PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 674
  • 1 850

Snagari

Jäsen
Olipa peli Narmoa vastaan. 1-0 tappio siitä ja vitutuskäyrä niin korkeelle ettei oo vielä tässä liigassa noussu. Kyllä joku roti pitäis olla, kaveri pyörittelee kiekkoa viimeiset 5 min omassa päässä, välillä kävi punasella ja sitten taas pakki päälle ja omaan kulmaan hautomaan. Säännöissä kiellettyä - Ei. Reilun pelin henkeä rikkovaa - Kyllä. Lundqvist pari erää muurina Rangersin maalinsuulla. Ei sovi mulle yhtään näö päiväpelit, täytyy ruveta pelaa matseja vaan iltasin..

Mutta kyllä nousi suupielet ylöspäin, kun Keklu lähetti viestin jossa kertoi yhden lempipelaajistani liittyneen joukkueeseen! Tervetuloa Mikhail Grabovski!
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu mä en jaksa tätä peliä enää!!

Pittsburgh-Toronto 2-3 ja.

Ihan hyvä ottelu, vein laukaukset selvästi. Viimeisellä minuutilla Crosby tasoittaa ja ketään ei varmaan yllätä kumpi voitti jatkoilla. Niinpä, Pittsburghilla 0 voittoa ja 6 tappiota jatkoilla. Taitaa olla ennätys Jatkoajan NHL10-liigoissa?

Toronto-Pittsburgh 2-1

Ottelu on 0-0 45 sekuntia ennen loppua. Sitten Toronto tekee maalin ja vitutuskäyrä nousee. No, suoraan aloituksesta Ponikarovsky tasoittaa Pittsburghille ja minä pomppaan tuolista ylös tuulettamaan! Mutta eipä aikaakaan, kun 19 sekuntia ennen päätössummeria Toronto tekee vielä maalin. EI VOI OLLA TOTTA!!! Näinhän tässä taas kävi, ties kuinka monennen kerran...

Pittsburghilla jo vähintään puolet kaikista otteluista maalin tappioita!
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juu ei mullekaan 4 peliä, ja saaliina huikeat 3 pistettä. Ja vitutus armoton, osittain johtuen siitä ettei oma peli onnistunut yhtään, ja osittain vastustajien pelityylistä.

Mikäs mun pelityylissä ärsytti, se että tein ihan vitusti maaleja vai? ;). Etenkin Smidin keskialueelta lähtenyt maali oli todella näyttävä. yhdellä kädellä syöttönapilla juuri ja juuri maalille yltävä kiekko längistä sisään!
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Olipa peli Narmoa vastaan. 1-0 tappio siitä ja vitutuskäyrä niin korkeelle ettei oo vielä tässä liigassa noussu. Kyllä joku roti pitäis olla, kaveri pyörittelee kiekkoa viimeiset 5 min omassa päässä, välillä kävi punasella ja sitten taas pakki päälle ja omaan kulmaan hautomaan. Säännöissä kiellettyä - Ei. Reilun pelin henkeä rikkovaa - Kyllä. Lundqvist pari erää muurina Rangersin maalinsuulla.


Aikamoista höpöhöpöä. Vai että oikein 5min omassa päässä. Viimeisellä kahdella minuutilla katsoin keskialueella hieman tarkkemin etten aja suoraan miinaan, mitä useat pelaajat tekevät koko pelin ajan. Olen pahoillani jos rikoin pelin lopussa hieman "flowia" ja se sinua kirpaisi. Pelin viimeinenkin minuutti kuitenkin oltiin sinun päässä ja taisi muutama laukauskin tulla.

Muuten pelissä oli kyllä mukava päästä päähän rytmi, mutta ihmeen paljon tuli omaan silmään tuomarivirheitä Rangersia kohtaan. Ainakin yksi läpiajosta kampitus; ei jäähyä, ei rankkaria. Ja sitten muutaman kerran kunnolla näpeille, joista tulee joskus jopa ulosajo, ilman jäähyä :S.

Mainitsit myös Lundqvistin olleen pari erää muurina. En tiedä mitä tarkoitit, onhan nollapeli aina nollapeli, mutta omaan silmääni ainakaan et kovin hurjaa painostusta saanut aikaan, etkä myöskään maalipaikkoja.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dhearted tai Narmo haluatteko pelata Pittsburghia vastaan? Varmat pisteet luvassa, joko viimeisen minuutin maalilla tai jatkoilla!

Edit. Pelaan Dheartedia vastaan.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikäs mun pelityylissä ärsytti, se että tein ihan vitusti maaleja vai? ;). Etenkin Smidin keskialueelta lähtenyt maali oli todella näyttävä. yhdellä kädellä syöttönapilla juuri ja juuri maalille yltävä kiekko längistä sisään!

Juu jo toi Smidin maali teki ekassa pelissä sen, että rupes vituttaa, ja senhän tietää, että sillon pelaamisesta ei tuu mitään. Ja toi pelityyli nyt on siitä, että en tykkää yhtään pelata semmosta vastaan, joka käyttää noin hyvin ton pelin "virheet" hyväkseen, eli mailan nostamisen luonnottoman tehokkuuden kiekon riistoissa, ja sen että jos vaan jaksaa kikkailla yhdellä jätkällä ni se on todella vaikea saada pois.
 

Snagari

Jäsen
Aikamoista höpöhöpöä. Vai että oikein 5min omassa päässä. Viimeisellä kahdella minuutilla katsoin keskialueella hieman tarkkemin etten aja suoraan miinaan, mitä useat pelaajat tekevät koko pelin ajan. Olen pahoillani jos rikoin pelin lopussa hieman "flowia" ja se sinua kirpaisi. Pelin viimeinenkin minuutti kuitenkin oltiin sinun päässä ja taisi muutama laukauskin tulla.

Muuten pelissä oli kyllä mukava päästä päähän rytmi, mutta ihmeen paljon tuli omaan silmään tuomarivirheitä Rangersia kohtaan. Ainakin yksi läpiajosta kampitus; ei jäähyä, ei rankkaria. Ja sitten muutaman kerran kunnolla näpeille, joista tulee joskus jopa ulosajo, ilman jäähyä :S.

Mainitsit myös Lundqvistin olleen pari erää muurina. En tiedä mitä tarkoitit, onhan nollapeli aina nollapeli, mutta omaan silmääni ainakaan et kovin hurjaa painostusta saanut aikaan, etkä myöskään maalipaikkoja.

Aloin katsomaan kelloa tasan 5 minuuttia ennen loppua, jolloin ensimmäisen kerran aloin ihmettelemään kuinka kauan pyörit omalla alueellasi. Kun pelikellossa oli jäljellä reipas 3 min lähdit ylöspäin, vain palataksesi taas omaan päähäsi. Viimeinen 20 sekuntia tosiaan pelattiin mun päässä ja olin silloin jo aika luovuttanut tuon pelin osalta. Mutta kuten sanottua, asiasta keskusteltiin viime liigan alussa ja silloin todettiin, että on jokaisen oma asia miten pelaa, vaikka tilanne olisi mikä ja pelikellossa aikaa kuinka paljon tahansa. Reilua peliä se ei silti ole. Tuomarilinjaa myös haukuit, mikä oli sinäänsä omituista, että meinasin itse kirota samaa asiaa. Aika kauan sai pitää mun pelaajaa laidassa kiinni vaikka kiekkoa ei ollut lähimainkaan. Rankkari jäi viheltämättä sen takia, että syöksyessäni koskin mailallani ensin kiekkoon ja vasta sitten Lisin hetti polvilleen. Enkä tosiaan saanut testattua Lundqvistia yhtä paljon kuin olisin halunnut, mutta sinulle ehkä avauserän kaltaiset scrambling torjunnat ovat arkipäivää, minulle ei. En toki Tuukkaan tuota peliä hävinnyt.

Yhtä kaikki, runkosarjan 4. sija siintää tavoitteena ja näyttää jopa aika todennäköiseltä. Calcichewia välierissä vastaan odotellessa ;)
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
En nyt viitsisi alkaa mitään foorumitaistelua tässä aloittamaan, mutta nyt kyllä kirjoitat aivan täyttä kuvitelmaa.
 
Sunnuntai käy varmasti hyvin tuolle takarajalle treidien suhteen. Kerkeää hyvin vielä käydä neuvotteluja monenkin eri "GM:n" kanssa.

Tänään ois tarkoitus lunastaa puheet teoiksi, eli pelata taas liigaa. Onnistuuko Saubelta tuon taulukon täyttely, niin näkee taas informaatiota tilanteista jne?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
DET pelejä viimepäiviltä

BUF - DET 3-2ja.

Hillerin debyytti punasiivissä tähän otteluun.
Se debyytti alkoikin päin vittua, eka veto ja kiekko repussa. Hiller heitti aivan liian aikaisin kyljelleen. Mutta Zetterberg tasoittaa pelin melko nopeesti. Ekan erän laukaukset 12-2 DET:lle.
Toisen erän alkuun Gionta saa rankkarin ja siitä kiekko taas reppuun. Erä meni muutenkin DET:n jäähyillessä kolme kertaa. Lidström ja Kaleta vielä hanskasi josta DET kapu selvisi voittajana.
Kolmannen erän alkuun Zeta tasoittaa heti pelin 2-2. Erän lopulla Mitchell kampittaa BUF pelaajaan 2min kampin arvoisesti, hyvä jäähy koska maalivahti oli jo kahvilla ja kiekko olisi varmasti mennyt verkon perukoille ilman kamppia.
Jatkoaikaa pelattiin 3 vs 3 kentällisillä, ja kun DET sai miehensä boksista niin BUF pääsee AV:lla läpiajoon mutta Hiller torjuu. Peli ratkeaa Tallinderin komeaan vetoon B-pisteiden välistä. Laukaukset niukasti DET:lle 24-21.
Piste siis tästä ja ihan hyvä matsi oli. Milloin se7en pelataan toinen matsi?

DET - ANA 2-7
Anaheim pääsi heti ottelun alkuun YV:lle ja teki maalin. Osgood tuli sisään Hillerin tilalle 10min jälkeen kun tilanne oli vieraille jo 2-0, vetoja oli 3kpl. Toisessa erässä Datsyuk kaventaa 1-2 mutta Ducks tekee nopeasti kolme häkkiä ja tilanne erätauolle mentäessä oli siis jo 1-5.
Kolmas erä menikin sit surffaillessa. Laukauksia oli melko vähän, Anaheim vei ne 17-15.

ANA - DET 2-0
Pelistä ei oikeen muuta sanottavaa kuin se että toisen erän alussa Perry sai rankun ja peli oli sen jälkeen 2-0 ja toisen erän YV:t jos oisin saanu hoidettua kunnialla niin voittaja olisi voinut olla ihan toinen. Zetterberg nostaa mm. yli tyhjän maalin mutta muutoin YV oli kyllä todella luokatonta. Vetoja oli ihmeen vähän myös tässä pelissä, 16-13 DET:lle.

Tuosta maalivahtihommasta, niin kun vaihdoin Howard(85) <->Hiller(84). Niin ero on kuin yöllä ja päivällä, miten vitussa toi Hiller on noin paska vaikka arvoissa ei ole paljoo mitään eroa? Hieman vituttaa tuo treidi nyt kun ajattelin että Howard kun pelaa niin ailahtelevasti että Hiller ois tuurilla vaik vähän tasaisempi, mutta täysi paskahan tuo on. Hiller siis kaupan!!!!!!

EDIT: Se oli nopeaa reagointia TOR johdolta, nyt Hiller matkaa siis Torontoon ja vaihdossa tulee Giguere. Ja nyt DET linjoilla siis liigakierroksen alkuun saakka.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dheartedia vastaan kahdesti vain 2-0-tappio. Kilpikonnapuolustus toimii erinomaisesti! Muutamia paikkoja oli tehdä itsekin maali vastahyökkäyksistä, mutta ei tällä kertaa.

Mä luulin että olen tämän liigan pahin rottailija noissa jälkitilanteissa, mutta kyllä Dhearted on vieläkin pahempi. Sitten kun oma rottailuni ei tehonnut niin piti pari viestiä laittaa psyykkauksen takia menemään. ;)

Noita tilastoja tuijottaessa kannattaa ottaa huomioon, että mä olen pelannut pääasiassa vain ylemmän puoliskon joukkueita vastaan. Esim. kymmentä huonointa vastaan olen pelannut muistaakseni vain kaksi ottelua, ja nekin BeagleBoyta vastaan jolla vasta muutama ottelu alla!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Nyt on sitten toinenkin peli Torontoa vastaan pelattu tuloksena 2-0 voitto. Matsista ei hirveesti jälkipolville kerrottavaa syntynyt tiukkaa taistelua jossa onnistuin alivoimalla saamaan molemmat maalinini, muutenkin tuntui alivoimalla tulevan ne parhaat maalintekopaikat : ). Kipperi totutun hyvä maalillaan.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko noilla veskoilla muka jotain muita arvoja kuin overall? Itse naureskelen noille veskojen treideille, koska jos kumpikin manageri on järkevä niin kumpikaan joukkue ei hyödy yhtään mitään. Kaksi samanlaista veskaa vain vaihtavat joukkueita :D
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Onko noilla veskoilla muka jotain muita arvoja kuin overall? Itse naureskelen noille veskojen treideille, koska jos kumpikin manageri on järkevä niin kumpikaan joukkue ei hyödy yhtään mitään. Kaksi samanlaista veskaa vain vaihtavat joukkueita :D

En ihmettele että naureskelet, sinä kun et kiinnitä pelaajien nimiinkään mitään huomiota ja voisit pelata ihan hyvillä mielein pelin PIT vs PIT.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Joops kahville menossa. Löytyskö tossa n.30minsan pääst vastustajaa kun palaan? Kerkeis sen pari matsia pelata ennen trilleriä Blues-Jokerit!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onko noilla veskoilla muka jotain muita arvoja kuin overall? Itse naureskelen noille veskojen treideille, koska jos kumpikin manageri on järkevä niin kumpikaan joukkue ei hyödy yhtään mitään. Kaksi samanlaista veskaa vain vaihtavat joukkueita :D

Henkimaailman juttuja, sano. Pakko vaan tehdä jotakin, kun aina vedon lähtiessä on pelko perseessä, että heilahtaa. G päästi Toronton neljässä vähän liian monta karmeata maalia, mm. sua vastaan ekassa pelissä Crosbyn ensimmäinen, toinenkin oli vähän siinä ja siinä-
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jahas kaapelimodeemi hajos ja uudessa kesti hetki... Ja ei näköjään maltti riittänyt gm:lla. Yksityisviesti olis ollut kiva...
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Multa hajos pleikkari GOW3:ta pelatessa, ei lue enää mitään levyjä eli ei näy NHL10 tai mikään peli valikossa vaikka levy on sisällä.

Sain kaverilta justiinsa boxin ja MW2:n joten saa nähdä minkälaisia peliliikkeitä ton Sonyn paskavehjeen kanssa jaksaa tehdä, joko heitän sen rosikseen ja unohdan koko värkin tai sitten haen het huomenna uuden slimin tilalle. Tai vien sen takuukorjaukseen jos muistan mistä sen alunperin hankin ja löytyisi vielä kuittikin jostain. Eli lyhyesti, meitsin osalta ainakin tämän liigan pelit toistaiseksi pelattu, paljoa ei pelejä enää ole jäljellä joten saatan vielä ehtiä loppuun astikin pelaamaan.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mistäs Nässen kenkä nyt puristaa?

Ei mistään kun ei ole kenkiä jalassa, eikä edes sukkia.
Mainitsin vain tuosta, jännä jos et tiennyt että veskoilla on omia arvoja mm. räpylän, jalkojenvälin, läpiajojen ym. suhteen. Siitä vain se pieni kuitti. :)
 
Tai vien sen takuukorjaukseen jos muistan mistä sen alunperin hankin ja löytyisi vielä kuittikin jostain.

Tossa takuukorjauksessa menee kohtuullisen kauan. Kaks kertaa on pitänyt viedä huoltoon ja päälle kuukausi menny molemmilla kerroilla. Sinänsä jos takuu on vielä voimassa, niin kyllähän ne sen "korjaa" ilman mitään lisäkuluja, mutta se on sit uus konsoli ja saa siis hieman sitä odotella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös