Säälipleijjarit kuitenkin hävittiin Ilvekselle 2005.Positiivinen enne: Ässät ei ole koskaan hävinnyt Ilvekselle play off -sarjaa. Eikä tuota rikota tänäänkään.
Ketäs semmoisia nuoria tuossa on mitkä ovat vielä ensi kaudella joukkueessa?Nuoret pelaajat saivat tärkeää oppia. Hyvät pohjat rakenteilla.
Ketäs semmoisia nuoria tuossa on mitkä ovat vielä ensi kaudella joukkueessa?
Porissa pelit jatkuvat (ainakin tämän viikon) kun Raumalla voidaan jo alkaa valmistautua Pitsiturnaukseen.
Ässillä ei ole tuollaista elokuista tulonlähdettä, joten pitää ottaa ne rahat sitten kauden aikana.En usko, että muutamasta päivästä on hirveästi hyötyä.
Laukesitko, kun hävittiin? Ensi kaudella sitten taas...En usko, että muutamasta päivästä on hirveästi hyötyä.
En usko, että muutamasta päivästä on hirveästi hyötyä.
Mä en enää laske sellaisia 23-24 vuotiaita ihan oikein nuoriksi urheilullisessa mielessä (ovat siis jo parhaassa peli-iässä imo) vaikka meikäläiseenkin verrattuna nuoria ovat. Noh, puolet porukasta siis läpäisee seulan :)Seppälä, Mäkelä, Vuorisalo, Walli, Tommila, Varttinen, Saha, Embrich ja Juhola nyt ainakin.
Mä en enää laske sellaisia 23-24 vuotiaita ihan oikein nuoriksi urheilullisessa mielessä (ovat siis jo parhaassa peli-iässä imo) vaikka meikäläiseenkin verrattuna nuoria ovat. Noh, puolet porukasta siis läpäisee seulan :)
Mä en enää laske sellaisia 23-24 vuotiaita ihan oikein nuoriksi urheilullisessa mielessä (ovat siis jo parhaassa peli-iässä imo) vaikka meikäläiseenkin verrattuna nuoria ovat. Noh, puolet porukasta siis läpäisee seulan :)
EDIT @Karhunkulta, Ässien sijoitus oli tällä kaudella sama kuin toissakaudella. Eli se eteenpäin menosta. Nopeasti unohtuu asiat.