PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 659
  • 1 850

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ai joo, Montreal ja Islanders oli pelaajakaupoilla

DiPietro, Bergenheim, ja joku kauppatavara jonka nimeä en edes muista <--> Pavelec, Prucha, S Kostitsyn
 

RDivis

Jäsen
Ei vittu just nyt NHL 10 kiinnostaa, kun kilo paskaa saatana.

Ensimmäisen pelin hävisin Bostonille kotona ihan selkeesti 3-1(?). Sitten vieraspelissä varsinki ekassa erässä täyttä pommitusta ja Rask seisoo päällään. Viimein saan yhden survottua sisään. Boston kuittaa heti. Nih, jatkossa ei ollut oikeastaan selkeetä painostusta, mutta ei mulla ollu hätääkään. Sitten 3 erässä Bobby Ryan pääsee kävelemään maalipaikkaan ja Price ei olekaan tutun maaginen... Ja näin hyvää yötä, siinä katkes selkäranka jotenkin, kun meni puristamiseksi. Mulla ei herkästi ohjain lennä, mutta nyt loppusummerin jälkeen näin kävi..

Buffalokin kävi pöllyttämässä selvästi.. Joko voidaan kirjottaa, sinne divarin puolelle ensi kaudeksi mun nimi? :D Taisi tämän illan pelit multa olla tässä. Ois prkl pitäny pitäytyy vaan tutussa ja turvallisessa FIFAssa. Hmm.. ;)
 
Nyt vois liigaa vähän tahkota. Ja treidejä treidejä! Muut varmasti hinnan osuessa kohdalleen on kaupan, paitsi Savard. Eli saa mullekkin treidiehdotuksia tehdä, vaikka lähemmäs melkein jokaiselle niitä on tehny.
 

Durable

Jäsen
.Ensimmäisen pelin hävisin Bostonille kotona ihan selkeesti 3-1(?). Sitten vieraspelissä varsinki ekassa erässä täyttä pommitusta ja Rask seisoo päällään. Viimein saan yhden survottua sisään. Boston kuittaa heti. Nih, jatkossa ei ollut oikeastaan selkeetä painostusta, mutta ei mulla ollu hätääkään. Sitten 3 erässä Bobby Ryan pääsee kävelemään maalipaikkaan ja Price ei olekaan tutun maaginen... Ja näin hyvää yötä, siinä katkes selkäranka jotenkin, kun meni puristamiseksi. Mulla ei herkästi ohjain lennä, mutta nyt loppusummerin jälkeen näin kävi..

Oli se toka matsi samanlainen ku eka mut osat toisinpäin. Muutitko taktiikkaa tokaan peliin? En saanu oikee mitää aikaa koko pelissä.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Perkele! Jo toinen kerta kun yhteys menee poikki kesken pelin...tosin tätä peliä olin tappiolla 2-1, mutta oli noin puolet pelistä pelaamatta.

Uskomaton neljän ottelun voittoputki oli just käsillä, että enköhän tästäkin olisi voiton raapinut :)

Ennakkoon pahimmat vastustajat suurimmaksi osaksi olen jo kohdannut, että älkää antako mun tilaston (7-17-0) hämätä. Kyllä täältä vielä playareihin noustaan!

Edit: Treidejä voi ehdottaa, kunhan kaupassa ei ole nimiä Legwand, Dumont tai Weber.
 

RDivis

Jäsen
Oli se toka matsi samanlainen ku eka mut osat toisinpäin. Muutitko taktiikkaa tokaan peliin? En saanu oikee mitää aikaa koko pelissä.

Totta. Nooh, en oikeestaan taktiikkaa muuttanut. Tuli vaan siihen tokaan peliin sellanen herätys ja PERKELE-meininki (tajusin, että näitä/TÄMÄ peli pitää nyt oikeasti alkaa voittamaan jos sarjapaikka meinataan säilyttää) Kummasti se tekemisen intensiteetti nousi. Niin usein tällänen herääminen pelastaa vaan ei tänään.

Nyt alkaa jo jäähtyä kun hain kylmää olutta, mutten usko, että tänään enää pelaan.

BTW; Treidatkaa mulle kunnon maalintekijä. Laitaan. Price & Peverley eivät ole kaupan, mutta muuten saa ehdotella.
 

Snagari

Jäsen
Treidi

Kekäläisen Jarmo lähetti just viestin, että ovat saaneet Durablen kanssa sopimustekniset asiat ja Jarmo sai kuin saikin hankittua suomalaisväriä sinisiin. Saanen siis ilmoittaa Tuukka Raskin ja Ville Koistisen siirtymisen Bostonista St Louisiin. Bostoniin päin matkaavat sentteri Derick Brassard ja maalivahti Josh Harding. Pistäkääs edelleen Jamolle viestiä jos treidejä haluutte!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbuksella on tota vaihtotavaraa nyt. Haetaan ensisijaisesti yhtä laituria ja yhtä pakkia. Mielellään yli 80 molemmat.

Vaihdossa:

Chris Mason 83 MV
Kristian Huselius 80 VL
Samuel Påhlsson 81 KH
Mike Commodore 83 P

Haetaan siis yhtä kovaa pakkia Commodoren tilalle ja perus laituria tohon Huseliuksen tilalle. Ehdotelkaa, jos löytyy joku kiva ratkaisu. Pakettiratkaisuakin voi ehdottaa! Yksityisviestiä vaan niin saa nopeiten vastausta.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Rangerskin hieman myöhässä mukana kuvioissa! Haasteita tänne siis nyt.


ps. Mulla käytössä ps2 ohjain, joten en pääse oikein viestejä lukemaan muuten kun boottaamalla konsolin
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rangerskin hieman myöhässä mukana kuvioissa! Haasteita tänne siis nyt.


ps. Mulla käytössä ps2 ohjain, joten en pääse oikein viestejä lukemaan muuten kun boottaamalla konsolin

Mä voin tulla pelaamaan. Heti vaikka.
 
Sentteriä haen ja nämä olen mahdollisesti valmis treidaamaan:

Brian Rolston (83), nopea vasen laituri. Righti kaupan päälle.
Anssi Salmela (75), peruspuolustaja, liikkuu suht.koht hyvin.
Ilkka Pikkarainen (79), vahva ja hynän tasapainon omaava pelaaja.
Jay Pandolfo (77), kokenut sotaratsu.
Mark Fraser (77), peruspakki joka liikkuu ihan ok.

ja mahdollisesti Jamie Langenbrunner (84), ei esittelyä kaipaa. Vaihdan jos tulee joku erittäin hyvä tarjous.

NJD LINJOILLA NYT!
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kevätliigan psyykkaus näyttää olevan jo kovassa käynnissä. Mielenkiinnolla kyllä odotan PIT-NJ peliä ja sitä seuraavia raportteja. Loistavaa!

Nämä derbyt alkavat kello 22.15 ellei Odonkor ole tapojensa mukaan 12 minuuttia myöhässä! ;)

Odotusarvona toki on että turpaan tulee, mutta kaikki tehdään sen eteen että näin ei käy! Katsotaan mihin se riittää.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Boston ja Columbus jälleen kaupoilla!

Mike Commodore <--> Keith Ballard
Kristian Huselius <--> Milan Lucic
Samuel Påhlsson <--> Michael Ryder

Kiitoksia Bostonin suuntaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ny alkaa olemaan Columuksen jengi aika pitkälti kasassa! Pari viilausta vielä niin hyvä tulee. Chris Clark vielä kolmosesta veke (Odonkorille laitoinkin yyveellä ehdotuksen.) ja Chris Mason johonkin vähän huonompaan veskariin ja kolmosparin pakkiin tai hyökkääjään. Varsinkin Columbuksen keskushyökkääjätilanne on varsin erinomainen. Vermette-Umberger-Krejci-Kariya , nopeutta ja taitoa, me like!

Nelosketjun jyrät Dorsett 75 ja King 76 ovat myös kaupan jos joku haluaa.

Samoin myös siis Chris Clark 79 ja maalivahti Chris Mason 83
 
VOI VITTU!!!!!!! Eka Juszia vastaan peli jäätyy -> 3-0 tappio. Sit Hukkaviivaa vastaan ihan saatanan ärsyttäviä pelejä, ku siellä taas imitoidaan tota JYP-paskaa ja toisen pelin ku saan väännettyä jatkoajalle, niin PSN: Virhe on tapahtunut! Ei jumalauta mitä paskaa. Antaa olla tän illan osalta.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Columbus pitää pienen tauon. Takaisin pleikan äärellä noin 23.45. Laitoin Lahnalle viestiä jo, että pelattaisko toi toinen peli sit 23.45 about?

Eli siis Anaheimista 3-0 voitto äsken. Vermette taas liekeissä, muodostaa Filatovin kanssa aika vaarallisen kaksikon! Bertuzzin vois laittaa tosta ykkösestä vaikka kakkosketjuun kun ei tunnu liike riittävän noiden kanssa. Aika hyvä peli oli Duckseja vastaan! Columbuksella tuntuu nyt olevan sellanen paketti kasassa jossa toimii lähes kaikki. Pakisto on hyvä ja liikkuva samoin hyökkääjät.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nämä derbyt alkavat kello 22.15 ellei Odonkor ole tapojensa mukaan 12 minuuttia myöhässä! ;)

Odotusarvona toki on että turpaan tulee, mutta kaikki tehdään sen eteen että näin ei käy! Katsotaan mihin se riittää.

No niin, derbyt takana. Molempia otteluita hallitsin hienokseltaan ja voitin laukaukset, mutta tuloksena silti kaksi tappiota.

Pittsburgh - New Jersey 2-4

New Jersey menee nopeasti 3-0-johtoon mistä lähdetään myös kolmanteen erään. Sitten tapahtuu kummia! Pittsburgh tekee ensin erän alkuun 3-1-kavennuksen ja vielä viimeisellä minuutilla 3-2. Tässä vaiheessa Odonkor keskeyttää maalin hidastusten katsomisen. ;) Lopussa vielä jokunen paikka Pittsburghilla mutta New Jersey pääsee iskemään kosmeettisen 4-2-maalin. Laukaukset Pittsburhille 30-29.

New Jersey - Pittsburgh 8-2

Tämä ottelu oli "Pitäisikö itkeä vai nauraa" -materiaalia parhaimmillaan! Kahden erän aikana Pittsburgh hallitsee ja vie laukaukset 17-16 - ja siitä "kiitoksena" 7-1-tappioasema. New Jersey teki jokaisen - siis jokaisen! - maalinsa joko läpiajosta tai 2vs.1-vastahyökkäyksestä. Crosbyn maali toisessa erässä oli kyllä yksi kevätkauden hienoimmista! Ensin Crosby pyörittelee kiekkoa varmaan 20 sekuntia ympäri kenttää, syöttää avopaikkaan kaverille, ja reboundista laittaa baseball-lyönnillä kiekon sisään! Ottelun laukaukset Pittsburhille 28-23 ja tulos New Jerseylle 8-2, EI OLE TODELLISTA!

Summa summarum, peliesitykseen olen tyytyväinen mutta viimeistelyyn ja tuloksiin en. Kyllä nyt koetellaan, mutta samalla asenteella kun mennään jatkossakin niin eiköhän niitä pisteitä vielä tule.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
laittakaas islandersille haastetta tulemaan, pari peliä vois vielä ottaa tänään!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Calgary olis linjoilla tossa 12 jälkeen jos porukkaa viel peleillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös