No niin kuka pelaa nyt Pittsburghia vastaan?
Mä oisin nyt online.
No niin kuka pelaa nyt Pittsburghia vastaan?
Voittaja tuntuu napsuvan nyt kiitettävään tahtiin. Kipperi ollut vakuuttava maalin suulla, tästä on hyvä jatkaa. Pari treidii haluisin tehdä, varsinkin ykkösen laitaan kiinnostas yllärinimi, tuttu kotoisesta liigasta.
Oho, äsken tuli kaksi yveetä mutta mä tyhjensin vahingossa koko kansion. Elikkä voisitteko lähettää uudestaan ne viestit? Kiitos jo etukäteen.
Oho, äsken tuli kaksi yveetä mutta mä tyhjensin vahingossa koko kansion. Elikkä voisitteko lähettää uudestaan ne viestit? Kiitos jo etukäteen.
Voittaja tuntuu napsuvan nyt kiitettävään tahtiin. Kipperi ollut vakuuttava maalin suulla, tästä on hyvä jatkaa. Pari treidii haluisin tehdä, varsinkin ykkösen laitaan kiinnostas yllärinimi, tuttu kotoisesta liigasta.
niin mäkin vaihdan! New Jersey ja Columbus kaupoilla!
Elias, Niedermayer ja Pikkarainen <-> Ryder, Krejci, Handzus
Pittsburgh otti ainoastaan 2-0 takkiin hallitsevalta mestarilta Snagarilta. Ei huono. Erittäin kurinalaista puolustustyöskentelyä kahta tilannetta lukuun ottamatta, joista tulikin sitten maalit. Ilman niitä peli olisi ollut 0-0.
Hallitsevaa mestaria ei ole edes vielä. ProoJaskan ja Snagarin talviliigan finaali on edelleen kesken. Samapa tuo siis, kunhan sanoin. :D
Snagari vie kuitenkin. Ja vaikkei veisikään niin hallitsevaa finalistia vastaan vain 2-0 takkiin! Ihan hyvin liigajumbolta!
Hyvä, että Hle löytää valoa tunnelista.
No tosin onhan siellä joku saldolla 1 voitto 33 tappiota että ehkä mulla ei sittenkään ole varaa huudella. :D
Kenellä on tollanen saldo? Sullahan on jo useampi voitto kasassa?
Kenellä on tollanen saldo? Sullahan on jo useampi voitto kasassa?
Kelpaako harkkamatsi? Kun ei tunnu itelle ainakaan vastustajaa löytyvän ??mmmmm
Kelpaako harkkamatsi? Kun ei tunnu itelle ainakaan vastustajaa löytyvän ??