nedomansky kirjoitti:Markkinathan siinä vievät. Maatalous muuttuu yrittäjävetoiseksi tukiaisten sijaan.
Nännimäinen kirjoitti:Kenelläkään ei ole sen tasoista jengiä.
jupster kirjoitti:Tyytyväisiä suomalaiset ovat olleet presidenttiinsä, tämä oli siitä selkeä osoitus. Tästä on hyvä jatkaa.
alatalo89 kirjoitti:Jaahas, Suomen white trash (lue Jakomäki) äänesti Halosen voittoon. Voi Perkele! Ei taida Suomen kansa tajuta omaa parastaan. Pysähtyneisyyden aika jatkuu vielä ainakin kuusi vuotta.
Ps: SAK ja AY-liike saa painua ¤%!#"&¤"/)(
1Timer kirjoitti:Olen aiemminkin sanonut, etta jos Halosella olisi Karpelan ulkomuoto ja puhe, niin ei olisi toista kierrosta tarvittu. Ja olisi tallaisellakin palstalla aivan eri aani kellossa.
redcougar kirjoitti:Tuskin ovat. Jos olisivat, ero olisi ollut suurempi, ja tuntisin edes enemmän kuin yhden henkilön joka äänesti Halosta.
Twite kirjoitti:Melkolailla käsittämätöntä on se että nuinkin monet ihmiset suhtautuvat presidentin valintaan samalla tavalla (kiihkolla, tunteella, irrationaalisesti) kuin vaikkapa jääkiekkojoukkueen kannattamiseen. Mielummin ryminäkakkosija kuin presidenttiys. Halonen kahvaa. Jepjep.
Eino_Mies kirjoitti:Mikä tietokilpailu tämä on? Kunhan nyt vain esitin tällaisen faktan, sen kummemmin ottamatta kantaa, mihin suuntaan on menty ja mihin ei. Jospa arvoisa juudas kertoisi oman mielipiteensä.
Niin, koska vielä suurempi osa oli tyytyväinen istuvaan presidenttiin.E kirjoitti:Suuri osa kansasta olisi halunnut muutosta. Nyt sitä ei saatu.
ranger kirjoitti:Toisaalta sama ukko oli myös sitä mieltä, että parempaakaan valtiomuotoa ei ole ihminen onnistunut vielä kehittämään.
Hemingway kirjoitti:Tästä olen samaa mieltä. Nämä ovat paljon persoona- ja ulkonäkövaalit.
1Timer kirjoitti:Enpa osaa tuohon vastata kun en ole vasemmistolainen. Tosin en ole oikeistolainenkaan. Sen jalkeen kun munakarvat alkoi kasvamaan.
jupster kirjoitti:Tämä ketju kyllä menee TOP 3:seen Jatkoajassa. Tälläistä parkumista ja älyttömyyksiä en ole ennen aikuisilta ihmisiltä lukenutkaan.
vilperi kirjoitti:Olen samaa mieltä. Miksi tätä nyt liiemmin odottaa, kun Suomen kansa tietää sen varmasti jo kokemuksestaan, että Tarja Halonen on paras mahdollinen presidentti Suomelle.
vilperi kirjoitti:Olen samaa mieltä. Miksi tätä nyt liiemmin odottaa, kun Suomen kansa tietää sen varmasti jo kokemuksestaan, että Tarja Halonen on paras mahdollinen presidentti Suomelle.
Hemingway kirjoitti:Tästä olen samaa mieltä. Nämä ovat paljon persoona- ja ulkonäkövaalit.
krobbe kirjoitti:Hieman ihmetyttää, että Aho pärjäsi 6 vuotta sitten paremmin Halosta vastaan kuin Niinistö nyt. Kyllähän Sauli on kuitenkin mielestäni huomattavasti äijempi kuin Esko.
Kiva lukea, että valtaosa hävinneen (niin kuin voittaneenkin) kannattajista täällä osa ottaa asian juuri niin kuin pitääkin.
Kuulepa nyt juudas. Minä en ole suinkaan väittänyt, että demaripressan aikakaudella Suomessa olisi asiat menneet huonoon suuntaan. Paljon hyvääkin on saatu aikaan. Tuo minun mainintani Koiviston ajasta Haloseen oli vain ns ilmoitusluontoinen kommentti, toteamus, fakta. Ei kannanotto suuntaan tai toiseen. Ymmärrätkö?juudas kirjoitti:Ihan hyvään suuntaan on Suomi mennyt Koivisto-Ahtisaari-Halonen aikana. Ei kovin varakkaasta ja suhteellisen takapajuisesta maasta maailman kärkijoukkoon lähes kaikilla mittareilla.
Mutta mikä on presidentin osuus? Jos se on iso, eikös demaripressa ole hyvä asia? Jos se on pieni, mitä täällä vouhkataan kuin pahaiset kakarat?