Mutta miksi ja kenen johdolla? Ei eletä mitään 70-lukua enää.
Kuten sanoin edellisessä viestissä, minä en usko Ässät nimiseen jalkapallo seuraan. Porissa on tarpeeksi jalkapallon erikoisseuroja, Ässät pysyy jääkiekossa.
Mutta miksi ja kenen johdolla? Ei eletä mitään 70-lukua enää.
Kuten sanoin edellisessä viestissä, minä en usko Ässät nimiseen jalkapallo seuraan.
Niin teit ja siksi ihmettelinkin miksi kirjoitit että nyt olisi mahdollisuus ottaa oma takaisin. No, ehkä tuolla nyt ei ole suurta merkitystä...
Positiivista, että HIFKillä on seuraavat kaksi kautta tosi hyvä maalivahti.
Positiivista, että HIFKillä on seuraavat kaksi kautta tosi hyvä maalivahti.
Kukahan se mahtaa olla?
Olisiko vielä joku ketju, jossa voisit käydä sanomassa tämän saman? Raanta ei pelaa SM-liigassa ensi kaudella.
On kyllä suuri mysteeri, millaista tyydytystä saat näistä kommenteistasi. Täällä nyt ei ainakaan ketään tunnu harmittavan, vaikka pelaisi teillä lopun uraansa. Sellaista on nykyajan urheilu - pelaajat vaihtavat seuraa ja hakevat uusia haasteita, parempaa palkkaa tai mitä milloinkin.Ettekö te arvon jääkiekkoiluasiantuntijat lue uutisia? Raanta pelaa seuraavat kaksi kautta IFKissä.
On kyllä suuri mysteeri, millaista tyydytystä saat näistä kommenteistasi. Täällä nyt ei ainakaan ketään tunnu harmittavan, vaikka pelaisi teillä lopun uraansa. Sellaista on nykyajan urheilu - pelaajat vaihtavat seuraa ja hakevat uusia haasteita, parempaa palkkaa tai mitä milloinkin.
Väkisinkin alkaa silti epäilemään, että tuo kuvio ei ihan oikeasti mene sulla jakeluun?
Olen ihan rauhallinen, mutta jonkin sortin lääkitystä kyllä tarvitsen, jotta nämä sun koukerot aukeaisi. Jos sittenkään, sillä sen verran korkealentoista tuntuu olevan. Onneksi ei ole pakko pohtia, mistä on kysymys, vaan voi tehdä jotain hyödyllisempää - esim. mennä nukkumaan.Otahan rauhallisesti.
Taisit ymmärtää asian positiivisuuden hieman väärin. Olen ihan rehdisti iloinen IFK:n puolesta. Heillä oli laittaa euro-pinkat tiskiin ja he saivat hankittua itselleen jopa toisen (Ortio) todella hyvän maalivahdin.
Sitä en ymmärrä, että mitä IFK tekee kahdella maajoukkuevahdilla, mutta se ei onneksi kuulu minun pohdittavakseni. Heillä on varmasti omat syynsä.
Kommenttisi "teillä pelaamisesta" koen loukkaavaksi. Se oli ilmeisesti myös tarkoituksesi. Tuskin itse olet sen enempää oikeutettu "Ässä" kuin kukaan muukaan tänne raapusteleva kiekkoilu-pöpi??
Olen ihan rehdisti iloinen IFK:n puolesta. Heillä oli laittaa euro-pinkat tiskiin ja he saivat hankittua itselleen jopa toisen (Ortio) todella hyvän maalivahdin.
"Sain eilen pillua. Olen ihan rehdisti iloinen mulkkuni puolesta."
Ilolla kyllä katselen Ässien nykyistä toimintaa. Enää ei mediassa puhuta ristiin, ja kaikilla on työrauha. Kyllä on hienoa olla Ässien kannattaja.
Tänään on 1,5 miljoonaa syytä olla hieman onnellinen. Ihan vaan hieman verran, koska ei se niin paljoa merkkaa keskellä kesää, mutta silti. http://www.kauppalehti.fi/omayritys/rauman+lukon+tappioputki+jatkui/201306441099
Minulle sama ihme tapahtui jo toissa viikolla. Sinällään mielenkiintoista että aikaisemmin en ole 67-klubin jäsen ollut, vaan ainoastaan tilannut fanishopista tuotteita. Ja kyllä, nyt olen jäsen enkä toivon mukaan jää ilman lippua ensi kauden pudotuspeleistä.Päivän positiivinen oli se, että sain puhelun missä minulle tarjottiin 67-klubin jäsenyyttä. Mahtavaa että osataan takoa silloin kun rauta on kuuma!