Kun muistelee noita Ässien mustia vuosia, niin tähänkin tilanteeseen voi olla tyytyväinen. Tai ainakin minä olen. Mikäli tänään saadaan kolme pistettä, niin se varmistaa että ainakin jonkinlaista toivoa jatkopeleistä on vielä viimeisessä kotipelissä.
Ennustukseni pitää vielä!Me voitetaankin nyt loput pelit putkeen, ja sitten myös sääleistä suoraan jatkoon. Tällaista positiiivista tähän, väliin, ja ai niin Kaarlehto pelaa nollan tänään!
Ei sulla perjantain Eurojaskan oikeaa riviä olis?Ennustukseni pitää vielä!
Onon,mut en jaa sitä muille,ni saan ite enemmän ;)Ei sulla perjantain Eurojaskan oikeaa riviä olis?
Eli Ässät olisi yhtäkkiä saatanasti velkaantuneempi yhdellä "Jandricilla" ja lamavuodet/konkurssi edessä?Kun noita Sportin hankintoja on moni katsonut kateellisena, sieltä on tällä viikolla paljastunut, että seura on kaupungille yli puoli miljoonaa hallivuokria pystyssä.
Toki silläkin tavalla sitä taloudellista riskiä voi ottaa ja varmistaa, että fyrkkaa löytyy hankintoihin.
Olisiko jandricin tulo maksanut itsensä takaisin?Eli Ässät olisi yhtäkkiä saatanasti velkaantuneempi yhdellä "Jandricilla" ja lamavuodet/konkurssi edessä?
Mikä ihmeen kysymys tuo nyt on? Olisiko maksanut itsensä takaisin? Mistä minä sen tiedän, eikä varmasti tiedä kukaan muukaan. Se on kuitenkin fakta että joukkue huusi vahvistusta pidemmän aikaa ja kaikki mahdolliset 0+0 flopista playoffien parhaan pistemiehen välillä olisi tuollaisen hankinnan jälkeen mahdollista. Mutta ei voi tietää kun ei tapahtunut. Väitän kuitenkin että esim. Lukossa ollaan suht tyytyväisiä tuohon hankintaan.Olisiko jandricin tulo maksanut itsensä takaisin?
Ja voidaan kysyä, olisiko sulovilenin aikana voitettu mestaruutta, jos joka vuosi olisi hakattu budjetin päälle 100-150k kesken kauden kiinni jandriciin? Vai mahdollistiko vastuullinen taloudenpito menestymisen?
Se on sellainen kysymys, mitä asiasta vastuullisten tahojen pitää miettiä.Mikä ihmeen kysymys tuo nyt on? Olisiko maksanut itsensä takaisin? Mistä minä sen tiedän, eikä varmasti tiedä kukaan muukaan.
No miksi sitten kysyit sen minulta?Se on sellainen kysymys, mitä asiasta vastuullisten tahojen pitää miettiä.
Koska tulkitsin, että "Eli Ässät olisi yhtäkkiä saatanasti velkaantuneempi yhdellä "Jandricilla" ja lamavuodet/konkurssi edessä?" kyseenalaisti Ässien taloudenpidon.No miksi sitten kysyit sen minulta?
Niin, kommentoin tuota @Tuamas viestiä missä veti Sportin talouden tähän mukaan ja selvästi kuittaili näille jotka vahvistuksen perään huutelivat.Koska tulkitsin, että "Eli Ässät olisi yhtäkkiä saatanasti velkaantuneempi yhdellä "Jandricilla" ja lamavuodet/konkurssi edessä?" kyseenalaisti Ässien taloudenpidon.
On positiivista, että vastuulliset tahot ovat taloudenpidossa vastuuntuntoisia.
Niin, kommentoin tuota @Tuamas viestiä missä veti Sportin talouden tähän mukaan ja selvästi kuittaili näille jotka vahvistuksen perään huutelivat.
Kiitos asiallisesta vastauksesta, avasi hiukan ajatuksenjuoksuasi. Tuo Sport kommentti sellaisenaan oli hiukan provosoiva ja siksi siihen tartuin.Edelleen, ei Ässät konkurssiin olisi mennyt lisähankinnasta, mutta johtuen yhtiön kassa- ja kannattavuustilanteesta (kuiva ja heikko), vahvistus olisi ollut kohtuullisen kova taloudellinen riski ja syönyt ensi kauden käytettävissä olevaa budjettia (pl. tilanne jossa vahvistuksen myötä olisi saatu vastaava määrä lisätuloja).
Ässillä oli kauden alussa enintään 150k€ pelivaraa puskurina, todennäköisesti vielä jonkin verran vähemmän, jos ajatukseni siitä että Shots oli käviksellä tappiollista piti paikkansa.
Itse kiinnitin huomion Sportin tapaan käyttää kaupunkia pankkina rahoittamassa riskinottoa, tapa johon Ässätkin aikanaan turvautui.
Kiitos asiallisesta vastauksesta, avasi hiukan ajatuksenjuoksuasi. Tuo Sport kommentti sellaisenaan oli hiukan provosoiva ja siksi siihen tartuin.
Itse taas ajattelen niin, että tämä kausi jos mikä oli sellainen, että sillä yhdellä hankinnalla olisi voinut olla isokin merkitys kauden lopputuloksen kannalta. Riski ei kuitenkaan olisi ollut niin valtavan suuri siihen nähden mitä sillä olisi parhaimmillaan voitu saavuttaa, kun ottaa huomioon esim. hyvän yleisökeskiarvon. Nyt mentiin ilman ja katsotaan mihin se riittää.
Mielestäni nelonen etenkin oli tänään pirteä läpi pelin. Muutenkin aika ehjä kuusikymppinen Ässiltä, tästä on hyvä jatkaa.Onnistumiset kasaantuivat 3.- 4. ketjuille - kevään peleissä täytyy löytyä syvyyttä!
No, otanta on aika pieni, mutta kun kärkiketjuja pelataan pois niin ei haittaa yhtään jos sieltä alakuusikosta tulee apuja.