Olkaa hyvä vaan suuresti. :)Kiitos. Nyt mun päässä soi Adam Sandlerin ”Phone, wallet & keys”.
Fuck. LOL. Kiitos sun, niin tiedän miksi en saa unta ihan heti tänä yönä. :D
Tätä EI pitänyt googlettaa. Ja taas mennään.
Olkaa hyvä vaan suuresti. :)Kiitos. Nyt mun päässä soi Adam Sandlerin ”Phone, wallet & keys”.
Samaa olin tulossa kirjoittelemaan. Miten noihin aina lähdetään mukaan, se on mysteeri.Aika monta viikkoa (vaiko peräti kuukausia?) mentiin ilman selkeää trump trollia noissa Jenkkiketjuissa, kun vanhat sankarit (Nahkis ja ketä näitä muita olikaan) lensivät pihalle, mutta nyt vanha kunnon trolljoen veikko onneksi ilmestyi vähän laittamaan keskusteluun uusia tuulia.
Tunnettu trollaaja trollaa tunnetulla tyylillään, ja silti jotkut lähtee mukaan. Ehkä se on jotkujen mielestä kivaa.Samaa olin tulossa kirjoittelemaan. Miten noihin aina lähdetään mukaan, se on mysteeri.
Toivottavasti joku digikonsultti on sopinut, että Jatkoaika ry saa siivun näiden WTC ja Estoinia-ketjujen disinformaatiotrollien liksasta eikä anna näille alustaa ilmaiseksi.
Aika monta viikkoa (vaiko peräti kuukausia?) mentiin ilman selkeää trump trollia noissa Jenkkiketjuissa, kun vanhat sankarit (Nahkis ja ketä näitä muita olikaan) lensivät pihalle, mutta nyt vanha kunnon trolljoen veikko onneksi ilmestyi vähän laittamaan keskusteluun uusia tuulia.
Miten noihin aina lähdetään mukaan, se on mysteeri.
Minusta on vaan hyvä, että näitä disinformaation levittäjiä vähän oikastaan eikä anneta kirjoitella ihan mitä sattuu ilman minkäänlaista reaktiota. Jatkiksen keskustelupalstaa kuitenkin lukee luultavasti monet sellaisetkin käyttäjät ja rekisteröitymättöneet selailijat, joille ei välttämättä ole jonkun nimimerkin historia niin kovin hyvin selvillä. Jos tuolla kirjoituksiin puuttumisella saa edes vähän disinformaation leviämistä hillittyä, niin laskisin sen ihan positiiviseksi asiaksi.Tunnettu trollaaja trollaa tunnetulla tyylillään, ja silti jotkut lähtee mukaan. Ehkä se on jotkujen mielestä kivaa.
Tuokin on kyllä totta, enkä ajatellut asiaa tuolta kantilta. Mutta trolli elää huomiosta eikä sellaisen ruokkiminen ole kovin fiksua. Itse ainakin luen mielelläni keskustelua, jossa eri mieltä olevat pystyvät pitämään asiat asioina ja hyväksyvät sen, että ovat eri mieltä, ja vieläpä pysyvät asiassa, mutta trollaamista en vaan ymmärrä.Minusta on vaan hyvä, että näitä disinformaation levittäjiä vähän oikastaan eikä anneta kirjoitella ihan mitä sattuu ilman minkäänlaista reaktiota. Jatkiksen keskustelupalstaa kuitenkin lukee luultavasti monet sellaisetkin käyttäjät ja rekisteröitymättöneet selailijat, joille ei välttämättä ole jonkun nimimerkin historia niin kovin hyvin selvillä. Jos tuolla kirjoituksiin puuttumisella saa edes vähän disinformaation leviämistä hillittyä, niin laskisin sen ihan positiiviseksi asiaksi.
Se on katsos helpompaa osoittaa sormella muita, kun että katsoisi peiliin. Noh, eilisen jälkeen ylipäätänsä katsominen on ollut... tuskainen kokemus.Poliisi kriisissä vai ei? Milloin pitää totella ja millaisia ovat liialliset voimatoimet?
Tämä tuntuu jakavan mielipiteitä kirjoittajien keskuudessa.
Itse olen huomannut, että vastakkaista mieltä olevien välillä ei ole pientä erimielisyyttä vaan ammottava kuilu.
Lainatakseni ketjuun pesiytynyttä sanontaa "mikä vittu tässä nyt on niin vaikeaa".Suomen poliisi ei ole kriisissä, vaikka niin voisi luulla jankkaukseen menevästä keskustelusta.
Eipä ole ainoa ketju jossa on viime päivinä jankattu.Suomen poliisi ei ole kriisissä, vaikka niin voisi luulla jankkaukseen menevästä keskustelusta.
Aika monta viikkoa (vaiko peräti kuukausia?) mentiin ilman selkeää trump trollia noissa Jenkkiketjuissa, kun vanhat sankarit (Nahkis ja ketä näitä muita olikaan) lensivät pihalle, mutta nyt vanha kunnon trolljoen veikko onneksi ilmestyi vähän laittamaan keskusteluun uusia tuulia.
Nyt saattaisi olla tullut "uusi asia kirjoittaja" kertomaan kuinka suuri johtaja on yksin torjunut koronan.
Veikko on päässyt vauhtiin.Persukeskustelussa trollaus hyvässä vauhdissa.
Jotain kiehtovaa tuossa on. Jokaisen trollin oppikirja käytännön tasolle vietynä. Ei muuten varmasti ole ollut helppo opetella.Raskasta luettavaa nykyään tuo jenkkien pressanvaaliketju. Yksi trolli tuo mieleen ummehtuneen hajuisia muistoja TOJ:in ja Kirjoittelijan sepustuksista.
Veikko on päässyt vauhtiin.
En tosiaan vittumaisesti naura, mutta korona-ketjun numeropyörittely on viihdyttävää. Varmaan 1000 tartuntaa päivässäkin saataisiin pyöriteltyä parhain päin.