PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 661
  • 1 850

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Rangersilla olisi edelleen Olli Jokinen kaupan. Myös Enver Lisin(80)(nopeus 88, ketteryys 87, kiihtyvyys 88) listoilla.

Kaikkia muitakin, paitsi Gaborikkia ja Lundqvistia, voi kosiskella jos löytyy mielenkiintoa.

Haussa ensisijaisesti sentteri OJ:n tilalle / joku muu mielenkiintoinen vaihtoehto.
 
Viimeksi muokattu:

RDivis

Jäsen
Vähän offia/katseet tulevaan-settiä.

Onko seuraavan liigan & divarin alkamisesta keskusteltu? Eikai ole tulossa mitään Kesäliigaa? Kai ihmisillä on kesällä muutakin tekemistä? :D Itse en nimittäin ainakaan heinäkuussa pystyisi pelaamaan. Sota ei tietenkään yhtä miestä kaipaa, mutta olisi ikävää jäädä pois. :)

Syksyllä liiga 10:llä ja Talviliiga 11:sta tultua? *rolleyes*
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ottelut TB vastaan tuli juuri tuossa pelattua. Taustatietoina kerrottakoon että DET <-> TB suunnitteli treidiä mikä ei sitten loppujen lopuksi toteutunutkaan. Eli pelinappuloin oisivat ollut mm. Filppula sekä Tanguay.

Filppula tälläs heti maalin ekassa matsissa ja Tanguay pääsi viimeisillä sekunneilla yksinläpi mutta Lidström hoiti sen kampittamalla ja ottamalla 2min jäähyn. Noh, se siitä mutta erittäin vaikeita matseja oli molemmat.

Ensimmäinen peli päättyi DET:lle 2-0, onneksi sain ne maalit heti ensimmäisessä erässä koska ote pelistä hävisi jälleen kerran. Mutta onneksi Howard otti superseiveijä, vetoja ei silti tullut kuin 12, DET:lla niitä oli 23.

Toinen peli päättyi TB:n 3-1 voittoon, tilanne oli 2-1 ensimmäisen erän jälkeen ja luukunvartijaksi "pääsi" Howard. Osgood tekikin heti toisen erän alkuun pari loistotorjuntaa mutta päästi sitten erän lopulla yhden ja se 3-1 siis piti loppuun saakka. DET jäähyili ihan liikaa, kahden erän aikana jäähyjä oli 6 x 2min. Vedot 19-15 TB:lle.

Maalivahtitilanteeni on muuten aika mielenkiintoinen, Howard pelaa toisinaan loistopelin mutta liian usein tulee niitä huonoja päiviä. Mutta jos toisella ei kulje niin toisella yleensä sit kulkee. Joten Osgood-Howard kaksikko on mielestäni aika kova pari loppujen lopuksi, kunhan vain muistaa vaihtaa veskan jos päästää yhdenkin helpon.

Jaahas se ois sitten breikki pidetty ja vastaan asettuu NJ.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Ottelut TB vastaan tuli juuri tuossa pelattua. Taustatietoina kerrottakoon että DET <-> TB suunnitteli treidiä mikä ei sitten loppujen lopuksi toteutunutkaan. Eli pelinappuloin oisivat ollut mm. Filppula sekä Tanguay.

Filppula tälläs heti maalin ekassa matsissa ja Tanguay pääsi viimeisillä sekunneilla yksinläpi mutta Lidström hoiti sen kampittamalla ja ottamalla 2min jäähyn. Noh, se siitä mutta erittäin vaikeita matseja oli molemmat.

Ensimmäinen peli päättyi DET:lle 2-0, onneksi sain ne maalit heti ensimmäisessä erässä koska ote pelistä hävisi jälleen kerran. Mutta onneksi Howard otti superseiveijä, vetoja ei silti tullut kuin 12, DET:lla niitä oli 23.

Toinen peli päättyi TB:n 3-1 voittoon, tilanne oli 2-1 ensimmäisen erän jälkeen ja luukunvartijaksi "pääsi" Howard. Osgood tekikin heti toisen erän alkuun pari loistotorjuntaa mutta päästi sitten erän lopulla yhden ja se 3-1 siis piti loppuun saakka. DET jäähyili ihan liikaa, kahden erän aikana jäähyjä oli 6 x 2min. Vedot 19-15 TB:lle.

Eipä tuohon juuri minulla enempää lisättävää:). Treidi tosiaan kaatui sitten, kun emme päässeet yhteisymmärrykseen yksityiskohdista. Liekö tämä huhuasteella oleva kauppa terävöittänyt Filppulan otteita, kun hän pääsi ensimmäisessä erässä puolittain irti Tampan puolustuksen sekoillessa ja nosti nätisti kämmeneltä yli Smithin patjan takapesään 1-0. Toinen maali erän loppuun oli Lightningin puolustuksen sekoilua oman maalin takana, muistaakseni Zeta voitti painikiekon maalintakana ja Datsuyk vapaasti maalin eteen kiertäen 2-0. Tämän jälkeen peli tasoittui ja sain kahden seuraavan erän aikana tarpeeksi paikkoja tasoitusmaaliinkin asti. Detroit ampui hanakasti hyökkäysalueella mikä selittää murhaavat laukaisutilastot. Mahtui sinne Smithiltäkin pari hyvää koppia. Howardin nolla kuitenkin kesti loppuun asti ja Detroitille pisteet.

Toisen pelin alkuun päätin panostaa ja sain painostuksen tuloksena johtomaalin kun St Louis pelasi Malonen läpi ja tämä veivasi kämmenellä kiekon ohi hieman vastaantulleen Osgoodin. Detroit kuittasi hetken päästä murhaavalla ykkösketjullaan ja Nash siirsi poikittaissyötön verkon perukoille tasoittaen pelin. Silti Tampa pääsi johdossa erätauolle Stamkosin onnistuttua pienestä kulmasta nostamaan kiekon raudan kautta yläpesään ohi jäissä olleen Osgoodin. Seuraava maali katkaisi hieman Detroitin selkärankaa ja 3-1 johto piti loppuun asti. Detroit pelasi agressiivista karvauspeliä ja ampui hanakasti. Pelaajat heittäytyivät melkoisen paljon kiekon eteen ja tämä antoi Tampalle paljon ylivoimaa, mutta se ei juuri tuottanut tulosta.

Hyviä pelejä illan ratoksi, kiitos Femukselle!
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Toisen pelin alkuun päätin panostaa ja sain painostuksen tuloksena johtomaalin kun St Louis pelasi Malonen läpi ja tämä veivasi kämmenellä kiekon ohi hieman vastaantulleen Osgoodin. Detroit kuittasi hetken päästä murhaavalla ykkösketjullaan ja Nash siirsi poikittaissyötön verkon perukoille tasoittaen pelin. Silti Tampa pääsi johdossa erätauolle Stamkosin onnistuttua pienestä kulmasta nostamaan kiekon raudan kautta yläpesään ohi jäissä olleen Osgoodin. Seuraava maali katkaisi hieman Detroitin selkärankaa ja 3-1 johto piti loppuun asti. Detroit pelasi agressiivista karvauspeliä ja ampui hanakasti. Pelaajat heittäytyivät melkoisen paljon kiekon eteen ja tämä antoi Tampalle paljon ylivoimaa, mutta se ei juuri tuottanut tulosta.

Hyviä pelejä illan ratoksi, kiitos Femukselle!

Maalissa oli Howard, Osgood tuli vasta kahden maalin jälkeen luukulle. ;)

Mutta oli kyllä erinomaisen viihdyttäviä matseja molemmat, kiitos myös Sinulle!
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Seuraavaa liigaa ajatellen, niin mun mielestä tää vaihtohomma on aika hanurista. Toivoisin että ens liiga mentäis "oikeilla" joukkueilla. Jotenkin järki katoo näistä, kun ei koskaan tiedä, keitä tulee vastaan. Mää en kaipaa tästä mitään manageripeliä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Seuraavaa liigaa ajatellen, niin mun mielestä tää vaihtohomma on aika hanurista. Toivoisin että ens liiga mentäis "oikeilla" joukkueilla. Jotenkin järki katoo näistä, kun ei koskaan tiedä, keitä tulee vastaan. Mää en kaipaa tästä mitään manageripeliä.

Minä olen kyllä positiivisesti yllättynyt treideistä vaikka en ole kuin kaksi eri treidiä tehnyt. Äänestinkin noista heittämällä kolikkoa kun en osannut päättää ollako vaiko eikö olla.

Esim. CBJ on saanut parannettua jengiään ihan kivasti, itselläni taas puolustus on hieman heikentynyt mutta hyökkäys vahvistunut entisestään aikalailla. Ja muutenkin TB:n kanssa kun väännettiin pitkään kaupoista mutta ei sit päästy kuitenkaan sopimukseen, niin meidän väliseen matsiin se toi extra-kipinän juuri tuon ansiosta. Ja Calcichewilta kun treidasin Nashin niin oli siistiä kun ekassa matsissani Nash tekee 3+4 ja Bertuzzi tais tehä kans ihan kivat pojot CBJ:lle.

Meikä äänestää jatkossakin treideille "Kyllä" mutta on se mukavaa pelata orginal joukkueillakin. Mutta voisihan se olla niinkin että joka toinen kausi voisi olla vaikka treidit päällä tms.

Joo aika sekava teksti mut olkoot...tajuaa ken tajuaa
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seuraavaa liigaa ajatellen, niin mun mielestä tää vaihtohomma on aika hanurista. Toivoisin että ens liiga mentäis "oikeilla" joukkueilla. Jotenkin järki katoo näistä, kun ei koskaan tiedä, keitä tulee vastaan. Mää en kaipaa tästä mitään manageripeliä.

Tähän ristiriitainen mielipide. Tavallaan tekis mieli noi vaihdot JOS joutuu huonommalla jengillä pelaileen. Tietysti näillä ketkä ehkä saavat paremman jengin ensiliigaan niin saavat myös automaattisesti siis paremmat pelaajat. Vaihtosysteemi tuo paljon mielenkiintoa liigaan! Voi vähän treidaille lempipelaajaa ittelleen yms.

Siispä selkeemmin, haluan vaihdot seuraavaan liigaan myös. Vaikkei se oli ajankohtainen lainkaan vielä.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Joo, mun pointti onkin näin heikompana pelaajana, että tunnen saavani merkittävää etua paremmasta joukkueesta. Ja se kai tossa varaussysteemissä olikin ideana. Toki taitava äijä treidaa itelleen omaan pelityyliin sopivia pelaajia ja tekee vaikka ilveksestä käyttökelpoisen joukkueen. (no ei kai nyt sentään..) Mutta kuitenkin haluaisin pelata "oikeilla" joukkueilla. Eihän mua mikään pakota näihin osallistuun ja helvetin hauskaakin on kieltämättä ollu. Äänestän kuitenkin jatkossakin ei, ja silti pelaan, vaikka muut äänestäis joo. Eli ei mulla tainnu ollu kuitenkaan mitään sanottavaa. Mutta Raumalla oli tänään mukavaa.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Tähän ristiriitainen mielipide. Tavallaan tekis mieli noi vaihdot JOS joutuu huonommalla jengillä pelaileen. Tietysti näillä ketkä ehkä saavat paremman jengin ensiliigaan niin saavat myös automaattisesti siis paremmat pelaajat. Vaihtosysteemi tuo paljon mielenkiintoa liigaan! Voi vähän treidaille lempipelaajaa ittelleen yms.

Siispä selkeemmin, haluan vaihdot seuraavaan liigaan myös. Vaikkei se oli ajankohtainen lainkaan vielä.

Vaihdot tuovat toki lisämielenkiintoa ja väriä liigaan, mutta jotain rajoituksia voisi sentään asentaa. Esimerkiksi saisi vaihtaa korkeintaan 3-5 pelaajaa per joukkue. Nyt tuntuu siltä, että monet vaihtavat pelaajia vain vaihtamisen ilosta. Toki olin itsekin alussa täysin vaihtoja vastaan, mutta ihan positiivisesti näyttää vaikuttavan liigaan, kunhan joku tolkku saadaan noihin vaihtojen määriin:). Jotkut yrittävät tietenkin hyötyä vaihdoista, esimerkiksi allekirjoittaneelle on esitetty muutama täysin käsittämätön treidiehdotus:p. Itse tulen todennäköisesti vaihtamaan 4-5 pelaajaa loppukauden aikana, jos vain sopivat kaupat syntyvät.

Ja mitä vielä tulee vaihtoihin, pitäisikö sopia niille takaraja? Playoffeissa en ainakaan haluaisi vaihtoja nähdä :D. Jos sinne saakka nyt ylipäätään edes selviän...
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Itse olen tykännyt siitä, että treidit on mukana. Saa vähän mielenkiintoa omaan joukkueeseen, kun Dallas nyt ei ihan hauskin joukkue alkujaan ollut. No, olisin toisaalta mielelläni pelannut myös "oikeilla" joukkueilla..

Treidien takarajahan on kaksi viikkoa liigan alusta? Eli alkoiko liiga nyt siis tiistaina(?), jolloin deadline olisi viikon päästä tiistaina..

Liiga on kyllä todella mielenkiintoinen. Taso on korkea, ja moni on jo saanut pelejä paljon pelattuakin. Hauskoja, tiukkoja vääntöjä on ollut!

Vielä treideistä sen verran, että kärkiukoista saatavana on Richards (88) ja tietysti maalivahtivaivoista kärsiville Huet (83). Häneen vaihdetaan siis kenttäpelaaja.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Dallasille haastajia linjoilla?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mustakyy13:n Montrealia vastaan yksi peli takana, lopputulos 4-1, kun peli katkesi MustaKyyn toimesta, ilmeisesti katkaisi tahalleen. No samapa tuo, selvä pelihän se oli jo. Pelien keskeyttäminen vain on ihan perseestä.

Asia selvitetty MustaKyyn kanssa, peli oli katkennut vain jostain syystä. Ei siis lopettanu itse.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
islanders linjoilla, pistäkää haastetta tulemaan!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus linjoilla nyt San Jose/Carolina/Florida/Montreal/Los Angeles tai Rangers jos pääsis linjoille? :P hetken venailen ja sit anoppilaan.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Carolinalle voipi ehdotella edelleen kauppoja. Rod Brind'amour (82) voisi ainakin liikahtaa, aloituksia ottaa aika hyvin (90). Mielellään joku sentteri tuohon tilalle sitten.

Chara (92) mukaanlukien kaikki on periaatteessa kaupan, jos hyvä diili sattuu eteen. Jaasin laitto tossa pleikan kautta jo muutaman ehdotelman, mutta niistä ei tollasenaan saada kauppoja tehtyä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Chara (92) mukaanlukien kaikki on periaatteessa kaupan, jos hyvä diili sattuu eteen. Jaasin laitto tossa pleikan kautta jo muutaman ehdotelman, mutta niistä ei tollasenaan saada kauppoja tehtyä.

Mimmonen maalivahti sulla on? Voisin mahdollisesti vaihtaa mv Miller(90) + multa joku pakki ja sulta mulle Chara + mv, jos on sellasta hyvää keskitasoa? En nyt pääse katsomaan tilannetta. Enkä tiedä vaihtoko Dallas Rivetin multa pois, kun ehdotin kauppaa (oon kuutamolla).
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Mimmonen maalivahti sulla on? Voisin mahdollisesti vaihtaa mv Miller(90) + multa joku pakki ja sulta mulle Chara + mv, jos on sellasta hyvää keskitasoa? En nyt pääse katsomaan tilannetta. Enkä tiedä vaihtoko Dallas Rivetin multa pois, kun ehdotin kauppaa (oon kuutamolla).

Rivet ei siirry Dallasiin. Kuuluu henk.koht inhokkeihin, joten hylkäsin treidin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös