PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 663
  • 1 850
Bryan McCabe (83 HP), Cory Stillman (82 PR?), Fabian Brunnström (80 PR), Jere Lehtinen (81 TYÖ), Bryan Allen (80 PP), Tomas Vokoun (86 MV) ainakin mahdollisesti kaupan. Ei siinä, ettenkö olisi tyytyväinen kavereihin, mutta pieniä viilauksia voisin silti kokoonpanoon tehdä. Vokoun ei lähde ainakaan huonompaan molariin, eli jos parempi on tarjolla, niin pakettitarjousta liikenteeseen. Mutta joo, nuista ja tietenkin muistakin saa tehdä tarjouksia.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mimmonen maalivahti sulla on? Voisin mahdollisesti vaihtaa mv Miller(90) + multa joku pakki ja sulta mulle Chara + mv, jos on sellasta hyvää keskitasoa? En nyt pääse katsomaan tilannetta. Enkä tiedä vaihtoko Dallas Rivetin multa pois, kun ehdotin kauppaa (oon kuutamolla).

Cam Ward (87) mulla torjuu, eikä siihen tilanteeseen oo paineita tehdä muutoksia. Eli Charan liikuttamiseen tarvitaan esim. diiliä Chara + kasa kiekkoja vaihdossa hyvään pakkiin ja hyökkääjään.

Brind'amour (82) liikkuu sitten tietenkin vähemmällä.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Tampa Bay linjoilla klo 17 eteenpäin. Haastakaa:)!

Tampa Bay ja Montreal Canadiens julkaisivat hetki sitten pitkään valmistelemansa kaupan jossa Canadiensiin matkaa laituri Alex Tanguay ja pakki Paul Ranger vaihdossa Tomas Plekaneciin ja Hal Giliin.
 
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Joo-o. Eipä luista Carolinalla nyt hyökkäyspelaaminen ollenkaan. Varsinaisella peliajalla maaliennätykseni on 2(!) maalia. Kahdesti olen saanut kolme aikaan, kun peli mennyt jatkoajalle. 18 matsia kuitenkin jo tullut pelattua.

Ensimmäinen luovutusvoittokin tapahtui äsken, kun peli pääsi katkeamaan 1-1 tilanteessa Tampaa vastaan. Jostain syytä mut kirjattiin ulos networkista ja 0-3 mekattiin tulokseksi. Saldo näyttää nyt siis 8-9-1.

Kauppaehdotuksia saa tulla laittamaan. Tolppavetoja tullut omilta kavereilta enemmän kun tarpeeksi. Staaliltakin valehtelematta 10.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Tänään olsin taas linjoilla kunhan Realin peli loppuu tossa ennen kahtatoista. Nyt seuraamaan->
 
Viimeksi muokattu:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Minnestokin linjoilla tuossa 23-24 maista eteenpäin, jos olis siihen aikaan vielä äijiä mua vastaan pelaamatta...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus ois linjoilla nyt! Mielellään pari peliä pelaisin pois.

Eli näistä herroista joku voisi tulla?

Carolina - LLcoolP99
San Jose - benzzi
Montreal - MustaKyy13
Los Angeles - EinoKeisari
Ny Rangers - Narmo

Jonkin aikaa oisin linjoilla jos pelit passaisi!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MustaKyyn Montrealia vastaan toinen matsi äsken. Ehkä hieman yllättäen voitto Montrealiin jatkoajalla. Harmittaa ihan vitusti, mutta minkäs teet kun peli ei kulje. 2-1 johto vielä 8 sekuntia ennen loppua, kunnes Markov lämää suht helponnäköisen vedon ja Mason imaisee. Huhhuh, kun voi noi veskat välillä ottaa päähän. Jatkoajalla Montreal roiskaisee viivalta ja Mason jättää käsittämättömän ribarin siihen eteen ja Montrealin poika siivoaa kiekon reppuun. Vittu mä en vaan osaa pelata jatkoaikaa/rankkareita. Niistä tullut jo 6 JA-tappiota. Hyvä matsi ja hyvä tsemppi MustaKyyltä loppuun asti. Columbuksella enää 8 matsia jäljellä, eli aika hyvällä tahdilla on tullut pelattua. Saldo näyttää tällä hetkellä ihan hyvälle 36 - 4 - 6 , varsinaisella ei ole tullut hävittyä pitkään aikaan, mutta noi JA häviöt ottaa päähän.
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pari jannua puuttuu vielä liigasta. Hellcop ilmeisesti pääsee sorvin ääreen viikon päästä. Mutta missäs Toronto luuraa eli nimimerkki rey?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Yllätäen tuli melko selkeät voitot molemmissa peleissä Spidy#29:n Washingtonista ekasta 3-8 ja toka alla:

Washington-Minnesota 1-8
Washingtonin peli alkoi siinä mielessä murheellisesti, kun Mike Green hutoi itselleen heti kättelyssä 5 minuutin jäähyn ja ottelurangaistuksen, mutta ikävä kyllä sillä seurauksella ettei Minnesotan paras pistemies (ennen tätä ottelua) pystynyt enää jatkamaan peliään. Toivottavasti magneettikuvauksissa ei todeta suurempaa vammaa Havlatin kädessä ja joukkueen ykköstykki on taas pelaavassa kokoonpanossa seuraavassa pelissä. No siitä sisuuntuneena Minnesotan poijjaat VILLIINTYIJÄT varsin rivakkaan menoon ja takoivat taululle tylyt 1-8 lukemat Pääkaupunkilaisten ottaessa hurjat 44 minuuttia istuntoa. Harmi, että Bäcksin nolla murtui toheloituaan itse kiekon hanskastaan suoraan Morrison lapaan, joka syötti Knublelle tekemään maalin puolityhjään reppuun... Ottelun tähti oli Havlatin loukkaantumisen takia ykköseen nostettu Lee Stempniak tehoillen tehot 3+1.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Pelaajakauppaa Narmon kans eli Rozsival (80) NYR<--> Schultz (80) MIN...

Lisäksi Durablen kaa Vrbata (80) MIN <--> Jokinen (80) BOS
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Pari jannua puuttuu vielä liigasta. Hellcop ilmeisesti pääsee sorvin ääreen viikon päästä. Mutta missäs Toronto luuraa eli nimimerkki rey?


Niin tosiaan onko tuosta mystisestä rey:stä kuulunut mitään? Mielestäni tuohon kannattaa nostaa vielä joku muu halukas, jossei miehestä mitään kuulu. Toki kantsii nyt eka vähän huhuilla, jos vaikka joku miehen tuntee...
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
MustaKyyn Montrealia vastaan toinen matsi äsken. Ehkä hieman yllättäen voitto Montrealiin jatkoajalla. Harmittaa ihan vitusti, mutta minkäs teet kun peli ei kulje. 2-1 johto vielä 8 sekuntia ennen loppua, kunnes Markov lämää suht helponnäköisen vedon ja Mason imaisee. Huhhuh, kun voi noi veskat välillä ottaa päähän. Jatkoajalla Montreal roiskaisee viivalta ja Mason jättää käsittämättömän ribarin siihen eteen ja Montrealin poika siivoaa kiekon reppuun. Vittu mä en vaan osaa pelata jatkoaikaa/rankkareita. Niistä tullut jo 6 JA-tappiota. Hyvä matsi ja hyvä tsemppi MustaKyyltä loppuun asti. Columbuksella enää 8 matsia jäljellä, eli aika hyvällä tahdilla on tullut pelattua. Saldo näyttää tällä hetkellä ihan hyvälle 36 - 4 - 6 , varsinaisella ei ole tullut hävittyä pitkään aikaan, mutta noi JA häviöt ottaa päähän.

Kyl kai sulla on viä ainaki 12 matsia jäljellä, kun kaks heepoo ei oo viä ees alottanu...
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Yllätäen tuli melko selkeät voitot molemmissa peleissä Spidy#29:n Washingtonista ekasta 3-8 ja toka alla:

Washington-Minnesota 1-8
Washingtonin peli alkoi siinä mielessä murheellisesti, kun Mike Green hutoi itselleen heti kättelyssä 5 minuutin jäähyn ja ottelurangaistuksen, mutta ikävä kyllä sillä seurauksella ettei Minnesotan paras pistemies (ennen tätä ottelua) pystynyt enää jatkamaan peliään. Toivottavasti magneettikuvauksissa ei todeta suurempaa vammaa Havlatin kädessä ja joukkueen ykköstykki on taas pelaavassa kokoonpanossa seuraavassa pelissä. No siitä sisuuntuneena Minnesotan poijjaat VILLIINTYIJÄT varsin rivakkaan menoon ja takoivat taululle tylyt 1-8 lukemat Pääkaupunkilaisten ottaessa hurjat 44 minuuttia istuntoa. Harmi, että Bäcksin nolla murtui toheloituaan itse kiekon hanskastaan suoraan Morrison lapaan, joka syötti Knublelle tekemään maalin puolityhjään reppuun... Ottelun tähti oli Havlatin loukkaantumisen takia ykköseen nostettu Lee Stempniak tehoillen tehot 3+1.

Joo eipä oikeen teikäläistä vastaan onnistunut noi pelit. Tokassa tosiaan peli alko huonosti viiden minuutin jäähyn takia ja taisit siitä ainakin yhen tehä. Joka tapauksessa ekan erän jälkeen lukemat oli 3-0. Tokassa erässä vähän rauhoittui ja erä päättyi 0-0, mutta se oli vain tyyntä myrskyn edellä. Vikassa erässä sitten pari nopeaa maalia vastustajalle ja peli oli siinä. Lopussa haettiinkin sitten tappeluita oikeen urakalla kun pääkaupungin kavereiden pää ei kestänyt ;)

Niin ja ottelun kohokohtahan oli Wildin kovanaaman eli Boogaardin täydellinen tyrmääminen tappelussa!! Taisi olla Poti joka tappelun vei nimiinsä. Joten jotain positiivista siitäkin pelistä jäi käteen.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Joo eipä oikeen teikäläistä vastaan onnistunut noi pelit. Tokassa tosiaan peli alko huonosti viiden minuutin jäähyn takia ja taisit siitä ainakin yhen tehä. Joka tapauksessa ekan erän jälkeen lukemat oli 3-0. Tokassa erässä vähän rauhoittui ja erä päättyi 0-0, mutta se oli vain tyyntä myrskyn edellä. Vikassa erässä sitten pari nopeaa maalia vastustajalle ja peli oli siinä. Lopussa haettiinkin sitten tappeluita oikeen urakalla kun pääkaupungin kavereiden pää ei kestänyt ;)

Niin ja ottelun kohokohtahan oli Wildin kovanaaman eli Boogaardin täydellinen tyrmääminen tappelussa!! Taisi olla Poti joka tappelun vei nimiinsä. Joten jotain positiivista siitäkin pelistä jäi käteen.

Joo totta tappelut veit kyllä kaikki tylysti nimiis ja Poti tosiaan paukutti Boogaardin aivan pystyyn. :)

Ja kyllähän tossa peli kiinostus lakkaa, jos kohtuu helposti pääsee kolme muna johtoon ja ei siinä sum maalivahtiskaan paljon apuja tarjonnut..
 

Snagari

Jäsen
St Louis linjoilla tänään klo. 17- 01. Myynnissä siis Brad Boyes (84), tilalle haetaan vikkeläkinttuista laituria. Vaihtoehdotuksia yyveellä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Pari jannua puuttuu vielä liigasta. Hellcop ilmeisesti pääsee sorvin ääreen viikon päästä. Mutta missäs Toronto luuraa eli nimimerkki rey?

Siis oliko näin, että tämä Hellcop palaa vasta viikon päästä? No, ei siinä mitään, on vähän matseja kirittävänä..

Olisi tuosta Toronton miehestä joku havainto kyllä myös ihan paikallaan. Aika paljon on porukoilla jo sellaista 20+ matsia kasassa. Itselläni taitaa olla 20 jäljellä.

Käykää pojat katsomassa myös niitä treidiehdotuksia siellä liigan puolella.
Itse olen aika runsaasti noita viljellyt. Olen koittanut sellaista sääntöä noissa ehdotuksissani pitää, että overalleissa ei yli kahden (2) pojon eroja olisi.

Siellä muutamissa jengeissä on veskarit (ykköset) tasoa 80-81. Huet (83) on edelleen kaupan, käytännössä kenttäpelaajaan vaihtamalla.

Dallasin pistekeskiarvo pysyy siinnikkäästi yli 1,50-tasolla. Tällä hetkellä taitaa olla 1,53 tai 1,54. Olen kyllä aika tyytyväinen tähän.
 

Snagari

Jäsen
Jarmo Kekäläinen ja St. Louis Blues ylpeänä ilmoittavat hankkineensa 2 uutta pelaajaa. Dallasista joukkueeseen liittyvät Afinogenov (79) sekä puolustaja Daley (81). Joukkue joutuu luonnollisesti myös luopumaan kahdesta pelaajasta, jotka ovat koko kauden alisuorittanut Brad Boyes (84), sekä kokoonpanon ulkopuolelle jäänyt Mike Weawer (75). Afinogenov tuo mukavasti jalkoja kahteen ensimmäiseen ketjuun, sikälimikäli valmentaja jompppa hänet sinne sijoittaa. Daley puolestaan tuo paljon kaivattua leveyttä puolustuspäähän, joka on viime peleissä ollut joukkueen huonoin osa-alue. Nyt on silläkin osa-alueella käynnissä tiukka kamppailu paikasta auringossa. Siirto tullaan vahvistamaan, kun Gm:ät Snagari sekä Jaasin ehtivät playstationin äärelle. Hyvin todennäköisesti herrat kuitenkin saavat tulikasteensa tänään.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Bostonista pisteet Wild:lle

Boston-Minnesota 1-7
Nyt on tainnut kokoonpanot vihdoinkin löytyä Wild:lle, kun melkein kaikilla kentillä tuntuu saavan tulosta. Siitä merkkiä valtaisa pyörre Bostonin päässä. Peli tosin alkoi loistavasti, kun heti lähtöön tuli 2 alivoima maalia ja siihen heti perään pari lisää. Peli oli käytännössä ohi jo ensimmäisessä erässä taululla komeillellessa vierasjoukkueen 0-4 lukemat. Täytyy myöntää, ettei alkujaan Minnesotasta treidattu maalivahti Josh Harding:kaan loistanut Bruinsin veräjällä, vaan päästi melko helppoja maaleja. Loppu oli sitten tiukempaa vääntöä ja harmittavasti jälleen jäi Bäcksin nollapeli haaveet toteuttamatta, liekö miehen aina pakko päästää se pakollinen maali? Ottelun laukaukset menivät 16-33.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jos Toronto vapautuu, niin mä voin tulla kiduttamaan itseäni sillä. Onhan siellä sentään veskari ja Kessel...
 
Jes oon taas pikkusen jäljessä. Tänään tappoputki! Pakko pelailla useampi peli, vaikka nakkelis ulos. Sillä runkosarjasijoituksella oo mitään väliä, kunhan pääsee pleijareihin. Elikkä tänään Florida paikalla koko illan. Haastan, sekä saa haastaa peleihin.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Jos Toronto vapautuu, niin mä voin tulla kiduttamaan itseäni sillä. Onhan siellä sentään veskari ja Kessel...

Tervetuloa vaan mukaan ainakin minun puolestani. Kyllähän tuo kertoo jo jotain, että Toronton virallinen GM ei ole edes ilmoittanut mitään miksi hän ei ole vielä pelannut peliäkään. Hellcopista en ole huolissani, viime liigassakin hän jäi aluksi hieman jälkeen pelimäärissä, mutta otti sitten hyvin muita kiinni kun pääsi takaisin sorvin ääreen.

Tampa Bay linjoilla tänään illalla klo 17.30 eteenpäin. Laittakaahan yvllä haastetta niin sovitaan peleistä!
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Jos Toronto vapautuu, niin mä voin tulla kiduttamaan itseäni sillä. Onhan siellä sentään veskari ja Kessel...

Täältä tulisi myös ääni sille, että Beagle Boy ottaa Toronton ohjaksiinsa. Kuten tuosta listasta näkyy, niin paria poikkeusta lukuunottamatta on joukkueilla jo tosi hyvin pelejä kasassa. Toronton Burke ei ole vielä viitsinyt edes viitata täällä, kevätliigan pyhimmässä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös