Mainos

Porilaisten kommentit ja ohjeet tähän kiitos

• 42 765
  • 323
Tila
Viestiketju on suljettu.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ainakin muutaman pelin jälkeen täytyy myöntää että olin väärässä kun epäilin Lukon ulkomaalaisosasto, hyvin ovat pelanneet.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Porilaisen kommentti

Viestin lähetti Arnold
Pettinen lienee pelannut yliodotusten? Koska te meinaatte maajoukkuepaikkaa hamuavan?

Omat pojat projekti taisi päättyä viime vuonna. Nyt on sitten ne omat pojat vihdoin vireessä. Nimiä mainitakseni mm. Larouche, Bartek ja Toporowski.

Loppuun vielä ihan asiaakin. Eepi on ihan kova äijä. Tosin hidas. Tiäksää.

Onhan Pettinen paikkansa täyttänyt, mutta ei nyt vielä varmasti parastaan ole näyttänyt. Tuo maajoukkuekysymys onkin muuten mielenkiintoinen: jos työsulku jatkuu jatkumistaan niin kuinkas käy keväällä? Valitaanko näitä työsulun alaisia pelaajia maajoukkueeseen? Mihinkään tässä kauden aikana pelattaviin pilipaliturnauksiin heitä tuskin valitaan, vai kuinka mahtaa olla?

Eepi on kova äijä, kyllä, eikä minusta mitenkään hidastunut ole. Kyllä se potku edelleen riittää keskivertohyökkääjän kiinnni ottamiseen milloin tahansa. Tua noi.

Ulkomaalaiset ovat pelanneet hyvin. Bartekin onnistumista hiukan epäilin mielessäni, mutta ainakaan toistaiseksi hänestä sen enempää kuin Stevie Wonderista tai Topolinostakaan ei ole pahaa sanottavaa. Vielä kun tuo Wonder alkaisi voittamaan aloituksiakin, niin hyvä olisi.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Re: Porilaisen kommentti

Viestin lähetti Roku
Ulkomaalaiset ovat pelanneet hyvin. Bartekin onnistumista hiukan epäilin mielessäni

Mää luotin Bartekkiin alusta alkaen. Ainakin osittain. En muista, tokasinko jotain negatiivista sopparin julkaistua, mutta ainakin mielessäni olen veikannut koko ajan hänen olevan 40-50 tehopisteen mies myös SM-liigassa. Hyvinhän Martinin alkukausi on toistaiseksi mennyt. Mites muuten, onko raumalaiset pissikset omineet hänet omakseen?

Larouchea veikkasin viimeistään jouluna pihalle, mutta taitaa sekin jannu koko kauden Tukka-Jukan pellapäisessä alaisuudessa raataa.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Re: Re: Re: Porilaisen kommentti

Viestin lähetti Arnold
Larouchea veikkasin viimeistään jouluna pihalle, mutta taitaa sekin jannu koko kauden Tukka-Jukan pellapäisessä alaisuudessa raataa.

Larassa on selkeästi Eepimäisiä piirteitä. Pystyy hyvällä sijoittumisella paikkaamaan "nopeutensa". Aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Aloituksissa on ollut kuitenkin huono vrt. "katto kassinen".

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko maailma mennyt sekaisin??

Pitsiturnauksen jälkeen käytiin kiihkeä keskustelu Ässien pelityylistä ja varsinkin Nielikäisestä, vankilaan pitäsi lähettää. Mutta nyt on homma kääntynyt päälaelleen eli Lukko on liigan sikajoukkue 160 minuutilla jäähyjä, kun Ässät on ottanut vasta 100 minuuttia.
Lisäksi jääkiekon pelleksi ja täysin turhaksi mieheksi leimattu Nielikäinen on vasta 102. sijalla jäähypörssissä kokonaisella 4 jäähyminuutilla??? Ja tekee vielä maalejakin. Kun taas maajoukkue tason taitopakki Porkka on toisena 35 jäähyminuutilla.
Täytyisikö muuten Porkalle kertoa, että jos uhoaa tappelua kaukalossa, niin jopa SM liigassa joku voi ottaa sen tosissaan??? Ehtisi nimittäin mukaan.

"Porkan ja Louhen yhteenotossa Louhi selvästi aloitti fyysisen kanssakäymisen. Eka isku uppoikin aika osuvasti Tonin poskeen. Harmi kun tuomarit tulivat niin pian väliin, koska muuten Toni (tunnen miehen) olisi kyllä antanut kunnon selkäsaunan Jyrki-boylle. Mutta ihan oikein meni se, että Louhi sai ottelurangaistuksen, koska heitti hanskat jäähän ja kävi päälle ensimmäisenä. Ei tainnut hermo pitää pojalla."

Viiltävää analyysiä a´la LukkoUkko79, onneksi ne linjatuomarit ehti väliin...
Sama tilanne on Korpin kohdalla, sekin huutaa aina tuomarin takaa julmasti, saataisi vielä lyödä käsilaukulla. Toivottavasti Porkka ja Korppi eivät tappele, sillä siinä olisivat tuomarit kovilla...

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin ja ajatelkaas sitä että Tähtinen otti HPK-pelissä kolme kakkosta. Ihmekään että Lukko on liigan sikailujoukkue. Onko ny millään enää mitään väliä?

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tosifani: jos nämä esittämäsi tilastot saavat sinut tyytyväiseksi ässien/nielikäisen otteista verrattuna lukkoon ja sen pelaajiin, se on hieno homma. Aika vähästä osaa ihminen ottaa ilon irti kun ei ole paljon juhlittavaa. Toki onhan ässät paremmin pelannut pisteiden valossa kuin odottaa sopi.

Ai niin ja se maailman huonoin maalivahti torjui tänään voiton lukolle. Ja flopit hoiti ne pakolliset maalit.

Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi, voi psychodad...

Lue nyt uudestaan kirjoitukseni ja ymmärrä että se on kirjoitettu vähän kieli poskessa, siksi se on tällä palstallakin.
Eikä Vehanen ole maailman huonoin maalivahti, ei ole vaan voittava pleijarimaalivahti. En flopeista tiedä, minusta Lukon koko joukkue on pelannut yläkanttiin.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä mikä Vehasta, alias Eddie Edwardsia eilen vaivasi kun ei tapojensa mukaan väistellytkään kiekkoja ;). Ilmeisesti vedot oli tullut kaikki punaviivan takaa, muutenhan tuollainen ei voi tulla kysymykseen :) :)

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti TosiFani
Onko maailma mennyt sekaisin??

Pitsiturnauksen jälkeen käytiin kiihkeä keskustelu Ässien pelityylistä ja varsinkin Nielikäisestä, vankilaan pitäsi lähettää. Mutta nyt on homma kääntynyt päälaelleen eli Lukko on liigan sikajoukkue 160 minuutilla jäähyjä, kun Ässät on ottanut vasta 100 minuuttia.
Lisäksi jääkiekon pelleksi ja täysin turhaksi mieheksi leimattu Nielikäinen on vasta 102. sijalla jäähypörssissä kokonaisella 4 jäähyminuutilla??? Ja tekee vielä maalejakin. Kun taas maajoukkue tason taitopakki Porkka on toisena 35 jäähyminuutilla.
Nii-i, ette todellakaan saanut Nielikaisesta sita vahvistusta mita odotitte. Ismo "gooni" Kuoppala taklaa nenan poskelle ja the pasi (voidaan vissiin kirjoittaa jo pienilla kirjaimilla) nakee valon ja astuu Kivenmaen viitoittamalle tikkarilinjalle. Sitten kun thepasi hankkii viela sellaisen samanlaisen lasten kyparahupun kuin Kivenmaella niin koko maailma on sekaisin..

Tama oli myos nena eikun kieli poskella kirjoitettu juttu :) Ja Psyko voisi kanssa nauttia vahan enemman noista voitetuista pisteista, Saarelan pisteporssin johdosta, vahemman flopanneista ulkolaisista, koiviston pisteista jne.. kiekkokausi on alkanut niin hienosti etta on tyhmaa pitaa hernepussia taskussa koko ajan.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Pronger
Ja Psyko voisi kanssa nauttia vahan enemman noista voitetuista pisteista, Saarelan pisteporssin johdosta, vahemman flopanneista ulkolaisista, koiviston pisteista jne.. kiekkokausi on alkanut niin hienosti etta on tyhmaa pitaa hernepussia taskussa koko ajan.

Minähän nautin, nautin vaan hieman eri tavalla ilmeisesti. Minusta on hienoa että porilaisten veikkailut meidän flopeista ja muutenkin lukon eri pelaajien alituinen haukkuminen ovat kuitenkin niin tuulesta temmattuja, että pääsee kunnolla kuittailemaan takaisin

Mitä esittävät turhanpäiväisiä arvioitaan maalivahdeista tai pelaajista...pitäähän niistä kuitata jos veikkaukset kusee. Arvaapa olisiko täällä vielä enemmän porilaisia suuna päänä jos heidän veikkauksensa olisivat osuneet kohdalleen?

Johnny92

Jäsen
Viestin lähetti TosiFani

Eikä Vehanen ole maailman huonoin maalivahti, ei ole vaan voittava pleijarimaalivahti. En flopeista tiedä, minusta Lukon koko joukkue on pelannut yläkanttiin.

