Hukkaviiva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ei tarvi miettiä miten muut pelit menee, kun jyppi kusee hommat ihan itse. Vittu tämmönen peli eikä yhtään paikkaa ekaan erään.
Siellä ollaan pelattu puhtaasti kolmella kentällä viimeiset kaksi peliä. Nelonen käy jäällä kerran tai kaksi pelissä.Nyt oikeasti maalivahdin vaihto erätauolla, tiivistys kolmeen kenttään. Ne pelaa joilla jalka liikkuu. Ja pelataan riskillä ylöspäin.
20min kaartelua vielä oman maalin takana, niin Playoutit kutsuu.
Pulli voi mun puolesta pelaa vaikka joka toista vaihtoa. Sääli että tämän joukkueen todellinen taistelija ja soturi pelaa vain vaihdon siellä ja vaihdon täällä.Nyt oikeasti maalivahdin vaihto erätauolla, tiivistys kolmeen kenttään. Ne pelaa joilla jalka liikkuu. Ja pelataan riskillä ylöspäin.
20min kaartelua vielä oman maalin takana, niin Playoutit kutsuu.
Tuo peluutus kertoo siitä, että Pennerborn on paniikissa. Valitettavasti tuo ylipeluutus ei pidemmän päälle kanna.Siellä ollaan pelattu puhtaasti kolmella kentällä viimeiset kaksi peliä. Nelonen käy jäällä kerran tai kaksi pelissä.
Pulli muuten nelosen laiturina kaksi noin puolen minuutin vaihtoa, ja saanut siinä ajassa enemmän aikaan kuin Lassila- Puustinen kaksikko koko pelissä.
Joo vituttaa eniten se, että joukkueen tulisieluisin pelaaja puree tuppea koko illan, kun joukkue kaipaa sytyttäjää. Mutta Penne ei sellaisen päälle taida ymmärtää. Ei ole mikään ihme että miehen joukkueet ovat aina flopanneet pleijareissa jos ovat sinne päässeet.Pulli voi mun puolesta pelaa vaikka joka toista vaihtoa. Sääli että tämän joukkueen todellinen taistelija ja soturi pelaa vain vaihdon siellä ja vaihdon täällä.