lätkäniilo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, NHL, Jalkapallo
Hyvä fiilis siitä, että Jukuri saa tälläisiä pelejä ja voittokin vielä. Ai että!
Ja siihen kuivuuteen löytyy lääkekin samasta paikasta.Tästä on kiva lähteä huomenna paikan päälle huutamaan kurkkua kuivaksi.
Ei ollut, ja niinkuin otteluseurantaketjuun kirjoitin niin tappio tällaisesta pelistä olisi vituttanut normivitutusta enemmän.Ei ollut epäselvää paremmasta.
Ja siihen kuivuuteen löytyy lääkekin samasta paikasta.
Helvetin hyvät kädet, pelikäsitys ja syötöt.On muuten hyvä, ettei tuo HIFKn Roy tullut Lukkoon. Ai saatana, että Kalle saisi sapiskaa eräältä nyt huilaamassa olevalta kirjoittajalta [sarkasm]. Pieni, heikko, kädetön jne... Nyt vasta näin erän mieheltä, enkä ihmettele HIFK osion vitutusta kyseisestä hankinnasta. Luoti väistetty.
edit. Jokuset kehuvat, että annetaan aikaa, niin hyvä tulee. Eli kaikki eivät tuomitse.
Helvetin hyvät kädet, pelikäsitys ja syötöt.
Ei ole kans vakuuttanut. Toki pelejä takana tällä kaudella vasta se kymmenkunta ja kahdessa eri seurassa ja sarjassa. Ei Gagnonkaan ketään vakuuttanut ekaan noin viiteen peliin silloin aikanaan.2 erää seurannut kaveria (Roy). Tämän päiväisen perusteella, ei mitään käyttöä. Mihin rooliin Lukossa? Ei mene kaksinkamppailuihin, ahdistettuna heittää kiekon nk. hätärinä. Voi olla hyvät kädet ja nopea luistimilla, mutta minun Lukossa ei olisi paikkaa. Jos jonkun mielestä on, niin kertokaa ihmeessä, mikä paikka ja -rooli. Ylitalo ajaa paremmin tuon roolin mitä tänään olen nähnyt.
Viimeiset pari sivua kaverin kerjusta lukeneena on pelannut ilmeisen hyvin vaikka tehottomasti? Jakelee vissiin ihan kivasti syöttöjä varsinkin ylivoimilla. Onneksi se osa pelistä Lukolla on täyttä timangia.On muuten hyvä, ettei tuo HIFKn Roy tullut Lukkoon. Ai saatana, että Kalle saisi sapiskaa eräältä nyt huilaamassa olevalta kirjoittajalta [sarkasm]. Pieni, heikko, kädetön jne... Nyt vasta näin erän mieheltä, enkä ihmettele HIFK osion vitutusta kyseisestä hankinnasta. Luoti väistetty.
edit. Jokuset kehuvat, että annetaan aikaa, niin hyvä tulee. Eli kaikki eivät tuomitse.
Viimeiset pari sivua kaverin kerjusta lukeneena on pelannut ilmeisen hyvin vaikka tehottomasti? Jakelee vissiin ihan kivasti syöttöjä varsinkin ylivoimilla. Onneksi se osa pelistä Lukolla on täyttä timangia.
No sittenhän ei mitään hätää kun pystyt takaamaan kärkiheppojen onnistumisen.Minä takaan, että meidän kärkihepat avaavat hanansa vielä kauden tärkeimmällä kohdalla. Mutta se mitä kyselin, mihin ruutuun tuo mahtiroy olisi laitettavissa?
Varmasti konttorilla olisi tällaiselle kaverille käyttöä, joka yhden matsin perusteella pystyy määrittämään sen, toisiko pelaaja seuralle jotain.Sanotaanko niin, että olen kaverilta nähnyt vain tämän ottelun, eikä olisi todellakaan tuonut meille mitään. Kyllä meillä on peli ihan kuosissa, kunhan malttaa odottaa. Minä takaan, että meidän kärkihepat avaavat hanansa vielä kauden tärkeimmällä kohdalla. Mutta se mitä kyselin, mihin ruutuun tuo mahtiroy olisi laitettavissa?
No sittenhän ei mitään hätää kun pystyt takaamaan kärkiheppojen onnistumisen.
Roy näyttää pyörittävän Hifk yv peliä, taitaa meilläkin olla sellaselle tarvetta.
Oletko paikan päällä?
Sanotaan näin IFK-KooKoo peliä paikan päällä seuraavana: pelin tempo, tunne on kautta linjan kuin höntsäkiekkoa. Ei Roy ainakaan negatiivisesti ole ”surffailijana” erottunut muista.Riippuu missä, mutta kotona olen. Kummasti yhden tai kymmenen ottelun perusteella Lukkopelaajista tehdään päätelmät. Mutta ihan sama mulle. Pitäkää tuota Royta Lukon mestaruuden takeena, minä en pidä. HIFK on sitten varma mestari. Minä en ole sitten missään sanonut, että pelaaja olisi huono, vaan en haluaisi minun Lukkoon, koska me ei tarvita surffailijaa.