Jos Toronto vapautuu, niin mä voin tulla kiduttamaan itseäni sillä. Onhan siellä sentään veskari ja Kessel...
ääni Myös BB:lle...
Jos Toronto vapautuu, niin mä voin tulla kiduttamaan itseäni sillä. Onhan siellä sentään veskari ja Kessel...
ääni Myös BB:lle...
Kiitokset vaan haasteista. Mielenkiintoinen tämä peli kyllä. Juuri kun kuvittelin vähän kehittyneeni, niin tämä liiga on kyllä palauttanut meikäläisen maan pinnalle. Illan saldona 5 tappiota.
Tekisi mieli sanoa, ettei joko joukkue sovi mulle ollenkaan ja valittaa että jätkät lyö jatuvasti kiekosta ohi tai nostaa sen tyhjän maalin yli. Totuus taitaa vaan olla se, että tää jatkiksen liiga on mulle aivan liian kova kerho. Pleijarit alkaa olla oikeutetusti jo karanneet. Jos olisin luovuttaja, niin jättäisin sarjan kesken. Mutta koska olen itkijä, niin aioin ainoastaan valittaa katkeraan loppuun saakka.
Nashvillen GM:ää varmasti harmittaa edelleen etenkin toisen pelin tolpat ja Smithin unelmailta.
Ei jumalauta!! Toisen kerran jo nakkas ulos: VIRHE ON TAPAHTUNUT. No tota hommaa on kyllä esiintyny muuallakin, vissiin Jaasinin nakkas samasta syystä ulos. Yks keino on tulla ihan uudella psnid:llä mukaan liigaan, koska kuulemma toi virhe tulee jotenkin kaverilistan takia tai jotain. Eli jos toi jatkuu, et lennän ulos yhtäkkiä psn:n virhe on tapahtunut syystä, niin pitää keskustella liigan GM:n kanssa mahdollisista toimenpiteistä. Tällä menolla jäädään ulos pleijareista ja tuu pelaamisesta mitään.
Kuka haluaisi pelata ottelut Pittsburghia vastaan 23.30?
Minä!!! olen jo linjoilla
Ehdottomasti Beagle mukaan. Hoitanut kaikki liigat moitteetta ja hyvällä tempolla.
Saube, saisko tohon statistiikkaan vielä vaikka pleikkaritunnuksen mukaan? Kiitokset, että jaksat noita tilastoja pitää yllä.