Positiivisuusketju

  • 1 163 304
  • 4 921

Juhnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool, Bayern Munchen,
Kaks erää näin, ja mielestäni Ässät pelasi ihan hyvin. Kakkonen oli tänään hyvä, ja vielä kun saataisiin MD:sta enemmän irti niin voisi tulla maalejakin.
Pikkuisen oli nuorehko yv. Lenni-Ertsi-Juhola-Noiva ja Lefe. Mutta hyvin pyörittivät, vaikka maali jäi uupumaan. Lisää näitä kokeiluja!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mä en ymmärrä näitä "aivan hyvin se heittopussi pärjäsi" juttuja mitä joiltain tulee ihan riidanhaastamismielessä.

Kyllä, Ässät on koko kauden pärjännyt ja ollut mukana peleissä näitä kovempia porukoita vastaan. Ovatko sitten heikommalla asenteella liikkeellä heittopusseja vastaan vai missä on vika. Ipa kuitenkin on aika monta pistettä enemmän ottanut tällä kaudella kuin Ässät, joten en mä ymmärrä lällättelyjä.

Ei, Ässät ovat mokanneet ihan itse olemalla ihan paskoja sellaisissa peleissä mitkä olisi pitänyt voittaa. Varsinkin kotona näitä on ollut ihan liian usein. Nämä pelit ovat niitä jotka pudottavat Ässät pois playoffeista. Siinä ei piste silloin tai toinen tällöin joltain kärkijoukkueelta auta.
 

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Mä en ymmärrä näitä "aivan hyvin se heittopussi pärjäsi" juttuja mitä joiltain tulee ihan riidanhaastamismielessä.
Pahoittelut ainakin omalta kohdaltani. Pitäisi jatkossakin muistaa jaksaa vaan rohkeasti narista päivästä toiseen, että kaikki on paskaa ja kausi on ohi.

Voimia yhden pisteen sulatteluun, varmasti harmittaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Piste. Oho.

Kannatti jättää seuraaminen kesken ja lähteä kiukuttelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä en ymmärrä näitä "aivan hyvin se heittopussi pärjäsi" juttuja mitä joiltain tulee ihan riidanhaastamismielessä.

Kyllä, Ässät on koko kauden pärjännyt ja ollut mukana peleissä näitä kovempia porukoita vastaan. Ovatko sitten heikommalla asenteella liikkeellä heittopusseja vastaan vai missä on vika. Ipa kuitenkin on aika monta pistettä enemmän ottanut tällä kaudella kuin Ässät, joten en mä ymmärrä lällättelyjä.

Ei, Ässät ovat mokanneet ihan itse olemalla ihan paskoja sellaisissa peleissä mitkä olisi pitänyt voittaa. Varsinkin kotona näitä on ollut ihan liian usein. Nämä pelit ovat niitä jotka pudottavat Ässät pois playoffeista. Siinä ei piste silloin tai toinen tällöin joltain kärkijoukkueelta auta.

Ainut selkeä heittopussi koko kauden on ollut SaiPa, jota vastaan Ässät on kuitenkin vienyt pisteet 7-2.

Toki on menetetty pisteitä peleistä, jotka olisi pitänyt hoitaa. Niille nyt vaan ei enää mitään voi eikä se ainainen ruikutus ainakaan auta yhtään mitään. Dream big or go home.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tulee vaihtuvuutta ensi kaudeksi.

Pelaajiston lisäks valmennustiimi ja urheilujohto on jo lentänyt mäkeen. Huoltajat ja bussikuski taitaa olla vielä kirjoilla.

Meno on kuin Monty Python and the Holy Grail avausteksteissä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tarvitse kuin kerran tällä kaudella enää raahautua hallille. Silloin voi vetää vielä muutamat hiivat Ässien kassan täytteeksi. Muuten raha säästyy myöhempään, koska ei tarvitse ostaa playoffs-kausikorttia, johon ei kuitenkaan saataisi kuin korkeintaan yksi peli laskutettavaksi.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Graber vaihtuu Tiivolaan, Ikonen vaihtuu Lipiäiseen, sit tulee vie joku Päkkilä. Jee!
Eerholtsi Vojantakaseen. Lefe lähtee todennäköisesti. Eipä ensi kaudestakaan kauheasti kannata odottaa ainakaan tässä vaiheessa.

Positiivista että Saipalla menee vielä huonommin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Eerholtsi Vojantakaseen. Lefe lähtee todennäköisesti. Eipä ensi kaudestakaan kauheasti kannata odottaa ainakaan tässä vaiheessa.

Mä puin foliopaperista kyhäämäni keittiöpsykologin hatun päähäni silmäillessäni 3. erään jäälle lipuneiden Ässäpelaajien kehonkieltä, ilmeitä ja Lefen katseesta tulkitsin miettivän "vielä neljä matsia tätä, kesälomille ja uusiin maisemiin".

Mikä nyt tuon ikäselle pelaajalle, kohtuullisen Liigakauden vetäneenä, on ihan ymmärrettävää. Testata itseään markkinoilla.
 

El-Reino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings
Mä puin foliopaperista kyhäämäni keittiöpsykologin hatun päähäni silmäillessäni 3. erään jäälle lipuneiden Ässäpelaajien kehonkieltä, ilmeitä ja Lefen katseesta tulkitsin miettivän "vielä neljä matsia tätä, kesälomille ja uusiin maisemiin".

Mikä nyt tuon ikäselle pelaajalle, kohtuullisen Liigakauden vetäneenä, on ihan ymmärrettävää. Testata itseään markkinoilla.
Ilmeet oikeet, Lefe ei jatka täällä. Ns. Varmaa tietoo keittiöltä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Positiivista on se että mikään ei hajonnut kun tavarat lenteli pelin jälkeen. Positiivista on myös se että en hypännyt tän pelin takia sillalta. Hyvä minä!

Itse tein jo ennen peliä päätöksen, että en seuraa niin intensiivisesti. Lähdettiin perheen kanssa lomalle klo 04, ni en viitsinyt pilata omaa ja muiden iltaa. Löin pitkävedot sisään, otin rahat ja vitutti vain lievästi.

Niin paljon jo Ässiä tullut seurattua, että näitä haistelee koska kannattaa jättää intensiivisin seuraaminen sivuun ettei perhe kärsi. :D
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Niin paljon jo Ässiä tullut seurattua, että näitä haistelee koska kannattaa jättää intensiivisin seuraaminen sivuun ettei perhe kärsi. :D
Itse en todellakaan pystyisi.
Mulle jokanen peli merkitsee niin helvetisti, vaikka sillä ei olisi edes mitään väliä.
Ei tää voi olla mitenkään tervettä, mutta ainakaan ei voi sanoa että en ole oikea kannattaja :D
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en todellakaan pystyisi.
Mulle jokanen peli merkitsee niin helvetisti, vaikka sillä ei olisi edes mitään väliä.
Ei tää voi olla mitenkään tervettä, mutta ainakaan ei voi sanoa että en ole oikea kannattaja :D

Been there done that.

Taisi mennä yli 5 vuotta kun olin joka pelin hallilla. Nyt ei elämäntilanne anna myöden, mutta se tekee mielenterveydelle ihan hyvää tehdä välillä muutakin. :D
 

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Positiivista, että pelaajat pääsevät treenaamaan ominaisuuksia kuntoon, kun ei tarvi tahkota mitään ylimääräisiä pelejä. Ensi kaudella olemme ylivoimaisia!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä onko tämä positiivista, mutta kun ei muutakaan sopivaa ketjua ole niin laitetaan tänne, kun nyt jo naurattaa.

Töissä katsoin pelin kokoonpanon ja oli jo valmiiksi ahdistunut olo, että mitä tästäkin illasta taas tulee. No töiden jälkeen menin Sokokselle tämän viikon Kutsu kauneuteen- tapahtumaa katselemaan ja rentoutumaan ottelua koskevista ajatuksista.

Kempparituotteita katsellessani kuuluu tuttu ääni, joka kertoo mikkiin jotain tuotetarjouksia ja nähdessäni henkilön tajuan, että kyseinen nainen tekee välillä kuulutuksia ja haastatteluja Ässien otteluissa.

Sinne meni rento olo. Kutsu kauneuteen muuttui muotoon Kutsu kauheuteen.

Ässiä ei pääse pakoon Porissa mitenkään. Se on hienoa, vaikka onkin välillä hiton raskasta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun muistelee noita Ässien mustia vuosia, niin tähänkin tilanteeseen voi olla tyytyväinen. Tai ainakin minä olen. Mikäli tänään saadaan kolme pistettä, niin se varmistaa että ainakin jonkinlaista toivoa jatkopeleistä on vielä viimeisessä kotipelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös