Positiivisuusketju

  • 2 154 127
  • 11 059

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huomenna pelataan panoksista!

Repo alkaa lämmetä näillä tyhjiin siipaisuilla. Huomenna menee jo veskan ohi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onneksi huomenna on vapaapäivä itsellä. Tulee olemaan piiiiitkä päivä. Kannattaisiko lähteä Raumalle katsomaan peliä?

Kannattaa, jos mahdollisuus. Toivottavasti huomenna voitetaan. Mä ainakin uskon, että voidaan parantaa tästä päivästä
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Se on muuten sellainen homma, että huomenna alkaa niin raumalaisilla kuin porilaisillakin alahuuli väpättämään ja lujaa.

Ei mulla ainakaan alahuuli väpätä, koska toivon ja uskon, että Lukko voittaa huomenna ja laittaa kauden päätökseen. Ihan sen takia, että voidaan vihdoin julkistaa Roni Sevänen uutena sopimuspelaajana. Tässä on jo pari viikkoa julkistettu jatkosopimuksia, joten vaihtelu virkistäisi.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei mulla ainakaan alahuuli väpätä, koska toivon ja uskon, että Lukko voittaa huomenna ja laittaa kauden päätökseen. Ihan sen takia, että voidaan vihdoin julkistaa Roni Sevänen uutena sopimuspelaajana. Tässä on jo pari viikkoa julkistettu jatkosopimuksia, joten vaihtelu virkistäisi.
Kyllä siellä hankintoja on jo kautensa lopettaneista joukkueista(kin).
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä siellä hankintoja on jo kautensa lopettaneista joukkueista(kin).

Joo niin on aika paljon, mutta yhtään mitään ei ole vielä julkaistu. Luultavasti pari yllätystä tulossa, vaikka esimerkiksi Heimosalmen pitkä sopimus oli jo melkoinen jytky. Mutta nämä jutut ei liity mitenkään Lukon positiivisuusketjuun, joten vaikenen nyt tästä asiasta.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos (lue: kun) Lukko nyt huomenna tai torstaina voittaa mestaruuden, voin vihdoinkin lopettaa sen Lukkoa vastaan veikkaamisen. Olen tehnyt niin, koska olen kasvanut siihen, että Lukko aina lopulta häviää.

Nythän kertoimet ovat varmasti jäätävän kovia, että TPS tästä vielä nousisi mestariksi. Kerran täytyy siis vielä ostaa ”vakuutus”. Häviän tässä kyllä rahaa aika mukavasti, jos mestaruus tulee, mutta toisaalta, jos nyt häviän, se on samalla viimeinen häviö.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Sori heti alkuun vieraaseen pesään sörkkimisestä!

Nämä finaalit on itselle aika iso dilemma, itse olen aina ollut henkeen ja vereen Tepsin mies, mutta sukua paljon Rauman suunnalta, joten "kakkossuosikki" on Lukko aina itsellekin ollut, vaikka keskinäisissä olettekin ehkä se mieluisin voitettava.

Tässä kun on katsonut läheltä henkeen ja vereen lukkosydämisiä isovanhempia, jotka ovat tuskallisen pitkään joutuneet seuraamaan kun Lukko hylkii teflonin lailla menestystä, olisi Lukon kulta myös itselle sydäntä lämmittävä asia. Siinä saisi hieno kaupunki ja itselle rakkaat ihmiset sitä mammonaa ja fiilistä, jonka tietää vasta kun se kulta osuu omalle kohdalle.

Isot tsempit teille Rauma ja Lukko-fanit, itse en ainakaan ole lainkaan katkera, jos huomenna Kanada-malja nousee kohti Gatorade Centerin kattoa.

Tällä tiellä jos jatketaan, TPS:n aika tulee taas piakkoin.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilo seurata Petmanin peliä. Rohkea kiekolla, nopea luistimella ja sähäkkä kulmissa. Nostanut aivan jäätävästi tasoa runkosarjasta!
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos (lue: kun) Lukko nyt huomenna tai torstaina voittaa mestaruuden, voin vihdoinkin lopettaa sen Lukkoa vastaan veikkaamisen. Olen tehnyt niin, koska olen kasvanut siihen, että Lukko aina lopulta häviää.

Nythän kertoimet ovat varmasti jäätävän kovia, että TPS tästä vielä nousisi mestariksi. Kerran täytyy siis vielä ostaa ”vakuutus”. Häviän tässä kyllä rahaa aika mukavasti, jos mestaruus tulee, mutta toisaalta, jos nyt häviän, se on samalla viimeinen häviö.
Ite pistänyt kanssa rahaa TPS:n voitolle. Vielä pienillä summilla pelannut ja sopivasti ne hävinnyt. Ei haittaa yhtään. Mietin pitäisikö nyt panostaa enemmän. Koska huomenna se olisi mestaruus tai kunnon potti koska kerroin on tepsillä varmasti suuri.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ite pistänyt kanssa rahaa TPS:n voitolle. Vielä pienillä summilla pelannut ja sopivasti ne hävinnyt. Ei haittaa yhtään. Mietin pitäisikö nyt panostaa enemmän. Koska huomenna se olisi mestaruus tai kunnon potti koska kerroin on tepsillä varmasti suuri.
Ennen joka peliä (finaalisarjassa) olen lyönyt rahaa Tepsin mestaruudelle. Niin teen tänäänkin. Kyseessä ei ole se että en Lukkoon luottaisi, mutta porilainen kaveri toimi samalla tavalla 2013, omien sanojensa mukaan hävisi 1200€, eikä harmittanut yhtään. Hänen vaimoaan ilmeisesti harmitti
 

Samout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko - Suomen Mestari 2021
Jos (lue: kun) Lukko nyt huomenna tai torstaina voittaa mestaruuden, voin vihdoinkin lopettaa sen Lukkoa vastaan veikkaamisen. Olen tehnyt niin, koska olen kasvanut siihen, että Lukko aina lopulta häviää.

Nythän kertoimet ovat varmasti jäätävän kovia, että TPS tästä vielä nousisi mestariksi. Kerran täytyy siis vielä ostaa ”vakuutus”. Häviän tässä kyllä rahaa aika mukavasti, jos mestaruus tulee, mutta toisaalta, jos nyt häviän, se on samalla viimeinen häviö.

Sanotaanko niin, että ennen finaalisarjaa laitoin sen verran rahaa Tepsin mestaruuden puolesta, että nelinumeroinen summa olisi voitettavana. Sen lisäksi Game 1:n pienet voittorahat jaoin lauantaina ja eilen Tepsin voiton puolesta. Ei harmita yhtään, jos se tänään loppuu. Sen arvoista se on ollut. Ne rahat olisi mennyt joka tapauksessa matsilippuihin ja muuhun, jos oltaisiin pelattu yleisölle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös