Positiivisuusketju

  • 2 161 652
  • 11 091

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Vuodesta 1959.... Ikävuodesta 8. Sama fiilis.
No nyt on vähän vielä kovempi juttu. Mutta hei yksi mestaruuskin mahtunut jo tuolle tarinalle. Vuotta nuorempi kaveri olin itse tuolloin -88. Monet kerrat olen miettinyt miksi ihmeessä valitsin juuri Lukon (siihen aikaan ei Pohjanmaan suunnilla ollut SM-Liiga joukkuetta) enkä vaikka TPS tai Jokereita, joita kaikki luokkakaverit kannatti noiden joukkueiden kulta-aikoina.

Mutta josko tää nyt jo palkittaisiin? Itse asiassa oon aika varma, että viime vuosi olisi päättynyt mestaruuteen jo, jos ei korona olisi sotkenut kautta.
 

Meripoikk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nostetaan tännekin:
Länskärissä juttua Eepin ja Sepi Hurmeen toisesta finaalisarjasta Lukossa. Sepi, 78 vuotta, on ollut Lukon liigajoukkueen huoltajana keväästä 1976. Voitaneen sanoa, että omistautuneisuutta ja perspektiiviä Sepiltä löytyy jo hieman. Hattu päästä ja iso respect!

Länskärin juttu

Edit: Lisätty linkki Länskärin juttuun (tilaajille).
 
Viimeksi muokattu:

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ei vieläkään tahdo oikein ymmärtää, että se päivä mistä on unelmoinut aina niin paljon on nyt vain 3 voiton päässä.

Se on muuten mielenkiintoista, että jännitän ja odotan illan peliä varmaan yhtä paljon kuin syntymäpäivää lapsena, jolloin elämänkokemusta oli vielä niin vähän, että kaikki asiat olivat enemmän tai vähemmän jännittäviä. Näköjään on asioita, joista ei koskaan kasva aikuiseksi. Tai sitten tämä on se kevät, kun pojasta tulee mies.

Kymmenen tuntia ja laitan kaiuttimista tulemaan Conquest of Paradisen.
 
Viimeksi muokattu:

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Nostetaan tännekin:
Länskärissä juttua Eepin ja Sepi Hurmeen toisesta finaalisarjasta Lukossa. Sepi, 78 vuotta, on ollut Lukon liigajoukkueen huoltajana keväästä 1976. Voitaneen sanoa, että omistautuneisuutta ja perspektiiviä Sepiltä löytyy jo hieman. Hattu päästä ja iso respect!

Länskärin juttu

Edit: Lisätty linkki Länskärin juttuun (tilaajille).

Sepistä juttu tänään myös Aamulehdessä. Koko sivun juttu.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Jos mestaruus tulee, ei enää tule ainakaan ylikävellen 3-0. Jota joukkue näköjään odotti.
Takaa ohi mestaruuteen tuntuisi varmasti maukkaammalta. Game 5 kruunaisi kaiken.
 

Meripoikk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niin. Sarja avattu ja sekä joukkue että kannattajat päästäneet ensimmäiset höyryt ja jännityksen vuoksi pienet murot uikkareihin. Vääntö alkaa huomenna uudestaan ja silloin oltava oikeassa moodissa alusta lähtien. Se peli, jota Lukko on enimmäkseen pelannut, riittää varmasti. Ainoa muutos on nyt, että kerran pitää voittaa Turuus. Nyt on aika nousta seuraavalle tasolle, kuten tilliliha-Tapparat ja muut isot pojat, jotka kairaavat voiton sarjasta heikompienkin pelien jälkeen.

Pää pystyyn, huomenna mennään taas ja sarja on tasan!
 

Samout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko - Suomen Mestari 2021
30 minuuttia pelotti kyllä, että meneekö omiin kun itse ei tehty, mutta kyllähän tässä käveltiin sen ekan vitosen jälkeen täysin Tepsin yli. Pitää olla samalla jalalla ensi viikolla menossa niin hyvä tulee.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olipa mahtava voitto. Kyllä kelpaa.

Tifosin kattoterassilla upea tunnelma. Maaleja juhlittiin, kuin seisomakatsomossa parhaimmillaan! Kaupungintalolla myös hieno meininki, liikenne tukossa ja raumalaiset otti voitosta iloa irti.

KIITOS LUKKO.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Olipa mahtava voitto. Kyllä kelpaa.

Tifosin kattoterassilla upea tunnelma. Maaleja juhlittiin, kuin seisomakatsomossa parhaimmillaan! Kaupungintalolla myös hieno meininki, liikenne tukossa ja raumalaiset otti voitosta iloa irti.

KIITOS LUKKO.
Onneksi olin itse vain eilen katolla katsomassa peliä. Oli hiukan kylmempi tähän päivään verrattuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös