Toisella ilosta ja toisella surusta. Mutta kyllä allekirjoittaneella tulee tippa varmasti linssiin jos huomenna pitkä odotus päättyy ja Lukko voittaa mestaruuden.Se on muuten sellainen homma, että huomenna alkaa niin raumalaisilla kuin porilaisillakin alahuuli väpättämään ja lujaa.
Onneksi huomenna on vapaapäivä itsellä. Tulee olemaan piiiiitkä päivä. Kannattaisiko lähteä Raumalle katsomaan peliä?
Se on muuten sellainen homma, että huomenna alkaa niin raumalaisilla kuin porilaisillakin alahuuli väpättämään ja lujaa.
Kyllä siellä hankintoja on jo kautensa lopettaneista joukkueista(kin).Ei mulla ainakaan alahuuli väpätä, koska toivon ja uskon, että Lukko voittaa huomenna ja laittaa kauden päätökseen. Ihan sen takia, että voidaan vihdoin julkistaa Roni Sevänen uutena sopimuspelaajana. Tässä on jo pari viikkoa julkistettu jatkosopimuksia, joten vaihtelu virkistäisi.
Kyllä siellä hankintoja on jo kautensa lopettaneista joukkueista(kin).
Ite pistänyt kanssa rahaa TPS:n voitolle. Vielä pienillä summilla pelannut ja sopivasti ne hävinnyt. Ei haittaa yhtään. Mietin pitäisikö nyt panostaa enemmän. Koska huomenna se olisi mestaruus tai kunnon potti koska kerroin on tepsillä varmasti suuri.Jos (lue: kun) Lukko nyt huomenna tai torstaina voittaa mestaruuden, voin vihdoinkin lopettaa sen Lukkoa vastaan veikkaamisen. Olen tehnyt niin, koska olen kasvanut siihen, että Lukko aina lopulta häviää.
Nythän kertoimet ovat varmasti jäätävän kovia, että TPS tästä vielä nousisi mestariksi. Kerran täytyy siis vielä ostaa ”vakuutus”. Häviän tässä kyllä rahaa aika mukavasti, jos mestaruus tulee, mutta toisaalta, jos nyt häviän, se on samalla viimeinen häviö.
Ennen joka peliä (finaalisarjassa) olen lyönyt rahaa Tepsin mestaruudelle. Niin teen tänäänkin. Kyseessä ei ole se että en Lukkoon luottaisi, mutta porilainen kaveri toimi samalla tavalla 2013, omien sanojensa mukaan hävisi 1200€, eikä harmittanut yhtään. Hänen vaimoaan ilmeisesti harmittiIte pistänyt kanssa rahaa TPS:n voitolle. Vielä pienillä summilla pelannut ja sopivasti ne hävinnyt. Ei haittaa yhtään. Mietin pitäisikö nyt panostaa enemmän. Koska huomenna se olisi mestaruus tai kunnon potti koska kerroin on tepsillä varmasti suuri.
Jos (lue: kun) Lukko nyt huomenna tai torstaina voittaa mestaruuden, voin vihdoinkin lopettaa sen Lukkoa vastaan veikkaamisen. Olen tehnyt niin, koska olen kasvanut siihen, että Lukko aina lopulta häviää.
Nythän kertoimet ovat varmasti jäätävän kovia, että TPS tästä vielä nousisi mestariksi. Kerran täytyy siis vielä ostaa ”vakuutus”. Häviän tässä kyllä rahaa aika mukavasti, jos mestaruus tulee, mutta toisaalta, jos nyt häviän, se on samalla viimeinen häviö.