Positiivista on se, että
- lähtökohtaisesti välieräsarja Tapparaa vastaan oli varmasti henkisesti kovempi paikka kuin finaali TPS:ää vastaan
- JVDT ei varmasti ole kylläinen finaaliin pääsyn myötä
Johtaja Virta on ollut häviämässä yhden finaalisarjan. Olen takuu varma, että yksikään pelaaja ei leiju, eikä kuvittele homman olevan helppo tästä eteen päin. Nyt vasta alkaa tosipelit, kun mitataan paineensietokykyä ja uskon Pexin osaavan tämän oikein ohjeistaa pelaajille.
Voisi kuvitella, että yön yli nukuttua siellä on pelaajilla päällimmäinen tunne: no niin, nyt ne pelit vasta alkaa. Tätä on odotettu koko kausi. Tämä on ollut tavoitteena alusta saakka. Jo kauden ensimmäisen pelin jälkeen haastattelussa Saarela totesi jotain, keväällä on mahdollisuus voittaa jotain erityistä. Tämä hetki on ollut mielessä jo alkusyksystä asti.
Jotkut odottaneet jo kaksi kautta.Voisi kuvitella, että yön yli nukuttua siellä on pelaajilla päällimmäinen tunne: no niin, nyt ne pelit vasta alkaa. Tätä on odotettu koko kausi. Tämä on ollut tavoitteena alusta saakka. Jo kauden ensimmäisen pelin jälkeen haastattelussa Saarela totesi jotain, keväällä on mahdollisuus voittaa jotain erityistä. Tämä hetki on ollut mielessä jo alkusyksystä asti.
En tiedä, onko Lukolla vai SM-liigalla ollut asiaan viimeinen sana, mutta positiivista on se, että ensimmäinen finaali alkaa klo 18.30. Siihen on aikaa 72 tuntia ja 30 minuuttia.
Päivän verran nyt ehtinyt makustellut eilistä voittoa ja tuoretta finaalipaikkaa. Aina vaan paremmalta maistuu.
Aamulehden fanitoimittajilla ottaa koville.
Pori ja "puut kiukaalle". Ei paljon muuta lisättävää.
Kyllä se pelko on käsin kosketeltavissa, kun pitää meidän osioon tulla jinxaamaan. Turkulainen tietysti innostuu kirjoittamaan, että pelätään sielläkin.
Mää oon tuanoinii igän Äijänsuolla asunu ja ganalissa peseytynyt ja porilaiseksi mua gehtaatte syyttää!!! Iiro olen nimeltäni ja suipot gorvatkin mulla on tiäksää. Ihan siis vilpittömästi tässä mietein, joko olisi ensimmäisten puiden aika giugaal.
... ;-)
Tää on just tätä kun Sampolassakin toimii netti.Mää oon tuanoinii igän Äijänsuolla asunu ja ganalissa peseytynyt ja porilaiseksi mua gehtaatte syyttää!!! Iiro olen nimeltäni ja suipot gorvatkin mulla on tiäksää. Ihan siis vilpittömästi tässä mietein, joko olisi ensimmäisten puiden aika giugaal.
... ;-)
On tämä upeaa, kuinka veren mukana seuraavalle sukupolvelle kannattajuus kulkee. Itsestäni on videota tehty Lukolle ja kannattajuus on itseni ”valitsema”, mutta olen vetänyt pikkuveljeni tähän mukaan. Tämä tulee verenperintönä kulkemaan myös seuraaville sukupolville ainakin omalta osaltani.Mä katson finaalit kahden kaverin kanssa. Kumpikaan ei ole päivääkään asunut Raumalla, mutta olen heihin iskostanut sinikeltaisensydämen. Mä katson finaalit mun poikien kanssa, jotka ovat isän kasvatuksella saaneet sen sinikeltaisen veren.