Positiivisuusketju

  • 1 164 712
  • 4 921

Tuamas

Jäsen
Kuinka moni keinotekoisesti luotu monilajiseura muka on koskaan Suomessa pärjännyt?

Lisäksi en näe Ässien kannalta tässä kuin hävittävää ja pysyvän rahareiän, Suomessa jalkapallo on kaikkea muuta kuin bisnestä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuten sanoin edellisessä viestissä, minä en usko Ässät nimiseen jalkapallo seuraan.

Niin teit ja siksi ihmettelinkin miksi kirjoitit että nyt olisi mahdollisuus ottaa oma takaisin. No, ehkä tuolla nyt ei ole suurta merkitystä.

Ketjun aiheeseen liittyen pitäisi kai tuntea jotakin kieroa positiivisuutta siitä että kun muuta valittamisen aihetta ei löydy valitetaan huonosti järjestetystä torijuhlasta ja siitä että fanikamat on myyty loppuun.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kauden voi olla mutta tuskin kahta ainakaan. Silti uskoisin etta prosentit ovat jotain 20% sille etta Antti pelaa Helsingissa ensi kauden.
 

Starstruck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ettekö te arvon jääkiekkoiluasiantuntijat lue uutisia? Raanta pelaa seuraavat kaksi kautta IFKissä.
On kyllä suuri mysteeri, millaista tyydytystä saat näistä kommenteistasi. Täällä nyt ei ainakaan ketään tunnu harmittavan, vaikka pelaisi teillä lopun uraansa. Sellaista on nykyajan urheilu - pelaajat vaihtavat seuraa ja hakevat uusia haasteita, parempaa palkkaa tai mitä milloinkin.

Väkisinkin alkaa silti epäilemään, että tuo kuvio ei ihan oikeasti mene sulla jakeluun?
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
On kyllä suuri mysteeri, millaista tyydytystä saat näistä kommenteistasi. Täällä nyt ei ainakaan ketään tunnu harmittavan, vaikka pelaisi teillä lopun uraansa. Sellaista on nykyajan urheilu - pelaajat vaihtavat seuraa ja hakevat uusia haasteita, parempaa palkkaa tai mitä milloinkin.

Väkisinkin alkaa silti epäilemään, että tuo kuvio ei ihan oikeasti mene sulla jakeluun?

Otahan rauhallisesti.
Taisit ymmärtää asian positiivisuuden hieman väärin. Olen ihan rehdisti iloinen IFK:n puolesta. Heillä oli laittaa euro-pinkat tiskiin ja he saivat hankittua itselleen jopa toisen (Ortio) todella hyvän maalivahdin.
Sitä en ymmärrä, että mitä IFK tekee kahdella maajoukkuevahdilla, mutta se ei onneksi kuulu minun pohdittavakseni. Heillä on varmasti omat syynsä.
Kommenttisi "teillä pelaamisesta" koen loukkaavaksi. Se oli ilmeisesti myös tarkoituksesi. Tuskin itse olet sen enempää oikeutettu "Ässä" kuin kukaan muukaan tänne raapusteleva kiekkoilu-pöpi??
 

Starstruck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Otahan rauhallisesti.
Taisit ymmärtää asian positiivisuuden hieman väärin. Olen ihan rehdisti iloinen IFK:n puolesta. Heillä oli laittaa euro-pinkat tiskiin ja he saivat hankittua itselleen jopa toisen (Ortio) todella hyvän maalivahdin.
Sitä en ymmärrä, että mitä IFK tekee kahdella maajoukkuevahdilla, mutta se ei onneksi kuulu minun pohdittavakseni. Heillä on varmasti omat syynsä.
Kommenttisi "teillä pelaamisesta" koen loukkaavaksi. Se oli ilmeisesti myös tarkoituksesi. Tuskin itse olet sen enempää oikeutettu "Ässä" kuin kukaan muukaan tänne raapusteleva kiekkoilu-pöpi??
Olen ihan rauhallinen, mutta jonkin sortin lääkitystä kyllä tarvitsen, jotta nämä sun koukerot aukeaisi. Jos sittenkään, sillä sen verran korkealentoista tuntuu olevan. Onneksi ei ole pakko pohtia, mistä on kysymys, vaan voi tehdä jotain hyödyllisempää - esim. mennä nukkumaan.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen ihan rehdisti iloinen IFK:n puolesta. Heillä oli laittaa euro-pinkat tiskiin ja he saivat hankittua itselleen jopa toisen (Ortio) todella hyvän maalivahdin.

Lähe ny menee.

Jos olet ihan rehdisti iloinen IFK:n puolesta, niin mene sinne IFK:n PUOLELLE sitten iloitsemaan. Menee palstat aika tukkoon, jos henkilökohtaisista iloista pitää lähteä naapurin palstoille iloitsemaan.

Seuraava lisäys tulossa "HIFK 2013–2014 – joukkueen rakennus" -ketjuun:

"Sain eilen pillua. Olen ihan rehdisti iloinen mulkkuni puolesta."
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Liittyen "Yleistä keskustelua SM-Liigasta"-ketjun KHL:n laajenemiskeskusteluun, on helvetin positiivista, että tämä mestaruus tuli aikana, jolloin SM-Liiga on vielä tasokas ja suht kilpailukykyinen sarja, jossa pelaavat vielä kaikki parhaat suomalaisjoukkueet.

