Mitähän siinä luki? Jokin julkinen salaisuus tyyliin X on Y? Suomalaiseen tyyliin modet melko varmasti mokaavat tämän homman vetämällä mahdolliset tulevat rangaistukset överiksi. Siinä kuuluisassa modegatessa homma olisi mennyt niin helposti hyvin, kun olisi sanottu, että voi vittu meiltä yksi veli vähän mokasi, mutta yritetään jatkossa paremmin. Tämähän ratkaisu ei tietenkään kelvannut.
Samaan mieltä rangaistuksista, aika paljon meni pesuveden mukana. Toisaalta tuolloin annettiin viimeinen varotus, nyt tämä homma loppuu tai sitten... Osa porukasta ei vaan malttanut lopettaa, oli vaan pakko kertoa, että minäkin näin.
Työssäni olen kohdannut monesti tilanteita, joissa on pitänyt antaa se viimeinen varotus. Ja joka kerta hölmöilijä on syyttänyt minua natsiksi ja on ihmetellyt seuraustaan. Kun olen muistuttanut siitä viimeisestä varotuksesta, vastauksena on tullut älämölöä.
Nyt on vähän samanlainen tilanne, palstan irvileuat ovat päättäneet haastaa palstan päättäjät, moderaattorit, valta on siis toisessa kulmassa. Mielenkiintoista miten valtaa käytetään, koska tulee se viimeinen varotus ja miten siihen reagoivat irvileuat