Positiivisuusketju

  • 2 170 926
  • 11 118

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ei ollut epäselvää paremmasta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ollut epäselvää paremmasta.
Ei ollut, ja niinkuin otteluseurantaketjuun kirjoitin niin tappio tällaisesta pelistä olisi vituttanut normivitutusta enemmän.

Mutta kun tappiota ei tullut niin se on tietysti positiivista ettei vitutakaan muuta kuin sen verran mitä tervettä miestä aina.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ja luulen, että onnettarella on reservissä Lukolle muutama. Tälle ei tietysti ole mitään tieteellistä perustelua, mutta yleensä nämä vaan tasaantuu. Kuinka monta maalia Lukko on tällä kaudella tehnyt putkien kautta sisään? Aika monta ulos ainakin, noin esim. Ja Lukkoa vastaan tullut pari todella onnekasta ja halpaa maalia, nämä taitaa olla kanssa vielä saamapuolella?
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Johdetaan sarjaa vaikka meillä on liigan huonoin pakki (Reunanen, Abt, Pavelka). Liigan paskin nelonen. Paras veskari sentään. Ja se vielä, että meillä on alisuorittavia pelaajia kokoajan. Mihin tämä vielä johtaa -> me ylikävellään kaikki pudotuspeleissä kun kaikki ottaa oman roolinsa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
On muuten hyvä, ettei tuo HIFKn Roy tullut Lukkoon. Ai saatana, että Kalle saisi sapiskaa eräältä nyt huilaamassa olevalta kirjoittajalta [sarkasm]. Pieni, heikko, kädetön jne... Nyt vasta näin erän mieheltä, enkä ihmettele HIFK osion vitutusta kyseisestä hankinnasta. Luoti väistetty.

edit. Jokuset kehuvat, että annetaan aikaa, niin hyvä tulee. Eli kaikki eivät tuomitse.
 
Viimeksi muokattu:

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
On muuten hyvä, ettei tuo HIFKn Roy tullut Lukkoon. Ai saatana, että Kalle saisi sapiskaa eräältä nyt huilaamassa olevalta kirjoittajalta [sarkasm]. Pieni, heikko, kädetön jne... Nyt vasta näin erän mieheltä, enkä ihmettele HIFK osion vitutusta kyseisestä hankinnasta. Luoti väistetty.

edit. Jokuset kehuvat, että annetaan aikaa, niin hyvä tulee. Eli kaikki eivät tuomitse.
Helvetin hyvät kädet, pelikäsitys ja syötöt.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
2 erää seurannut kaveria (Roy). Tämän päiväisen perusteella, ei mitään käyttöä. Mihin rooliin Lukossa? Ei mene kaksinkamppailuihin, ahdistettuna heittää kiekon nk. hätärinä. Voi olla hyvät kädet ja nopea luistimilla, mutta minun Lukossa ei olisi paikkaa. Jos jonkun mielestä on, niin kertokaa ihmeessä, mikä paikka ja -rooli. Ylitalo ajaa paremmin tuon roolin mitä tänään olen nähnyt.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
2 erää seurannut kaveria (Roy). Tämän päiväisen perusteella, ei mitään käyttöä. Mihin rooliin Lukossa? Ei mene kaksinkamppailuihin, ahdistettuna heittää kiekon nk. hätärinä. Voi olla hyvät kädet ja nopea luistimilla, mutta minun Lukossa ei olisi paikkaa. Jos jonkun mielestä on, niin kertokaa ihmeessä, mikä paikka ja -rooli. Ylitalo ajaa paremmin tuon roolin mitä tänään olen nähnyt.
Ei ole kans vakuuttanut. Toki pelejä takana tällä kaudella vasta se kymmenkunta ja kahdessa eri seurassa ja sarjassa. Ei Gagnonkaan ketään vakuuttanut ekaan noin viiteen peliin silloin aikanaan.

E: Nyt Roy otti hyvinkin Lukkomaisen jäähyn, eli 50 metriä omasta maalista ilman mitään tarvetta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
On muuten hyvä, ettei tuo HIFKn Roy tullut Lukkoon. Ai saatana, että Kalle saisi sapiskaa eräältä nyt huilaamassa olevalta kirjoittajalta [sarkasm]. Pieni, heikko, kädetön jne... Nyt vasta näin erän mieheltä, enkä ihmettele HIFK osion vitutusta kyseisestä hankinnasta. Luoti väistetty.

edit. Jokuset kehuvat, että annetaan aikaa, niin hyvä tulee. Eli kaikki eivät tuomitse.
Viimeiset pari sivua kaverin kerjusta lukeneena on pelannut ilmeisen hyvin vaikka tehottomasti? Jakelee vissiin ihan kivasti syöttöjä varsinkin ylivoimilla. Onneksi se osa pelistä Lukolla on täyttä timangia.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viimeiset pari sivua kaverin kerjusta lukeneena on pelannut ilmeisen hyvin vaikka tehottomasti? Jakelee vissiin ihan kivasti syöttöjä varsinkin ylivoimilla. Onneksi se osa pelistä Lukolla on täyttä timangia.

Sanotaanko niin, että olen kaverilta nähnyt vain tämän ottelun, eikä olisi todellakaan tuonut meille mitään. Kyllä meillä on peli ihan kuosissa, kunhan malttaa odottaa. Minä takaan, että meidän kärkihepat avaavat hanansa vielä kauden tärkeimmällä kohdalla. Mutta se mitä kyselin, mihin ruutuun tuo mahtiroy olisi laitettavissa?
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Minä takaan, että meidän kärkihepat avaavat hanansa vielä kauden tärkeimmällä kohdalla. Mutta se mitä kyselin, mihin ruutuun tuo mahtiroy olisi laitettavissa?
No sittenhän ei mitään hätää kun pystyt takaamaan kärkiheppojen onnistumisen.

Roy näyttää pyörittävän Hifk yv peliä, taitaa meilläkin olla sellaselle tarvetta.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Sanotaanko niin, että olen kaverilta nähnyt vain tämän ottelun, eikä olisi todellakaan tuonut meille mitään. Kyllä meillä on peli ihan kuosissa, kunhan malttaa odottaa. Minä takaan, että meidän kärkihepat avaavat hanansa vielä kauden tärkeimmällä kohdalla. Mutta se mitä kyselin, mihin ruutuun tuo mahtiroy olisi laitettavissa?
Varmasti konttorilla olisi tällaiselle kaverille käyttöä, joka yhden matsin perusteella pystyy määrittämään sen, toisiko pelaaja seuralle jotain.
Oletko paikan päällä?
Vai vanhatalomaisesti nauhalta scouttaukset?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
No sittenhän ei mitään hätää kun pystyt takaamaan kärkiheppojen onnistumisen.

Roy näyttää pyörittävän Hifk yv peliä, taitaa meilläkin olla sellaselle tarvetta.

Niin mä luotan meidän kärkipelaajiin. Tuohon jälkimmäiseen, miten on pyöritys onnistunut? Kuten meillä, vai vieläkin eritavalla? ps. oletko yhtään seurannyt kyseisen tyypin vaihtoja?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Oletko paikan päällä?

Riippuu missä, mutta kotona olen. Kummasti yhden tai kymmenen ottelun perusteella Lukkopelaajista tehdään päätelmät. Mutta ihan sama mulle. Pitäkää tuota Royta Lukon mestaruuden takeena, minä en pidä. HIFK on sitten varma mestari. Minä en ole sitten missään sanonut, että pelaaja olisi huono, vaan en haluaisi minun Lukkoon, koska me ei tarvita surffailijaa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Riippuu missä, mutta kotona olen. Kummasti yhden tai kymmenen ottelun perusteella Lukkopelaajista tehdään päätelmät. Mutta ihan sama mulle. Pitäkää tuota Royta Lukon mestaruuden takeena, minä en pidä. HIFK on sitten varma mestari. Minä en ole sitten missään sanonut, että pelaaja olisi huono, vaan en haluaisi minun Lukkoon, koska me ei tarvita surffailijaa.
Sanotaan näin IFK-KooKoo peliä paikan päällä seuraavana: pelin tempo, tunne on kautta linjan kuin höntsäkiekkoa. Ei Roy ainakaan negatiivisesti ole ”surffailijana” erottunut muista.
Taitava kaveri on kyseessä käsistään.

Veikkaisin kuitenkin, että agentin pyynti on tottakai ollut kova, koska CV.
Joten tottakai sieltä pitäisi numeraalista tulosta kyetä reilusti tekemään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös