Maku lähtee, mutta tää on vaan mun mielipide. Jokainen vaihtakoon ja pelattkoon omalla tyylillä, vaikka se tyyli olisi se viiden miehen muuri omalla siniviivalla...
Meinaatko nyt mun pelityyliä vai?
Ei se sun tyylikään mikään ihmeellinen ole.
Maku lähtee, mutta tää on vaan mun mielipide. Jokainen vaihtakoon ja pelattkoon omalla tyylillä, vaikka se tyyli olisi se viiden miehen muuri omalla siniviivalla...
Meinaatko nyt mun pelityyliä vai?
Ei se sun tyylikään mikään ihmeellinen ole.
Hävisikö Odonkor juuri Durablelle vai mistä moinen purkaus?
Hävisikö Odonkor juuri Durablelle vai mistä moinen purkaus?
Hävisin 0-1 ensimmäisen, parempi voitti. Toista ottelua ehdittiin pelata vähän päälle erän ja tilanteessa 0-3 NJDlle Durablen yhteys "katkes". Eikä tämä ole mikään purkaus.
Hävisin 0-1 ensimmäisen, parempi voitti. Toista ottelua ehdittiin pelata vähän päälle erän ja tilanteessa 0-3 NJDlle Durablen yhteys "katkes". Eikä tämä ole mikään purkaus.
Oli joo melkosta :D. Ei siinä mitään parempihan olet reilusti, MUTTA. Miten helvetissä en voi voittaa Calcichewia vastaan aloituksia ollenkaan? Siis en valehtele yhtään jos sanon että voitan 1/15 aloituksista chewya vastaan ja muita vastaan tilastot on aivan normaalit :D. Onko muilla samoja kokemuksia vai onko mulla vaan sormi liian hidas / nopea aina samaa miestä vastaan?
Menny melkoseks kiukutteluks tää sarja. Suurimman osan kanssa menee oikein mukavasti, mutta jotkut vetää aika erikoistas linjaa pelissä ja palstalla. Esimerkkinä nyt vaikka tämä kaikkien omien hidastusten katsominen ja vastustajan hidastusten katkot startilla. Pitäskö seuraavaan liigaan laittaa joku ikäraja? Joku vois laittaa äänestyksen pystyyn :). No, hyvähän se kai on että pelit herättää tunteita.
Tätä ikäraja hommaa en nyt oikeen ymmärtänyt. Itekkin oon verrattain nuori jannu, mutta ei oo tainnu mun kanssa kenelläkään mennä sukset ristiin, vaikka jo kolmannessa liigassa ollaan mukana. Joten ei se ikä mun mielestä tässä mitään paina. Ja jos johonkin äänestyksiin aletaan, niin siinähän voi kusettaa oman ikänsä ihan surutta. Voi olla, että astuin nyt pahasti miinaan, mutta sittenpähän astuin. :-)
Joo tais olla aika pitkälti läppä toi ikäraja homma :D eipä se oikein toimis, eikä tässä itekkään mitään vanhuksia olla. Hermot ne voi vanhemmillakin ihmisillä tosin mennä, ei tunteille mitään mahda.
Ilmotelkaa jos joku haluu aamupelii ottaa. Olen valmis astelemaan pelikentälle oikeastaan mihinaikaan tahansa. Voipi olla et pikkuveli tarvii 8aikoihin heittää kouluun, mutta siinä ei kauaa nokka tuhise.
Jooh työkkäri + kauppareissu kutsuu. Toivottavasti löytyy peliseuraa kun palaan.
Jos liigan GM:ltä tulee vihreätä valoa, niin voin Toronton ottaa.
Jep, mutta pääpointtina oli lähinnä se, että kyllä se on ihan jokasen itsensä säädeltävissä millaisen kuvan itsestään kanssapelaajille jättää. Tunteet roihahtelee, se on hienoa ja kuuluu asiaan, mutta luovuttamista ja vittuilua pelityylistä yms. en ymmärrä. Pääasia olisi, että jokanen sais mukavaa ajanvietettä tästä.
Nukutko sä koskaan? Äijä on pelivalmiudessa 24h. No hyvähän se on vaan meille muille!