knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Huomenna on ottelu jossa saatetaan pärjätä. Kaksi mestis-tason jengiä Hämeenlinnan titaanien taistossa
Ja koska on muitakin arvoja kuin voittaminen niin voidaan lähteä todenteolla pitämään hauskaa.
Huomenna on ottelu jossa saatetaan pärjätä. Kaksi mestis-tason jengiä Hämeenlinnan titaanien taistossa
Tuo maaliodottaman seuraaminen on kyllä niin turha keksintö ku olla ja voi :DxG menee jypille aika usein. Tuppaa vain käymään niin, että kaveri tekee maalit samalla kun jyp vain luo odottamaa.
No turha tai ei niin erittäin käytetty nykyään.Tuo maaliodottaman seuraaminen on kyllä niin turha keksintö ku olla ja voi :D
Juuri tämän hetken tiedon mukaan 110 ihmistä lähdössä busseilla Jyväskylästä huomenna kohti Hämptonia, kyllä huomenna mennään! Olisi vielä 12 paikkaa myös reissulle vapaana. Oletettavasti myös joitakin omatoimisia / muualta matsiin tulevia tuohon päälle, eli kyllä siellä Jyväskylä on edustettuna. Ja värit myös...Siellä on myös mukava edustus JYP-faneja paikanpäällä. Kyllä tuota matsia oikeasti odottaa jonkin verran.
Eka erä odotuksiin nähden todella hyvä, toisessa erässä olin varma ettei tuo jatku. Hyvin silti pelasi myös toisen erän. Vähän alettiin leikkiä omassa päässä ja siitä Ilves kosti surutta. Ei olisi ollut vääryys, jos JYP olisi johtanut kahden erän jälkeen. Kolmannessa erässä Ilves parempi. Hyvä peli ennakko-odotuksiin nähden silti
Siellä on myös mukava edustus JYP-faneja paikanpäällä. Kyllä tuota matsia oikeasti odottaa jonkin verran.
Viimeisiä mahdollisuuksia hakea voitto tällä kaudella. Samalla mahdollisuus palkita vierasotteluissa kiertäviä faneja, jotka todellakin ansaitsevat positiivisia kokemuksia.
On ne hienoja pelaajia. Jerry ja Niku. Ja Lassila, Gardiner ja Puustinen. Ja Smith. Ja Pulkkinen. Harmi jätkien puolesta, että ovat joutuneet tuon kaiken perseilyn kanssa elämään ja samalla hyvästä jengistä huolimatta menestysmahdollisuus vietiin nenän edestä pois. Siinä meni tammikuu sulatellessa sitä. Kiitos taas Viitanen&Seppänen.Sain kolmannen erän alussa vielä hodarin kuulemma vika B puolella. Limu oli melkein kylmää. Ei vituttanut pelissä tiesin jo mennessä että tappio tulee. Joku huuteli vesikselle rakastavansa tätä. Kyllä kausi oli mun osalta tässä, en oo enää menossa. Vähän sellanen joutsenlaulu, heitin nikulle ja jerrylle hyvästit mielessäni. Kiitos pojille. Kyllä mää varmaan ens kaudella silti tuun, vaikken vielä tiedä miks.
Toivottavasti Jerry nappaa sen voiton. Muutenkin, ei se yli 60 pisteen tekeminen Liigassa ihan helppoa ole. Vähemmilläkin tehoilla on jo NHL sopimuksia tarjottu. Kyllä Jerry on poikkeuksellisen hyvä pelaaja.Jerryn pistepörssin voitto alkaa olla todella lähellä. Jypillä vielä neljä peliä, Ipalla vain kaksi.
Iso käsi muillekin mukana olleille siitä et hommaan lähdetään mukaan. Ei se auttaisi et muutama tenori hoilaa kurkku suorana parin huurteisen jälkeen.Loistava tunnelma Hämeenlinnassa!
Miksin jatko lienee varmaa, kun käsittääkseni tuo kahden vuoden option lunastus on ihan selviö.Ensi kaudelle toiveisiin - CJ Smithin ja Tumanovsin kiinnitys. Loisi edes vähän toivoa tällaiselle turakaiselle et seurassa on edes pari yhteishengestä kiinni pitävää jotka antavat logolle, jos ei nyt 110% niin ainakin tarpeeksi.
Ai niin perkele, tälläiset pikkuseikat unohtui ihan kokonaan.CJ:n jatkoon en luota ollenkaan, kun tuo verottajan perkele on isona esteenä. Ellei sitten tule jälleen artistina mukaan kesken kauden.
Olen varma, että nämä kirjaimet ovat O ja N.Hallilta kävin jo kyselemässä et onko parkkialueen suuntaan sojottavia kameroita, vastauksen pystyy kiteyttämään kahteen kirjaimeen.
Ensi viikolla kausi päättyy!Huomenna voi sanoa että ensi viikolla kausi päättyy!
Oikea vastaus jos käännät nuo kirjaimet toisinpäin. Tälläinen vastaus tuli ainakin itselle kun tässä pienen kysely - ja soittokierroksen otin.Olen varma, että nämä kirjaimet ovat O ja N.
Helkutti kun saisi pidettyä Gardinerin JYPissä. Taitaa vaan lähteä muualle, tätä ainakin itse pelkään.Reijo tänään lämi treeneissä siihen malliin että käsi ei ainakaan pitäisi olla enää pipi
Taidettiin hukata sauma jatkolle Tuccan potkuihinHelkutti kun saisi pidettyä Gardinerin JYPissä. Taitaa vaan lähteä muualle, tätä ainakin itse pelkään.
Eli siis OИ?Oikea vastaus jos käännät nuo kirjaimet toisinpäin. Tälläinen vastaus tuli ainakin itselle kun tässä pienen kysely - ja soittokierroksen otin.
Päinvastoin. Jukka olisi vienyt meidät pleijareihin, joissa Reijo olisi päässyt vieläkin enemmän esille. Nyt on sentään ollut pieni mahdollisuus hukkua tähän katastrofiin.Taidettiin hukata sauma jatkolle Tuccan potkuihin