No ei ole voittanut tosipeleissä paljoa, se on tosi. Mutta monessako playoff-ottelussa Pete on ollut mukana? Annetaanko petelle mahis näyttää ennen kuin lyödään leima otsaan? Eli voisiko tämän asian arvioida uudelleen vaikka keväällä?

Ja omasta mielestäni taas Lukko on pelannut juuri niin kuin pitäisi; ei yläkanttiin, ehkä ennemminkin lievästi alakanttiin ottaen huomioon vaikka tähtisen, snellmanin ja torkin tehottomuuden. Onhan rosteri ja valmennus kova, kyllä sillä tuleekin olla liigan kärjessä.

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Viestin lähetti Johnny92
ottaen huomioon vaikka tähtisen, snellmanin ja torkin tehottomuuden.[/B]

Viestisi oli erittäin fiksu, mutta näin porilaisena on pakko takertua tähän. Nämä kaverit ovat kolmoskentän kavereita eli peliaikaa ei välttämättä siunaannu niin paljoa, vaikka lukon johto vakuutti että lukolla on kolme tasavahvaa kentällistä. ylivoimaa eivät pojat pääse pelaamaan jne. jne. mutta ymmärsin pointin, joka tapauksessa pisteitä pitäisi tämän tason kavereilla olla enemmän ja olen täysin samaa mieltä kanssasi. Eli lopputulos on se että viestini on täysin turha ja se päätyy aivan samaan lopputulokseen kuin sinunkin viestisi ja kaiken lisäksi myös minä olen samaa mieltä kanssasi lukon alisuorittamisesta. (ei kannatttaisi minunkaan ruveta pätemään alkoholin vaikutuksen alaisena)

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti psychodad
Minähän nautin, nautin vaan hieman eri tavalla ilmeisesti. Minusta on hienoa että porilaisten veikkailut meidän flopeista ja muutenkin lukon eri pelaajien alituinen haukkuminen ovat kuitenkin niin tuulesta temmattuja, että pääsee kunnolla kuittailemaan takaisin

Mitä esittävät turhanpäiväisiä arvioitaan maalivahdeista tai pelaajista...pitäähän niistä kuitata jos veikkaukset kusee. Arvaapa olisiko täällä vielä enemmän porilaisia suuna päänä jos heidän veikkauksensa olisivat osuneet kohdalleen?

Tähän on ainakin pakko takertua koska näyttää että tulen olemaan oikeassa. Minä veikkasin ennen kauden alkua että isolla rahalla hankittu Tähtinen tekee maksimissaan 15 tehopistettä tällä kaudella. Tällä hetkellä hän on juurikin siinä tahdissa. Aika kallis mies on tehopisteisiin nähden.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti ÄssienÄssä
Tähän on ainakin pakko takertua koska näyttää että tulen olemaan oikeassa. Minä veikkasin ennen kauden alkua että isolla rahalla hankittu Tähtinen tekee maksimissaan 15 tehopistettä tällä kaudella. Tällä hetkellä hän on juurikin siinä tahdissa. Aika kallis mies on tehopisteisiin nähden.

Tähtinen on antanut muille 2-3 kuukautta etumatkaa harjoittelun suhteen. Ei minua Markku huoleta. Hyvässä joukkueessa kolmossentteri on usein pisteisiinsä nähden kallispalkkainen, mutta myös sellainen kaveri joka muiden ketjujen uinuessa voi silti ratkaista pelin.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
STT:n uutisia

Ei minua Markku huoleta. Hyvässä joukkueessa kolmossentteri on usein pisteisiinsä nähden kallispalkkainen, mutta myös sellainen kaveri joka muiden ketjujen uinuessa voi silti ratkaista pelin.

Minua huolettaisi, jos kaverin aiotte pitää. Aivan varmasti kelpaisi muualle kahteen ensimmäiseen ketjuun, kun Lukossa ei mahdu Pirneksen kunnossa ollessa siihen joukkoon tällä hetkellä. Tuskin itsekään odotti, että muuan vanha kanukki ja NHL-ammattilainen vievät paikan nokan edestä.

No, nyt on näytön paikka koko STT:llä, ei ole Torkinkaan pelit menneet putkeen ja Pahi alkoi jäähdyttelemään tässä vaiheessa kautta.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: STT:n uutisia

Viestin lähetti Arnold
No, nyt on näytön paikka koko STT:llä, ei ole Torkinkaan pelit menneet putkeen ja Pahi alkoi jäähdyttelemään tässä vaiheessa kautta.

Näytönpaikka oli ja hyvin pojat sen käytti, jopa niin hyvin, että tuskimpa ketju enää hajoaa, vaikka Essi kuntoutuukin, hänelle etsitään uudet ketjukaverit. STT oli tappiosta huolimatta kentän ehdotonta eliittiä, jopa Markku taklasi huh, huh.

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tähtinen on antanut muille 2-3 kuukautta etumatkaa harjoittelun suhteen. Ei minua Markku huoleta. Hyvässä joukkueessa kolmossentteri on usein pisteisiinsä nähden kallispalkkainen, mutta myös sellainen kaveri joka muiden ketjujen uinuessa voi silti ratkaista pelin.

näköjään et ymmärtänyt että pointtini oli se että minun veikkaukseni on osunut erittäin hyvin oikeaan eli minulle et voi kuitata, siis kun puhutaan Markusta.

kylä näin o.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti ÄssienÄssä
näköjään et ymmärtänyt että pointtini oli se että minun veikkaukseni on osunut erittäin hyvin oikeaan eli minulle et voi kuitata, siis kun puhutaan Markusta.

kylä näin o.

Juu, enhän kuittaillut kellekään markusta vaan näistä ulkomaalaisista.

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Re: Re: STT:n uutisia

Viestin lähetti Olkku
STT oli tappiosta huolimatta kentän ehdotonta eliittiä, jopa Markku taklasi huh, huh.

Tilanne tuli yllättäin, eikä ehtinyt enää väistää?

Mikäs tämä maalivahti-kikkailu nyt oikein on. Mä oon PETTYNY. Siis Markus Helanen. Ei Norosta, Ediä, ei edes Rolosonia. Onko ne siivousfirman rahat käytetty jo. Tuliko se raja sittenkin vastaan?

-paze-

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Re: Re: Re: STT:n uutisia

Viestin lähetti paze17
Tilanne tuli yllättäin, eikä ehtinyt enää väistää?

Mikäs tämä maalivahti-kikkailu nyt oikein on. Mä oon PETTYNY. Siis Markus Helanen. Ei Norosta, Ediä, ei edes Rolosonia. Onko ne siivousfirman rahat käytetty jo. Tuliko se raja sittenkin vastaan?

-paze-

No jos hiukkaakaan lukisit asioista niin tietäisit että kyseessä on vahti sille ajalle mikä joudutaan odottamaan että saadaan se kunnon vahti. Onhan tästä tuolla maalivahtiketjussa ollut juttua, samoin myös länsi-suomen verkkolehdessä.

Voi olla että siinä vaiheessa vahingonilo vaihtuu taas siihen tavalliseen "se floppaa" höpinään.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Re: Re: Re: STT:n uutisia

Viestin lähetti paze17

-paze-

Mitä, Helanenhan hommattiin vain kakkoseksi, jolle annettiin vain mahdollisuus pelata yksi liigamatsi odotellessa ykkösveskaria. Ei noin nopeasti kannata pettyä.

Ei ne rahat ihan noin helpolla lopu ja hyvähän joukkueessa on olla sellaiset kuusi maalivahtia(no Vuorio lähti nyt vuokralle).

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: STT:n uutisia

Viestin lähetti L4E
Ei ne rahat ihan noin helpolla lopu ja hyvähän joukkueessa on olla sellaiset kuusi maalivahtia(no Vuorio lähti nyt vuokralle).

Niin. No minusta Lukossa on tällä hetkellä yksi maalivahti ja viisi (-Vaurio) "maalivahtia". Ei vaan oikein Rolin takana kyttäävä joukko jaksa vakuuttaa. Tunnettuahan on, että tuosta joukosta ei sitä voittavaa vahtia löydy.

-paze-

Vehasesta ei ole edes kakkosvahdiksi?
Tai Helasesta?
Pitänee soittaa Santalalle, ja käskeä hommaamaan vielä se Belfour, niin ovat ihmiset siellä pohjoisessakin tyytyväisiä..

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Lakaisija
Vehasesta ei ole edes kakkosvahdiksi?
Tai Helasesta?
Pitänee soittaa Santalalle, ja käskeä hommaamaan vielä se Belfour, niin ovat ihmiset siellä pohjoisessakin tyytyväisiä..

Jos minua tarkoitit, niin missäköhän kohtaa kerroin ettei ko. herroista ole avaamaan luukkua? Siihen pystyisit varmasti itsekin. Lähinnä oli taas kyse niistä voittavista maalivahdeista, mutta ilmeisesti provosoiduit niin nopeasti, ettet kyennyt kahden (2) rivin mittaista viestiäni lukemaan loppuun asti.

-paze-

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.