Vuosi oli 2013 ja paikka oli tosiaan - nyt jo kuopattu - Sir Eino.
Ja taisi olla seuraavan vuoden kesällä jalkapallo-ottelun tiimoilla ja sen jälkeen. Vai muistelenko väärin?
Joo, heinäkuussa 2014 mentiin katsomaan Jatkoajan porukalla HJK vs. Skopje. Siitähän HJK lopulta pääsi sitten Eurooppaliigaan eli me oltiin rakentamassa sitä euromenestystä.
Ketkä me? No sinä oli Toejoen Veikko, Pisin Kääpiö, minä, scholl ja eräs turenkilainen. Milliklubille taidettiin päätyä. Yöllä taksia etsiessäni minulle tuli kaksi 19 v tyttöä ehdottamaan 200 euron hintaan kolmenkimppaa. Ja sitten eräs tyttö - joku tumma kuin tropiikin yö - 50 eurolla kahdenvälistä. No en lähtenyt silloinkaan noihin hommiin. Ihme mesta, kun vaan huoruuksia tarjotaan.
Seuraavana iltana 18.30 lähdin sitten pettterin kanssa laivalla Tallinnaan. En jaksanut enää juoda kuin 2 olutta koko reissulla. Silloin pettter ei vielä ollut rinkiläisspurgu, vaan ihminen.
Siis mitä. Luulin että pyör... kaljoittelu keksittiin vasta tänä vuonna.
Tässä nyt löin löylyä lisää tähän asiaan, kun yllytit! Ei tosin olla soiteltu noiden kanssa, tai minä ainakaan en ole. Että sen puoleen ei pysty keulimaan.
Jos joku nimimerkitön tätä lukee, niin kirjoitusoikeuksia voi hakea esim nimimerkille Rinkirunkkaaja.