Olen varma, että nämä kirjaimet ovat O ja N.Hallilta kävin jo kyselemässä et onko parkkialueen suuntaan sojottavia kameroita, vastauksen pystyy kiteyttämään kahteen kirjaimeen.
Olen varma, että nämä kirjaimet ovat O ja N.Hallilta kävin jo kyselemässä et onko parkkialueen suuntaan sojottavia kameroita, vastauksen pystyy kiteyttämään kahteen kirjaimeen.
Ensi viikolla kausi päättyy!Huomenna voi sanoa että ensi viikolla kausi päättyy!
Oikea vastaus jos käännät nuo kirjaimet toisinpäin. Tälläinen vastaus tuli ainakin itselle kun tässä pienen kysely - ja soittokierroksen otin.Olen varma, että nämä kirjaimet ovat O ja N.
Helkutti kun saisi pidettyä Gardinerin JYPissä. Taitaa vaan lähteä muualle, tätä ainakin itse pelkään.Reijo tänään lämi treeneissä siihen malliin että käsi ei ainakaan pitäisi olla enää pipi
Taidettiin hukata sauma jatkolle Tuccan potkuihinHelkutti kun saisi pidettyä Gardinerin JYPissä. Taitaa vaan lähteä muualle, tätä ainakin itse pelkään.
Eli siis OИ?Oikea vastaus jos käännät nuo kirjaimet toisinpäin. Tälläinen vastaus tuli ainakin itselle kun tässä pienen kysely - ja soittokierroksen otin.
Päinvastoin. Jukka olisi vienyt meidät pleijareihin, joissa Reijo olisi päässyt vieläkin enemmän esille. Nyt on sentään ollut pieni mahdollisuus hukkua tähän katastrofiin.Taidettiin hukata sauma jatkolle Tuccan potkuihin
Riittääkö makkarat toisellakin erätauolla?Mukavan väljää hallissa. Kaljaa saa jonottamatta. Ihan hyvä tunnelma. Alivoimamaali pitkästä aikaa.
Joo näyttää riittävän. Ja munkit.Riittääkö makkarat toisellakin erätauolla?
No mutta nyt alkaa JYP fanin paras aika, eli seuraavan kauden odottaminen.
Kyllä tässä kieltämättä toivo heräsi.Nyt kyllä oli sellaista sanavääntelyä lehdistötilaisuudessa, että melkein näen jo varmana, että RD on ensi kaudella JYPin UTJ
Taidettiin hukata sauma jatkolle Tuccan potkuihin
Kaikesta huolimatta Reijo on viihtynyt Jyväskylässä - ja viihtyy edelleen.
Kyllä tätä on tehty JYPissä jo hyvän aikaa ennen Rautakorpea ja luulen, että kyseessä on nimenomaan joku pelipaikaton paikanvaihtovisio Viitanen & co.lta, jossa hyökkääjän pitäisi tulla sitä paikkaamaan.Ihan vähintään ja tästä x ajan verran jokainen etäisesti negatiivinen asia johtuu Rautakorven potkimisesta. Onko kukaan edes pohtinut, miksi koko kauden ajan ne pakit seilaa sieltä postipaikaltaan molemmat kulmiin nujuamaan? No koska Rautakorven loistokas pelitapa ei opettanut pelaajille kuka menee ja minne menee, joten jonkun sinne kulmiin on mentävä ja jos muut ei mene niin pakit menee. Siinä koko Rautakorven pelillinen perintö.
Ihmetellä täytyy sokeutta tai kaihia, jolla asioita katsellaan.