Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 343
  • 2 997

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Otteluboikotti ketjussa on ollut ihan hyvät popparit jo eilisestä asti ja nyt vasta viikonloppu alkaa. Meininki varmaan menee aika tuliseksi tässä illan ja yön mittaan.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mulla on popparit paukkunu siitä asti kun aloin huomaan että @Ralph :lle tullut haastaja. @Punamusta . Mielenkiintoista, että ottaako reilussa johdossa oleva vielä jonkinmoisen otteen johdosta vai valuttaako reisille koko homman ja antaa nuoremmalle herrasmiehelle paalupaikan lähitulevaisuudessa.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Jotenkin mutuna ajateltuna Ralph ei ole vielä edes keski-ikäinen kaveri, joten tuskinpa menen ohi vielä hetkeen aikaan.

Eiköhän tuossa vielä viitisenkymmentä vuotta tule laadukasta informaatiota foorumille ralffilta, en minä sillä, mutta teikäläisellä tulee aika kiimasesti näihin mielenkiintoisempiin ketjuihin täyttä asiaa. En ny jaksa laskeskella kovinkaan tarkasti, luulen kylläkin että tuossa 2040 ollaan jo aika tasoissa tilastoissa.

Muistan kun ralffi jätti pleikan kerhopelit täysin yllättäen ja siirtyi täyspäiväiseen päivystykseen jatkoajan foorumille. Hattua nostan, kovaa suoritusta niiltä ajoilta lähtien mieheltä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Jokereiden KHL avauksesta haiskahtaa suuri potentiaali. Tosin itse en tuomitse Jokereiden Valko-Venäjä reissua, kuten suurin osa tuntuu tekevän, mutta jos poppareista pitäisin niin niitä varmasti saisi seuraavan parin viikon aikana paistella tiheään.
 

redpecka

Jäsen
Voi voi, nyt kun olisi sitten aikaa perehtyä tämän päivän Jokerit-asioihin niin tuolla on tuhansia viestejä, ettei oikein edes tiedä mistä välistä alkaisi seuraamaan jos alkaisi. Tuntuu mahdottomalta. Ja muutenkin poppareista jää ikäviä siemenkalvoja joskus hampaan ja ikenen väliin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Koronavirus - uhka myös liigalle? - ketjussa uitetaan mukavasti rapalaa. Kummasti Jatkoaika vetää puoleensa noita, joiden mielestä jääkiekon voi seuroineen vetää vessanpöntöstä alas heti kun on vähän vaikeampaa. Vai oliko se vain Liiga? Jäämme seuraamaan.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kevään ja kesän mittaan palstalta löytyi valtavasti pandemioista ja viruksista tietäviä, mutta näin syksyn tullen paikalle on eksynyt myös monta merenkukun ja laivanrakennuksen asiantuntijaa. Estonia-ketjussa sitten lisätietoa.

Oon muuten itsekin aikamoinen ilmailun ja lentokonetekniikan ammattilainen, koska olen katsonut kaikki Lentorturmatutkinnan jaksot ja tiedän syyt jo ennen kuin olen nähnyt jakson kokonaan. En ymmärrä miksi ne tutkijat eivät koskaan käytä Wikipediaa, kun siellä on aina niiden onnettomuuksien syyt.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oon muuten itsekin aikamoinen ilmailun ja lentokonetekniikan ammattilainen, koska olen katsonut kaikki Lentorturmatutkinnan jaksot ja tiedän syyt jo ennen kuin olen nähnyt jakson kokonaan.
Minäkin olen katsellut niitä paljon ja välillä jo "haistoi" ennen tutkijoiden päätymistä lopputulokseen mistä oli kyse. Esim. jos lentokone ei nouse ilmaan niin kyseessä on se että "flapssit" (siivekkeet) on unohtunut avata. Tai voihan se johtua ylipainostakin tai väärästä painopisteestä... tai jopa jäästä. Nythän tulee National Geographicilla muka uusia lentoturmatutkinta- ohjelmia. Mutta ne on erikoisraportteja joissa samaan ohjelmaan on koostettu kolme saman tyyppistä turmaa... ja ne kaikkihan on niin nähty, nyt ne on vain tiukemmissa paketeissa. Minua on huijattu kun puhuttiin uusista jaksoista vaikka ne on vain koostettu vanhoista jaksoista.

Ja kyllähän tuolla Estonia -ketjussa on hyvä meno päällä. Olen lueskellut. Paljon ollut luettavaa ja erilaisia mielipiteitä jaettu. Ja vielä enemmän olisi luettavaa jos nuo kaikki linkatut jutut lukisi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aika väsynyttä mukahassuttelua tuo Estonia-ketju.

Itse asiassa korona-ketju samanlaista mukahassuttelua on ollut jo pitkään.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kevään ja kesän mittaan palstalta löytyi valtavasti pandemioista ja viruksista tietäviä, mutta näin syksyn tullen paikalle on eksynyt myös monta merenkukun ja laivanrakennuksen asiantuntijaa. Estonia-ketjussa sitten lisätietoa.

Oon muuten itsekin aikamoinen ilmailun ja lentokonetekniikan ammattilainen, koska olen katsonut kaikki Lentorturmatutkinnan jaksot ja tiedän syyt jo ennen kuin olen nähnyt jakson kokonaan. En ymmärrä miksi ne tutkijat eivät koskaan käytä Wikipediaa, kun siellä on aina niiden onnettomuuksien syyt.
Ripeästi selviäisi syy kun kysyisi täältä miksi lentokone tällä kertaa tuli tonttiin turhan vauhdikkaasti.

