tarkoitettua hupia.

Nimim. Varmaan ~20 peliä takana.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Tälle liigallehan ei liene deadlinea asetettu? Ehkä olis pitänyt. Itse olen pelaillut pelejä edellisen liigan aikataulun aiheuttamaan tahtiin. Kaikilla meillä ei ole 24/7 aikaa istua pleikan ääressä - ei vaikka kuinka tekis mieli.

En ainakaan tiennyt, että tarkoitus oli vetää liiga viikossa läpi. Tai että tämä oli hardcore-pelaajille tarkoitettua hupia.

Nimim. Varmaan ~20 peliä takana.

Joojoo, en todellakaan itse tätä tarkoittanut.
20 peliä on ihan ok, ei siinä mitään. Jokunen siellä on edelleen vissiin alle kymmenessä. Toki Hellcop aloittaa liigansa vasta nyt ja Beagle Boykin eilen. Nämä ovat ihan ymmärrettäviä sitä kautta.


Nimim. Perheellinen mies..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joojoo, en todellakaan itse tätä tarkoittanut.
20 peliä on ihan ok, ei siinä mitään. Jokunen siellä on edelleen vissiin alle kymmenessä. Toki Hellcop aloittaa liigansa vasta nyt ja Beagle Boykin eilen. Nämä ovat ihan ymmärrettäviä sitä kautta.


Nimim. Perheellinen mies..

Itse olen vetänyt tätä liigaa nopeiten kaikista pelaajista. Johtuen ehkä eniten työttömyydestäni, kun kaksi viikkoa sitten kenkää tuli :D Aikaa siis on ollut. Perheellisille ja työssäkäyviltä ei tietenkään voi vaatia tälläisiä aikatauluja. Toisaalta hyvä, että olen vetänyt näin hyvällä tahdilla, koska juuri äsken soitettiin, että töitä tuli! JES!

Columbuksella siis enää 5 matsia jäljellä. 2 Hellcoppia, 2 Beagle Boyta ja yksi matsi ProoJaskaa vastaan. Tänään en pysty varmaan pelailemaan, koska todennäköisessä humalassa katson jääkiekkoa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Toronto Maple Leafs tiedottaa:

Puolustaja Dion Phaneuf on kaupattu pitkien neuvotteluiden jälkeen Dallas Starsiin. Kaupassa Dallasista Torontoon siirtyy vasen laitahyökkääjä Brenden Morrow.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Toronto Maple Leafs tiedottaa;

Hyökkääjä Andrew Brunette liittyi Maple Leafsin miehistöön. St. Louis Bluesiin vaihdossa Bluesiin Mihail Grabovski.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös