PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 665
  • 1 850

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuka haluaa pelata klo 14.30 Pittsburghia vastaan?

Harmi muuten että itse en pääse playoffeihin, Odonkorin, Calcichewn ja Nässen kanssa ollut jo aika kuumia otteluiden jälkipuinteja.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Durable ehti ensin joten pelaan ensin häntä vastaan ja sitten Hukkaviivaa vastaan, jos olet Hukkaviiva vielä silloin linjoilla.
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Niin siis mulle jäi nyt vähän epäselväksi, että merkattiinko tästä Jaasinin ja Pääylöstimpan pikku bugista pisteet loppujen lopuksi Pääylöstimpalle? Nimittäin muistaakseni kone ymmärtää itse jättää sen lopputuloksen sellaiseksi kuin se on, jos peli on aivan loppumaisillaan tai loppunut. Muistaakseni edellisessä liigassa oli tilanne, jossa joltakulta heitti kone ulos verkosta kolmannen erän viimeisen 10 minuutin aikana, mutta lopputulos jäi silti voimaan. Oliko vielä niin, että kaveri joka heitettiin ulos verkosta oli johdolla ottelussa, mutta se silti merkattiin hänen voitokseen 5-2 tjsp. Saatan muistaa väärinkin.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Niin siis mulle jäi nyt vähän epäselväksi, että merkattiinko tästä Jaasinin ja Pääylöstimpan pikku bugista pisteet loppujen lopuksi Pääylöstimpalle? Nimittäin muistaakseni kone ymmärtää itse jättää sen lopputuloksen sellaiseksi kuin se on, jos peli on aivan loppumaisillaan tai loppunut. Muistaakseni edellisessä liigassa oli tilanne, jossa joltakulta heitti kone ulos verkosta kolmannen erän viimeisen 10 minuutin aikana, mutta lopputulos jäi silti voimaan. Oliko vielä niin, että kaveri joka heitettiin ulos verkosta oli johdolla ottelussa, mutta se silti merkattiin hänen voitokseen 5-2 tjsp. Saatan muistaa väärinkin.

Merkattiin Timpan voitoksi 3-0. Ja peli oli jo päättynyt.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Muistaakseni edellisessä liigassa oli tilanne, jossa joltakulta heitti kone ulos verkosta kolmannen erän viimeisen 10 minuutin aikana, mutta lopputulos jäi silti voimaan. Oliko vielä niin, että kaveri joka heitettiin ulos verkosta oli johdolla ottelussa, mutta se silti merkattiin hänen voitokseen 5-2 tjsp. Saatan muistaa väärinkin.

Kyllä noissa aina se merkataan häviäjäksi joka pelistä tippuu. Vaikka johtaisi 3sek. ennen summeria 10-0. Jos taas tippuja on häviöllä 3+ maalilla, niin sitten lopputulos säilyy vaikkapa 4-0:ssa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nopeus, kiihtyvyys, liikkuvuus?

Tarjolla Gagner, Horcoff, jne.

Ballardin nopeus on 85, ketteryys 86, kiihtyvyys 85, eli ihan kovasta paketista on kyse. Pakkia kyllä ensisijaisesti haen tähän, ellei sitten jotain isompaa kauppaa synny jossain paketissa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus linjoilla, haluaisko/ehtiskö vaikka näistä herroista joku pelaamaan?

San Jose - benzzi
Carolina - LLcoolP99
Los Angeles - EinoKeisari
Ny Rangers - Narmo
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus ja Buffalo kaupoilla!

Milan Lucic --> Drew Stafford. Kaupan pitäisi sinetöityä noin seitsemän aikaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Columbus ja Buffalo kaupoilla!

Milan Lucic --> Drew Stafford. Kaupan pitäisi sinetöityä noin seitsemän aikaan.
...koska Buffalon UTJ on matkoilla Thaimaassa. Faksikaan ei perkele toimi, joten täytyy odotella UTJ:n paluuta iltalennolla.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jees jees, perussettiä taas Pittsburghilta. Ihan hyvää peliä, ei tosin mitään superhyvää. Tuloksen nyt kaikki varmasti arvaavatkin, nimittäin kaksi 1-0-tappiota. Toinen tosin vasta rankkareilla.

Toisessa ottelussa vitutuskerroin oli valtava. Minulla selkeästi pahemmat paikat, muun muassa kaksi tolppaa. Sitten ottelun viimeisellä sekunnilla Crosby laukoo ja MAAAAAALIIIIII!!!.... ei kun ei vittu olekaan. Summeri on ehtinyt soida. Katson jälkeenpäin hidastuksesta miten kiekko on summerin soidessa täsmälleen maaliviivalla. VITTU!!!!!! Ei voi olla totta, se oli korkeintaan 0,1 sekunnista kiinni. EI EI EI!! Voiko olla enää huonompaa tuuria?!

Rankkareilla toki en saa mitään aikaiseksi ja piste ei lämmitä kyllä yhtään näistä peleistä. Voittoa tarjottiin taas oikein hopealautasella mutta ei. Kiitos kuitenkin Durablelle tasaisista otteluista!
 

Durable

Jäsen
Jees jees, perussettiä taas Pittsburghilta. Ihan hyvää peliä, ei tosin mitään superhyvää. Tuloksen nyt kaikki varmasti arvaavatkin, nimittäin kaksi 1-0-tappiota. Toinen tosin vasta rankkareilla.

Toisessa ottelussa vitutuskerroin oli valtava. Minulla selkeästi pahemmat paikat, muun muassa kaksi tolppaa. Sitten ottelun viimeisellä sekunnilla Crosby laukoo ja MAAAAAALIIIIII!!!.... ei kun ei vittu olekaan. Summeri on ehtinyt soida. Katson jälkeenpäin hidastuksesta miten kiekko on summerin soidessa täsmälleen maaliviivalla. VITTU!!!!!! Voiko olla enää huonompaa tuuria?!

Rankkareilla toki en saa mitään aikaiseksi ja piste ei lämmitä kyllä yhtään näistä peleistä. Voittoa tarjottiin taas oikein hopealautasella mutta ei. Kiitos kuitenkin Durablelle tasaisista otteluista!

Joo kiitokset peleistä. Mitäköhän siinä toisen pelin alussa tapahtu? Pätkäs muutaman kerran ja alotti pelin uudestaan?

Olis voinu molemmat pelit päättyä yhtä hyvin sun voittoon.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, aika erikoinen bugi. En ole moista ennen kohdannutkaan. Onneksi saatiin tilanne hyvin ratkaistua ottamalla yhteisen lopetuksen.

Mulla on tullu pari kertaa vastaan tuo sama mugi, viimeksi vissiin pari päivää sit EinoKeisaria vastaan. Aloittaa pelin aina alusta noin viiden sekunnin jälkeen. Erikoista! Tähän auttoi vain "yhteinen lopetus" ja sit uusiks haasto.
 
Mulla on tullu pari kertaa vastaan tuo sama mugi, viimeksi vissiin pari päivää sit EinoKeisaria vastaan. Aloittaa pelin aina alusta noin viiden sekunnin jälkeen. Erikoista! Tähän auttoi vain "yhteinen lopetus" ja sit uusiks haasto.

Toi on aloitusbugi. Eli peli starttaa aina aloituksesta uudelleen ja uudelleen. Välillä tuota esiintyy ja siinä vaiheessa juuri tuo yhteinen lopetus ja liigavalikon kautta peli uudestaan käyntiin.

Pitäisi varmaan joku sanasto näistä pelin bugeista tänne laittaa, niin tietää jatkossa mitä tehdä, jos tuommoisia bugeja esiintyy. Ja kyse ei silloin välttämättä ole kenenkään linjoista, vaan ihan pelin omista virheistä.

Kummiskin aloitusbugi ja starttibugi on ne kaks yleisintä, joita näissä peleissä esiintyy. Aloitusbugista oli siis kyse nuissa peleissä ja starttibugin nakkas eilisessä pelissä. Ei sen kummempaa. Starttibugi on semmoinen, että se aika siinä "startissa" loppuu ja näkyy edelleen vain Odotetaan käyttäjää.. ja alkaa semmoinen tietyn äänen toisto ja peli jumittuu. Siinä vaiheessa voi odotella hetken, sillä usein peli korjaa itsestään tuon ja homma jatkuu hetken päästä, kun taas joskus se ei korjaannu ja jää toistumaan ja homma ei etene, niin kuin eilen erään kaverin kanssa kävi.

Ja mikäli yhteys toiseen pelaajaan katkeaa sillä tavalla, ettei tule näkyville edes Odotetaan käyttäjää.. sinne yläruutuun, on toinen saanut tämän PSN:n "virhe on tapahtunut" homman. Mikäli Odotetaan käyttäjää.. tulee sinne yläruutuun ja hetken päästä yhteys katkeaa, niin silloin pitää selvittää, että oliko kyseessä ihan yhteyden katkeaminen vai toisen quittaaminen.

Jos tulee vielä kysyttävää bugeista tai ongelmista, niin viestiä vaan tähän ketjuun. Tullut noita ongelmia ja bugeja tässä NHL 10:n ja NHL 09:n aikana niin paljon vastaan ja niille löytyy myös selitteet, niin pitää koittaa selvittää aina tilanne. Se on harmittavaa, et kaikille noi ei oo selviä ja tulee _pieniä_ epäselvyyksiä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Toi on aloitusbugi. Eli peli starttaa aina aloituksesta uudelleen ja uudelleen. Välillä tuota esiintyy ja siinä vaiheessa juuri tuo yhteinen lopetus ja liigavalikon kautta peli uudestaan käyntiin.

