Viestin lähetti Arnold
Pettinen lienee pelannut yliodotusten? Koska te meinaatte maajoukkuepaikkaa hamuavan?
Omat pojat projekti taisi päättyä viime vuonna. Nyt on sitten ne omat pojat vihdoin vireessä. Nimiä mainitakseni mm. Larouche, Bartek ja Toporowski.
Loppuun vielä ihan asiaakin. Eepi on ihan kova äijä. Tosin hidas. Tiäksää.
Viestin lähetti Roku
Ulkomaalaiset ovat pelanneet hyvin. Bartekin onnistumista hiukan epäilin mielessäni
Viestin lähetti Arnold
Larouchea veikkasin viimeistään jouluna pihalle, mutta taitaa sekin jannu koko kauden Tukka-Jukan pellapäisessä alaisuudessa raataa.
Nii-i, ette todellakaan saanut Nielikaisesta sita vahvistusta mita odotitte. Ismo "gooni" Kuoppala taklaa nenan poskelle ja the pasi (voidaan vissiin kirjoittaa jo pienilla kirjaimilla) nakee valon ja astuu Kivenmaen viitoittamalle tikkarilinjalle. Sitten kun thepasi hankkii viela sellaisen samanlaisen lasten kyparahupun kuin Kivenmaella niin koko maailma on sekaisin..Viestin lähetti TosiFani
Onko maailma mennyt sekaisin??
Pitsiturnauksen jälkeen käytiin kiihkeä keskustelu Ässien pelityylistä ja varsinkin Nielikäisestä, vankilaan pitäsi lähettää. Mutta nyt on homma kääntynyt päälaelleen eli Lukko on liigan sikajoukkue 160 minuutilla jäähyjä, kun Ässät on ottanut vasta 100 minuuttia.
Lisäksi jääkiekon pelleksi ja täysin turhaksi mieheksi leimattu Nielikäinen on vasta 102. sijalla jäähypörssissä kokonaisella 4 jäähyminuutilla??? Ja tekee vielä maalejakin. Kun taas maajoukkue tason taitopakki Porkka on toisena 35 jäähyminuutilla.
Viestin lähetti Pronger
Ja Psyko voisi kanssa nauttia vahan enemman noista voitetuista pisteista, Saarelan pisteporssin johdosta, vahemman flopanneista ulkolaisista, koiviston pisteista jne.. kiekkokausi on alkanut niin hienosti etta on tyhmaa pitaa hernepussia taskussa koko ajan.
Viestin lähetti TosiFani
Eikä Vehanen ole maailman huonoin maalivahti, ei ole vaan voittava pleijarimaalivahti. En flopeista tiedä, minusta Lukon koko joukkue on pelannut yläkanttiin.
Viestin lähetti Johnny92
ottaen huomioon vaikka tähtisen, snellmanin ja torkin tehottomuuden.[/B]
Viestin lähetti psychodad
Minähän nautin, nautin vaan hieman eri tavalla ilmeisesti. Minusta on hienoa että porilaisten veikkailut meidän flopeista ja muutenkin lukon eri pelaajien alituinen haukkuminen ovat kuitenkin niin tuulesta temmattuja, että pääsee kunnolla kuittailemaan takaisin
Mitä esittävät turhanpäiväisiä arvioitaan maalivahdeista tai pelaajista...pitäähän niistä kuitata jos veikkaukset kusee. Arvaapa olisiko täällä vielä enemmän porilaisia suuna päänä jos heidän veikkauksensa olisivat osuneet kohdalleen?
Viestin lähetti ÄssienÄssä
Tähän on ainakin pakko takertua koska näyttää että tulen olemaan oikeassa. Minä veikkasin ennen kauden alkua että isolla rahalla hankittu Tähtinen tekee maksimissaan 15 tehopistettä tällä kaudella. Tällä hetkellä hän on juurikin siinä tahdissa. Aika kallis mies on tehopisteisiin nähden.
Ei minua Markku huoleta. Hyvässä joukkueessa kolmossentteri on usein pisteisiinsä nähden kallispalkkainen, mutta myös sellainen kaveri joka muiden ketjujen uinuessa voi silti ratkaista pelin.
Viestin lähetti Arnold
No, nyt on näytön paikka koko STT:llä, ei ole Torkinkaan pelit menneet putkeen ja Pahi alkoi jäähdyttelemään tässä vaiheessa kautta.
Tähtinen on antanut muille 2-3 kuukautta etumatkaa harjoittelun suhteen. Ei minua Markku huoleta. Hyvässä joukkueessa kolmossentteri on usein pisteisiinsä nähden kallispalkkainen, mutta myös sellainen kaveri joka muiden ketjujen uinuessa voi silti ratkaista pelin.
Viestin lähetti ÄssienÄssä
näköjään et ymmärtänyt että pointtini oli se että minun veikkaukseni on osunut erittäin hyvin oikeaan eli minulle et voi kuitata, siis kun puhutaan Markusta.
kylä näin o.
Viestin lähetti Olkku
STT oli tappiosta huolimatta kentän ehdotonta eliittiä, jopa Markku taklasi huh, huh.
Viestin lähetti paze17
Tilanne tuli yllättäin, eikä ehtinyt enää väistää?
Mikäs tämä maalivahti-kikkailu nyt oikein on. Mä oon PETTYNY. Siis Markus Helanen. Ei Norosta, Ediä, ei edes Rolosonia. Onko ne siivousfirman rahat käytetty jo. Tuliko se raja sittenkin vastaan?
-paze-
Viestin lähetti paze17
Mikäs tämä maalivahti-kikkailu nyt oikein on. Mä oon PETTYNY. Siis Markus Helanen. Ei Norosta, Ediä, ei edes Rolosonia. Onko ne siivousfirman rahat käytetty jo. Tuliko se raja sittenkin vastaan?
-paze-
Viestin lähetti L4E
Ei ne rahat ihan noin helpolla lopu ja hyvähän joukkueessa on olla sellaiset kuusi maalivahtia(no Vuorio lähti nyt vuokralle).
Viestin lähetti Lakaisija
Vehasesta ei ole edes kakkosvahdiksi?
Tai Helasesta?
Pitänee soittaa Santalalle, ja käskeä hommaamaan vielä se Belfour, niin ovat ihmiset siellä pohjoisessakin tyytyväisiä..