Kokemusasiantuntijat voisi kertoa mihin hittoon hukkasin rouvan pyörän avaimen, mysteeristä on reipas kuukausi. Tiedätte kuitenkin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kokemusasiantuntijat voisi kertoa mihin hittoon hukkasin rouvan pyörän avaimen, mysteeristä on reipas kuukausi. Tiedätte kuitenkin.
Tiedän tunteen. Sullakin tuo ennakoiva tekstinsyöttö on alkanut kirjoittelemaan tuollaisia ylimääräisiä sanoja lauseisiin.

Kannattaa päivittää. Puhelin, avain, pyörä tai rouva. Jos vielä löytyy.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kiitos. Nyt mun päässä soi Adam Sandlerin ”Phone, wallet & keys”.
Olkaa hyvä vaan suuresti. :)

Fuck. LOL. Kiitos sun, niin tiedän miksi en saa unta ihan heti tänä yönä. :D

Tätä EI pitänyt googlettaa. Ja taas mennään.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aika monta viikkoa (vaiko peräti kuukausia?) mentiin ilman selkeää trump trollia noissa Jenkkiketjuissa, kun vanhat sankarit (Nahkis ja ketä näitä muita olikaan) lensivät pihalle, mutta nyt vanha kunnon trolljoen veikko onneksi ilmestyi vähän laittamaan keskusteluun uusia tuulia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Aika monta viikkoa (vaiko peräti kuukausia?) mentiin ilman selkeää trump trollia noissa Jenkkiketjuissa, kun vanhat sankarit (Nahkis ja ketä näitä muita olikaan) lensivät pihalle, mutta nyt vanha kunnon trolljoen veikko onneksi ilmestyi vähän laittamaan keskusteluun uusia tuulia.
Samaa olin tulossa kirjoittelemaan. Miten noihin aina lähdetään mukaan, se on mysteeri.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siellä ollaan oltu jo tovi luomassa peruskuntoa ja varmaan valmentajat ovat neuvoneet uutta taktiikkaa. Nyt on lyöty kausi innolla käyntiin, mutta riskinä noin kiivaassa hyökkäyshalussa on pitempikin pelikielto.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Toivottavasti joku digikonsultti on sopinut, että Jatkoaika ry saa siivun näiden WTC ja Estoinia-ketjujen disinformaatiotrollien liksasta eikä anna näille alustaa ilmaiseksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toivottavasti joku digikonsultti on sopinut, että Jatkoaika ry saa siivun näiden WTC ja Estoinia-ketjujen disinformaatiotrollien liksasta eikä anna näille alustaa ilmaiseksi.

Ja konsultti ottaa vielä omansa välistä. Tämä nykyaikainen rahansiirtely on monimutkaista. Mitähän pankkia Pietarin pojat (pyydän anteeksi sukupuolittunutta ja syvästi seksististä ilmaisuani) käyttävät? Voipi olla Suomen päässä Nordea.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika monta viikkoa (vaiko peräti kuukausia?) mentiin ilman selkeää trump trollia noissa Jenkkiketjuissa, kun vanhat sankarit (Nahkis ja ketä näitä muita olikaan) lensivät pihalle, mutta nyt vanha kunnon trolljoen veikko onneksi ilmestyi vähän laittamaan keskusteluun uusia tuulia.
Miten noihin aina lähdetään mukaan, se on mysteeri.
Tunnettu trollaaja trollaa tunnetulla tyylillään, ja silti jotkut lähtee mukaan. Ehkä se on jotkujen mielestä kivaa.
Minusta on vaan hyvä, että näitä disinformaation levittäjiä vähän oikastaan eikä anneta kirjoitella ihan mitä sattuu ilman minkäänlaista reaktiota. Jatkiksen keskustelupalstaa kuitenkin lukee luultavasti monet sellaisetkin käyttäjät ja rekisteröitymättöneet selailijat, joille ei välttämättä ole jonkun nimimerkin historia niin kovin hyvin selvillä. Jos tuolla kirjoituksiin puuttumisella saa edes vähän disinformaation leviämistä hillittyä, niin laskisin sen ihan positiiviseksi asiaksi.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minusta on vaan hyvä, että näitä disinformaation levittäjiä vähän oikastaan eikä anneta kirjoitella ihan mitä sattuu ilman minkäänlaista reaktiota. Jatkiksen keskustelupalstaa kuitenkin lukee luultavasti monet sellaisetkin käyttäjät ja rekisteröitymättöneet selailijat, joille ei välttämättä ole jonkun nimimerkin historia niin kovin hyvin selvillä. Jos tuolla kirjoituksiin puuttumisella saa edes vähän disinformaation leviämistä hillittyä, niin laskisin sen ihan positiiviseksi asiaksi.
Tuokin on kyllä totta, enkä ajatellut asiaa tuolta kantilta. Mutta trolli elää huomiosta eikä sellaisen ruokkiminen ole kovin fiksua. Itse ainakin luen mielelläni keskustelua, jossa eri mieltä olevat pystyvät pitämään asiat asioina ja hyväksyvät sen, että ovat eri mieltä, ja vieläpä pysyvät asiassa, mutta trollaamista en vaan ymmärrä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Poliisi kriisissä vai ei? Milloin pitää totella ja millaisia ovat liialliset voimatoimet?
Tämä tuntuu jakavan mielipiteitä kirjoittajien keskuudessa.
Itse olen huomannut, että vastakkaista mieltä olevien välillä ei ole pientä erimielisyyttä vaan ammottava kuilu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös