PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 661
  • 1 850

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kings ja Columbus kaupoilla.

Losiin lähtee Chris Mason ja Chris Clark

Columbukseen tulee Jonathan Quick ja Michal Hanzus.

Nyt toivotaan, ettei Chris Mason pelaa unelma peliä mua vastaan.. kohta sen näkee!

Aika ironinen peli oli Los Angelesia vastaan :D Chris Mason imee heti kättelyyn pari helppoa maalia ja Columbus 2-0 johtoon. Toiseen erään Steve Mason pistää imurin päälle ja 2-2. Päätän kokeilla Jonathan Quickia kun ois vanha seurakin vastassa. EI! Eka veto sisään Quickille.. 3-2 Losi johtoon, ärsytti ihan vitusti!
Kolmas erä muutti taas kaiken. Peli tasan Jakub Voracekin rebound maalilla ja kaikki taas auki. 10 min jäljellä ja Kings ylivoimalle. Quick venyy mitä ihmeellisimpiin torjuntoihin ja nollaa kerta kerran jälkeen Kings hyökkääjät! Columbus alivoimalla hyökkäykseen ja maalin takaa nousu ja helposti nollakulmasta Mason imee ratkaisumaalin Ex-Kings Michal Handzusin lavasta :D Minutti ennen loppua Kings painaa päälle ihan hulluna ja saa todella hyviä paikkoja tasoitukseen, mutta Jonathan Quick tekee uskomattomia torjuntoja! Pisteet Columbukseen maalein 4-3 , tiukkaa oli ja todella viihdyttävä peli! Mukavasti treidatut pelaajat nousivat ratkaisijoiksi niin hyvässä kuin pahassakin. Kiitos EinoKeisarille! Huomenna sit vaikka toinen peli.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jos joku on aikasin hereillä ja haluaa peleille niin ilmotelkaa niin pistän pleikkarin käyntii.
 
No niin, derbyt takana. Molempia otteluita hallitsin hienokseltaan ja voitin laukaukset, mutta tuloksena silti kaksi tappiota.

En sanoisi että hallittsit, sähkötit nurkissa ja vaaralliset tilanteet loistivat poissa olollaan.

Pittsburgh - New Jersey 2-4
Pittsburgh tekee ensin erän alkuun 3-1-kavennuksen ja vielä viimeisellä minuutilla 3-2. Tässä vaiheessa Odonkor keskeyttää maalin hidastusten katsomisen. ;)

Tätä en ymmärrä, mä pelaan herrasmiesmäisesti, katoin ehkä kerran nopsaa Kovalchukin maalia, mutta sinä katoit kaikki sun maalit loppuun. Menee hermot.

New Jersey - Pittsburgh 8-2
New Jersey teki jokaisen - siis jokaisen! - maalinsa joko läpiajosta tai 2vs.1-vastahyökkäyksestä!

"Just another turnover..." Älä rynni.

Ottelun laukaukset Pittsburhille 28-23 ja tulos New Jerseylle 8-2, EI OLE TODELLISTA!

On se todellista, määrä ei korvaa laatua. Parempi voittaa aina.

No se siitä. Peli menee koko ajan parempaan suuntaan, puolustus on tiivistynyt ja maaleja tulee nyt jo paljon enemmän. Prödöör on myös alkanut ottamaan koppeja. NJD seilaa tällä hetkellä kuuden ottelun voittoputkessa ja sarjataulukossa olen jo sijalla kahdeksan. Tästä on hyvä jatkaa. Onnistun jopa voittamaan Jompppan maalein 4-1 tai 1-4, en muista.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hjalmarsson ja Pitkänen kiinnostaisi. Vaihdossa olisi tarjolla Edmontonin paras overalliltaan hyökkääjä Horcoff (84). Toki vois vähän muutakin liikkua koska etenkin Hjalmarssonin tapauksessa ei välttämättä olisi niin edullinen minulle. Horcoffin tilalla voidaan myös keskustella Gagnerista. Pakkeja ei ole tästä suunnasta saatavilla, ellei puhuta jämäpakeista.

Myös muut nopeat puolustajat kelpaavat.

Calcichew, testasin ton Commodoren ja ei kiitos, ei osu minun pelityyliini.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
DET linjoilla tästä hetkestä eteenpäin 1-2h.

Niin ja Ruotsalaisia on edelleen kaupan, Franzen & Holmström!!! Privana vaan ehdotuksia... Ai niin ja Osgood ja Howard on myynnissä.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä en ymmärrä, mä pelaan herrasmiesmäisesti, katoin ehkä kerran nopsaa Kovalchukin maalia, mutta sinä katoit kaikki sun maalit loppuun. Menee hermot.

Onko kiellettyä katsoa maalit loppuun? Varsinkin kun minun tekemäni maalit nyt olivat keskimääräistä hienompia, varsinkin se Crosbyn tekemä toisessa erässä.

Ja RDivisin kanssa samaa mieltä, että tässä pelissä kyllä parempi ei aina voita. En nyt tarkoita että olisin ollut Odonkoria vastaan parempi ainakaan viimeistelyn suhteen, mutta kyllä vähintään yksi piste olisi ollut ehdottomasti ansaittu.

No, joku toinen kerta ehkä saan pisteen vähemmälle työllä. Kai nämä sitten tasoittuvat ajan kanssa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hjalmarsson ja Pitkänen kiinnostaisi. Vaihdossa olisi tarjolla Edmontonin paras overalliltaan hyökkääjä Horcoff (84). Toki vois vähän muutakin liikkua koska etenkin Hjalmarssonin tapauksessa ei välttämättä olisi niin edullinen minulle. Horcoffin tilalla voidaan myös keskustella Gagnerista. Pakkeja ei ole tästä suunnasta saatavilla, ellei puhuta jämäpakeista.

Myös muut nopeat puolustajat kelpaavat.

Calcichew, testasin ton Commodoren ja ei kiitos, ei osu minun pelityyliini.

Joo ei mulla ois enää ollutkaan sitä :D sain hyvän diilin jo. Alkaa olee Columbuksen jengi kasassa. Kuhan sais noi nelosketjun jyrät Dorsettin ja DJ.Kingin vaihettua.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä jatkuvasti sanotaan että "pelaaja x ei sovi minun tyyliini". Pelaavatko nuo muka oikeasti jollain eri tyyleillä? :D Eiköhän se ole niin että toiset pelaajat ovat parempia laukomaan ja toiset nopeampia luistelemaan, mutta sama tekoälyhän niitä kaikkia ohjaa.
 
Täällä jatkuvasti sanotaan että "pelaaja x ei sovi minun tyyliini". Pelaavatko nuo muka oikeasti jollain eri tyyleillä? :D Eiköhän se ole niin että toiset pelaajat ovat parempia laukomaan ja toiset nopeampia luistelemaan, mutta sama tekoälyhän niitä kaikkia ohjaa.

Tottakai pelaavat. Toinen pelaa railakasta hurrumhei-kiekkoa puolustamisen kustannuksella ja toinen taas pelaa 1-4 karvauksella ja seisoo maalin eessä puolustajalla. Toinen tekee hyökkäyspäässä aina saman ratkaisun ja hakee esimerkiksi takakulmaa koko ajan ja toinen taas tykkää hakea hieman kuviota ja laukoa viivan kautta. Jonkun pelityyli ei sovi omaan pelityyliin esimerkiksi sen takia, että pelihuumori katoaa, kun toisen tarkoituksena on vain puolustaa ja minimoida paikat jne. Tokihan pelaajissa on eroja, mutta lopulta kun ajattelee, niin ei niissä niin valtavia eroja ole. Eiköhän jokaisella pelaajalla saa sen maalin tehtyä ja kikan tehtyä ja syötön annettua. Parempi todellakin voittaa aina, ei välttämättä se aktiivisin, eikä myöskään aina se taitavin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkoitin että noilla virtuaalipelaajilla, Crobylla, Nashilla jne. ei ole tyylillisiä eroja, en sitä etteikö oikeilla pelaajilla, HLellä, Pääylöstimpalla, Calcichewllä jne. olisi eroja!

Oikea rautalankaversio. :D

Ohan noilla varmasti eroa. Ei istu välttämättä jonkun pelityyliin jos virtuaalipelaaja on hidas ja kankea, tässä tapauksessa omaan joukkueeseen en halua isoja ja kankeita pakkeja tms, koska ei sovi mun nopeaan pelityyliini. Jokaisella on oma tyylinsä ja jotkut pelaajat tukevat sitä täysin ja jotkut eivät istu systeemiin.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Tampa Bay kriisissä!

Tampa Bayn GM odottelee tänään yhteydenottoja. Tarjolla on ainakin pisteitä tekevä taitavakätinen laituri Alex Tanguay (84) sekä hyvä all-around pakki Ranger (81). Myös isokokoinen ja hyvän lyöntilaukauksen omaava pakki Victor Hedman (79) voisi liikahtaa.

Etsitään edelleen kahdensuunnan sentteriä (80-82) sekä profiilipakkia (83+). Tarjouksia vaan tulemaan yksityisviestinä! ProoJaskalle laitoinkin jo yvtä koskien yhtä treidiä, voi olla että se tulee vielä toteutumaan tänä iltana ellei kukaan tarjoa jotain kiinnostavaa. Taidanpa itse katsella myös ja heittää ehdotuksia. Tarkkailkaa postianne arvoistat GM:t!

Nimimerkillä kuuden ottelun tappioputkessa...:D.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Voittoputki sitten meni heti kehuskeltua poikki, sitä saa mitä tilaa...

Anaheim-Minnesota 4-2
Liekö hyvänolon tunne tullut purseroon voittoputkesta, mutta tänään ei Anaheimiä vastaan tuntunut peli lähtevän liikkeelle niin millään. On toki mahdollista, että Ankat olivat keittääneet jotain ihmelientä ja jouttaneet sillä Minnesotan jalat veteliksi. Niinpä ankat päräyttivät 4-0 johtoon alta aikayksikön ja asiaa ei kyllä auttanut Antti Miettisen 5 minuutin jäähy. No pelistä sentään saatiin kiinni toisen erän puolenvälin jälkeen ja peli tasoittui, mutta voipi olla jo Anaheimin voiton varmisteluakin. Ensimmäistä kertaa tällä kaudella Bäcks oli pakko vaihtaa maaliltaan 3-0 tilanteessa, kun Bäcksille sattui se mustapäivä, mutta toivotaan ettei noita enää tule lisää. Garoninkaan alku ei hyvää luvannut vaan ensimmäinen veto upposi sisään, mutta sen jälkeen peli parani ja Minnesota saikin kaunistelua taktiikka muutoksilla yms. numerot siedettäviksi 4-2. Laukauksetkin kertovat, kuinka pihalla Minnesota tässä otelussa oli 23-13.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Islanders linjoilla, haastetta tulemaan!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JZZ:n Islandersia vastaan pari peliä pelattu. Taisi olla illan viimeiset, koska nyt alkaa juopottelu! Hyvät pelit oli ainakin Columbuksen osalta, homma toimi ja kiekkoa pussiin. 6-0 ja 3-0 lopputulokset. Masonille siis kaksi nollaa lisää sarakkeeseen joka näyttää nyt 11 nollapeliä. Hyvin on Mason pelannut alkukauden pelleilystä toivuttuaan. :D Kiitokset JZZ:lle peleistä.
 
Ilkka Pikkarainen, Brian Rolston, Mike Mottau, Anssi Salmela, Jay Pandolfo ja Mark Fraser ovat edelleenkin kaupattavissa. Pakkia ja sentteriä haen!

New Jersey on onlines jos ketää kiinnostaa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pari matsia Calcichewin koulussa. Ekassa ei vaan saanut mitään aikaiseksi, ja rumat 6-0 lukemat taululle. Tokassa sitten pystyin jo luomaan pari ihan oikeaa paikkaakin mutta aika helposti Calcichew paukutteli 3-0 pelin pussiin. Matsi Devilsiä vastaan vielä lopuksi, josta 2-4 turpaan, ja kyllä saa Devils kiittää voitostaan Martya, joka taisi napata 4 läpiajoa kiinni ja pari muutakin kohtuullisen varmaa. Itse tietysti annoin kaverille pari helppoa alivoimamaalia ja yhden maalin aikana puolustajat keskittyivät halailemaan toisiaan maalin takana. Saatana, sopivat aggressiot päällä joten tästä on hyvä lähteä treffeille vonkaamaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mustakyy13:n Montrealia vastaan yksi peli takana, lopputulos 4-1, kun peli katkesi MustaKyyn toimesta, ilmeisesti katkaisi tahalleen. No samapa tuo, selvä pelihän se oli jo. Pelien keskeyttäminen vain on ihan perseestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös