Mainos

Porilaisten kommentit ja ohjeet tähän kiitos

• 42 775
  • 323
Tila
Viestiketju on suljettu.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Walton
Ok, Arnoldin aamuiset heitot olivat turhia, mutta hän on kuitenkin niin kokenut konkari tällä foorumilla että hän osaa vedettää niin sinua kuin muutamia muitakin ihan 6-0. Ei sinun kannata lähteä noihin juttuihin.

Arskahan selvästi pyysi "tanssiin". Mitäs pahaa siinä sitten on, jos "pudottaa hanskat jäähän" ja lähtee mukaan ;).

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Re: Re: Terveisiä KAUNIISEEN Poriin

Viestin lähetti psychodad
Enköhän minä näe televisiosta enemmän sekä ässien että lukon otteluita kuin keskiverto porilainen. Aika pienet on kuitenkin nuo hockey night+ myyntiluvut siellä päin.

Ja minä en MISSÄÄN TAPAUKSESSA ole espoolainen. Olen täällä vain asumassa ja töissä.
No eikös nuo lukon kaikki kotimatsit näy vieläkin paikallistelevisiosta, onkos se nyt ganaltv vai mikä se on. Ja sehän näkyy myös Porissa ja muualla Satakunnan kaapelialueella, mutta ei Espoossa. Ässien pelit taas tulee katsottua Isomäen hallissa joka sekään ei käsittääkseni ole Espoossa...

Joojoo, niinhän ne kaikki sanoo... "where I lay my head is home..."

EDIT: Niin jos tuota plussapalvelua meinaat niin siitä ei kyllä ole mitään hyötyä pelaajan arvoimisessa. Jos pelkät maalit näkee niin mitä siitä hyötyy?

Viimeksi muokattu:

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Re: Terveisiä KAUNIISEEN Poriin

Ja minä en MISSÄÄN TAPAUKSESSA ole espoolainen. Olen täällä vain asumassa ja töissä.

Jos olet kirjoilla Espoossa, olet espoolainen. Kielläpä tämäkin fakta.

Epäilen tosin, että olet avohoidossa.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Noh Noh!

Onko sillä jotain väliä, kuka on nähnyt eniten pelejä? Tämä palsta kaipaa näkökulmia kaikenlaisilta jääkiekon seuraajilta. Niiltä jotka käyvät enemmän tai vähemmän peleissä ja niiltäkin, jotka eivät pääse peleihin. Jatkoaikaa seuratessani olen huomannut, että moni kirjoittelija ei välttämättä käy katsomassa kuin pelin tai pari suosikkijoukkueensa otteita kaudessa, mutta silti hyviä kommentteja löytyy. Tämä on yksi tapa harrastaa fanitoimintaa ja osallistua keskusteluun ihmisten kanssa jotka puhuvat myös mielellään jääkiekosta. Harva mies varmasti saa muijansa kanssa aikaan rakentavaa keskustelua nykyjääkiekon asioista tai harvaa muijaa varmasti kiinnostaa jääkiekon historia. Itselläni ainakin tämä homma pätee.

Tosin arvostan suuresti myös sitä, jos otteluissa paikalla olleet voivat jakaa puolueettomia ja puolueellisiakin näkökulmia matsista. Lätkähän on parasta paikanpäällä.

Lukko- ja ässäfanien välillä on aina ollut ja tulee luojan kiitos olemaan ns. kissanhännänvetoa jääkiekon "totuuksista". Ajatelkaas jos toinen seuroista ei pelaisikaan sm-liigassa. Pitäisikö sitä sitten kinastella joidenkin SaiPa- tai Jyp-fanien kanssa? Riittäisikö vääntämisen aihetta niiden kanssa? Tuskin...

Turha juupaseipäs väittely on minunkin mielestäni aivan perseestä. Rakentavaa kritiikkiä, asiallista piikittelyä ja huumorilla höystettyä vi****lua sen sijaan pitääkin olla.

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Eihän koskaan muodostuisi keskustelua jos ei vastattaisi provoihin, ..

Oho, onpas mielekiintoinen viestintätieteellinen kannanotto :) . Kaikkiko jatkoajan ketjunavaukset ovat olleetkin vain provoamista? Olenpa tyhmyyttäni mennyt moneen mukaan.

Joku viisas on sanonut: Viisas on se joka huomaa, että provosoidaan eikä provosoidu. Ai niin, mutta eihän silloin viisaiden kesken synny lainkaan keskustelua.... ??

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti rellu
Joku viisas on sanonut: Viisas on se joka huomaa, että provosoidaan eikä provosoidu. Ai niin, mutta eihän silloin viisaiden kesken synny lainkaan keskustelua.... ??

Joillain viisailla on erilaiset harrastukset. Provosointia nimittäin löytyy TODELLA paljon varsinkin tältä palstalta, ja hyvin vähiin jäisi jos jättäisi vastaamatta jokaiseen provosoivaan viestiin.

Provosoitua pitää, ihminen pääsee usein oikeuksiinsa juuri tilanteissa joissa hänellä on edes jonkinlainen tunnelataus. On mukava kirjoitella pieni pilke silmäkulmassa kaverille vastausta takaisin. Miksi ihmiset pelaavat shakkia? Tämä peli ei ehkä pääty tiettyyn siirtoon, mutta pelaamisen iloa löytyy kuitenkin.

Minä vaan toivoin tämän kädenväännön siirtyvän tuonne otteluketjuun ettei se pilaisi näitä joukkuekohtaisia osioita. Otteluketjut vaipuvat nopeasti unholaan, mutta nämä sivuraiteelle suistumiset jäävät esimerkiksi Markku Tähtisen ketjuun pitkäksi aikaa häiritsemään.

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Minä vaan toivoin tämän kädenväännön siirtyvän tuonne otteluketjuun ettei se pilaisi näitä joukkuekohtaisia osioita. Otteluketjut vaipuvat nopeasti unholaan, mutta nämä sivuraiteelle suistumiset jäävät esimerkiksi Markku Tähtisen ketjuun pitkäksi aikaa häiritsemään.

Kyllä voi mies olla PÄSSI!

Jos Tähtistä käsittelevässä ketjussa puhutaan asioista mitä MIES ON ITSE sanonut, niin mikä siinä silloin on sivuraiteelle menemistä. Kerro se nyt, kun sitä ei kukaan muu taida ymmärtää. Esim. nimimerkki Johto suhtautui minusta oikein asiallisesti TosiFanin ja minun kirjoitukseeni Markun tyytymättömyydestä. Ja ne kirjoitukset oli kirjoitettu ilman provon häivääkään. Itse kuitenkin tulit sinne kinuamaan "verta nenästäsi" ja eikös sitä sanota, että "Sitä saa mitä tilaa!"

-paze-

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti paze17
Itse kuitenkin tulit sinne kinuamaan "verta nenästäsi" ja eikös sitä sanota, että "Sitä saa mitä tilaa!"

Joo siltä näyttää. Älä lyö enää, ethän!

Tämä kirjoitustyyli on ilmeisesti sitä "viemistä" mistä puhuit tuolla ässäketjuissakin. Täytyypä itsekin alkaa huutamaan "ONPA PÄSSI" jos haluan viedä. Se joka voimakkaimmin reagoi, on voittaja.

Jos tältä verenvuodolta ehtii ja kykenee.

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Joo siltä näyttää. Älä lyö enää, ethän!

Tämä kirjoitustyyli on ilmeisesti sitä "viemistä" mistä puhuit tuolla ässäketjuissakin. Täytyypä itsekin alkaa huutamaan "ONPA PÄSSI" jos haluan viedä. Se joka voimakkaimmin reagoi, on voittaja.

Jos tältä verenvuodolta ehtii ja kykenee.

Nyyh.. Älä enää.. Ei kukaan ole ennen sanonut noin rumasti minulle. En tarkoittanut. Olen pahoillani. Voitko antaa anteeksi?

Sanoinko, että minä sinua täällä vien. Tai ethän sinä kyllä sitä huomaisi, koska kuolaakin tarvitsee pyyhkiä, kun suu vaahdossa vastailee kaikkiin viesteihin, minkä TosiFani, Arska, Korkki tai minä olemme kirjoittaneet. Miten töissä?

-paze-

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti paze17
Sanoinko, että minä sinua täällä vien. Tai ethän sinä kyllä sitä huomaisi, koska kuolaakin tarvitsee pyyhkiä, kun suu vaahdossa vastailee kaikkiin viesteihin, minkä TosiFani, Arska, Korkki tai minä olemme kirjoittaneet. Miten töissä?

Jos sinusta tosiaan tuntuu että heittämänne forumrunous on turhan korkeatasoista rahvaan ymmärrettäväksi, miksi tarjoilla helmiä sioille?

Säästä meitä, oi verbaliikan Zorro.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hei psychodad, sanon nyt tämän ihan ystävällisesti. Lopeta jo, ennen kuin nolaat itsesi täysin.

Sinua viedään siinä mielessä, että olet vastaamassa JOKAISEEN väitteeseen, joka sinulle heitetään. Pyri poimimaan ne todelliset, ei provoavat, viestit ja keskustele niistä. Jos väittelet jokaisesta provosta yms., niin olet loputtomassa suossa. Anna olla joskus, niin huomaat miten keskustelu tyrehtyy, sillä valtaosa Lukkokirjoittajista ei vastaa niihin, ehkä sinä ja Holkkipolvi olette pahimmat.
Tällä palstalla kaikki ovat enemmän tai vähemmän faneja eli katsovat asioita tietyn väristen lasien läpi, niin minä kuin muutkin. Ja kun vielä tiedetään Pori - Rauma vastakkain asettelu, niin täällä tulee olemaan ei niin neutraalia keskustelua, hyvä niin.

Keskustelu jatkukoon.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti TosiFani
Hei psychodad, sanon nyt tämän ihan ystävällisesti. Lopeta jo, ennen kuin nolaat itsesi täysin.

.
.
.
Keskustelu jatkukoon.

Eikös tässä ole pieni ristiriita?

Ihan näin ulkopuolisenakin näitä Lukko-osion ketjuja on hauska seurata. Eikä vähiten psychodadin takia, mieshän on täysi kone, torjuu Lukkoa koskevat epämiellyttävät faktat/huhut 100% tarkkuudella.

Viestin lähetti TosiFani

Nyt loppuu täälläpäin offtopicit ja tsätit useammasta ketjusta. Tällä hetkellä useamman Ässät- ja Lukko-kannattajan rankomiseen liittyvä harkinta on käynnissä. Älkää enää pahentako tilannettanne.

Odottaessanne voitte rauhoittumisen lisäksi kerrata esimerkiksi nämä sääntökohdat:

§4 Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte ”lähetä”-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun. Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua. Chattaamista ja muuta jutustelua varten on omat kanavansa, ne eivät kuulu keskustelupalstalle.

§6 Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.

§7 Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan rankaisemaan.

§9 Trollaaminen on kiellettyä. Tällä tarkoitetaan viestejä, joilla pyritään tietoisesti saamaan lukijoiden ja kanssakirjoittajien tunteet kuohumaan. Provokatiivisetkin viestit ovat sallittuja elleivät ne riko palstan muita sääntökohtia. Kiinnitä kuitenkin huomiota mihin ketjuun ja mille palstalle tekstisi kirjoitat.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
2 min

Pieniä kakkosia tippui tästä ketjusta ainakin kaksi kappaletta. Ketään ei ilmeisesti pelirangaistusta käytöksestä kerännyt, joten se oli vain pieni keskiviikon hulina pikkulauantain kunniaksi.

Odotellaan ja kattellaan eteenpäin. Kausi on vielä pitkä, ja tunteet useasti enemmän ja vähemmän pinnassa. Seuraava tosikoitos koittaa tiistaina paikkalisderbyn muodossa. Parempi voittakoot.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Entisen porilaisen kommenttina voisin laittaa vaikkapa tällaisen. Jos Ässät hommasi hyvän hyökkääjän Detroitista, ei teillä ole maalivahtiosastolla hädän päivää, ellei NHL ala vuodenvaihteen jälkeen (mitä vähän horjuttaa uutiset, että meren tuolla puolen ei ole edes neuvoteltu sitten syyskuun).

Greg Classenin ketjussa on turhaa vääntöä siitä, millainen mies on verrattuna Laroucheen. Siitä ei tule kuin sanomista. Tiistaina ne ovat ainakin vastakkain seuraavan kerran, Gregin paluusta on M.Toivolakin puhunut.

Tärkeintä raumalaisille on säilyttää Dwaynen pelihuumori, vaikka teilläkin tietty se kotimainen veska saattaa jäädä hiukan statistiksi. Tosin olen sitä mieltä, että kakkosveska voi olla kuitenkin meillä parempi, siis Helasta parempi. Vehanen on rankingissani ihan hyvä veskari. Aika monta teillä muuten on veskareita rosterissa, kun sivustoilla kävin. Mutta eihän se väärin ole, päinvastoin.

Tämä on porilaisille, entisille ja nykyisille, pitkästä aikaa mannaa olla Rauman veljiä korkeammalla taulukossa. Olihan niin alkusyksystä viimeksikin, loppu vaan meni vähän minne sattuu.

Tiistaista odotan spektaakkelia, ja kuitenkin niin, ettei tunteet katsomossa purkautuisi minään älyttömyyksinä. Ei ole kauhean hyvää mainosta porilaisista nuo viime aikojen tapahtumat. Tietysti voipi olla niinkin, ettei väki ole niin pahassa jurrissa kuin lauantaipeleissä, mutta henk. koht. en pidä sitä minään puolustuksena. Olisipa jännittävä jääkiekkoilta, jonka jälkeen ei tapella eikä jäälle lennä mitään. Ja mikä mieluisinta olisi, peliä ei ratkaisisi tuomari.

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti peruspata
Tärkeintä raumalaisille on säilyttää Dwaynen pelihuumori, vaikka teilläkin tietty se kotimainen veska saattaa jäädä hiukan statistiksi. Tosin olen sitä mieltä, että kakkosveska voi olla kuitenkin meillä parempi, siis Helasta parempi. Vehanen on rankingissani ihan hyvä veskari. Aika monta teillä muuten on veskareita rosterissa, kun sivustoilla kävin. Mutta eihän se väärin ole, päinvastoin.

Siis Helasesta on enää turha puhua, kun miehen pesti päättyi taukoon.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Maaliskuussa 2003 Skoda kirjoitti näin:
Jotta tällä palstalla ylipäänsä voitaisiin enää aiheessa pysyä, on syytä avata innokkaille porilaisille provoajille oma ketjunsa. Kirjoittakaa tähän, haukkukaa Tähtistä, kehoittakaa heittämään häntä pullolla päähän ja mitä sitten mielittekin. Tätä itkuahan on tuon Tähtisen siirron jälkeen riittänyt eikä sille loppua näy. Itkeekä kaikki kyyneelenne Lukko-puolella tähän ja jättäkää nuo muut ketjut niille kuuluvaan keskusteluun. Itse kukin alkaa täällä turhautua toimintaanne.
Ehkä Skodan ajatuksessa on puolitotuutta. Olisi kiltisti tehty, jos saisimme kaikki Porin ja Rauman väliset kinat siirrettyä tänne. Lukkofanitkin jatkossa vastaavat porilaiskirjoituksiin tällä palstalla, niin ei mene kaikki ketjut solmuun :D. Kiitokset kaikille yhteistyöstä!

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mielenkiintoista että tätä ketjua ei ole lukittu, kun Ässäpalstalla vastaava ketju meni kiinni aika nopeasti... Tasapuolisuuttako?

EDIT: Hei oikeasti, onko siinä jotain järkeä että esim. meikäläinen (tai kuka tahansa Ässäfani) kommentoisi Äijänsuon Areenan kunnostusta, lukon harjoitusotteluita tai vaikka Paappasta täällä kun aiheisiin on oma ketjunsa. Älä ota enää tänään, jatka vaikka huomenna...

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Täällä vuorokausi ehti jo vaihtumaan. En ollut ottanut mitään, mutta kiitos vinkistä kuitenkin. Pitihän minun avata kaljapullo heti, kun tajusin jääkaapissa sellaistakin olevan, kun ei ole muutakaan elämää.

Paappasista, Levokareista ja sisäpiirin tiedoista olisi muuten järkevää keskustella täällä. Ei häiritsisi, niitä lukijoita, jotka eivät jaksa lukea samaa kinastelua viikosta toiseen. Ei tässä ole porilaisten aliarvoimisesta kysymys, vaan ihan vain siitä, että saataisiin taas Lukko-palstastakin viihdyttävä. Tällä tavoin ei raumalaisen ja porilaisen jääkiekkoilun yhteentörmäys häiritsisi 100% raumalaislukijoista. Kinastelujakaan ei olisi tällöin pakko kenenkään lukea...

Mielestäni hyvin ansiokas ja omaperäinen ketjuavaus aikanaan Skodalta. Tässä ketjussa on potkua, kunhan sitä opitaan käyttämään :D ja tälle ketjulle on myös tilausta ihan selvästi.

EDIT: Tästä voisi voisi tehdä oikein pysyväisketjun :D.

Viimeksi muokattu:

mynthon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pittsburgh Penguins
Ai ai ei kauaa enää kun nähdään kuinka Porin uusi lemmikki B.J Crombeen niittaa Eepi Hämäläisen pleksien läpi Isomäen seisomakatsomoon. Tämän jälkeen poliisi-Platil haastaa Crombeenin taitsoon ja muutaman kymmenen iskun vaihdon jälkeen Platil tippuu jäähän. Samalla toinen Isomäen lellikki Riku Rahikainen pieksee Toporowskin. Tämän jälkeen Eepi hyppää takaisin kaukaloon ja tiputtaa hanskat. Ruosniemen Rafalski kuitenkin läpsii Eepin kuusnolla.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
mynthon kirjoitti:
Ai ai ei kauaa enää kun nähdään kuinka Porin uusi lemmikki B.J Crombeen niittaa Eepi Hämäläisen pleksien läpi Isomäen seisomakatsomoon. Tämän jälkeen poliisi-Platil haastaa Crombeenin taitsoon ja muutaman kymmenen iskun vaihdon jälkeen Platil tippuu jäähän. Samalla toinen Isomäen lellikki Riku Rahikainen pieksee Toporowskin. Tämän jälkeen Eepi hyppää takaisin kaukaloon ja tiputtaa hanskat. Ruosniemen Rafalski kuitenkin läpsii Eepin kuusnolla.

Tuo oli ihan uskottavaa siihen asti kunnes Eepi palasi jäälle. Kun Captain E palaa suojelemaan omiaan, jäällä tarvitaan tuota RTK:n erikoisosaamista eli siivoamista. Ei teillä siellä porissa ole tarpeeksi laajaa rosteria että voisitte menettää kokonaisen kentällisen miehiä sairastuvalle tai krematorioon kymmenessä sekunnissa. Eikä meillä ole varaa remontoida hallia uudelleen jos herätätte Hurrikaani Erikin. Joten eiköhän tehdä niin että sovitaan nämä tappelut korttia lyömällä tai heittämällä noppaa. Varmasti edullisempaa molemmille osapuolille.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
mynthon kirjoitti:

Ja sitten heräsit..?!

Radek

Jäsen
"Voittoon asti taistellaan, periksi ei anneta milloinkaan!" - niin kuin meilläpäin vanha sanonta kertoo. Siinäpä teillekin ohjetta...

En olis kyl uskonu, et 16.11. pelatais Porissa jumbofinaali. Ei oo enää kaukana sellainenkaan tilanne. Vittu ku vituttaa! Ja molempien puolesta!!

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Radek kirjoitti:
"Voittoon asti taistellaan, periksi ei anneta milloinkaan!" - niin kuin meilläpäin vanha sanonta kertoo. Siinäpä teillekin ohjetta...

En olis kyl uskonu, et 16.11. pelatais Porissa jumbofinaali. Ei oo enää kaukana sellainenkaan tilanne. Vittu ku vituttaa! Ja molempien puolesta!!

Veit hampaat suustani... Huhuh, kun on komia matsi tulossa:)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.