Ai miten niin alkaa?Kysy moderaattoreilta ketjun vauhti alkaa kiihtyä.
Pakko sanoa jotta on hyvä pössis. Pistäisin pussin mikroon ellei olisi vatsa täynnä brandy-Lonkeroa.
Jotenkin mutuna ajateltuna Ralph ei ole vielä edes keski-ikäinen kaveri, joten tuskinpa menen ohi vielä hetkeen aikaan.
Minäkin olen katsellut niitä paljon ja välillä jo "haistoi" ennen tutkijoiden päätymistä lopputulokseen mistä oli kyse. Esim. jos lentokone ei nouse ilmaan niin kyseessä on se että "flapssit" (siivekkeet) on unohtunut avata. Tai voihan se johtua ylipainostakin tai väärästä painopisteestä... tai jopa jäästä. Nythän tulee National Geographicilla muka uusia lentoturmatutkinta- ohjelmia. Mutta ne on erikoisraportteja joissa samaan ohjelmaan on koostettu kolme saman tyyppistä turmaa... ja ne kaikkihan on niin nähty, nyt ne on vain tiukemmissa paketeissa. Minua on huijattu kun puhuttiin uusista jaksoista vaikka ne on vain koostettu vanhoista jaksoista.Oon muuten itsekin aikamoinen ilmailun ja lentokonetekniikan ammattilainen, koska olen katsonut kaikki Lentorturmatutkinnan jaksot ja tiedän syyt jo ennen kuin olen nähnyt jakson kokonaan.
Ripeästi selviäisi syy kun kysyisi täältä miksi lentokone tällä kertaa tuli tonttiin turhan vauhdikkaasti.Kevään ja kesän mittaan palstalta löytyi valtavasti pandemioista ja viruksista tietäviä, mutta näin syksyn tullen paikalle on eksynyt myös monta merenkukun ja laivanrakennuksen asiantuntijaa. Estonia-ketjussa sitten lisätietoa.
Oon muuten itsekin aikamoinen ilmailun ja lentokonetekniikan ammattilainen, koska olen katsonut kaikki Lentorturmatutkinnan jaksot ja tiedän syyt jo ennen kuin olen nähnyt jakson kokonaan. En ymmärrä miksi ne tutkijat eivät koskaan käytä Wikipediaa, kun siellä on aina niiden onnettomuuksien syyt.
Tiedän tunteen. Sullakin tuo ennakoiva tekstinsyöttö on alkanut kirjoittelemaan tuollaisia ylimääräisiä sanoja lauseisiin.Kokemusasiantuntijat voisi kertoa mihin hittoon hukkasin rouvanpyörän avaimen, mysteeristä on reipas kuukausi. Tiedätte kuitenkin.
Teboilin taakse se jäi. Ei tule takaisin.Kokemusasiantuntijat voisi kertoa mihin hittoon hukkasin rouvan pyörän avaimen, mysteeristä on reipas kuukausi. Tiedätte kuitenkin.
Kiitos. Nyt mun päässä soi Adam Sandlerin ”Phone, wallet & keys”.Tiedän tunteen. Sullakin tuo ennakoiva tekstinsyöttö on alkanut kirjoittelemaan tuollaisia ylimääräisiä sanoja lauseisiin.
Kannattaa päivittää. Puhelin, avain, pyörä tai rouva. Jos vielä löytyy.
Olkaa hyvä vaan suuresti. :)Kiitos. Nyt mun päässä soi Adam Sandlerin ”Phone, wallet & keys”.
Samaa olin tulossa kirjoittelemaan. Miten noihin aina lähdetään mukaan, se on mysteeri.Aika monta viikkoa (vaiko peräti kuukausia?) mentiin ilman selkeää trump trollia noissa Jenkkiketjuissa, kun vanhat sankarit (Nahkis ja ketä näitä muita olikaan) lensivät pihalle, mutta nyt vanha kunnon trolljoen veikko onneksi ilmestyi vähän laittamaan keskusteluun uusia tuulia.
Tunnettu trollaaja trollaa tunnetulla tyylillään, ja silti jotkut lähtee mukaan. Ehkä se on jotkujen mielestä kivaa.Samaa olin tulossa kirjoittelemaan. Miten noihin aina lähdetään mukaan, se on mysteeri.
Toivottavasti joku digikonsultti on sopinut, että Jatkoaika ry saa siivun näiden WTC ja Estoinia-ketjujen disinformaatiotrollien liksasta eikä anna näille alustaa ilmaiseksi.
Aika monta viikkoa (vaiko peräti kuukausia?) mentiin ilman selkeää trump trollia noissa Jenkkiketjuissa, kun vanhat sankarit (Nahkis ja ketä näitä muita olikaan) lensivät pihalle, mutta nyt vanha kunnon trolljoen veikko onneksi ilmestyi vähän laittamaan keskusteluun uusia tuulia.
Miten noihin aina lähdetään mukaan, se on mysteeri.
Minusta on vaan hyvä, että näitä disinformaation levittäjiä vähän oikastaan eikä anneta kirjoitella ihan mitä sattuu ilman minkäänlaista reaktiota. Jatkiksen keskustelupalstaa kuitenkin lukee luultavasti monet sellaisetkin käyttäjät ja rekisteröitymättöneet selailijat, joille ei välttämättä ole jonkun nimimerkin historia niin kovin hyvin selvillä. Jos tuolla kirjoituksiin puuttumisella saa edes vähän disinformaation leviämistä hillittyä, niin laskisin sen ihan positiiviseksi asiaksi.Tunnettu trollaaja trollaa tunnetulla tyylillään, ja silti jotkut lähtee mukaan. Ehkä se on jotkujen mielestä kivaa.
Tuokin on kyllä totta, enkä ajatellut asiaa tuolta kantilta. Mutta trolli elää huomiosta eikä sellaisen ruokkiminen ole kovin fiksua. Itse ainakin luen mielelläni keskustelua, jossa eri mieltä olevat pystyvät pitämään asiat asioina ja hyväksyvät sen, että ovat eri mieltä, ja vieläpä pysyvät asiassa, mutta trollaamista en vaan ymmärrä.Minusta on vaan hyvä, että näitä disinformaation levittäjiä vähän oikastaan eikä anneta kirjoitella ihan mitä sattuu ilman minkäänlaista reaktiota. Jatkiksen keskustelupalstaa kuitenkin lukee luultavasti monet sellaisetkin käyttäjät ja rekisteröitymättöneet selailijat, joille ei välttämättä ole jonkun nimimerkin historia niin kovin hyvin selvillä. Jos tuolla kirjoituksiin puuttumisella saa edes vähän disinformaation leviämistä hillittyä, niin laskisin sen ihan positiiviseksi asiaksi.