Pitäisi varmaan joku sanasto näistä pelin bugeista tänne laittaa, niin tietää jatkossa mitä tehdä, jos tuommoisia bugeja esiintyy. Ja kyse ei silloin välttämättä ole kenenkään linjoista, vaan ihan pelin omista virheistä.

Kummiskin aloitusbugi ja starttibugi on ne kaks yleisintä, joita näissä peleissä esiintyy. Aloitusbugista oli siis kyse nuissa peleissä ja starttibugin nakkas eilisessä pelissä. Ei sen kummempaa. Starttibugi on semmoinen, että se aika siinä "startissa" loppuu ja näkyy edelleen vain Odotetaan käyttäjää.. ja alkaa semmoinen tietyn äänen toisto ja peli jumittuu. Siinä vaiheessa voi odotella hetken, sillä usein peli korjaa itsestään tuon ja homma jatkuu hetken päästä, kun taas joskus se ei korjaannu ja jää toistumaan ja homma ei etene, niin kuin eilen erään kaverin kanssa kävi.

Ja mikäli yhteys toiseen pelaajaan katkeaa sillä tavalla, ettei tule näkyville edes Odotetaan käyttäjää.. sinne yläruutuun, on toinen saanut tämän PSN:n "virhe on tapahtunut" homman. Mikäli Odotetaan käyttäjää.. tulee sinne yläruutuun ja hetken päästä yhteys katkeaa, niin silloin pitää selvittää, että oliko kyseessä ihan yhteyden katkeaminen vai toisen quittaaminen.

Jos tulee vielä kysyttävää bugeista tai ongelmista, niin viestiä vaan tähän ketjuun. Tullut noita ongelmia ja bugeja tässä NHL 10:n ja NHL 09:n aikana niin paljon vastaan ja niille löytyy myös selitteet, niin pitää koittaa selvittää aina tilanne. Se on harmittavaa, et kaikille noi ei oo selviä ja tulee _pieniä_ epäselvyyksiä.

Pari juttua nyt sullekin vielä.


Miksi toi starttibugi nyt näkyi vaan sun päässä? Mulla peli jatkui suoraan "normaalisti" sen loppu 20 sekuntia.

Miksi vitussa sitä startia nyt piti alkujakaan alkaa painaa siinä kohtaa? Ei me oltu koko matsissa mitään hidastuksia katottu. Ainoa katko oli se 2. erätauko.

Jos homma oli näin, niin olisiko voitto sitten kuitenkin ehkä kirjautunut mulle, kun jalosti salamana jo virratkin otit pleikasta pois?

Uskotko oikeesti edes ite noita juttujas?
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Kyllä noissa aina se merkataan häviäjäksi joka pelistä tippuu. Vaikka johtaisi 3sek. ennen summeria 10-0. Jos taas tippuja on häviöllä 3+ maalilla, niin sitten lopputulos säilyy vaikkapa 4-0:ssa.

Jaa se menikin noin. Eli siis se ei ollutkaan silloin johdolla oleva jolta leikkas kii vaan häviöllä oleva. Asia selvä!
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoon A-juniorit, Mathias Klockars (MMA)
Pari juttua nyt sullekin vielä.


Miksi toi starttibugi nyt näkyi vaan sun päässä? Mulla peli jatkui suoraan "normaalisti" sen loppu 20 sekuntia.

Miksi vitussa sitä startia nyt piti alkujakaan alkaa painaa siinä kohtaa? Ei me oltu koko matsissa mitään hidastuksia katottu. Ainoa katko oli se 2. erätauko.

Jos homma oli näin, niin olisiko voitto sitten kuitenkin ehkä kirjautunut mulle, kun jalosti salamana jo virratkin otit pleikasta pois?

Uskotko oikeesti edes ite noita juttujas?

Aloitusbugi ainakin on verrattain yleinen. Starttibugia ei ole ittelle sattunut. Voitto on kirjautunut sinulle, kun toinen on sammuttanut koneen tai yhteyden. Pitäisi tulla ilmoitus: "You have lost a connection to opponent" tms.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Aloitusbugi ainakin on verrattain yleinen. Starttibugia ei ole ittelle sattunut. Voitto on kirjautunut sinulle, kun toinen on sammuttanut koneen tai yhteyden. Pitäisi tulla ilmoitus: "You have lost a connection to opponent" tms.

Näinhän se on. Tätä ei kuitenkaan ikinä tapahtunut, vaan tuon 15min väännön (tarina edellisellä sivulla) jälkeen puuduin sen verran, että päätin sitten itse sammuttaa pelin.

Siitä merkattiin mulle lopulta siis 3-0 tappio. Tämä oli ihan tiedossa siinä vaiheessa, kun pelin sammutin, mutta kun toisessa päässä oleva velikulta nyt ei millään viitsinyt ajatella mikä tuossa tilanteessa olisi kohtuullista jne. ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös