PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 672
  • 1 850
New Jersey kauppaa pelaajia Floridaan:

White, Greene, Raymond <-> Allen, Stuart, Stillman

Darius Zubrus (79) ja Anssi Salmela (75) ovat vielä kaupattavissa, liikkuvaa pakkia haetaan (kok. 79-82)

Tässä vielä NJDeen kokoonpano jos kiinnostaa:
Kovalchuk - Zajac - Parise
Langenbrunner - Krejci - Ryder
Stillman - Handzus - Zubrus
Peters - Pelley - McAmmond

Allen - Martin
Salvador - Mottau
Skoula - Stuart
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
No niin. Siirtorumbaan mukaan. Toronto haeskelee laituria ja keskushyökkääjää, ykkösketjuun.

Kesseliä lukuunottamatta kaikki on kaupan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millos se treidi takaraja nyt olikaan? Olisi kiva jos pelaajat laittaisivat Odonkorin tapaan noita kokoonpanojaan tänne. Olis kiva nähdä vähän millasia pelimiehiä jokaisella on nykyään.
 
Pistin Beagle Boy sulle yv:tä. Joo ja treidi tehtiin siis NJ:n kanssa, varmaan molemmat hyöty ja kiitokset myös sinne päin. Tänään ei pahemmin taas kerkeä kerkeä pelaamaan, joten huomenna tätä liigaa.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Tampa Bay Lightningin GM ilmoitti heti Buffalosta irroneen jatkoaikavoiton jälkeen vaihtokaupasta Chicagon kanssa. Buffaloa vastaan kaksi maalia tehnyt Stamkos matkaa laituri Stephane Veilleuxin kanssa tuuliseen kaupunkiin vaihdossa kahdensuunnan sentteri John Maddeniin sekä laituri Kris Versteegiin. Pitkään hieroin kauppoja eri joukkueiden kanssa kaupoista, mutta tämä ratkaisu oli joukkueelle paras. Tampalta uupui mitat täyttävä puolustuspään sentteri sekä leveyttä laituriosastolta, kun taas Chicago sai vaihdossa hyvän sentterin ja laiturin nelosketjuun.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Millos se treidi takaraja nyt olikaan? Olisi kiva jos pelaajat laittaisivat Odonkorin tapaan noita kokoonpanojaan tänne. Olis kiva nähdä vähän millasia pelimiehiä jokaisella on nykyään.

Niin, kyllähän toi takaraja voisi olla jo vaikka tämän viikon sunnuntaina jo senkin takia ettei sitten kauden loppupuoliskolla tule tyyliin Crosby<->Hejda kun ei ole jatkoon enää mahiksia.

Ketjuni on eläneet jonkin verran, alkuun peluutin että on yksi superketju mutta nyt olen päätynyt peluuttamaan hieman tasaisemmin pelaajia ykkösen ja kakkosen välillä.
Tässä siis Detroitin ketjut:

Franzen - Datsyuk - Nash
Holmström - Zetterberg - Filppula
Cleary - Draper - Williams
Maltby - Helm - Eaves

Lidström - Hejda
Mitchell - Stuart
Meech - Ericsson

YV1
Zetterberg - Datsyuk - Nash
Stuart - Lidström
YV2
Cleary - Filppula - Williams
Mitchell - Franzen

Goalies
Howard
Osgood
 

RDivis

Jäsen
Metron suoritukset olivat kaikille Atlantassa pettymys, eniten varmasti itselleen. Niinpä kokoonpanon ulkopuolelle tippunut Metro matkaa Flamesiin ja Dawes tulee toiseen suuntaan.

Metropolit <-> Dawes
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Olipas erittäin hyvät pelit ekkiviä vastaan. Tuloksena voitto ja tappio, vaikka mielestäni olsin kyllä toisestakin pelistä pisteet ansainnut sen verran tuli tunaroitua noita maalipaikkoja. Mutta kuitenkin parasta peliä taas hetkeen. Saa nähdä miten Metron tulo sekottaa pakkaa, yhtä laituria kuumeisesti vielä haen ;)
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jos jotain kiinnostaa niin Hagman lähtee yli 80tehosesta pakista.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, kyllähän toi takaraja voisi olla jo vaikka tämän viikon sunnuntaina jo senkin takia ettei sitten kauden loppupuoliskolla tule tyyliin Crosby<->Hejda kun ei ole jatkoon enää mahiksia.

Joo samaa mieltä, pikkuhiljaa vois deadline olla. Hyvältä näyttää kyllä nuo Detroitin ketjut, varsinkin ykkös yyvee aika murhaava! :D

Columbuksella ketjut näyttää tältä:

1.Ketju
Filatov-Vermette-Elias

2.Ketju
Voracek-Umberger-Bertuzzi

3.Ketju
Stafford-Kariya-Pikkarainen

4.Ketju
Dorsett-Niedermayer-King

1.Pakkipari
Rafalski-Ballard

2.Pakkipari
Russel-Tyutin

3.Pakkipari
Paetsch-Polak

1.Ylivoima
Filatov-Vermette-Elias
Rafalski-Ballard

2.Ylivoima
Voracek-Umberger-Kariya
Elias-Tyutin


Maalivahdit:
1. Steve Mason
2. Jonathan Quick
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jestas. Olen mykistynyt.

Pientä vinkkiä ilmoille, että ovet ovat auki, niin YV-boksi paukkuu. Pleikkarille ei kannata laittaa mitään, kun mun telkkari kaapattiin...

Tiettyjä pakkeja oikein viedään käsistä ja eräs hyökkääjä on myös kysytty...

edit. Ehdotuksia voi heitellä edelleen. Kohta pitää kuitenkin mennä nukkumaan.
 
Viimeksi muokattu:

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokaa joku minkä takia aina kun minulla on mahdollisuus voittoon niin vastustaja tasoittaa viimeisellä minuutilla?

Kertokaa myös minkä takia minulla on jatkoilla viisi tappiota mutta ei yhtään voittoa?

Vituttaa.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Kertokaa joku minkä takia aina kun minulla on mahdollisuus voittoon niin vastustaja tasoittaa viimeisellä minuutilla?

Kertokaa myös minkä takia minulla on jatkoilla viisi tappiota mutta ei yhtään voittoa?

Vituttaa.

Hieman manailin täällä päässä tuota sun 3-2 johtomaalia ekassa pelissä minuutti ennen loppua. Mun kolmospakkipari oli hapoilla ja peli pyöri mun päässä. Lopulta sait survottua kiekon maaliin. Heti aloituksesta Lecavalier riistää kiekon Pensin alimmalta pakilta ja läpiajosta 3-3 alle minuutti ennen loppua. Oli kyllä tiukka peli. Ja vastauksena tuohon sun jälkimmäiseen kommenttiin, mulla on jatkoilla seitsemän tappiota! Taitaa olla liigan ennätys. Tänään tuli balsamia haavoille kun sain kaksi jatkoaikavoittoa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja vastauksena tuohon sun jälkimmäiseen kommenttiin, mulla on jatkoilla seitsemän tappiota! Taitaa olla liigan ennätys. Tänään tuli balsamia haavoille kun sain kaksi jatkoaikavoittoa.

Mulla on jatkoilla 6 tappiota! Viis niistä tullu rankuilla :D Sinne asti jos mut saa pidettyä niin turpaan tulee mulle..
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jompan St.Louisia vastaan pelit pelattu.

Ensimmäisestä, jos kirjoitetaan vähän sm-liiga otteluketjutyyliin: Tuomarit ratkaisivat tämän pelin, Edmontonin jokainen mailannosto tulkittiin huitomiseksi ja kaikki pikku koukut karsittiin, samalla kun St.louisin vastaavat jätettiin viheltämättä. St.louisin maalilla Rask ei vakuuttanut jatkuvaa kiekon pompottelua ja ylipelaamista monissa paikoissa. Peli päättyi lopulta jatkoajalla St.louisin voittoon.

Toisessa pelissä vietiin tuomareita jälleen ja tällä kertaa St.louisin pelaajien vastenmielisen filmaamisen toimesta. Kentällä nähtiin lukuisia kuolevia joutsenia, vaikka maila oli käynnyt lähellä pelaajan jalkoja n. 5 minuuttia sitten. Tämäkin peli päättyi St.louisille jatkoajalla, jonne Edmontton onnistui itsensä hilaamaan Coglianon todella nätillä tasoitusmaalilla 8,6s ennen kolmannen erän loppua.

Tiukkoja pelejä!
 

Snagari

Jäsen
Jompan St.Louisia vastaan pelit pelattu.

Ensimmäisestä, jos kirjoitetaan vähän sm-liiga otteluketjutyyliin: Tuomarit ratkaisivat tämän pelin, Edmontonin jokainen mailannosto tulkittiin huitomiseksi ja kaikki pikku koukut karsittiin, samalla kun St.louisin vastaavat jätettiin viheltämättä. St.louisin maalilla Rask ei vakuuttanut jatkuvaa kiekon pompottelua ja ylipelaamista monissa paikoissa. Peli päättyi lopulta jatkoajalla St.louisin voittoon.

Toisessa pelissä vietiin tuomareita jälleen ja tällä kertaa St.louisin pelaajien vastenmielisen filmaamisen toimesta. Kentällä nähtiin lukuisia kuolevia joutsenia, vaikka maila oli käynnyt lähellä pelaajan jalkoja n. 5 minuuttia sitten. Tämäkin peli päättyi St.louisille jatkoajalla, jonne Edmontton onnistui itsensä hilaamaan Coglianon todella nätillä tasoitusmaalilla 8,6s ennen kolmannen erän loppua.Tiukkoja pelejä!

Suoraan Otteluketjusta. Saatanan Favorin, eiku...

Nojoo, täytyy myöntää etten ite huomannut mitään tollasta, sainhan mä kuitenkin toisessa pelissä 5+20 jäähyn huitomisesta. Toinen peli kyllä ratkes sun jäähyyn jatkoajalla. Viivalta syöttö maalin kulmalle, josta suora jatko maalin eteen ja kiekko tyhjään häkkiin. Ja kyllä maistui! Taisi hiukan itse Führeriäkin kirpaista, kun piti lopussa venyttää niin pitkälle kuin vaan mahdollista, kaikki highlight reelit piti katsoa. No ei se mitään, ei se mua haitannu.

Patrik Berglundin nosto joukkueen 1.sentterin tontille on tuottanut tulosta ja Hossakin saa vain entistä enemmän itsestään irti. Booth ottanut roolia, äskeisessäkin matsissa jatkoaikamaalin tekijä.

1. Ketju
M.Hossa - P.Berglund - D.Booth
2.Ketju
G.Latendresse - A.Brunette - D.Perron
3.Ketju
M.Afinogenov - A.Steen - M.D'Agostini
4.Ketju
C.Janssen - J.McClement - B.Winchester

1.Pari
E.Johnson - A.Pietrangelo
2.Pari
B.Burns - T.Daley
3.Pari
C.Colaicovo - D.Seidenberg

Mv. Rask & Conklin
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Ei alkanu Metropolitin ura hyvin uudessa joukkueessa. Reilu minuutti ja ulos! Nooh johko seuraavissa matseissa näyttäs sitten parempaa osaamista ;) Varsin halutonta/väsynyttä peliä, mutta siitä huolimatta 3-1voitto. Voi kyllä johtua tästä valvomisesta sitä on jo niin saatanasti takana:D
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Taisi hiukan itse Führeriäkin kirpaista, kun piti lopussa venyttää niin pitkälle kuin vaan mahdollista, kaikki highlight reelit piti katsoa. No ei se mitään, ei se mua haitannu.

Tarkoitatko sitä Coglianon maalin hidastusten katsomista? Täytyyhän noin myöhään tullut tasoitusmaali katsoa hidastuksena pariin kertaan. Pelin loputtua en kyllä mitään hidastuksia jäänyt katsomaan.

Mutta kirpaisi kyllä, ei siinä mitään.
 

Snagari

Jäsen
Tarkoitatko sitä Coglianon maalin hidastusten katsomista? Täytyyhän noin myöhään tullut tasoitusmaali katsoa hidastuksena pariin kertaan. Pelin loputtua en kyllä mitään hidastuksia jäänyt katsomaan.

Mutta kirpaisi kyllä, ei siinä mitään.

Eiei, en mä sitä tarkottanut. Ei siinä ollut mitään, nätti maali pelin lopussa, tottakai hidastukset katotaan. Mä vaan ainakin jouduin pelin jälkeen kaikki parhaiden pelaajien palkinnot ynnä muut hidastukset katsomaan. Ristiä painoin, mutta yläreunassa luki "Odotetaan käyttäjää.".
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tänään DET kaipaa vastustajia klo 23->.

Tulenkin jo nyt linjoille roikkuu, toivottavasti peliseuraa löytyy.

Siirtouutisia:
Howard <-> Hiller
Maltby <-> Hordichuk
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Anaheim linjoilla nyt. TOR/PIT/DET/SJ/CHI/NYR, näitä vastaan vielä pelejä jäljellä. Haussa olisi myös mahdollisesti jykevä peruspakki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös