Tappio tuli ja nyt V...tutttaa!!
Buffalo-Minnesota 2-1
Kyllä itsekin olin yllättynyt, kun oltiin sitä suurta kauppaa hierottu pitkään, mutta mitään ei ollut saatu sovittua, niin sitten sulta óli tuo ehdotus. No, olin vielä kirjoituskiellossa tänne eilisiltaan asti, enkä laittanut sulle mitään privanakaan, hyväksyin vaan kaupan kun ajattelin, että molemmat sitä sitten haluaa. Nooh, nyt on molemmat sitten uusilla miehillä pelannutkin jokusen pelin, joten vahinkokauppa sitten realisoitui.Hieman erikoinen kauppakin tullut tehtyä. En tiedä yritinkö MustaKyyn kanssa isompaa kauppaa, mutta joka tapauksessa Pominville lähti ja sain Kubinan vaihdossa. Ainakin piti pistää vielä pakki sinne, hyökki mulle, mutta ilmeisesti jäi tekemättä.
Katsoit varmaan viestihistorias liigasta, eikä siellä ollut mitään kaupan hylkäystä Rivetiin tuolta päivältä? Ite en ainakaan nähnyt muuta kauppaa.
Olisko kohta Edmontonille peliseuraa?
St Louis ois linjoilla klo. 13.45 lähtien. Aika nopeeseen tahtiin on tullu pelejä pelailtua, 9 matsia jäljellä. Pistesaldoon oon suhtkoht tyytyväinen, tappiosaldon oisin halunnu pitää alle kymmenessä, nyt niitä on jo 11. Nyt, kun kaikki ovat pelanneet pelejä näin hyvään tahtiin, niin huhtikuussa voisi melkeen laittaa jo Kevätliiga 2 käyntiin. Vai mitä te muut ootte mieltä? Tosin en tiedä mikä tilanne tuolla divarin puolella on.
Itselläni on myös joku kymmenisen matsia jäljellä. Ihan hyvillä mielin lähtisiin mukaan Kevätliiga 2-projektiin.. Nyt vain aktiivisuutta peleihin. Siellä on aika vähän joukkueita, joilla on pelirytmin kanssa ongelmia, ja niiden käyttäjät kyllä varmasti tietävät kenestä puhutaan.
Tälle liigallehan ei liene deadlinea asetettu? Ehkä olis pitänyt. Itse olen pelaillut pelejä edellisen liigan aikataulun aiheuttamaan tahtiin. Kaikilla meillä ei ole 24/7 aikaa istua pleikan ääressä - ei vaikka kuinka tekis mieli.
En ainakaan tiennyt, että tarkoitus oli vetää liiga viikossa läpi. Tai että tämä oli hardcore-pelaajille tarkoitettua hupia.
Nimim. Varmaan ~20 peliä takana.
Joojoo, en todellakaan itse tätä tarkoittanut.
20 peliä on ihan ok, ei siinä mitään. Jokunen siellä on edelleen vissiin alle kymmenessä. Toki Hellcop aloittaa liigansa vasta nyt ja Beagle Boykin eilen. Nämä ovat ihan ymmärrettäviä sitä kautta.
Nimim. Perheellinen mies..
Toronto Maple Leafs tiedottaa:
Puolustaja Dion Phaneuf on kaupattu pitkien neuvotteluiden jälkeen Dallas Starsiin. Kaupassa Dallasista Torontoon siirtyy vasen laitahyökkääjä Brenden Morrow.
Pelataanko Pittsburgh-Toronto-ottelut pois alta?