On kuitenkin selvää, että joskus joko KHL leviää Suomeenkin, tai Eurooppaan perustetaan uusi kansainvälinen sarja, johon Suomestakin joukkueita liittyy. SM-Liigan rooli tulee tällöin olemaan vääjäämättä, enemmän tai vähemmän "farmisarja", johon ei millään riitä huippupelaajia, kun KHL-, "Eurooppaliiga"- ja NHL-joukkueet imevät kaikki huiput ja keskitasonkin pelaajat.

Positiivista on myös Ässäkasvattien määrä MM-kisoissa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tuota TPS vitutusketjua lukiessa tulee fiilis, että lukisi Ässien joukkueen rakennus ketjua viiden vuoden takaa. Ei siis samanlaista julkista oksennusta ole Ässien pelaajilta tullut, mutta muuten sama. Tämä siis ollenkaan vittuilematta Turun suuntaan, jaksamisia sinne. Toivottavasti nousevat suosta, ja kurmootetaan Lukkoa sitten yhteistuumin. Me tiedetään tuo tilanne kaikkine Härkälöineen. Niinkuin jo huhuketjuun kirjoittelinkin, niin kyllä Ässät on nykyisin ammattilaisjoukkue maalivahtivalmennuksineen ja urheilutoimenjohtajineen. Saataisiin vielä halli ja olosuhteet nykyaikaan, niin voi veljet!

Ilolla kyllä katselen Ässien nykyistä toimintaa. Enää ei mediassa puhuta ristiin, ja kaikilla on työrauha. Kyllä on hienoa olla Ässien kannattaja. Olen sitä ollut vuodesta 84 lähtien, päivääkään en ole katunut. Kaikkien niiden mustien vuosien jälkeen tässä ollaan. Tätä fiilistä ei gloryhunterit koskaan tunne. Ei ikinä. Eli ähäkutti teille GHt!!
 

JohnDorian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Winnipeg Jets
Ilolla kyllä katselen Ässien nykyistä toimintaa. Enää ei mediassa puhuta ristiin, ja kaikilla on työrauha. Kyllä on hienoa olla Ässien kannattaja.

Täytyy itsekin purkaa vähän omaa tyytyväisyyttäni.

Toivolan Mika on kyllä yksi SM-liigan johtavista urheilutoimenjohtajista. Sellainen luotto on mieheen, ettei tarvitse pelätä hopeakevään jälkeisiä huteja Matti Kaltiaisineen ja Tommi Turusineen. Vaikka joukkueen tulosyksikköön tulee isoja lovia, niin silti Ässillä on paperilla varmasti liigan top 5 sentterinelikko. Ja nykyisellä pakistolla on voitettu mestaruus, paitsi tietysti Heshka vaihtuu toiseen ulkkariin. Ässien sukellukset on nähty vähäksi aikaa, nyt meininki näyttää todella hyvältä!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Mielestäni on positiivista, että ainakin patarinkiin (tosin siinä lienee vanhentunut sähköpostisosoitteeni) kuuluviin ollaan yhteydessä puhelimitse Ässien toimistolta. Eilen soitettiin ja tarjottiin 67-klubin jäsenyyttä. Hetken mietin sitä siinä ääneen, mutta totesin hyödyn olevan iso jo pelkästään playoffeja ajatellen. Mahdollisuus selvitä playoffeihin on iso, ja joku lippuetu varmaan tulee voimaan, jos tosin suuri väen lisäys ei mahdollista ehkä aivan kultakevään kaltaista etua.

Mielestäni tuo ele olla yhteydessä oli todella positiivinen, tuottaa varmasti hedelmää.
 

Patamies#72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo positiivista on, että faneja huomiodaan. Itse hieman ihmettelin, että mistä toimistolla tiedetään minun olevan ässäfani. NYt selvisi tämäkin miksi ne osasivat minulle soittaa.

Positiivista on myös kulkua Suomen kesässä eri paikkakunnilla mestaruuspaita päällä. Ihan missä vain kulkeekin, niin helvetin ylpeänä omasta joukkueesta saa olla. Mikä parasta niin pitkä kesä edessä ja ehtii vielä monella paikkakunnalla käydä viemässä porilaista ilosanomaa eteenpäin.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y

HartwallJaffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Positiivista

Päivän positiivinen oli se, että sain puhelun missä minulle tarjottiin 67-klubin jäsenyyttä. Mahtavaa että osataan takoa silloin kun rauta on kuuma!
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Päivän positiivinen oli se, että sain puhelun missä minulle tarjottiin 67-klubin jäsenyyttä. Mahtavaa että osataan takoa silloin kun rauta on kuuma!
Minulle sama ihme tapahtui jo toissa viikolla. Sinällään mielenkiintoista että aikaisemmin en ole 67-klubin jäsen ollut, vaan ainoastaan tilannut fanishopista tuotteita. Ja kyllä, nyt olen jäsen enkä toivon mukaan jää ilman lippua ensi kauden pudotuspeleistä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kertokaa nyt helvetti, milloin se Toivolalle patsas Poriin-projekti oikein saadaan kunnolla käyntiin?

En ollut edes yllättynyt, kun myhäille tsekkasin uusimmat hankinnat. Voin jo nyt lyödä kossupullon vetoa, että etenkin Cohen tulee olemaan loistohankinta ensi kautta ajatellen.

Kokonaisuudessaan joukkue näyttää hemmetin hyvältä, saas nähdä kun viimeiset palaset (mm. Vellu --> jääkö vai lähteekö, entä Matti Kuparinen?) ovat asettuneet paikalleen..

Tässähän pitää ihan jo suunnitella ensi kevään kalenteria sen mukaan, että mitä jos..;))
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös