Allekirjoitan tämän täysin. Voisitko nyt vihdoin selittää, että miten saat tämän Rautakorven syyksi ja perimäksi? Kuten sanoit, tätä nyt on katseltu jokusen vuoden ja siitä olen hyvin samaa mieltä kanssasi, mikäli sen katsotaan alkaneen ajalla ennen Rautakorpea.
Niin, vissiin asian sanonut jo moneen kertaan, mutta joku estää ymmärrystä siellä suunnalla, joten kerta kiellon päälle.
Se on Rautakorven perintöä, ettei puoleentoista kauteen saanut aikaiseksi mitään toimivan pelitavan alkuakaan. Vaikka tiedän toki, että lähtötaso oli luokkaa pahan ja pohja, silti tuossa ajassa olisi pitänyt kyetä saamaan aikaan jotakin uskottavan tapaista pelitavallista hakua.
Itse ja jälkiviisaana, sen tunnustan olisin laittanut kävelemään jo viime kauden sukelluksen jälkeen. Moni ei tunnu muistavan, että silloin oltiin pitkästä aikaa ei viimeisenä ja niihin sääleihin oli jopa parempi sauma kuin tällä kuluivalla kaudella. Minun pinna loppui marraskuun aikana, kun tajusin, että puheet ja teot kentällä eivät ihan kohdanneet.
Samoin lie tiedossa on, että tämä kys. valmennus tunaroi myös sopimansa asiat myös johdon suuntaan noudattamatta sovittuja asioita. Missä kaikessa sukset oli ristissä, me ei tiedetä, mutta minusta isoimmin välirikosta kertoo se, ettei johto halunnut palkita valmennusta vahvistuksilla ja sen ajatuksen jaan, koska jos ei tuotakaan saanut toimimaan, niin mitä iloa niistä vahvikkeista olisi ollut. Reaalisesti tuollakin nipulla olisi sinne sääleihin pitänyt yltää, joten...
En ihan varma ole, minkä kaiken oletat minun laittaneen valmennuksen syyksi, mutta tuossa jotain ainakin ja perimä on siinä, ettei Heiskanen saanut aikaikkunassaan edes mahdollisuutta luoda mitään toimivaa, kun kesken kauden se on liiankin haastava rasti kenelle tahansa, niinpä sillä r - kouran sapluunalla sai vedellä kauden puolikkaansa.
Kaikesta saa tietty jokainen syyttää ketä haluaa, mutta kun vertaa sontaa, mitä Seppäsen niskaan syydetään ja kuinka hellästi silitellen Rautakorpea täällä kohdellaan, kas kun ei anteeksi adressia kannattajilta kerätä, oltiin sentään lähes syksyn mestareita, niin epäsuhta on räikeä tiedossa olevaan dataan verraten. Mutta nää on näitä sano hyeena kun pallejaan nuoli.