PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 667
  • 1 850

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Menny melkoseks kiukutteluks tää sarja. Suurimman osan kanssa menee oikein mukavasti, mutta jotkut vetää aika erikoistas linjaa pelissä ja palstalla. Esimerkkinä nyt vaikka tämä kaikkien omien hidastusten katsominen ja vastustajan hidastusten katkot startilla. Pitäskö seuraavaan liigaan laittaa joku ikäraja? Joku vois laittaa äänestyksen pystyyn :). No, hyvähän se kai on että pelit herättää tunteita.

Sitten asiaan. Hyvät pelit oli Montrealia vastaan. Jaettiin pisteet mielestäni melko oikeutetusti. Toka matsi alko vähän nihkeesti, kun Ruutu otti 7 minuuttia penaltia kertarysäyksellä. Yhteensä istuin matsissa 25 minuuttia (ja tossa ei siis tapeltu). Pari alivoimamaalia onneks onnistuin tekemään ja pitämään pisteet Carolinassa. Brindamour, jota oon tässä olllu tarjoomassa vaihtoon on yllättäen noussu parhaaksi pelaajaksi viime peleissä. Tehny muutamia tahtomaaleja ja painanu peräsuoli pitkällä AV:aa.

Joukkueen saldo on kyllä edelleen aika luokaton 10-16-2.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Itekkin olin ennen kauden alkua jyrkästi pelaajavaihtoja vastaan. Ihmettelin ja ihmettelen edelleen, minkä takia piti odottaa reilu viikko "virallisia" kokoonpanoja sitä varten että pääsee sekoittamaan taas joukkueet uudestaan. Mutta ei sillä kuitenkaan ole ollut mitään väliä ketä siellä vastassa pelaa. Kukaan tietty pelaaja ei ole kuitenkaan monessa eri pelipaidassa ratkaissut peliä mua vastaan. Sehän se vasta alkaisi vituttamaan jos joka pelissä siellä on joku Nash vastassa kuka latoo hattrickin...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunteet kiristyy, kun playoffit lähestyvät! ASIAA! :D

Narmon Rangersin ja Columbuksen äskeisestä väännöstä tuli aika farssi loppuakohden. Peli oli 4-1 Columbukselle kun Narmo alkoi haastaa kokoajan tappeluun. Ei siis haittaa yhtään, huomas vaan, että hermot meni aika pahasti kun vikat kuusi minuuttia olit 5-3 alivoimalla :D pelikellossakin, kun näkyy paljon jäähyä jäljellä niin luki parhaimmillaan 8.56 5-3 alivoimaa. Ihan hauskaa oli kuitenkin, vaikka välillä sai säikähdellä kun peli tökkäs ihan paikoilleen pariksi sekunniksi. Lopputulos 6-1 Columbukselle. Kiitos matsista.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Oli joo melkosta :D. Ei siinä mitään parempihan olet reilusti, MUTTA. Miten helvetissä en voi voittaa Calcichewia vastaan aloituksia ollenkaan? Siis en valehtele yhtään jos sanon että voitan 1/15 aloituksista chewya vastaan ja muita vastaan tilastot on aivan normaalit :D. Onko muilla samoja kokemuksia vai onko mulla vaan sormi liian hidas / nopea aina samaa miestä vastaan?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli joo melkosta :D. Ei siinä mitään parempihan olet reilusti, MUTTA. Miten helvetissä en voi voittaa Calcichewia vastaan aloituksia ollenkaan? Siis en valehtele yhtään jos sanon että voitan 1/15 aloituksista chewya vastaan ja muita vastaan tilastot on aivan normaalit :D. Onko muilla samoja kokemuksia vai onko mulla vaan sormi liian hidas / nopea aina samaa miestä vastaan?

Jännä juttu kyl. Tosin on mulla aika kovia aloittajia joka ketjussa. Vermette-Umberger-Kariya-Krejci. Mutta kyl mä silti muita vastaan häviän paljon enemmän alotuksia, perin outoa.
 

Snagari

Jäsen
Menny melkoseks kiukutteluks tää sarja. Suurimman osan kanssa menee oikein mukavasti, mutta jotkut vetää aika erikoistas linjaa pelissä ja palstalla. Esimerkkinä nyt vaikka tämä kaikkien omien hidastusten katsominen ja vastustajan hidastusten katkot startilla. Pitäskö seuraavaan liigaan laittaa joku ikäraja? Joku vois laittaa äänestyksen pystyyn :). No, hyvähän se kai on että pelit herättää tunteita.

Tätä ikäraja hommaa en nyt oikeen ymmärtänyt. Itekkin oon verrattain nuori jannu, mutta ei oo tainnu mun kanssa kenelläkään mennä sukset ristiin, vaikka jo kolmannessa liigassa ollaan mukana. Joten ei se ikä mun mielestä tässä mitään paina. Ja jos johonkin äänestyksiin aletaan, niin siinähän voi kusettaa oman ikänsä ihan surutta. Voi olla, että astuin nyt pahasti miinaan, mutta sittenpähän astuin. :-)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä ikäraja hommaa en nyt oikeen ymmärtänyt. Itekkin oon verrattain nuori jannu, mutta ei oo tainnu mun kanssa kenelläkään mennä sukset ristiin, vaikka jo kolmannessa liigassa ollaan mukana. Joten ei se ikä mun mielestä tässä mitään paina. Ja jos johonkin äänestyksiin aletaan, niin siinähän voi kusettaa oman ikänsä ihan surutta. Voi olla, että astuin nyt pahasti miinaan, mutta sittenpähän astuin. :-)

Joo tais olla aika pitkälti läppä toi ikäraja homma :D eipä se oikein toimis, eikä tässä itekkään mitään vanhuksia olla. Hermot ne voi vanhemmillakin ihmisillä tosin mennä, ei tunteille mitään mahda.
 

Snagari

Jäsen
Joo tais olla aika pitkälti läppä toi ikäraja homma :D eipä se oikein toimis, eikä tässä itekkään mitään vanhuksia olla. Hermot ne voi vanhemmillakin ihmisillä tosin mennä, ei tunteille mitään mahda.

Jep, mutta pääpointtina oli lähinnä se, että kyllä se on ihan jokasen itsensä säädeltävissä millaisen kuvan itsestään kanssapelaajille jättää. Tunteet roihahtelee, se on hienoa ja kuuluu asiaan, mutta luovuttamista ja vittuilua pelityylistä yms. en ymmärrä. Pääasia olisi, että jokanen sais mukavaa ajanvietettä tästä.

edit. Niin ja jos joku suostuis ottaa matsia? Oswaldi_Oravalle oon huudellu, mutta ei oo vastausta kuulunut.
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Itse olsin valmiina myös vielä peleille. Ei vaan taida vastustajaa löytyä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Ilmotelkaa jos joku haluu aamupelii ottaa. Olen valmis astelemaan pelikentälle oikeastaan mihinaikaan tahansa. Voipi olla et pikkuveli tarvii 8aikoihin heittää kouluun, mutta siinä ei kauaa nokka tuhise.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
jkjk

Ilmotelkaa jos joku haluu aamupelii ottaa. Olen valmis astelemaan pelikentälle oikeastaan mihinaikaan tahansa. Voipi olla et pikkuveli tarvii 8aikoihin heittää kouluun, mutta siinä ei kauaa nokka tuhise.

Perskeles ollaan taidettu jo pelata vastakkain. Mutta ilmottelen myös että voin ton VAN-NYI matsin jälkeen pelata klo 9 saakka kans jos joku tulee aamujäille jolla on DET vs pelejä jäljellä.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jooh työkkäri + kauppareissu kutsuu. Toivottavasti löytyy peliseuraa kun palaan.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jep, mutta pääpointtina oli lähinnä se, että kyllä se on ihan jokasen itsensä säädeltävissä millaisen kuvan itsestään kanssapelaajille jättää. Tunteet roihahtelee, se on hienoa ja kuuluu asiaan, mutta luovuttamista ja vittuilua pelityylistä yms. en ymmärrä. Pääasia olisi, että jokanen sais mukavaa ajanvietettä tästä.

Liigan säännöissähän on itse asiassa kielletty pelien kesken jättäminen, eli ilmoittakaa tänne, jos joku selvästi pelin jättää kesken. Niin, jos samalle jannulle sattuu näitä "katkeamisia" aina kun on tappiolla reilusti, niin poistetaan liigasta.

Sen sijaan pelityylistä vittuilu kuuluu ihan asiaan. Sehän on vain pelinjälkeisiä tunnekuohua, mikä tuo väriä liigaan.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Nukutko sä koskaan? Äijä on pelivalmiudessa 24h. No hyvähän se on vaan meille muille!

Näin työttömänä on aivan sama koska sitä nukkuu ; ) Kaverin kans menos viel kahville, joten viimestään tossa 10.30 oon pelivalmiudes.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Jukurit vs Pelicans
  • 2.74
  • 4.35
  • 2.36
KooKoo vs Lukko
  • 3.20
  • 4.15
  • 2.02
SaiPa vs HIFK
  • 2.66
  • 4.05
  • 2.34
Sport vs KalPa
  • 2.80
  • 4.05
  • 2.24
TPS vs Kärpät
  • 2.36
  • 4.10
  • 2.62
Tappara vs JYP
  • 1.55
  • 5.00
  • 4.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös