Eiköhän sellainen lasku ennen iltaa jostain mapista "löydy" ja Masa pistää laskun nettipankin kautta maksuun. Tekee siis Tiurat. Ja sen jälkeen kaikki on taas kuin ennen.
Eiköhän sellainen lasku ennen iltaa jostain mapista "löydy" ja Masa pistää laskun nettipankin kautta maksuun. Tekee siis Tiurat. Ja sen jälkeen kaikki on taas kuin ennen.
Voisin euron lyödä vetoa siitä, että Masan korvaa vanha kettu Paavo Väyrynen.
Ja joka tapauksessa Vanhanen jäi taas valheesta kiinni. Kiistaton tosiasia on, että hän ei ole itse tuota taloa rakentanut.
PS. Viime viikolla urheiluvälineliike maksoi minulle kypärän visiirin ja siihen oheen huurteenestoainetta. Jos joskus erehdyn lähtemään politiikkaan mukaan millään tasolla, niin pyydän: käyttäkää tätä tietoa kammetaksenne minut ulos siitä touhusta.
Voisin euron lyödä vetoa siitä, että Masan korvaa vanha kettu Paavo Väyrynen.
Tämä nyt on saivartelua, mutta eihän missään ole käsittääkseni sanottu että raksafirma olisi lyönyt pystyyn/kiinni lahjoittamansa tavaraerän. Että ihan hyvin Masa on sen voinut itse runkonaulata.
Oletko tämän saadessasi asemassa, jossa voit vaikuttaa yhteiskunnan/säätiöiden rahojen käytöstä projekteissa, joissa ao. urheiluliike on osallisena?
Voitaisiikohan jatkossa kieltää kepulaiset pääministerit?
Vanhanen pitää tiedotustilaisuuden klo 12.30, joka näytetään TV1:ssä suorana, kertoi äsken YLE:n TV-uutiset.
Itse veikkaan paria tuntia.Kyseessä on taatusti "muisti palailee pätkittäin XII"-tilaisuus. Tosin veikkaan Vanhasen olevan ulkona pelistä parin kuukauden sisällä.
Tuon kokoisen talon rakentamiseen kuluu aikaa yhdeltä AMMATTIMIEHELTÄ 3 vuotta.
Tuskin Vanhanen ihan joka työvaihetta on tehnyt itse, mutta liekö hän niin väittänytkään. Olen kuullut Nurmijärvellä asuneelta perheeltä joskus muinoin, että Vanhanen on käyttänyt runsaasti omaa aikaa talonsa rakennustöihin. Vanhasen raksamiehentaitoja he eivät osanneet kuvailla sen paremmin, mutta kai niitä jonkin verran täytyi olla.Tuon kokoisen talon rakentamiseen kuluu aikaa yhdeltä AMMATTIMIEHELTÄ 3 vuotta.
. . . .
.
Eiköhän tässä käy niin, että Masa sanoo moro ja salkut menee uusjakoon => Suomessa on koht'silleen kokoomuslainen Pinokkio pääministerinä? Hui helevetti!!