Oli vastassa paras joukkue liigasta, siis vieraskentällä.3 pistettä. Siinä se päivän positiivinen. Voihan tuota kolmannen erän heräämistäkin mehustella. Jos vastassa olisi ollut hyvä joukkue, niin se olisi tappanut pelin viimeistään toisessa erässä.
Stråkan laukaisuprosentti on jäätävä: 7 laukausta, 3 maalia (42,9 %).Anton Stråka maalitykki, Kemell, Puustinen ja varsinkin Rooba voisi ottaa mallia.
Tulipa pirun hyvä mieli nähdä sulta näin positiivinen näkemys illan pelistä! *hymiö*- Stråka
- Veini
- Voitto todella huonolla pelillä, ”hyvä joukkue voittaa huonollakin pelillä”
Sinusta on tulossa minua pahempi tilastoniilo. Vain Excel puuttuu!Stråkan laukaisuprosentti on jäätävä: 7 laukausta, 3 maalia (42,9 %).
Älä nyt. Kyllä mä olen tykännyt aina tuijottaa tilastoja ja varsinkin kaivaa esiin kaikenmoisia kuriositeetteja. Mutta tilastoista ennustamisesta mä en tykkää. Uudenvuoden tinat, tarot-kortit ja Iltalehden horoskooppi voi kertoa tulevasta jotakin, mutta jääkiekkotilastot ei kerro huomisesta yhtään mitään. Mutta @Hiki-Penalle peukkua hyvästä huumorista. :)Sinusta on tulossa minua pahempi tilastoniilo. Vain Excel puuttuu!
Lisäksi posia kolmas erä ja kolme pistettä. Myös ekalla erätauolla bändin tahtiin rokannut kaveri saa isot posit!
Erittäin hyvä kuitti! Tinat toimi pirun hyvin, kunnes ne kiellettiin.Älä nyt. Kyllä mä olen tykännyt aina tuijottaa tilastoja ja varsinkin kaivaa esiin kaikenmoisia kuriositeetteja. Mutta tilastoista ennustamisesta mä en tykkää. Uudenvuoden tinat ja tarot-kortit voi kertoa tulevasta jotakin, mutta jääkiekkotilastot ei kerro huomisesta yhtään mitään. Mutta @Hiki-Pena lle peukkua hyvästä huumorista. :)
Onneksi se ei ole tilastojen vika, jos jengi ei ymmärrä todennäköisyyksien päällejääkiekkotilastot ei kerro huomisesta yhtään mitään
Näinpä tai sitä, että parhaimmatkin ennusteet on lopulta vain ennusteita eikä absoluuttinen tae mistään.Onneksi se ei ole tilastojen vika, jos jengi ei ymmärrä todennäköisyyksien päälle
Helppo esimerkki, vaikken tiedä kannattaako tuulimyllyjä vastaan taistella: jos Liigan pudotuspeleissä päädyt ottelusarjassa tilanteeseen 0-3 otteluvoitoissa, niin ennuste huomiselle on aika heikko sillä SM-liigan pudotuspelien historiassa on noustu vain kerran aiemmin moisesta tappioasemasta ottelusarjan voittoon. Eli ei absoluuttinen tae tuhosta, mutta aika vahva indikaattori tulevasta. Samat perusteet sopii @Hiki-Pena piste-keskiarvo laskentoihin, mutta iso osa ei näytä tajuavan mitä ja mistä ne kertoo! Hyvä Pena!Näinpä tai sitä, että parhaimmatkin ennusteet on lopulta vain ennusteita eikä absoluuttinen tae mistään.
Helppo esimerkki, vaikken tiedä kannattaako tuulimyllyjä vastaan taistella: jos Liigan pudotuspeleissä päädyt ottelusarjassa tilanteeseen 0-3 otteluvoitoissa, niin ennuste huomiselle on aika heikko sillä SM-liigan pudotuspelien historiassa on noustu vain kerran aiemmin moisesta tappioasemasta ottelusarjan voittoon.
Tämä alku jo paljastaa ettet ymmärrä tilastoja ja datamassaa, joten jätän tämän tähänKyllä esimerkkisi on on oikeastaan huono, ellei luokaton, koska yhtä harvoin, kuin 0 -3 tilanteesta on noustu, siihen päädytty tasaisella pomppu sinne tänne, mutta tasavahvoin esityksin. Mihinkään ei siis hups päädytä, vaan asioilla on looginen seuraus, jonka näkee ilman exellejäkin.
Aika harva meistä loppujen lopuksi ymmärtää. Sivistä siis meitä tietämättömiä moukkia.Tämä alku jo paljastaa ettet ymmärrä tilastoja ja datamassaa, joten jätän tämän tähän.
Ne pomput sinne tänne ja ottelusarjojen kehitykset ovat jo siinä datamassassa mukana lopputuloksien muodossaAika harva meistä loppujen lopuksi ymmärtää. Sivistä siis meitä tietämättömiä moukkia.
Valhe, emävalhe, tilasto ja niin edelleenTämä alku jo paljastaa ettet ymmärrä tilastoja ja datamassaa, joten jätän tämän tähän
Jep jep, eikun tahtoa vaan lisää niin me voitetaan mestaruusValhe, emävalhe, tilasto ja niin edelleen
Ne pomput sinne tänne ja ottelusarjojen kehitykset ovat jo siinä datamassassa mukana lopputuloksien muodossa
Kuten olen joskus aiemminkin sanonut, Peltola näyttää jäällä nuorelta Välivaaralta. Yhä enemmän olen sitä mieltä, että sellaisen Välivaaramaisen uran tämä kaveri tulee myös pelaamaan. Ehkä Viitasen parhaita, ellei paras haku koskaan pitkällä sopparilla ja ainakin täysin oman tutkani alta.+ oon alkanut tykkäämään Platzerin menosta ihan kympillä
+ Eetu Peltola alkaa väläytellä silkkisiä käsiään mitä itse katsoin hänen pelatessaan ekoja pelejä JYPissä muutama vuosi sitten, osaa myös omassa päässä todella rauhassa katsoa mihin laittaa kiekon vaikka aina ratkaisu ei täysin oikea ole. Ei hätäile, parantanut viime kaudesta aivan sikana pelaamista ja kuuluu mun mielestä ehdottomasti kokoonpanoon ja haluan nähdä hänet ylivoimalla
+ Severi on pelkkää seksiä
+ Jerry saa asioita aikaan vaikkei jalka ole ihan raikkaimmillaan
+ Veini eli ns. Miklik-Olkinuora ilmiö!
+ voitetaan huonolllakin pelillä ja tehdään tyhjiin maali
+ helvetisti muutakin posia, mutta reenijumi päällä kuten JYPillä