Toejoen Veikko
Jäsen
Vuosi oli 2013 ja paikka oli tosiaan - nyt jo kuopattu - Sir Eino.Minä olen joko 2013 - vai oliko se 2014 - juonut Hessoisa kalijaa kyseisen "trollin" kanssa. Oliko se Sir Eino tämä mesta. Oli siinä muitakin palstalaisia rinkirunkkaamassa. Ei ollut, eikä ole trolli. Joten pitäkää hevosistanne kiinni.
Ja minä olen mitä suurin venäjätrollien vastustusmies.
Ja taisi olla seuraavan vuoden kesällä jalkapallo-ottelun tiimoilla ja sen jälkeen. Vai muistelenko väärin?
Joidenkin ihmisten yksinkertaisuus ei varsinaisesti yllätä. Hiljaiseloa viisi vuotta ja sitten aktivoidutaan, kun Valko-Venäjällä on liikehdintää = Putinin trolli.
Viiteen edeltävään vuoteen on Jatkoajan ulkopuolisessa elämässä saattanut mahtua nettikeskustelua painavampia ja enemmän energiaa vaativia asioita, jotka saattaisivat selittää poissaolon ja kääntäen: tällä hetkellä noita energiaa vaativia asioita ei ehkä ole samassa määrin kuin menneinä vuosina.
Mutta koska yksinkertainen mieli hakee yksinkertaisia vastauksia, niin helpompi tarina on: vaalit -> aktivoituminen -> Putinin trolli.