Copy pastella vaan eteenpäin modeille, anna hautua pari päivää ja viimeistele silauksella Oasista. Esim. "Don't look back in anger" sointuu loistavasti tähän makumaailmaan.Ei hätiä. Nyt keskittyy vaan meikäläisen uhkailemiseen ja haukkumiseen privaviesteillä.
Copy pastella vaan eteenpäin modeille, anna hautua pari päivää ja viimeistele silauksella Oasista. Esim. "Don't look back in anger" sointuu loistavasti tähän makumaailmaan.
Ei piru, uhkailu on lapsellista. Koitan tehdä asialle jotakin, @mikko600.
Kyllä, poistuin paikalta jalkojani ikäänkuin pumppuna käyttäen.Mikko Rantasen änäripuolen ketjussa ollut vääntöä tänään.
Kysy moderaattoreilta ketjun vauhti alkaa kiihtyä.
Selvitellään tarvittavaa vauhtia moderaattoreiden huomion saavuttamiseen. Ilmeisesti ei vielä riitä.Kysy moderaattoreilta ketjun vauhti alkaa kiihtyä.
Selvitellään tarvittavaa vauhtia moderaattoreiden huomion saavuttamiseen. Ilmeisesti ei vielä riitä.
Kohta ollaan tilanteessa jossa "hiljaisuus on äänekästä".. Saa nähdä loppuuko maailmasta popparit ennen kriittisen pisteen ylittymistä.
Ai miten niin alkaa?Kysy moderaattoreilta ketjun vauhti alkaa kiihtyä.
Pakko sanoa jotta on hyvä pössis. Pistäisin pussin mikroon ellei olisi vatsa täynnä brandy-Lonkeroa.
Jotenkin mutuna ajateltuna Ralph ei ole vielä edes keski-ikäinen kaveri, joten tuskinpa menen ohi vielä hetkeen aikaan.
Minäkin olen katsellut niitä paljon ja välillä jo "haistoi" ennen tutkijoiden päätymistä lopputulokseen mistä oli kyse. Esim. jos lentokone ei nouse ilmaan niin kyseessä on se että "flapssit" (siivekkeet) on unohtunut avata. Tai voihan se johtua ylipainostakin tai väärästä painopisteestä... tai jopa jäästä. Nythän tulee National Geographicilla muka uusia lentoturmatutkinta- ohjelmia. Mutta ne on erikoisraportteja joissa samaan ohjelmaan on koostettu kolme saman tyyppistä turmaa... ja ne kaikkihan on niin nähty, nyt ne on vain tiukemmissa paketeissa. Minua on huijattu kun puhuttiin uusista jaksoista vaikka ne on vain koostettu vanhoista jaksoista.Oon muuten itsekin aikamoinen ilmailun ja lentokonetekniikan ammattilainen, koska olen katsonut kaikki Lentorturmatutkinnan jaksot ja tiedän syyt jo ennen kuin olen nähnyt jakson kokonaan.
Ripeästi selviäisi syy kun kysyisi täältä miksi lentokone tällä kertaa tuli tonttiin turhan vauhdikkaasti.Kevään ja kesän mittaan palstalta löytyi valtavasti pandemioista ja viruksista tietäviä, mutta näin syksyn tullen paikalle on eksynyt myös monta merenkukun ja laivanrakennuksen asiantuntijaa. Estonia-ketjussa sitten lisätietoa.
Oon muuten itsekin aikamoinen ilmailun ja lentokonetekniikan ammattilainen, koska olen katsonut kaikki Lentorturmatutkinnan jaksot ja tiedän syyt jo ennen kuin olen nähnyt jakson kokonaan. En ymmärrä miksi ne tutkijat eivät koskaan käytä Wikipediaa, kun siellä on aina niiden onnettomuuksien syyt.
Tiedän tunteen. Sullakin tuo ennakoiva tekstinsyöttö on alkanut kirjoittelemaan tuollaisia ylimääräisiä sanoja lauseisiin.Kokemusasiantuntijat voisi kertoa mihin hittoon hukkasin rouvanpyörän avaimen, mysteeristä on reipas kuukausi. Tiedätte kuitenkin.
Teboilin taakse se jäi. Ei tule takaisin.Kokemusasiantuntijat voisi kertoa mihin hittoon hukkasin rouvan pyörän avaimen, mysteeristä on reipas kuukausi. Tiedätte kuitenkin.
Kiitos. Nyt mun päässä soi Adam Sandlerin ”Phone, wallet & keys”.Tiedän tunteen. Sullakin tuo ennakoiva tekstinsyöttö on alkanut kirjoittelemaan tuollaisia ylimääräisiä sanoja lauseisiin.
Kannattaa päivittää. Puhelin, avain, pyörä tai rouva. Jos vielä löytyy.